Januari 2009 mama's (deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Iuno, 1 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

Ben ff de laatste pagina's ingesprongen hoor.....

Mirella
    Vlot hoor dat de babykamer al af is....!
    Zit hierzelf met het probleem dat wij 3 kamers af moeten maken
    en dat de babykamer pas als laatste aan de beurt kan komen
    aangezien deze momenteel nog in gebruik is door mijn zoontje..

Wij hebben gisteren onze toekomstige kamer afgemaakt (vind het
    echt mooi geworden)en gaan zondag "over"...
    Ben benieuwd wanneer de kamer van mijn zoontje komt, zou september
    zijn... maar heb nog niets gehoord :(
    Dus als ik maandag nog niets gehoord heb, ga ik zelf even bellen..
    Als zijn meubels erzijn kunnen we zijn kamer doen.. dan kan hij
    weer "over"en dan kan ik aan de babykamer beginnen....
    Al ga ik alleen werken met andere spulletjes en niet opnieuw verven
    enzo.... Heb ik bij mijn zoontje ook niet gedaan....
    Heb witte structuurverf muren en je hebt hele leuke wanddecoraties.

Gefeliciteerd met je mooie 20 weken echo...
    Heb al 1 pretecho gehad en ga 6 okotber (met 27 weken weer)
    Wil je mooie "babyfoto's" raden ze bij babyview aan om vanaf
    25 weken te gaan..
    Vorige keer met mijn zoontje met 32 weken geweest, maar die foto's
    Waren niet zo mooi gelukt als met 25 wk.. dus nu er tussenin.

Iloveandres
    Hoe heb jij die uitnodiging ontvangen...
    want heb al lang geleden een bevestiging gehad per mail, dat ze
    de uitnodiging zouden sturen, maar niets gehad meer...
    terwijl ik toch echt al een tijd geleden me opgegeven heb, en
    langer zwanger ben, snap er niets van (?)

Merleq
    Tjeetje...
    idd.. bouw ligt stil met de kerst... meestal zo/n 2 weken ook
    en dan hoop ik ook nog dat het niet echt gaat vriezen, want dan
    ligt het ook nog eens stil...
    Echt schandalig... maarja je kunt zo weinig! sterkte

mamamakka
    hihi zwangerschapsdement..
    maar idd raar dat ze je niet gebeld hebben
    gelukkig kun je snel terecht..
    Fijn dat je een goede echo hebt gehad!

Derona
    erg herkenbaar.. van mijn eerste zwangerschap..
    Nu ben ik dwars en zowat onhandelbaar... hahaha..
    Weet je zeker dat je ziekenhuisbevalling niet vergoed krijgt.
    Met Serino zou ik het namelijk ook niet vergoed krijgen, maar
    werd achteraf medisch..
    Heb nog dezelfde verzekering en heb nu geinformeerd en nu krijg ik het
    sowieso vergoed, medisch of niet...
    of het moet zijn dat het volgend jaar weer verander..
    dus in november als de nieuwe voorwaarden komen even kijken, of ik
    het moet opwekken dit jaar nog.. of met mn benen gekruist moet blijven
    zitten....:)
    Wel doen wat je zelf wilt hoor...! want misschien is dit wel je
    laatste zwangerschap (?)

Yvette
    klinkt leuk hoor je babykamer...
    ik ga ook met muurstickers werken...
    Dombo vind ik altijd leuk... alleen niet te hopen dat je zoontje
    zulke oortjes krijgt :)
    MIjn zusje leek namelijk echt op dombo :(

Birthe
    Sterkte meid... en idd pijnlijk omdat hij zn achterkleinkind niet
    gaat meemaken... weet hoe dat voelt... dikke knuffel..

