Januari 2009 mama's (deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Iuno, 1 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg

whahahaha, maandag al patat gegeten... met sate en mayo... verder een frikandel speciaal en een tex mex.... wel lekker om zo te bunkeren... en gisteren pizza laten komen... dit is echt een hele slechte week... vanavond dan maar koken

2. KleintjeValentijntje

KleintjeValentijntje Fanatiek lid

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    @ Jessica: Nou meid, het is alleen maar goed dat alles nog lekker rustig is bij jou!
    Oh, dat is echt vervelend zeg, van het bed. Is er niemand in de familie die kan helpen? En ik las gisteren bij Patrieske dat ze zelf het bed moet opmaken, dat mag ook, dat kan misschien dat je mannetje doen? Het is misschien een oplossing?

@ MamaMakka: Dat lijkt me toch niet normaal? Ik heb ze nooit gehad, dus ik weet het niet… Gebruik je vochtig toiletpapier (dat het minder geïrriteerd raakt, zeg maar)?

3 dagen weeën, ongelooflijk! :( Nee, daar hoef je niet jaloers op te zijn inderdaad! Ja, het is inderdaad beter dat mensen gewoon eerlijk zijn, anders valt het alleen maar tegen. In mijn omgeving ken ik ook niemand die zich direct goed voelde, ook gewoon pijn, vooral bij het plassen door de hechtingen.
    Heb je trouwens nog een geboortekaartje gekregen van haar?

@ Patricia: Er zijn ergere dingen toch, als het bij dromen blijft is dat prima.
    Natuurlijk vindt die bekkentherapeute het ook een rare gang van zaken, ik begrijp ook niet wat die vrouw zich in haar hoofd haalt hoor!
    Groenige afscheiding? Ik ben wel benieuwd wat de vk daarop gezegd heeft meid!

@ Joyce: Haha, dus het lekkere gaat boven de vervelende gevolgen ;) geniet er dan maar extra van!
    Sluit jij de katten in een hok als je weggaat?
    Jammer van die bank zeg, misschien vind je wel een heel mooie 3 zitter!
    Je hoort gewoon je volledige salaris te krijgen, het UWV betaalt namelijk je werkgever en je werkgever moet jou betalen, even achteraan gaan! (Ik zit/zat zelf ook in de ziektewet)

@ MikMak: Lekker een beker warme melk of thee drinken voordat je gaat slapen, misschien helpt dat wel… Ik hoop voor je dat je beter slaapt!
    goh, dat is inderdaad in de buurt! Ik zie hier wel eens mensen duiken inderdaad. Dat is wellicht goed voor hem, even afschakelen inderdaad. Kan hij daarna lekker jou benen masseren of zo, slaap jij ook beter!

@ Patat: Daar heb ik nu ook vreselijk veel zin in! Hmmmm….. (Ik eet vanavond bij mijn ouders, eens kijken of die nog geen boodschappen hebben gedaan ;) )
    Oh en ook zin in die frik speciaal!

3. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    ben super trillerig en mijn armen voelen als was... heb wel gewoon gegeten, dus daar kan het niet aan liggen, misschien toch een aankomend griepje onder de leden...

4. Iuno

Iuno Bekend lid

12 feb 2008
    955
    0
    0
    Je kan dan alleen beter niet te lang gaan wandelen. Meestal is het geen probleem hoor, maar doordat ze niet in de zgn 'spreidzit' zitten in zo'n buikdrager, maar min of meer op hun kruis 'hangen', zonder echt goede steun in het ruggetje, kùnnen ze bij langdurig gebruik later problemen met de heupen en/of ruggegraat krijgen...
    Met het gezicht van je af is overigens helemaal 'uit den boze' (trouwens ook bij een draagdoek), omdat de ruggegraat dan ook in een hele onnatuurlijke houding wordt gedwongen en jongetjes zitten dan bovendien ook echt letterlijk op hun balletjes.

Over het algemeen is het geen probleem hoor (zijn genoeg kinderen continu in zo'n ding rondgezeuld en hebben helemaal geen problemen), maar misschien wel goed dit gewoon te weten - ook voor anderen. ;)

@ rommelen
    Ja, is een lekkere 'rommelbende' hier. :) Zijn er geloof ik maar weinig waar het niet al 'rommelt'... Maar ach... als dat betekent dat al die beebje dan straks al netjes ingedaald liggen en de bevallingen lekker vlot verlopen... :D

5. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Yvette ik voel me vandaag ook niet al te fit ook koud en dergelijke.

