Januari 2009 mama's (deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Iuno, 1 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Zo voel ik me ook hoor meiden. Alles wat gratis is, is leuk.
    Ik heb helaas geen babydump bij mij in de buurt, maar ach... is niet anders...
    Ik was ook superblij met de tas van de vk, inderdaad. Net als Derona. HAHAHAHA.

@ Chantalk: ja, ik heb het inmiddels ook al door dat forever friends moeilijk te krijgen is, maarja, het komt wel goed... :D:D:D

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

2. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Tas van verkloskundige? Het enige dat ik heb gehad was een tijdschrift en dan nog geen eens een knuffeltje zoals mn schoonzus..

3. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    @joyce.. idd ik begrijp je :D maar dan kan je toch gewoon de deur uit gaan :D
    beterschap meid... en hopelijk vind je rust gauw..

@derona.. juist. dat weet ik. maar toch moet je samen beslissen.. maar hoe gaat het verder.. anders kan je proberen om een medische toestand in het zk gaan bevallen

@iloveandres.. ik ben ook nieuwsgierig.. ga maar eens kijken of ik me nog kan melden

@babydoos ik heb alleen van babydump gehad.. die je gratis kon ophalen.. vooral die zeehond :D
    en de bekers en de tas van de vk was ook super! :) was van zwitsal :D

4. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    In de tas van de verloskundige (was een zwitsal tas, die ik overigens al weg heb moeten gooien, omdat Nala erop geplast had) zat een tutlapje, wat proefmonsters voor de baby...
    Verder veel tijdschriften voor moeders.

Echt helemaal geweldig vond ik dat. Aan die tutlap zitten allemaal kortingsbonnetje. Een bonnetje heb ik al gebruikt door het gratis zwemmen. HIHIHIHIHIHI.

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

5. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Hellendoorn zit een babydump

6. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Misschien gebeurd het iook wel weer medich,dus maak me nog niet teveel zorgen :D

7. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    Inderdaad.. ik ga als het goed is van het weekend de comode indelen.. als hij klaar voor is.. dan kunnen de spullen die ik al heb er in.. dan kan ik weer de andere kast weer gebruiken voor andere dingen :D
    en dan ga ik weer eens kijken naar die bonnen :D

8. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Derona: ik weet het, maar dat is best nog een eind weg hoor... En om dat hele stuk te rijden voor een gratis ding, vind ik dan weer net iets te overdreven...:( :oops: ...

Misschien kan ik zorgen dat ik er 1 op kan halen, maar dat een vriendin hem voor mij ophaalt in Utrecht. Zij gaat nog wel eens naar Utrecht toe...

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

9. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Oh die heb ik niet gehad.. Van de vk dan.. Haha! :D

Naar buiten, ja ik zal wel naar buiten kunnen.. Ik kan gewoon lopen (matig) en fietsen (ging de laatste dagen ook minder) dus ik zal vast wel de deur uit mogen.. Maar toch..

10. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    hald uurtje rijden,kun je meteen rond kijken altijd leuk daar :p:p:p

11. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    @derona.. groot gelijk niet druk maken.. heel verstandig ook tijdens het zwangerschap :D

@iloveandres ik geef je gelijk in.. gewoon door de andere laten halen :)

ps zit nog op werk hoor!

12. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Lotus: ik vind het jammer dat ik de tas niet meer heb, vond het een leuk en handig ding. Ging er steeds mee zwemmen... totdat Nala hem ondergeplast had...

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

13. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Lotus: hahahaha, jij boefje! :p:p:p
    Ik vraag het gewoon eerst aan m'n vriendin, lukt het haar niet om het voor mij op te halen, dan kan ik altijd nog even een keer naar de babydump in Hellendoorn gaan. Vraag ik wel of m'n andere vriendin zin heeft om mee te gaan...

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

14. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Derona: is 45 minuten rijden... heb even de routeplanner erbij gepakt... dus nog best een eind...

