@ MerleQ: Vervelend van je telefoon! Kun je niet nu al een nieuwe aanvragen, vaak kan dat een paar maanden vóórdat je abonnement is afgelopen. Sterkte bij de tandarts (zo te lezen heb je dat alleen niet nodig ) Ik ben trouwens vergeten na te vragen van dat maagzuur, mooi dom van me
@Merleq idd vervelend van je foon,zoals Yvette al zei kan je een paar maanden van te voren al je nieuwe abo nemen
Ja dat weet ik van het verlengen. Mijn abonnement loopt namelijk in april af Alleen nu log ik in op www.hi.nl en volgens die website kan ik wel al mijn contract verlengen? Hm... Misschien toch maar eens even langs de winkel vandaag.
Je haalt de woorden uit mijn mond. Hier is verder ook nog alles rustig. Gisteren de intake van de kraamzorg gehad. Ik krijg voor 45 uur kraamhulp. Vind het meer dan genoeg. Alles was goed op het bed na. Die moet omhoog, tot 80 cm. Ik vroeg haar hoe ik dat dan moest doen. Dat wist ze ook niet, maar moest van de arbo. Klossen kan niet, extra matras zou kunnen maar dan moet dat aangeschaft worden incl. andere deken en hoeslakens. Een 1 persoonsbed, waar moet ik die neerzetten? Ik ben bang dat het gewoon niet gaat lukken.
morguh dames hier vanacht weer slecht geslapen , word steeds wakker van de pijn heb net nog weer de huisarts gebeld omdat ze nu ook bloeden maar als er vrijdag nog steeds geen verbetering is dan mag ik terug komen @ merleq ja rommelen doet het zeker , hier ook verschrikkelijk gewoon weet ff niet meer wat te denken er van hihihi fijn dat je maagzuur weg is zeg bij mij is het ook wel een heeeel stuk minder gelukkig . @ journey oh zon dolce guco is echt gaaf ! zijn die koffie dingetjes die je er in moet doen niet mega duur ? ik wil ook graag zon ding hebben maar heb al 3 koffiezetapparaat dingen hier staan , dus wellicht beetje te veel van het goede dan hihihiihih @ draagdoek ik heb een babybjorn van me tante gekregen , lijkt me vooral iedeaal ook om om te doen als je met de hond gaat wandelen bijv. @ yvet ja was inderdaad die vriendin die toen bevallen is , wat een verhaal zeg ! was jaloers op der vanwege haar bevalling maar nu ik het zo hoor hoeft dat dus heeeelemaal niet ! ze heeft gewoon 3 dagen na weeen gehad , nou daar zit ik ook niet op te wachten . Het leuke is wel dat ze gewoon lekker eerlijk kan zijn over de eerste week en de bevalling vaak hoor je toch dat alles zoooo geweldig is terwel zei gewoon zegt : maik ik vond er geen hol aan en had meeeega pijn ( niet leuk om te horen maar wel eerlijk en dat kan ik ook wel weer waarderen!)
Hey meiden, @ Mikki: nee ik schaf geen draagdoek aan... @ Libra: ik hoop en duim met je mee dat het overgaat meid! @ Female: meid, jij bent lekker bezig zeg. HIHIHIHI. @ Sanne: dankjewel meid. De bekkentherapeute heeft m'n krukken nu ook nog even goed afgesteld...had ze 1 standje te laag gezet. HIHI . Je bent niet de enige hoor met een onderkin.... ben er ook een aan het creëren... bleh... @ Yvette: balen meid, dat je zo raar gedroomt hebt. Nu maar hopen dat het geen voorspellende droom was... Ik had het er vanmorgen met de bekkentherapeute ook nog weer over en zij vond het ook een erg vreemde gang van zaken dat ze gewoon doordouwde... Thuis zou ik die oefening gewoon mogen doen, maar als het me teveel pijn doet, moet ik het gewoon niet meer doen. Dat is ook de reden dat ik het van de therapeute niet meer op de cursus mag doen. Ik moet om 11.30 uur bij de VK zijn. @ Derona: ow meid, hoe gaat het nu met je ventje? Nog steeds zo'n oorpijn? @ Mikmak: ja mijn mannetje vond het gelukkig niet zo erg. Hij heeft maar 10 minuten zitten wachten, want was wel eerst naar huis gegaan. Ik hoop dat je vanacht wat beter kunt slapen meid! @ Merleq: wat balen dat je telefoon is overleden... Het is inderdaad allemaal beetje aan het rommelen bij iedereen. HIHIHI. We zijn er dan ook bijna. Meiden, ik ben zo weer ff weg, moet naar de VK toe. Heb een hele lijst met vragen opgeschreven (nu wel) die ik wil stellen. Ik had vanmorgen beetje groenige afscheiding, dus dat ga ik sowieso ook even navragen.... pfffff. Volgende week moet ik voor de laatste keer dit jaar naar de bekkentherapeute. Dan gaat ze de bekkenbodem en de liezen behandelen... ben benieuwd. Liefs en dikke knuffel, Patricia
Yvette: ja, maar ik heb zo'n zin in een patatje Gelukkig hoef je niet terug meid! IloveAndres: ik heb dat ook gehad, alleen dan wat langer terug.. dat groene afscheiding.. Kon schimmel zijn of iets dergelijks, vk gevraagt en de dokter er over gebeld maar moest het schoonhouden met de douche kop en dan zien.. Anders kreeg ik een onderzoekje van binnen door de dokter.. Maar na 1x was het over.. Dus ik dnek dat het wel mee viel bij mij.> Ben benieuwd wat jou vk er over zal zeggen..