Kreeg net weer de nieuwe uitgave van wij jonge ouders in de bus dus ik denk dat ik zo maar even de bank op duik :D

6. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    Hoi hoi,

Het is inderdaad over gegaan. Nog niet weer last van gehad gelukkig. Wel heel veel pijn in mijn bekken. Ze hebben mijn bushalte opgeheven *mopper* en nou moet ik steeds een heel eind lopen naar mijn werk...

Mijn buik gaat steeds lager zitten... lijkt wel alsof ik de baby voel indalen gewoon. Ben heel benieuwd of het klopt.

Ben wel geschrokken van gisteren. Ik dacht even dat het was begonnen... dus vanochtend in de stad de allerlaatste ontbrekende dingetjes gekocht...

@ ZW: Ik zit ook half in de ZW. Krijg gewoon via mijn baas uitbetaald.

@ Patat: moeten jullie daar echt uitgerekend nu over beginnen? het duurt nog zo lang tot etenstijd... :p

7. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

Hey..

Even melden dat ik tot hier bijgelezen heb.....

Ga nu zo naar bed... heb vanacht bijelkaar zo'n twee uur geslapen....
    Verder kon ik vanochtend weer niet uit bed.... had de fout gemaakt om mn benen iets te ver uit elkaar te leggen.... met het gevolg dat mijn linkse been op het andere matras lag... waar het voeteinde ietsjes (paar cm) lager van stond... met het gevolg dat ik dit been niet meer bewogen kreeg... ik kreeg t niet terug....
    Was even in paniek.... want tja... ik hoefde natuurlijk niet naar beneden te bellen van kom je me even helpen..... ?!
    @#$%$
    Jankend van de pijn.... mn been na 20 minuten terug gekregen, met behulp van mn armen....
    Dus behalve rechst soms dienst weigert... links nu ook al.....!
    Ben echt aan t aftellen.......

8. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    @ Journey: Goed idee, dat van de bank op kruipen ;) Maar ik moet nog steeds mijn surprise afmaken, heb er zó geen zin in!
    Ik hoop dat je je snel beter voelt meid!

@ Libra: Oh meid, dat is niet goed als je steeds zo’n eind moet lopen, flink balen zeg!

@ Ramona: Erg vervelend zeg! Nog even ontzettend hard doorbijten dus…

9. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    pfffffff moet hier nog effe de stofzuiger door het huis miepen over anderhalf uur staat mijn vriendin op de stoep vriendlief is naar zijn werk komt pas rond 23 uur weer thuis en ik heb het koud zet zo effe de kachel een paar graadjes hoger heb vandaag weer een zo geen zin klaag en ben het zat dag.

Jemig Ramona zit ook echt niet mee bij jou hoop dat je je straks weer wat beter voelt.

10. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Nou meid, ik hoop dat je snel van je baaldag af bent! Ik ben toch maar begonnen met mijn surprise... bleh bleh bleh...

11. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Hier viel hij net ook op de mat :D

Ik moest net heeeeel veel telefoontjes plegen, rekeningen betalen, ik heb twee wassen gedraaid, een paar keukenkastjes uitgeruimd en uitgesopt, en de badkamer gepoetst. Dus nu mag ik van mezelf de rest van de middag relaxen op de bank, met thee, verse biebboeken en de Wij jonge ouders :D

12. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Hey meiden,

ben weer terug van de VK.

Heb alles op m'n lijst gevraagd. Ze heeft even met een soort wattenstaafje gekeken of het vocht dat ik steeds in m'n onderbroek heb zitten vruchtwater is. Gelukkig is dit niet zo.
    Wel moet ik een afspraak maken met de huisarts omdat ik vanmorgen die groenige afscheiding had. En dan kan ik gelijk aangeven dat m'n urine dan ook getest moet worden...
    Heb inmiddels dus ook een afspraak gemaakt bij de huisarts en moet vrijdagochtend langskomen.
    Ook gevraagd hoe het zit met die tintelingen in m'n armen en handen (alsof m'n armen de hele dag slapen). Ze had het over Carpaaltunnelsyndroom wat optreedt als je vocht vasthoud.

