@yvette, ja dat lucht wel op ja..... maar het zijn dan die hormonen die meespelen he, dat je het niet droog houdt.... maar ben dan ook gewoon blij dat hij zich ook zorgen maakt (dat wist ik van hem wel)... en ik proberen luchtig te doen he , gelukkig kent hij mij ook langer dan vandaag, en laat me dan ook lekker luchtig doen, en je dan zeggen.. och maar meisje ik weet ook wel dat het je niet lekker zit.... hihi, ja we zullen zien, als hij maandag niet komt bel ik iemand anders, waarvan ik zeker weet dat ie komt... dat zijn 2 bouwvakkers die al sinds dat ik 12 was op de zaak komen bij mn vader/broer.. die hebben mij nog nooit laten zitten, en hebben bij wijze van spreken nog meegemaakt toen ik voor het eerst ongesteld werd hahaha en ja, das dan nog wel weer een leuke dag morgen... en lekker weer wat uit kunnen slapen... Hoop dat de nachten strakjes weer wat beter worden... want dit is echt wel vermoeiend.... Nou gisteren weer zwangerschapsgym gehad... we moesten het persen gaan oefenen.. het zag er niet uit.. 6 dames op de grond met de benen in de lucht, net te doen of we aan het persen waren.... die kleine is wel weer druk op het moment.. zewi gisteren nog, tis net of ze naar beneden aan het zwemmen is.. de voetjes boven in de buik en die handjes die je voelt beneden in de buik hahahaha merk wel dat ze vannacht wat gezakt is... voelde echt een zucht van daliing...
@ Kraambed: Ik ga het weekend eens kijken hoe het allemaal werkt. Als het teveel kraakt ga ik even verder kijken en kunnen de zeiltjes gebruikt worden voor in de auto en op de bank. Ik heb er ook 1 van mijn schoonzusje gehad dus heb meerdere zeiltjes. Want idd je weet maar nooit waar en wanneer je vliezen breken en dan wil ik wel het 1 en ander beschermd hebben. @ Vervoer: Ik heb mijn schoonmoeder geregeld. Mijn mannetje heeft geen rijbewijs en zelf rijden lijkt me niet zo'n goed idee Ze woont in de buurt en kan binnen 2 minuten bij ons zijn, als ze thuis is. Hangt dus een beetje af wanneer de bevalling begint.
g ggrrrrr ff klagen over schoonmoeders oh heb zon hekel aan dat mens he bah ! ze was net hier vroeg of we 2e kerstdag kwamen eten ? oke ( omdat het min of meer moet ) ja maika wat kan ik jou dan geven , gewoon groente en een bal gahakt ? of al s we chinees halen witte rijst met een beetje saus ? hmmmmm zal ik ff een lekkere 2e kerstdag hebben na een uur ging ze weer ( gelukkig) zo dan kom ik volgende week wel weer zullen we gelijk een afspraak maken zegt ze oh mijn god neeeeeee laat me met rust ik wil je niet hier bah bah bah kan nu al chago worden aan de gedachte dat ze volgende week weer hier zit ! heb dus nog geen afspraak gemaakt maar zei al tegen me man ik voel me in eens niet zo lekker denk dat ik het volgende week nog heb ! ~~ klaagmodus uit ~~
Sorry, had gister niet zo'n goede dag en vannacht meer wakker gelegen dan geslapen (viel rond 11 of 12 uur in slaap werd om 2 uur wakker en heb daarna half 5 nog gezien op de wekker.. 8 uur moest ik er weer uit ivm sinterklaasfeest op psz) Dus nu ben ik kapot en gebroken, jullie schrijven bijna 30 pagina;s op een dag en ik kan het echt niet bijbenen... Ben daarvoor te weinig online de laatste tijd. Wil m dus alleen even melden, alles gaat verder op die slechte nachten na dan prima met me. Heb wel steeds meer klachtjes maar goed dat hoort erbij. Ga ik nu weer afsluiten, kan mn ogen haast niet openhouden, gaan even eten en dan onderuit op de bank... moet echt even slapen. Werd gister trouwens 2 keer gebeld tijdens mn middagslaap.... BAH moet dus toch de foon maar uitdoen want kom zo niet aan mn rust toe. En