@ Derona: jeetje, hier schiet je nog niets mee op dus... pfffff. Mannen! Dikke knuffel meid. @ Ramona: hahahaha, ja was dat maar waar hihihi. Schat neem jij mijn BI maar even over... weet je ook eens hoe dat voelt... ik draag het kind wel, want vind het getrappel zo leuk. Liefs en dikke knuffel, Patricia
was het maar zo makkelijk.. maar ik ben zelf slecht in nederlands.. sorry dat het verkeerd overgekomen.. maar ik bedoelde er mee.. dat manlief ook mee moet leven dat we zwanger zijn.. en zij moeten dingen nu doen om ons de zwagnerschap te belichten.. ik weet niet hoe ik het moet omschrijven sorry.. LIefs mir
@ Lotus: ik denk dat ik wel snap wat je bedoeld hoor. Volgens mij bedoelde jij precies hetzelfde als Yvette, toch? @ Merleq: ik durf zo niet uit m'n hoofd te zeggen wat wij betalen voor het water... Liefs en dikke knuffel, Patricia
He Dames die ook zoveel zijn aangekomen..... (lotgenoten)... Er is hoop voor ons (straks...) Zag net Shownieuws en Erica Terpstra heeft een boek geschreven.... (komt 12 december uit) Ze is 40 KILO AFGEVALLEN.... Dus die 25 kilo kunnen wij ook kwijt raken hoor! Heb net mn kraambed opgemaakt... Ben morgen officieel 36 weken... en moest het van de vk gedaan hebben met 36 weken... dus maar braaf gedaan Heeft iemand van jullie dit al gedaan... of al wat "verder" in jullie kraampakket gekeken.... Hier waren de kraammatrassen nu maar 60x 90.... Gelukkig had ik het "oude schone zeil nog"... wat een matje van 60x90 vind ik wel erg klein hoor.... tenminste... ik gebruik wel meer bed... en blijf echt niet liggen... Heb nu molton... groot zeil..(op 2/3 matras) kraammatras.. hoeslaken en daarop voor de zekerheid nog een badlaken... hihi... die kan ik tenminste tussen mn benen duwen als ik voel dat mn water breekt... al hebben ze de vorige keer mn vliezen moeten breken.... Lotus... Maakt toch niet uit meid...! Hoef je toch geen sorry te zeggen... ! Maar vind het wel jammer dat het niet zo is.... xxmona
@ Ramona: hier moet het gedeelte van het kraampakket nog op bed leggen... Moet nog even kijken wat er allemaal op moet enzo... Liefs en dikke knuffel, Patricia
@iloveanders.. ja ik bedoel net als yvette.. maar kom zo slecht uit mijn woorden vooral na deze avond pff.. @ramona.. gelukkig maar! hehe.. was vanavond ook tijdens het posten ook niet echt met mie koppie bij.. er is echt een vriendschap kapot nu.. ik probeerde dat nog te redden maar helaas.. ben ik nou zo stom.. maar wat is kraambed? Liefs mir
kraambed.... het bed waarin je bevalt... of de tijd erna in door brengt.... Moest hem vanaf 36 weken speciaal opmaken... zodat het gereed is met zeil enzo... dus als mn water zou breken... het matras niet meteen vernield is... Want vruchtwater gaat er (schijnbaar) dus echt niet meer uit! Vandaar dat ik laatst ook als tip gaf... om ook op je bank een matje neer te leggen.... en in de auto...! Want daar kan het ook "knappen' natuurlijk.... Hier heb ik vorige week voedingsbeha's gekocht... want stond ergens dat je borsten tot halverwege maand 8 groeien... en wat denken me "jongens " opeens... kom we doen nog ff een groeispurt... zelfs mn vriend viel het opeens op....! Ze doen de laatste dagen opeens ook weer echt zeer als in het begin... en mn tepel en borst lopen ineen over... Zijn dalijk die gekochte beha's nog te klein... (denk je ze goed te kopen... zucht...
Oh jullie betalen echt allemaal een stuk minder dan wij voor water! Ik vond het al zo'n hoog bedrag... En wij draaien max 2 keer per week een was en douchen ook vrij kort. We zijn echt niet buitensporig met water. Morgen maar eens bellen wat dit nu weer te betekenen heeft. @kraambed: ja tsssk, ik heb nog steeds niets van het kraambureau gehoord dus ik ga nog echt niet aan hun wensen en eisen voldoen Die klossen moet ik wel nu toch eens gaan regelen want dan kunnen we een hoop zooi onder het bed kwijt Scheelt weer in ruimte haha. En misschien dat ik tegen de 36 weken het bed wel opmaak hoor, in eigen belang.
@ ramona: oh ja, de bank en de auto! Gelukkig gaat onze bank na de verhuizing weg, eveneens als ons matras, maar de auto willen we nog wel een tijdje blijven gebruiken Ik zal eraan denken als we met kerst die tocht door Nederland gaan maken... Dan ben ik tenslotte al ruim 37 weken zwanger.
