whahaha ja in mn oude bad.. hahahaha deze nog niet getest... gezien het feit dat er de nodige puinzooi in ligt
Ik had met 8 - 13 - 20 - 34 weken een echo. En geen pretecho gedaan want dit vonden we wel voldoende opzich. . Wel fijn om je kleintje te zien hoor!
@ Pretecho: de mijne was met 26 weken. Altijd leuk om je kleintje weer te zien. 1,5 week geleden heb ik ons kleintje nog even vluchtig gezien, omdat de gyn ons kleintje toch even wilde controleren.
Pfff, sommige van ons hebben nog eventjes te gaan als ik zo de datums bekijk.. Ik ben 6 januari, wat natuurlijk ook later kan zijn.. maar ik verlang er elke dag meer naar om haar te zien..
@ Mikmak: Knap dat je Leende kon vinden, hahaha. Ik kom ook wel eens in Roermond, inderdaad maar een half uurtje rijden. (nee ik kom niet uit Leende, wel uit omstreken.. ) Wat wordt de badkamer mooi zeg! En zo te zien was dat bad hard nodig, hoelang was je toen al niet in bad geweest? haha.
@Mikmak: dat wordt een supermooie badkamer! Joehoeeee heb 6 knalroze hydrofiele luiers! is gelukt! nu moeten de luiers nog een keer op een gewoon wasprogramma gewassen worden en daarna zonder iets erin nog een keer de machine laten draaien..tsja..het duurt even maar dan heb je ook wat...
@ Sanne: Ohw super zeg! Komt je vriend straks thuis en vraagt "Wat zit er in de wasmachine?" Kan jij lekker zeggen: niets, hoezo? hihi,
Tacha Gefeliciteerd met je dochter....! Je hebt de hele tijd gelijk gehad dat je eerder zou bevallen en al in december.... maar je moest wel een beetje "overdrijven" hoor met 1 december.... geniet er lekker van.... xxmona
! Mijn pakket met babykleertjes kwam ook net binnen, zo leuk! dus dat verstop ik ook nog even in de kast.. Heb zometeen mijn laatste les zwangerschapsgym (voor de bevallingen, alhoewel er ook al een meisje van onze groep met 33/34 weken bevallen is), gaan we een dikke-buikenfoto maken..kom ik net tot de ontdekking dat ik niet eens meer in mijn spijkerbroek pas...grrrrrrr! @Libra: haha, zat je gewoon op je werk vanmiddag?
TACHA VAN HARTE GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE MOOIE DOCHTER ! IK HOOP DAT JULLIE SNEL NAAR HUIS TOE MOGEN !