boven op bed gaat niet lukken omdat dochter niet meer slaapt tussen de middag. Dus de foon uit en slapen met die hap... zie tegen eten op want heb nu al enorm last van maagzuur.... normaal alleen maar in de avond maar nu dus ook al overdag.... Okay heb genoeg geklaagd.... ik kap ermee, hoop dat alles met jullie verder goed gaat. Als er nou echt iets belangrijks is zou iemand miij dat dan even kunnen pb'en? Dan kan ik toch meeleven daarmee, ik zie het nl niet zitten om alles nu te gaan lezen... dus kan zijn dat ik iets gemist heb... Laatste wat ik nog meegekregen heb was dat tacha bevallen is van een dochter, daarna heb ik niets meer mee kunnen krijgen dus.... mocht er buddynieuws zijn over iemand... wie wil mij dat dan even pb'en? Liefs nettie
@ Joyce: Nee, niet eens! Ik was gisterochtend bij de prenatal geweest. Ik was nogal geschrokken van die indalingsweeen eergisteren en realiseerde me plots dat ik nog geen kruik in huis had. Die moest dus ook a'la minute gekocht worden. Gisteravond had ik zo'n last van mijn bekken dat ik eigenlijk alleen maar op de bank heb gehangen. Fijne dag vandaag, meis Hoei, heb je je telefoon opgezegd? Dan ben je waarschijnlijk wel je tel. nummer kwijt... met de kerst drukte is het heel lastig om het nu nog op tijd te laten porteren... @ Derona: Fijn dat jullie het in elk geval kunnen gaan uitpraten. Zulke ruzie dingen zijn toch niet leuk... en de baby krijgt er ook genoeg van mee als z'n moeder in de stress zit omdat d'r mannetje vervelend doet. Dat zou die toch eens moeten weten. @ Journey: Fondue! Oh, lekker! Ik krijg spontaan zini n fondue. Eigenlijk is het hartstikke slecht dat jullie hier allemaal zo over eten beginnen zo ver voor etenstijd... @ Mikmak: Jeetje, wat vervelend dat je zo slecht... of in elk geval zo kort geslapen hebt. Ik heb ook een boel wakker gelegen vannacht. Zal wel in de lucht gezeten hebben of zo. 3x wakker geworden om naar de WC te gaan en toen lag de kleine ook nog eens fanatiek te schoppen... @ Yvette: Hihi, ik geloof dat mannen er inderdaad niks van begrijpen, maar ik ben er heilig van overtuigd dat het beter bevalt in een opgeruimd huis met schone ramen. Maar ja, ik ben ook wel een beetje zwanger. @ IloveA: Ook al zo slecht geslapen? Volgens mij zit het echt in de lucht of zo, want d'r zijn er hier meer die zo slecht slapen... @ mamamakka: Hoei, dat belooft wat voor de kerst.
Libra maar dat is moergen pas vanavond zal het wel een pizza ofzo worden ben weer alleen vind mezelf altijd vreselijk zielig dan. Over een uurtje lekker naar de kapper waar ik wel heel de middag zal vertoeven heerlijk even tijd voor mezelf
Mag ik me ook aansluiten bij de slechte-slapers-club? Ik was vannacht continu wakker door harde buiken, en vanochtend toen ik opstond kreeg ik echt de ene na de andere! Niet normaal, en het deed pijn ook. Dus ik heb me echt naar mijn werk moeten slepen. Op het fietsje, door de kou, en wachten op de trein op een winderig perron...pffff... Denk dat die harde buiken ook te maken hadden met het feit dat ik spreekuur had op mijn werk. Dat is nu gewoon veel te zwaar voor mij. Maarrrr...dit was wel mijn laatste spreekuur voor de komende 4,5 maanden Volgende week moet ik nog 2 daagjes werken, maar dat is alleen maar een paar dossiertjes uitwerken en overdragen, en afscheid nemen. Ik heb vandaag van een vaste cliënte nog hele lieve slofjes en een rompertje gekregen. Terwijl zij en haar man echt geen rooie cent te makken hebben...vond het zo lief.... Toen ik net in de trein zat, voelde ik de beeb zo ineens een heel stuk naar beneden zakken... wat een raar gevoel!