@yvette, ja idd echt zo'n verwerkingsnacht ja... nou daar zit je na 2 slechte nachten slapen echt niet meer op te wachten hahaha... nou vanavond na de gym maar proberen eens vroeg te gaan slapen..... mannetje gaat vanavond lekker duiken met mn broer.. effe afschakelen van het klussen.... bij jou in de buurt yvette, thorn, panheel, wessem... @iloveA, oh maar 10 minuutjes wachten.. dat valt nog mee, wij hebben volgende week woensdag ook partnerles... hahaha, ben benieuwd. manlief zit er echt niet op te wachten, maar ja dat hoort er nu eenmaal bij... Suc6 bij de vlos hoe is het trouwens nu met de bekken? is het nu iig een beetje te harden? @mamamakka, laten we elkaar maar een hand schudden wat betreft het slechte slapen... pffff balen is dat he.. ik hoop voor jou dat je vanavond ook wat beter gaat slapen.... oei aan het bloeden he... niet echt lekker... nou hopen dat er verbetering in komt @jessica.. wat moet jij tot 80 cm.. in de cao van de kraamzorg staat maar 70cm! dus 80cm is een beetje b*llshit! en bij ons hoef ik er alleen maar een matras en een plank op te leggen dus haalt misschien net de 70cm.... zou dat gewoon zeggen hoor!
@Patricia succes bij de vk,en dat doe je goed om je vragen op papier te zetten,had ik ook gedaan maar was het vergeten mee te nemen blond hihihi Hij klaagd nu niet meer over zijn oor,wel als hij een erge hoestbui heeft,hou het ff goed in de gaten
Zo ik ga de katten het hok in schoppen en dan ga ik richting m'n moeder.. Trouwens, ik wilde wat vragen.. Wie heeft hier nog meer UWV ziektewet uitkering gehad en gaat over naar zwangerschapsverlof? Ik heb vandaag maar voor 2 dagen uitbetaald gekregen en dat is nog van toen ik ziektewet had geloof ik.. Dus nu vraag ik me af, die vrouw had gezegt tegen mij, ik bleef zo ongeveer het zelfde houden dus kreeg dan een brief en dan was het klaar.. Mar ik heb gewoon zo weinig gehad.. Schrik er van.. Iemand die er iets over kan zeggen? Oh ja, en toen heb ik het een tijdje terug nog over een bank gehad die we wilde kopen.. maar die is te groot.. Toen hadden we een andere gezien, maar ook die is eigenlijk te groot! Dus ik denk dat wij geen hoek nemen maar een gewoone 3 zitter ofzo.. We gaan morgen avond even kijken, dan gaat m'n moeder ook even mee.. Gezellig! Ik hoop alleen dat ze mee gaat en niet afzegt..
De koffie valt wel mee ongeveer 26 cent ik ga straks aan mijn kraambezoek wel gewone koffie geven hoor
Oooh neeee, ik zag hierboven ergens patat staan en nu MOET ik vanavond patat eten Gaan we weer, hihi.
Ik zit ook voor de helft in de ZW, maar krijg gewoon mijn volledige loon uitbetaald. Mijn werkgever krijgt geld van het UWV voor mijn ziekteuren, en daarmee wordt gewoon mijn hele salaris betaald (incl. uiteraard de uren die ik wel gewerkt heb). Dat is je werkgever ook verplicht trouwens, dus ik vind dit wel raar... Snel je werk bellen zou ik zeggen!
Ik zit geheel in de ZW. Ik krijg ook mijn hele salaris van mijn baas uitbetaald en hij krijgt het weer van het UWV. Mijn contract loopt de 31e af en laat het ook niet verlengen, maar weet niet hoe het dan gaat lopen. Dan zou ik mijn gewone salaris van het UWV moeten krijgen.
****inbraak**** @ derona hoe gaat het met je meis! hou je het nog vol? Liefs Fl3xgirl ****uitbraak****