Januari 2009 mama's (deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Iuno, 1 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. winter15

winter15 Niet meer actief

@Derona: dikke knuf*** meid! Dat is wel heel onredelijk zoals hij doet en wat hij zegt dat kan toch niet!

2. winter15

@IloveA: zuurkool is ook lekker!

@Libra: ahw nu vat ik hem, klinkt leuk wat je doet, nou komt dan goed uit dat het budget op is, tot wanneer moet je werken dan?

@Yvette: nu word ik nieuwsgierig, laat idd maar snel een horen via PB! hihi, dan wordt het Hommeltje! ook lief :)

Ik ga een hamburgertje met champignons maken en dan doe ik er ook lekker aardappelschijfjes en salade bij!

3. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Derona, ik kan niet anders zeggen dat ik het hier mee eens ben...
    Jammer dat we net iets te ver bij elkaar weg wonen anders was ik "ff snel" langsgekomen meid...
    Hele dikke knuffel voor jou.

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

4. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Sanne: ja is ook heel lekker. HIHIHI. Had gisteren een schotel gemaakt en heb nog voor 1 persoon over... maar weet niet wat mijn mannetje wil, of hij dat wil hebben of dat hij zegt van ik neem wel wat anders (pizza ofzo)... kan ik gezond eten en hij wat lekkers en hoef ik niet moeilijk te doen...

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

5. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    AAAAH bedankt voor jullie lieve berichtjes,doet me erg goed

@Yvette Ik zou wel naar mijn moeder toe willen maar helaas woont zei tever weg,mijn vader woond wel in de buurt,maar ik vind laat Roelof dan maar weg gaan,hij maakt zich alleen maar druk over het feit straks ga jij bevallen en is het hier een bende bladiebla,nou bende valt mee hier,

Zaterdag waren we samen ff de afwas aan het opruimen zo zegt die als we dit nu elke avond even samen doen,ik zeg daar hou ik je aan,maar wist toch wel van dat word niks met hem,

Ik zeg is toch een kleine moeite om het samen even de pannen af te wassen,maja blijkbaar ziet hij dat als een groot probleem,

hij zit het zo hij werkt 40 uur in de week,en doe geen reet dus hij heeft recht om niks te doen,en dat zegt hij ook gewoon letterlijk,ik snap echt heel goed dat hij zwaar werk heeft,maar waarom kan hij wel altijd wat voor een ander doen als die er om vraagd

6. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Patricia lief van je meis,ja baal vaak dat ik zelf geen rijbewijs heb hoor

7. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    Sanne: Deze week nog en volgende week. Daarna gaat mijn verlof in :)

8. Merijn

Merijn Niet meer actief

@ derona: pfff die man van jou moet eens om zich heen kijken. Mijn man doet gewoon iedere dag de afwas, kookt af en toe en hij maakt altijd de badkamer en wc schoon (ik moet overgeven van haren in het putje hihi). Daarbij laat hij ook nog eens veel vaker dan ik de hond uit (maar ook wel omdat ie dat gewoon lekker vindt). Hij werkt ook meer dan 40 uur per week, terwijl ik toch echt heel wat minder uur maak met mijn studie. Maar hij doet het zonder te klagen! En zo hoort het ook. Je doet het toch samen? Jij bent toch ook veel in de weer met delano? En je bent zwanger! Als jullie het samen doen, kunnen jullie SAMEN 's avonds veel sneller genieten van een avondje rust.

Grrr sommige mannen. Mijn ex was ook zo, vre-se-lijk. Wat een luie hond was dat zeg, pffff. En zo onsympathiek.

9. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Meis, dat hij 40 uur werkt, wil niet zeggen dat hij dan ook maar helemaal niets in het huishouden hoeft te doen...
    Mijn man werkt nog meer en hij helpt me altijd heel erg goed. Ook toen ik ook werkte.

Ow bah, sommige mannen...

10. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ik vind overigens niet dat je man nu net zoveel zou moeten doen als jij hoor ;) Maar ik snap precies wat je bedoelt. Het is gewoon fijn als je man met je meedenkt en je met dingetjes helpt. Dat geeft gewoon een gevoel van steun. Het is frustrerend om het huishouden helemaal alleen te moeten doen. En je wilt gewoon dat je man je waardeert en dat met kleine dingetjes laat merken. Gewoon fijn samen. Je weet wel :)

11. winter15

@Derona: precies, het feit dat jij zwanger bent is al een hele goede reden om die tv eens een keer uit te laten en dan desnoods samen even wat op te ruimen/ maken/ doen! Daarvoor ben je toch ook samen!

@Libra: ohw nog even volhouden dus!

12. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    @Derona: ik heb het al eerder gedacht, maar niet gezegd. Maar nu ga ik even heel eerlijk zijn: ik vind dat jouw man soms als een enorme botte lul reageert. Sorry! Maar je zet het hier neer, dus ik hoop dat ik dan ook eerlijk mijn mening mag geven... Natuurlijk snap ik dat we hier maar één kant van het verhaal lezen, en dat je eerder geneigd bent om vervelende dingen van je af te schrijven dan leuke. Ik denk dat hij ook echt wel zijn goede kanten heeft, anders was je niet bij hem, ja toch? Maar dit gedrag kan echt niet hoor! Hij heeft duidelijk geen enkel benul van hoe zwaar een zwangerschap voor een vrouw is.
    Aan de andere kant verandert er voor hem natuurlijk ook wel het een en ander, en misschien maakt hij zich ook zorgen, net als jij... Hij moet straks werken voor een gezin met 2 kinderen, en die verantwoordelijkheid kan best wel zwaar op een man drukken. Heel logisch ook eigenlijk. Maar dan moeten jullie daar wel over praten! Vraag je hem wel eens waarom hij zo doet? Of hij zich ergens zorgen over maakt, of hij bang is voor de toekomst, en hoe hij de toekomst voor zich ziet? Jullie moeten echt blijven praten met elkaar hoor...En anders moet hij het maar leren, want dat is zoooooo belangrijk in een relatie...
    Sterkte meisje *knuf*

13. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Merleq ja ben het met je eens,en natuurlijk hoeft mijn man niet even veel te doen als ik dat zou ik zelf niet willen,
    Ik heb soms het idee dat hij ADHD heeft,Zijn broertje heeft er ook last van,

en ik zie super veel dezelfde dingen in hun,maar ik durf het niet aan zijn vader te vragen dom he

14. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Hier gaat de tv aan met het eten hij kijkt de a team,en de night rider,hij zit er dan helemaal in,ik kan soms praten wat ik wil maar hij hoord het gewoon niet,dan zeg ik van nou muur vind je ook niet,en dan is het van ja sorry ben gewoon zo moe,jaaa daaag je zit gewoon helemaal in je series

15. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    ik zeg alleen even iets.. want ik zie altijd jij bent zwanger.. nee.. mannen zijn ook zwanger... mijn manlief heeft het niet makkelijk met mij!

ik ben zelfs een weekend lang sago geweest.. dat is ook niet leuk voor hem.. maar soms wil ik gewoon alles doen.. en dan doe ik dat ook.. maar als ik niet trek.. dan zegt hij zal ik doen..
    en gelukkig had ik afgeloen weekend heel leive schoonma gehad.. hier.. die heeft me geholpen..

ik ga weer.. ik ben kapot..

LIefs mir

16. KleintjeValentijntje

KleintjeValentijntje Fanatiek lid

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    @ Derona: wat hij ook zegt, dat is gewoon hartstikke fout! Hij moet gewoon helpen en daarmee basta… Mijn man werkt ook 40 uur in de week en is daarbij nog eens 15-20 uur onderweg en hij moet ook stofzuigen. Hij zal nooit mij de schuld geven als hij het een rommeltje vindt en hij zegt altijd dat hij wil helpen (al gebeurt dat niet zo heel vaak hoor, maar het gaat erom hoe hij reageert).

17. KleintjeValentijntje

KleintjeValentijntje Fanatiek lid

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Ik ben het hier niet mee eens en ik hoop dat dat mag, zónder je voor het hoofd te stoten.
    IK ben zwanger en mijn man en ik verwachten sámen een kindje.
    Maar mijn man is niet zwanger!

18. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    daar ben ik mee eens!

19. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    @MerleQ: dat verhaal over je moeder...dat is waar ik ook zo bang voor ben, en wat eigenlijk al aan het gebeuren is: dat mijn (schoon)ouders mij toch gewoon als 'kind' blijven zien, terwijl ik zometeen moeder word. Dat ik nog steeds met sinterklaasavond bij mijn vader moet komen opdraven voor spelletjes met de hele familie, terwijl ik die avond gewoon met z'n drietjes wil zijn. Of dat ik met kerst de godganse dag bij mijn schoonfamilie moet zitten, terwijl dat misschien veel te druk is voor mijn kind (omdat de feestdagen er nu aankomen denk ik ook veel aan hoe ik dat volgend jaar ga invullen, vandaar...).
    Het is misschien moeilijk voor ouders, maar ze zullen echt moeten accepteren dat hun kind nu definitief geen kind meer is. En dat alleen jullie bepalen hoe je je kind opvoedt. Dat je nu zelf een gezin krijgt, en dat jullie je eigen tradities gaan ontwikkelen met feestdagen etc.

Ik zou mijn kind ook niet bij een bijgrage hond in de kamer willen hebben trouwens...

Ik hoop dat je moeder een beetje bijdraait, want kan me voorstellen dat je nu geen zin hebt om op hangende pootjes te gaan bellen. Jij hebt naar mijn idee niks fout gedaan...

20. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    ik weet niet hoe ik het anders moet omschrijven maar je zegt het wel goed..

Deel Deze Pagina