Mijn bloeddruk was weer goed en de kleine lag al erg goed ingedaald. Het lag nog niet helemaal vast met het hoofdje, maar ze denkt dat dat niet zo heel erg lang meer duurt.
    De kleine ligt met de rug aan de rechterkant HIHIHI. En het hartje klopte weer fink. :p Het leek wel en sneltrein. :)

@ Joyce: zie hierboven :p

@ Mikmak: volgende week is nog geen partnerles. Dat hebben we 23 december. Dus eigenlijk kan Andres deze hele maand niet op dinsdag trainen :(
    Met m'n bekken gaat het nog steeds slecht, maar praat er niet zoveel meer over hier. Ik heb zoiets van: jullie weten het nu wel dat ik pijn heb...:oops:

@ Derona: wat fijn dat hij niet meer zo klaagt over zijn oren.
    Hahahaha, dat is idd niet erg slim om een lijstje te maken en vervolgens het lijstje niet mee te nemen. :)

@ Yvette: zie hierboven wat de VK gezegd heeft :p.
    Ja m'n therapeute vond het dan ook heel erg goed dat ik gewoon gezegd heb, dat ik die oefening niet meer mag doen.

@ Ramona: ow meid, wat balen zeg. Ik hoop dat je nu niet al te veel pijn meer hebt. Ik weet wel precies wat je bedoeld...

Hier zo m'n eitjes nog even opeten en daarna lekker even liggen.

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

13. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Pfff...wat erg lijkt me dat :confused: Wat naar ook dat je man je nu niet kan helpen...

14. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Dit heb ik ook gelezen, daarom heb ik in eerste instantie zo'n sling genomen waarin ze als een 'banaantje' kunnen liggen.
    Punt is dat mijn vriend alweer begon te sputteren, want die wil dus niet met zo'n ding lopen. Hij wil persé de babybjörn, want dat staat veel stoerder. Dat snap ik op zich ook wel, dus nu moeten we voor hem ook maar een björn erbij kopen...zucht... :rolleyes: Maar die is dan echt voor incidenteel gebruik...

15. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Wauw, wat ben jij al actief geweest! De keuken poetsen, ja, dat staat ook nog op mijn ellenlange lijst ;)

@ Patricia: Dus eigenlijk was alles heel goed bij de vk! Goed hoor meid :)
    Eet smakelijk en rust ze!

16. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Hier ook de stofzuiger effe door de kamer gemiept de grootste rommel opgeruimd is dus weer aardig netjes hier kan in ieder geval bezoek ontvangen.
    Maar mikki wat ben jij actief dat gaat mij dus echt niet lukken zoveel op een ochtend.

Iloveandres fijn dat het allemaal inorde was bij de vk, ik mag volgende week donderdag weer :D

17. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik doe steeds 1 of 2 dingen in de keuken, dan hoef je niet zoveel in één keer te doen ;)

Hebben jullie ook dat als je door het huis loopt, dat je nog 10.000 klusjes ziet die je PERSE nog gedaan wilt hebben voordat de baby komt? :rolleyes:
    Zo zie ik een afgebroken schakelaar van een dimmer die nog gerepareerd moet worden, ik wil de binnenkant van onze boekenkasten op de slaapkamer nog een behangetje geven, de hemel en de schilderijen boven ons bed moet nog opgehangen worden (ik wil er natuurlijk wel als Queen Sheba bijliggen in mijn kraambed :p ), om maar niet te spreken over wat er allemaal nog op de babykamer moet gebeuren...zenuwachtig word ik ervan :(

18. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    Jeetje, meiden, het gaat hier niet zo prettig he?
    Sterkte voor alle zieken, zwakken, misselijken en kramperigen :)

19. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik kan dat ook alleen maar doen met mijn bekkenband om, en al mijn spieren aangetrokken, anders ga ik dood van de pijn.
    Maar ik MOET het doen van mezelf...hormonen hormonen... :rolleyes:

20. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    JAAA! Vandaar dus ook die ellenlange lijst ;)

Deel Deze Pagina