@allemaal
    mensen die naar vk/echo moeten, veel plezier/ succes....

over Mezelf
    We hadden een geboortekaartje pas gehad, van dat nichtje die
    plotseling bevallen is n.a.v. verkrachting.. (al een tijdje geleden)..
    heb daar gisteren een kaartje voor gekocht... nou dat viel al niet mee
    staat allemaal op... "na lang wachten"...
    of de vermelding mama en papa... of meer van die dingen..
    Heb eindelijk een kaartje gevonden, waarop gewoon stond DOCHTER, en
    veel geluk...
    Heb er het volgende tekstje ingeschreven:
    "A tiny Angel
    Sent from above,
    has come to fill
    your heart with love"...

Dit is toch wel netjes toch, gezien heel de situatie...?!
    Vond het zo moeilijk....

2. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Heyhey,

@ Ramona: ik heb de uitnodiging gisteren via de post gehad... in een briefvorm.

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

3. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    @derona.. ik had dat ook hoor ik wilde thuis bevallen hij wilde dat ik zh ging bevallen.. maar uiteindelijk na zoveel gepraat en verhalen hebbe we besloten thuis te bevallen :)

@female veel plezier vanmiddag! :)

@iloveandres idd maar ik denk dast ik t maar wel binnekort ga eten.. want dan heeft me manneke maar pech :p
    hoe is de doos van etos?

4. ramona0309

Heb ze maar even gebeld... uitnodiging was 20 juli al aangemaakt... maar ik heb dus niets ontvangen...
    Als de doos niet wordt opgehaald, wordt hij tig weken erna aangeboden aan huis... dus als het goed is krijg ik volgende week de doos door TNT thuisbezorgt...

Heb altijd van die rare dingen...
    Vorige keer kreeg ik mn blije doos (prenatal) uitnodiging pas toen ik al ruim 8 maanden zwanger was...
    Weet nog dat ik op gegeven moment dacht... de blije doos moet opschieten anders heb ik de baby eerder dan de doos....

5. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    @ SimplyMe: Hij snapt niet waarom ik afstand wil.. Hij vind zelfs dat ik op smsjes van zijn vriendin had moeten reageren, want ZIJ bedoeld het zo goed.. En dat we zo uit elkaar groeien, maar hij vergeet dat we dat al zijn.. En hij denkt dat ik hem pas bel als m'n kindje er is, nou ja, dat ben ik ook van plan! Omdat ik vind dat hij ook het recht heeft als eerste zijn kleinkind te zien, als hij die vriendin van hem maar thuis laat ;)

@ Yvette: Ga ik ook doen, heb me voor vandaag afgemeld.. En alleen omdat ik het echt niet meer op kan brengen..
    Zo is er bij ons ooit een Whiskas poes (kitten) aankomen lopen, halsbandje om met kokertje en geen adres of wel, dat weet ik niet meer precies.. En m'n moeder hem aangeven bij alles wat mogelijk was, hij was zelfs op teletekst, maar de baasjes dachten vast die heeft een goed huis, hou hem maar!
    Zijn je katten terug gekomen??

@ Iloveandres: Ik hou wel van stappen.. Maar 't werd ook regelmatig verpest als m'n vader dronken was :( Dan had ik het gevoel dat ik voor hem moest zorgen, en niet alleen ik maar anderen die bij mij waren ook! Heel jammer.. en de sfeer is niet echt zo als het zijn moet tegenwoordig!
    En wat ik als inkomen zou krijgen als ik de ziektewet in zou gaan weet ik niet, maar ik geloof niet dat ze mij zonder geld kunnen laten zitten.. Maar goed, we zullen zien..