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

15. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    @iloveanders.. :D het is ook handig ding.. ga hem ook gebruiken bij de spullen van de babykamer.. :D
    he moet ik werk hebben ;) heb nu wat rustiger vandaag :D maar ik ben wel om half vier ongeveer klaar vandaag.. maar dan moet ik nog mijn manneke ophalen in amsterdam
    best wel veel reizen zie ik dan..

16. KleintjeValentijntje

KleintjeValentijntje Fanatiek lid

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Hallo meiden!

Mijn collega’s zijn vanmorgen bij mij thuis komen vergaderen, dat is wel zo handig voor mij, dan kan ik toch een beetje op de hoogte blijven en is het niet zo vermoeiend!
    Ik begin even met reageren, ik kijk wel hoe ver ik kom. Mijn man komt zo thuis en dan gaan we even lekker wat eten. Vanavond naar de VK en daarna nog door naar de fotograaf, voor de volgende sessie foto’s uitzoeken…

@ Derona: Nou meid, als je maar niet over je heen laat lopen. Je hoort elkaar in een relatie als gelijken te behandelen en ik krijg sterk het idee dat dat op dit moment bij jullie niet zo is. Heel veel sterkte en praat er maar eens rustig over met hem. Dat klaart vaak de lucht.

@ Sjansie: Dat is inderdaad ook zo. Volgende week donderdag komt een nieuwe stoffeerder kijken naar de gordijnen en dan horen we het wel. Ze zijn namelijk ook veel te groot in de breedte zeg maar…

@ Birthe: Ik heb even in een PB gereageerd, dat is makkelijker. In ieder geval ook via deze weg: Veel sterkte!

@ Goofychick: Oh dat is jammer zeg! Dat je hem niet zo vaak wakker ziet! Maar dat komt ook nog wel en anders inderdaad een keer ’s nachts ;)
    Ik heb ook een broek van Noppies, die blijft redelijk goed en die van Queen Mum lubbert al na een uur!

@ MerleQ: en meid, hoe was het bij de VK?

@ Lotus: Lionel Richie is meer van de tijd van onze ouders, jaren 70, dat bedoelde ik ;)

@ Female: Oh, je zit NU bij de vk! Wat leuk zeg :) En je hebt ook al zo’n leuke week voor de boeg, geniet er lekker van meid! :D

@ Ramona: nee, dat is inderdaad niet te hopen, dat hij op dombo lijkt! ;) Haha!
    Nee, ik ben mijn katten niet kwijt. Ik had ze gisteren voor de eerste keer na onze verhuizing naar buiten gelaten, maar het is heel goed gegaan, ’s avonds waren ze gewoon weer binnen! Nu heb ik ze dus maar weer gewoon naar buiten gelaten. Ze zijn trouwens ook alledrie gechipt, ook onze vondeling, want die had niet eens een chip….

@ Joyce: dat snap je toch niet he, van dat soort mensen?! Schaf dan geen huisdier aan! Ja, mijn katten zijn gelukkig alledrie weer terug gekomen! Ze blijven ook steeds een beetje in de tuin, dus dat vind ik allang prima :)
    Goed meid, dat je je ziek gemeld hebt vandaag. Je moet echt aan jezelf denken, hoe moeilijk dat af en toe ook is!
    Is je cake gelukt? Ik heb vanmorgen ook cake gebakken voor mijn collega’s, die was heerlijk :)

@ Mirella: Zeker komen er foto’s, maar het gaat nog lang duren voordat het af is hoor! Ik moet alles heel erg langzaam doen en kan alleen maar iets doen als ik een goede dag heb ;)

@ Gratis dozen: Ik vind ze allemaal leuk, maar die van de Etos was een beetje minimaal. Maar goed, alles wat gratis is, is leuk, zo denk ik erover ;)

En nu ben ik gauw weer weg, mijn mannetje is thuis!

17. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Lotus: dat is inderdaad nog best veel reizen....

