Mooi zo Hier ook, maar wel van de oude stempel zit er eentje tussen en dat vind ik niet zo leuk! Hier was ook een mannelijke vk en die doet nu echo's enzo.. Dus daar zijn we geweest.. Echt heel leuk! Dus voor de volgende keer kan ik je hem wel aanraden om echo's te gaan maken
@birthe, stelde mijn kerel ook al voor.. een patrouille langssturen hahahaha.. maar jou vriend mag ook een molotov cocktailtje installeren hoor.. no problemo, de meer zielen de meer vreugd ja ik ga zo effe wat foto's in mn album plaatsen..want het is echt super aan het worden.... de wanden zijn helemaal gedaan nu.. alleen nog voegen, maar denk dat dat zometeen is gebeurd... vanmiddag ben ik effe naar de houtboer in Leende gereden om de balken voor ons eikenmet granieten onderkastje te gaan halen....dus het vlot best aardig.... donderdag komt de grote spiegel voor de muur aan de buitenkant van de badkamer.. een passpiegel van 69cm bij 2.31... en ga van de week de spiegel voor boven de wastafels ook bestellen... 1.20 x 60.. hoe decadent wil je het hebben.. maar zal eerst zo de foto's tot nu toe er op zetten... enne suc6 met je nesteldrang, als je klaar bent kom je dan bij mij... dan zorg ik wel voor een uitgebreide lunch
Joyce: Hihi, maakt ie zulke leuke echofoto's dan? We zijn eigenlijk bij Bonnehus gegaan omdat die het dichtst bij is bij waar we wonen. Nesteldrang: Oei oei, het slaat echt toe he... wattenstaafjes nog wel! Ik was laatst met een wattenstaafje de rubbers van de koelkast aan het bewerken. Elk vuiltje moest en zou er uit. Heb zelfs mijn vriend overtuigd het logge ding aan de kant te schuiven zodat ik het stof er achter kon opruimen...
@Birthe: hihi...sateprikkers en wattenstaafjes? Ja hoor, zeker ernstig gevalletje van nesteldrang, Haha, fijn dat het allemaal lekker opschiet Dat is wel een goede, maar heb zelf helemaal geen wit ondergoed.. @Joyce: Niet je dagen laten verpesten hoor, denk maar aan je mooie meisje! Had jij ook niet je placenta aan de voorkant? denk dat dat er toch echt mee te maken heeft, gelukkig lang leve de Angelsounds @Mikmak: ben benieuwd naar je foto's! @Libra: ook wattenstaafjes? hihi...nee, nesteldrang heeft bij mij zeker nog niet toegeslagen..!
ga even de afwsa doen en vast wat met het eten bezig daarna.. Macaroni schotel.. Hoop dat deze beter bevalt dan die broccoli schotel van vrijdag! Wat een drama, we hebben een paar hapjes gehad en zijn er over uit dat dat niet meer in huis komt.. Blegh!
Sanne: Ja, als het goed is wel hahaha! Maar ik voel haar zeg maar wel goed.. Sinds een week of 5.. dat is wel heel vreemd, opeens heel actief enzo.. Ach, voor je het wete zijn de laatste dagen verstreken en zien we ze gewoon En ik kan al niet meer wachten.. hahaha!
@ wattestaafjes: haha dank je LIbra, ik ben niet de enige die geflipt is in de nesteldrang. @ Sanne, wel roze ondergoed nu? Ja ernstig he.
Joyce: Ik heb maar 2 echo's gehad. Een bij de vlos (termijnecho) toen ik 8+6 wk was, en mijn 20 weken echo in het MCL. Vlos is niet echt scheutig met echo's. Is wel jammer want ik zou het niet erg vinden om m'n beeb nog even te zien...
@birthe, whahahaha das goed.. nee ik woon in Maastricht, maar werk in Roermond, dus was maar een half uurtje rijden voor mij.... hahaha.... maar das goed hoor... kom maar gezellig lunchen... foto's staan in het album... dacht alleen dat ik foto's van de vloer had, maar die heb ik dus niet duidelijk... maar goed tis maar voor het idee... ben benieuwd hoe het er strax uitziet.... en dat vieze water.. in het echt hebben ze in maastricht ook schoon water hoor....
Ik kreeg de vraag.. Ziekenhuis of bij hem.. Ik ben dus bij hem gegaan.. Bij 10 weken, 12 weken en 20 weken hebben we er eentje gehad.. En nog eentje met 22 weken voor pret.. En hij is geweldig! Jammer dat je zo weinig echo's hebt gehad.. Bij Dochter&zn doen ze volgens mij zelf geen .. Gaat verder afwassen..
Mikmak: Mooie badkamer hoor.. Wij hebne beige met oranje tegels in de badkamer en wc.. Echt afgrijselijk! Maar ja, we hebben dan ook een huurhuis en niets te klagen.. Maar kijk uit naar ons eigenhuis waar we zelf kunnen kiezen.. Trouwens, wat een super mooie echo heb je in je album staan van je kleine uk.. Zo mooi heb die van mij nog niet zo gezien.. ach voor je het weet is ze er.. Hoop ik
oh maar das wel jammer zeg... maar 3 echo's hier 2 x een meting, 1 x de 12 weken echo, 1 keer de 20 weken echo, 2 keer pretecho (omdat de eerste niet leuk was vond ze) en nu vrijdag weer een groei echo.... libra, had je toch gezegd dat je effe met me mee moest komen hahahahaha... ik vind dat ik er wel wat veel heb gehad, maar je kan nooit genoeg zien van je eigen kind.... toch
Ja, vond ik ook wel jammer. Als je dan hoort van al die meiden die groeiecho's en liggingsecho's krijgen en wat niet, dan denk ik wel eens van "dat wil ik ook...!" Maar wat ik misschien nog wel liever wil is zometeen onze mooie kleine baby gewoon in het echt zien, en vast houden...
Hey meiden, hier heb ik weer even een hele tijd gelegen op bed beneden. Jeetje wat hebben jullie veel gekletst. Ik ben nog veel te duf om alles bij te lezen, dus ik zal vanaf nu weer gaan reageren. Ben wel in de tussentijd aan het koken. Mijn mannetje is al bijna thuis, dus die is toch lekker optijd. HIHIHI. Liefs en dikke knuffel, Patricia
Ik heb ook geen groeiecho of liggingsecho gehad hoor.. De echo met 22 weken was de laatste.. Volgende keer neem ik wat later een pretecho.. Dat weet ik nu ook al zeker.. Duurd de volgende nog wel even.. Maar dan nog..
ja en daar heb jij absoluut gelijk in..... dat wil ik ook wel het allerliefste... laten we daar dan maar naar streven....