@ Taby: Ja ik weet het! Vandaag ben ik ook niet naar het werk.. Al moet ik om 1 uur beginnen, heb gezegt niet te komen! En die doos van Etos heb ik al vanaf begin augustus :oops:

@ Lotus: Maar echt ziek ben ik niet.. Als je begrijpt wat ik bedoel.. En wat het stappen betreft, ik heb huisje boompje beestje en ben hartstikke gelukkig, ik vind het wel lekker zo! Al is het gemis er soms wel, maar wat is dat tegenover alles wat ik heb opgebouwd in die tijd met m'n mannetje? Toen was ik vrij en genoot ik er ook van, laat ik het daar op houden ;)

@ Mirella: Hier staat de babykamer al in elkaar vanaf week 13 denk ik.. Ik weet niet meer precies.. En dat was omdat hij geleverd werd en m'n mannetje wilde kijken of het compleet was.. Ondertussen heb ik spulletjes al in de commode gedaan en heb ik dingetjes er op gezet.. maar alles moet er uit.. Ze gaan daar weer bezig :(

@ Tascha: Gaaf!! Ik hou wel van die kleur :) En dan in combi met grijs, helemaal goed!! :D

@ Derona: Ik mag gelukkig wel in het ziekenhuis bevallen, zelf betalen of niet.. Maar ik denk dat het ook komt door wat we hebben meegemaakt met zijn broer en schoonzus.. Ik mag ook zelf weten wie ik bij de bevalling wil hebben (gelukkig) en hij wilde weten wat het wordt, ik wilde dat niet perse weten, maar toch wel fijn :) Het blijft moeilijk om er samen uit te komen soms.. Dat merk ik bij m'n broertje en vriend en bij mn zwager en vriendin ook..

@ Birthe: Wat een rot bericht! Ik hoop dat je een beetje van je vakantie kan genieten, wat wel moeilijk zal zijn.. en voor de rest, heb ik er geen woorden voor.. Sterkte!

6. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Zo en nu weer voor mezelf..

heb me afgemeld voor vandaag.. Dat ik vandaag niet kom, en moet nog even bellen met m'n baas dat ik helemaal niet meer kom.. En dan vraag ik meteen of ze me willen aanmelden bij UWV.. Gister gewoon bij m'n schoonouders zitten huilen omdat ik het niet meer trek.. Toen was dus de maat vol, en hun zeggen ook dat het gewoon zo niet lukt!

ik ben dus vrij vandaag.. Ga proberen het bed te verschonen.. En we hebben lekker weer dus een wandelingetje is ook geen slecht idee.. Al ben ik bang dat dat te veel van het goede is.. Maar goed, moet even wat lekkers voor eten halen.. bedenk nog even iets, weet zo namenlijk nog niets.. En ik ga vandaag denk ik m'n roombotercake ook bakken.. Jammie! Heb ik nog nooit gemaakt dus dat is spannend :)

verder geen nieuwtjes meer..

7. ramona0309

Yvette
    Begrijp ik uit het laatste berichtje dat je je katten kwijt bent?

Een kat van mij is.... 2 maanden weg geweest... en daarna toen ik de hoop opgegeven had, kreeg ik een telefoontje dat ze hem gevonden hadden....
    Mn katten zijn WEL gechipt, maar bijna niemand gaat ermee naar de dierenarts om ze te laten lezen...
    De chip kan ook zo van naam verandert worden en dat wordt niet eens gecontroleerd bij de "oude"eigenaar......
    En zo'n chip kan ook gaan zwerven in het lichaam......

Had Remy opgegeven bij Amivedi.... ( zoiets,...moeilijke naam,) speciaal een landelijke stichting voor gevonden/vermiste katten... maar uiteindelijk kreeg ik dus een telefoontje omdat ik hem op marktplaats had gezet als vermist...
    dus dat werkt nog het beste!

8. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Lieve meiden ga zo weer op jullie reageren eerst zo ff kleine grote man van school halen :D,

EN lotus bij mij is het anders som,ik wil juist in het zh :p

9. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Zoooooooooooooow, de doos opgehaald en vind de doos erg leuk.
    Ik houd nog even voor me wat er allemaal in zit, want dan is de verrassing er ook af voor jullie en dat is ook niet leuk...

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

10. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Ik vond de doos van de etos nogal tegen vallen eerlijk gezegt..

11. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Waarom vind je hem tegenvallen dan? Ik hoorde wel van mijn vriendin dat de doos van Prenatal het leukst is, maar vond deze ook best leuk...

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

12. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Nou ja ik verwachte gewoon wat leuke dingetjes.. Die van de baby-dump vond ik wel leuk :)

13. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Ik vind alles wat gratig is leuk :D:D:D:p:p:p

14. ramona0309

hier ook....!
    Alleen het openmaken is al leuk..... net als een kerstpakket... ben dan net een klein kind.... :)

15. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Wat kletsen jullie veel zeg :confused: Even een dagje werken en dan al meteen zoveel bijlezen :)

Eerst nog een bammetje smeren voor Luca ;) ....

Merleq, suc6 met het verdedigen van je verslag...komt vast goed ;)
    En die man van mij adoreert me....als het hem uitkomt ;) :)

SimplyMe, Dank je.
    hihi moest wel lachen om je robot verhaal...ga ik over een paar jaartjes ook maar eens proberen ;)
    We hebben lekker genoten deze vakantie...even lekker tijd voor ons 3tjes. Laatste zomervakantie met ons 3tjes ;)

Sjansie, hier is nog twee leuke sites met muur stickers.
    http://www.debijzaak.com
    http://www.cutitout.nl

Patricia, forever friends is echt moeilijk om aan te komen :( heb ook naar verschillende dingen gezocht, maar kan ook niet vinden wat ik zoek :(

Joyce, ik hou ook helemaal niet van tattoo's. Manlief heeft er ook 1 op zijn rug..ben er wel aan gewend maar mooi vind ik het niet. Hij wil ook graag de naam van Luca en straks ons ukkie in chineese tekens op zijn armen laten zetten. Gelukkig mag dat niet van zijn werk :)
    Hij wil wel heel graag de namen van zijn kindjes ergens hebben dus mss dat hij dat dan van mij als vaderdagkado krijgt ofzo..zie wel.

LadyInRed, geniet straks heerlijk van je beebje (vooral de kraamweek) die tijd gaat zo snel voorbij.
    Ik dacht dat ik echt genoten had, maar nu denk ik dat ik toen meer had moeten genieten...vooral de kraamtijd. Ik heb die toen omgekeken omdat ik zoveel last had van de knip. Achteraf heb ik daar spijt van..ik had toen meer moeten genieten...en nu rent mijn binkie al rond.

Joyce, oja heel herkenbaar. Ik moest gister ook de hele dag staan op mijn werk...dacht je dat er iemand zei: 'Kom meid ga even zitten?' Nee hoor ze bleven allemaal mooi op hun reet zitten. :x

Ik ga even mijn binkie naar bed brengen..

16. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    whahahaha ja hier net zo :D:D:D:D:D ik was al blij met de tas toen we voor het eerst bij de vk kwamen :D

17. Mirella28

Mirella28 Fanatiek lid

17 aug 2006
    1.143
    0
    0
    Administratief
    Rotterdam
    Dat klinkt goed! Jullie maken er wel werk van allemaal! En het plafond schilderen! Dat zou ik nooit durven... Zou wel foto willen zien als het af is. Ik ga van die van ons ook foto's maken en zet ze in mijn album. Geef wel een seintje.

18. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Ze zeggen niets voor niets, nederlanders houden van gratis ;)

19. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    @ chantalk: Ja precies.. Nou ja van je kindjes kan ik me wel voorstellen.. Mijn mannetje heeft ook eentje, op zijn boven arm.. Ik ken hem niet anders dan met, dus geen probleem.. en hij zit altijd onder een t-shirt! Ik weet niet, ik heb er gewoon niets mee..

20. Mirella28

Mirella28 Fanatiek lid

17 aug 2006
    1.143
    0
    0
    Administratief
    Rotterdam
    Heel mooi tekstje - is idd moeilijk zo'n situatie. Hebben ze de verkrachter op kunnen pakken?

Deel Deze Pagina