@ Yvette: wat lief dat je collega's bij jou kwamen om te vergaderen!
    Veel plezier vandaag meid!

@ gratis dozen: iemand enig idee hoe ik die van de babydump kan aanvragen? Ik kan het niet vinden op de website...:oops:

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

18. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Zo kleine man ligt in bed. :D

Yvette, fijn dat het een geslaagde avond was...dan de pijn maar even voor lief nemen ;)
    Hihi pepernoten mislukken mij ook altijd...snap er niks van. :)
    Heb zeker genoten van mijn vakantie..vooral lekker van elkaar genoten.

Patricia, hoe valt carnaval eigenlijk komend jaar? Ik was een carnavalsvierder, maar de laatste jaren vind ik er niks meer aan.
    Dit jaar wilde ik Luca niet wegbrengen en dat jaar ervoor liep ik met een mega buik...ben dus al 2 jaar niet meer op stap geweest met carnaval.
    Ik weet niet hoe het komend jaar valt anders gaan we denk ik alleen naar het 'hummelkesbal' voor de kids.

Patrieske, knuff voor jou meid...doe je rustig aan?

Yvette, wat sneu voor dat poesje. :( gelukkig is hij bij jullie goed terecht gekomen.

Taby, fijn dat de bloedwaardes goed zijn. :)

Jessica, hihi vreemd gevoel is dat heh?

Yvette, balen van je gordijnen. Hoop dat het goed komt.
    Chica en Luna lijken sprekend op onze kater :D zal eens een fotootje zoeken.

Lotus, hihi je kan wel proberen de bevalling tegen te houden maar dat gaat moeilijk worden :) Alhoewel ik er van overtuigd ben dat ik het onbewust heb tegengehouden tot de dag dat manlief vakantie kreeg. Ik was er stiekem bang voor dat ik hem te laat belde of niet kon bereiken :)

Mirella, gefeli met de goede echo.
    Wij hebben bij Luca met 25 wkn een pretecho laten maken dus dat gaan we nu ook weer doen...heb de afspraak als staan. :D

Ramona, dat is ook de belangrijkste taak! aanwijzingen geven! ;)

Merleq, balen zeg. :(

Ukkie is wakker geworden en druk aan het schoppen :)

mamamakka, gefeli met de goede echo.

Derona, Vervelend dat je mannetje er zo over denkt. Als jij perse in het zh wil bevallen moet je dat ook zeker doen. Het gaat erom dat jij je er prettig bij voelt.
    Over moeder bij de bevalling..daar denk ik ook anders over (zoals in je topic getypt ;) ) maar goed dat is natuurlijk ook ieders eigen keuze :)

Yvette, klinkt leuk de babykamer...ben benieuwd
    Kom wel kijken als het af is. ;)

Birthe, och jeetje meid :cry: heel veel sterkte.

Female, suc6 bij de echo (je zal er nu wel al liggen denk ik ;) )

Joyce, balen meid dat je je ziek hebt moeten melden, maar is wel beter voor jezelf en je kindje.
    Smakelijk eten van de cake ;)

19. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Heb nog niets gebakken.. Zal er denk ik vandaag ook niet van komne.. Zal zo eerst even met mn moeder bellen.. En dan even liggen.. En daarna de kledingkast leeghalen op de babykamer, zodat die uit elkaar geschroeft kan worden.. M'n mannetje komt er niet meer aan toe, en ze gaan misschien morgen al beginnen.. Dus de cake komt morgne of van het weekend wel..

20. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Heyhey,

@ Chantalk: het carnavalsfeest is bij ons in Zwolle van 20 februari t/m 24 februari...
    Het is natuurlijk ook nog maar de vraag wanneer ik ga bevallen... Maar ik heb in iedergeval gezegd, dat ik sowieso 1 dag/nacht (de zaterdag) mee ga met de groep...

@ Joyce: wel jammer van de cake...

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

Deel Deze Pagina