@Mikki77: leuk he, die draagdoeken! Wij hebben er ook eentje (die je ook niet hoeft te knopen) voor de eerste weken van gup. Vooral mijn man kijkt ernaar uit om haar dicht bij zich te dragen. @Yvette1983: vandaag voel ik mee veel beter. Ik heb afgesproken dat ik deze laatste weken de woensdagochtend vrij neem. Dan kan ik een beetje uitslapen/bijslapen en is het nog goed vol te houden. Dus vanochtend had ik weer een heerlijke uitslaapdag. @MerleQ: ik heb ook regelmatig zin in patat, maar ik heb het idee dat ik dat niet meer zo goed kan hebben (zuur). Maaaarr, gek genoeg gaat Mc Donalds-voer wel prima. Dus dan eten we dat af en toe. Waar het aan ligt weet ik niet goed, misschien omdat je er minder frietsauzen bij eet? @Libra: wat fijn dat het weer opgehouden is. Ik vond het ook al griezelig klinken, dus fijn dat het nu weer rustig is. @Mikki77: ik zie al die to-do-klusjes in huis wel, maar ik kan ze heel goed negeren. Wat dat betreft heeft mijn man er meer "last" van dan ik. @Derona: goh, ik kan me dat eigenlijk gewoon niet voorstellen. Liefst zou ik je mijn man een dagje willen lenen (maar tja, wil niet delen, dus zit er denk ik niet in). Die is zo lief en zorgzaam. Dat gun ik je zo! Ik heb vannacht ook raar gedroomd. We hadden een kindje, een jongetje nog wel, volgens mij via adoptie of zo. Want zijn naam stond erbij, maar ik had geen idee hoe ik het moest uitspreken. Verder probeerde ik hem een pasta-maaltje te voeren met een veel te klein lepeltje. Echt raar... Vanavond lekker samen een avondje "niets". Mijn man heeft vandaag cursus, ergens ver weg. Ik ga 'm zo even bellen hoe laat hij denkt thuis te zijn. Want door al die patat-berichtjes heb ik veel zin in Mc Donalds gekregen, dus als hij laat is, kan ik naar de Mac...
@ Mikki: ja inderdaad, je verwoord het echt goed. Dat je ouders moeten loslaten je als kind te zien... En dat wij nu inderdaad een eigen gezinnetje hebben. Mijn moeder zei verontwaardigd toen ik zei dat we sinterklaas gewoon met z'n 3tjes willen vieren 'tot mijn 25e vierde ik het ook nog bij mijn ouders hoor'. Uuuuh...? Mijn moeder heeft op haar 25e mijn vader leren kennen dus zie hier, daarom vierde ze het dus vanaf haar 25e niet meer bij haar ouders. Zij had toen ook een eigen gezin! Ik snap echt niet waarom ze het niet begrijpt... Maar mijn moeder kan sowieso haar gevoel niet zo goed verwoorden. Want ze zei ook steeds dat ik haar niet begreep Ik was hier overigens ook heel erg bang voor. Ik merkte ook aan mijn moeder dat ze zo ontzettend uitkeek naar haar kleinkind en het passen op haar kleinkind en het wandelen met haar kleinkind. Ik zag het al aankomen dat ze te veel zou claimen en het niet zou begrijpen als ik dat een beetje zou gaan afremmen...
DErona wat een L** zeg ik vind het echt niet normaal, toen ik nog werkte deed mijn vriend alles in huis als ik thuis kwam stond zelfs mijn prakje klaar, nu ik met verlof ben neem ik wel wat meer over maar bv de hond uitlaten doen we gezellig samen. Merleq vreselijk he dat geclaim mijn schoonmoeder doet het heel erg en ik ga er straks als de kleine er is zeker wat van zeggen of ze het nou leuk vind of niet.
@ Derona: vind het echt niet kunnen hoor dat hij nog steeds niet thuis is. Liefs en dikke knuffel meid, Patricia
Moeten jullie je waterverbruik betalen aan waternet? Zo ja, hoeveel zijn jullie dan per maand kwijt? Voorheen zat het bij ons in de servicekosten dus ik heb geen vergelijkingsmateriaal en we hebben nu een termijnnota gekregen van ruim 160 euro voor 5 maanden. Is dit een normaal bedrag? Hm ik zie nu op de website van waternet dat als wij geen meter in de woning hebben, wij 140 euro per jaar zouden moeten betalen. Nu betalen we 3 keer zoveel! Dit gezeur hadden we ook al met de energierekening van nuon. What the hell spookten de vorige bewoners hier uit?!