@ Ramona en Merleq: ik ga denk ik ook maar die dingen in de auto leggen (althans 1) en binnenkort m'n mannetje maar even helpen met bed verschonen, dan kan dat er ook gelijk op... Liefs en dikke knuffel, Patricia
@ Mikki Ja het zit echt heel fijn en ook handig dat je je handen nog vrij hebt om iets te doen Je hebt hard gewerkt zeg! @ Yvette Nou hij is om een uur of 11 naar zn werk gegaan. En om 2 uur was ie al weer terug. Haha, hoezo eigenwijs, dus nu mag ik fijn voor m zorgen @ Iuno ik geloof dat niet zo, je hebt je kind toch geen uren en uren in de doek. Als ze zo heel klein zijn doe je ze btw liggend in de doek. Als je het gewoon normaal gebruikt is er echt niks aan de hand, maar tegenwoordig zoeken ze werkelijk overal wel wat achter, om gek van te worden... @ Iloveandres Goed dat alles in orde was bij de vk! @ Merle Wat een gedoe met je moeder zeg! Als de kleine er is en naar je moeder zou gaan, zou ik er echt wel op staan dat ze CONTINUE erbij is, als die hond en baby samen zijn. Niet pas als hij kruipt, maar vanaf het begin. Beter nog: laat die hond in een andere ruimte of maak gebruik van een bench. Als ik er geen rustig gevoel over had zou ik de kleine niet eens achter willen laten... @ Sanne Veel plezier vast voor morgen, laatste dag, joehoe! @ Derona Ik weet niet zo goed wat ik erover moet zeggen eigenlijk Maar vind dat je man wel een beetje mag dimmen met zijn opmerkingen.... Wat meer respect is toch logisch lijkt me?! Sterkte PS Over dat eten, daar zou ik helemaal gek van worden. Soms eten we gewoon aan de kleine tafel met tv aan, maar doorgaans altijd gewoon aan de eettafel, en radio en tv gaan gewoon uit. Ik vind dat ook erg belangrijk, zéker als je een gezin vormt met kinderen. Rustpuntje vd dag, beetje bijpraten... @ Ladyinred En MCDonalds geworden? @ Ramona Nee ik heb niks gedaan en hoef thuis ook niets voor te bereiden met bedden oid, want ik ga toch gewoon in het zh bevallen
nou manlief heeft na 2 weken vandaag weer eens een snipperdag genomen.. en gelijk heeft ie.. morgen moet ie weer naar de kazerne, en dan kan een relaxdagje echt nog wel gebruiken.... en hij is nu lekker aan het duiken met mn broer.. vanavond nog wel even over het geklus gepraat.. dat ik niet wil laten blijken hoe bezorgd ik ben dat we de kamer niet op tijd afhebben.. en dat gaat uiteraard gepaard met wat hormoniale tranen.... en zeker niet een aanval ten opzicht van me mannetje, want die heeft de afgelopen 2 weken keihard gewerkt om het af te krijgen.... nu vrijdag gaat ie dan alles afvoegen en kitten.... zaterdagochtend komt iemand helpen met ons eiken kastje, mn broer zorgt dat de granieten plaat voor het kastje vrijdag af is... en dan zaterdag middag gaat ie alle kranen, douche enzo monteren.... du hij hoopt dit weekend zo goed al klaar te komen.. ja en dan nog het plafond erin.. nou had jodokus nog een bericht gestuurd, dat als hij niet wilde helpen dat het ook ok was, en dat als ik niets meer van hem hoor voor morgen dat ik dan iemand anders ga bellen die me het beneden wil afstucen.... hij had gelijk contact opgenomen met almar en gezegd dat ie maandag zou beginnen bij ons... we zullen zien.. zal die wel balen dat er niet zo veel meer te doen is behalve beneden nog 1 muurtje stucen en de balk tussen keuken en huiskamer en nog een klein beetje wand naast de kookplaat en een gat gelijk stucen met de muur hahahaha paar uurtjes werk.. eigen schuld, had ie zich maar aan de afspraak moeten houden en hebben wij weer geld verdiend...
Dan heb ik nog een BUDDY-NIEUWTJE OVER TACHA "Met Nona gaat het vrij goed, haar infuus is eruit, ze eet redelijk goeden ze krijgt al minder zuurstof. Ze is wel 50 gram afgevallen maar dat is normaal. Ik heb het wel heel moeilijk met alles. Ben zo bang dat ze nog heel lang moet blijven of dat er iets met haar gebeurd Liefs"
MerleQ; Wij betalen een euro of 12 de maand aan Vitens. Kraambed: Hier staat nog niks klaar en dat zal pas in wk37 het geval zijn denk ik. We hebben een huurbed nodig omdat ik vanwege allerlei dingen niet op de slaapkamer mag bevallen. We hebben het kraampakket ook nog niet in huis... gaan we vrijdag ophalen.
@ Tacha: meid, ik kan me goed voorstellen dat je zo bezorgd bent. Maar meid, het komt vast allemaal helemaal goed. Hele dikke knuffel meid! @ Female: hoe is het nu met jou? Liefs en dikke knuffel, Patricia
Wist eerlijk gezegd niet zogoed wat ik moest terug sturen, maar heb dit gesmst: "Wat goed te horen dat Nona vooruit gaat! Kan me je zorgen goed voorstellen, zeker na de hectiek van de laatste dagen, hormonen erbij etc. Maar het komt goed! En ze is in hele goede handen! Sterkte, geniet van haar, en kom zelf ook goed bij. Liefs Femke en een berg meelevende meiden van ZP" Hoop dat alles goed gaat met Tacha en de kleine meid de komende periode. Het ziet er volgens mij allemaal veelbelovend uit. En ze is zelf natuurlijk ook van slag denk ik, halsoverklap veel te vroeg bevallen, pijn, hormonen, emoties etc. Is niet niks....