Da's wel veel. Maar in verhouding is het niet eens zoveel meer dan wat wij betalen. Wij betalen zo'n 80 euro voor 3 maanden. Het was eerst lager, maar laatst kregen we een naheffing waardoor ons termijnbedrag omhoog is gegaan. Wij zitten trouwens niet bij Waternet, maar bij PWN. Dat termijnbedrag is waarschijnlijk gebaseerd op het verbruik van de vorige bewoners, en je kan waternet vragen om de termijn naar beneden bij te stellen. Dat hebben wij in ons vorige huis ook gedaan, en dat was geen probleem.
@Derona, nergens om maar hoe haalt ie het in zijn hoofd om een zwangere vrouw uit te schelden, we hoeven niet helemaal te ontzien te worden maar om nou zo in deze periode met je om te gaan. Zeg je er ook wat van of moet jij dan je excuus aanbieden? Overigens werkt mijn mannetje de laatste tijd 60 uur per week en nog doet hij het huishouden als ik er door mijn aanvallen niet aan toe kom. Dussss! Bleh, ben blij dat ik niet de enige ben die me hier kwaad om maak, laat niet met je sollen hoor meid!
Ik ben aangestoken door die kraammand van de collega's van Sanne Ik heb voor mijn laatste werkdag, volgende week donderdag, net online een Jip en Janneke gebakjestaart besteld bij de Hema. En mijn collega's gemaild of ze die middag nog even koffie en thee met mij komen drinken, om te vieren dat ze 4 maanden van me af zijn Is toch wel leuker om op zo'n manier met verlof te gaan dan zo'n koud afscheid, vind ik. Al zit een kraammand er niet in denk ik Maar dat hoeft ook niet.
@ikke: mijn buik is vannacht aan de rommel geweest en vandaag ook regelmatig steken gehad. Op school een bespreking gehad en voelde me even heel licht in mijn hoofd alsof ik ging flauwvallen, zonet op de bank weer die steken in mijn buik. Collga zij dat het voorweeen waren.
Godsamme wat een koppige vent zeg... Ik snap echt hoe klote je je nu voelt meid, maar het is echt beter om nu even niet te bellen. Laat hem maar lekker in zijn sop gaarkoken, hij komt vanzelf wel weer terug. Sterk blijven!
@ Goofychick: het zijn idd voorweeën. Ik heb ze ook en ook steeds soort van menstruatiepijn en het gevoel van een druk daaronder... Liefs en dikke knuffel, Patricia
Wat een lieve berichtjes van jullie, Nou heb hem net toch gesproken,en gezegd hoe ik erover denkt en me voel,.dan krijg ik zoals gewoonlijk een begrijpelijk antwoord terug,maar uiteindelijk niks wijzer geworden,ik zeg kom je nu zo naar huis,ja de troep blijft toch liggen dus daar ga ik me aan ergeren,was in de douche en dan Délano zijn kamer,ja en de gang maar dat ga ik niet opruimen omdat meneer dat ernaar toe gooit, Dus ik ben nu niks wijzer geworden helaas,
Derona.... Sterkte meid.....! zucht.... Hier gaat trouwens de tv standaard uit als we gaan eten... (aan tafel..)... Heb dt hier gelijk ingevoerd... want ik vind het ZO ongezellig eten met de tv aan.... En aangezien mn zoontje ook zo'n tv-monster is..(als het aanstaat) zitten er hier twee in de tv als dat ding aanstaat... Verder vind ik het (zeker gezien jouw "toestand") zeker niet normaal dat hij niet opneemt... er zou nou ook wat kunnen zijn LOS van de gebeurtenissen..... Ik ben het trouwens eens met de opmerking van Yvette... je verwacht SAMEN een kind, maar bent niet samen zwanger... Jammer genoeg niet...! Schat neem jij vandaag de BI, dan draag ik het kind wel..