Januari Mama's 2009 AFSPRAKENLIJST 03 dec.: Iloveandres controle VK/ iloveandres bekkentherapie ziekenhuis 04 dec.: Jessica83 VK 05 dec.: Mikmak Groeiecho+Glucose prikken 09 dec.: MikmakVK / Naomiadaeze VK/Derona vk 10 dec.: SimplyMe VK 11 dec.: Journey VK / Yvette controle VK 12 dec.: Libra begin verlof / Mikmak begin verlof 15 dec.: Re81 Groeiecho 34wk. 16 dec.: Libra VK 19 dec.: Jessica83 VK / Re81 begin verlof!!! 22 dec.: Re81 VK 23 dec.: Lotus1981 begin verlof!!! Wie afspraken heeft toe te voegen of heeft te wijzigen, kan dit ZELF doen of anders SimplyMe via een PB vragen de wijziging(en) door te voeren! Aan wie deze afsprakenlijst bewerken wil: Vergeet niet [ quote="naam gequote"] helemaal vooraan en [/quote] helemaal achteraan het gequote bericht weg te halen. Verwijder steeds afspraken van dagen die al voorbij zijn (alleen de dag ervoor mag evt. nog even blijven staan ). Neem steeds de LAATSTE LIJST die je kunt vinden. Voeg geen afspraken toe, die verder weg dan 2 maanden zijn. Zet geen andere opmerkingen/reacties in dit bericht.
Zo, manlief is bijna thuis, dus ik ben hier vanmiddag niet meer te vinden Ik zet de afsprakenlijst hier nog een keer neer, dan hoeven we niet steeds zo te zoeken Ik had een lijst gemaakt met alles wat ik nog gedaan wil hebben, maar nu kan ik hem niet printen grrr, mannetje moet zo maar ff kijken.. en mij plumeau die kan ik ook niet meer vinden, zal wel bij mijn geheugen liggen of zo @ Joyce: Groot gelijk heb je, als ze zich niet gedragen, gewoon de kamer uit @ Patricia: Ach ja, maar nu is hij wel lief hoor, hij wil nu alles vanmiddag gaan doen, zodat het maar gedaan is Ja vervelend he, dat s nachts eruit moeten en het bijna niet kunnen . nog maar eventjes meid, we zullen toch moeten doorbijten! Veel plezier met je neefje vanmiddag! @ MikMak: Ach, dat is dan wel weer heel lief van hem Haha! wij hebben maandag ook leren persen, maar niet met de benen in de lucht hoor Gewoon zittend op ons gat in kleermakerszit En zij kwam bij iedereen voelen of we het goed deden (dat kun je blijkbaar aan de buik voelen ) Lekker toch dat ze aan het zakken is, dan weet je in elk geval dat dat goed zit! @ MamaMakka: Alsof jij niets meer mag eten nu . Ach en wie weet, ben je dan al bevallen, jij denkt toch ook dat je kindje in december komt? Hihi Ach, schoonLoeders af en toe he Ik denk dat ik me toch gelukkig mag prijzen met mijn schoonmoeder! @ Libra: Ja? Ben jij toch ook wel een beetje zwanger? Hahah Ach, mijn schattie gaat helpen zometeen Ben echt blij! @ Journey: Ik vind jou ook zielig als je alleen bent s avonds hoor, dat is gewoon niet leuk! @ Mikki: Inderdaad, dat lijkt me een supervreemd gevoel! En die harde buiken, zeker als ze pijnlijk zijn, zijn echt niet goed meid Denk aub aan jezelf! Heel veel sterkte vandaag! @ Slechte slapers club: Ik sluit me aan!
@vervoer naar ziekenhuis: wij wonen echt op een kippenstukje van het ziekenhuis, ongeveer 2 minuutjes met de auto. Mijn vriend rijdt gewoon. Maar als je man/vriend niet kan rijden, kan je volgens mij ook wel met de verloskundige meerijden. Want het eerste stuk moet je toch thuis doen, en zij komt dan toch een paar keer langs? Dan kan je op een gegeven moment gewoon met haar mee in de auto lijkt mij... @moltonzeil op kraambed: is zo'n moltonzeiltje van de Hema niet te klein voor een volwassenenbed? Of heb je er ook grotere maten van? @Goofychick: ik kan niet voor jou oordelen, maar ik denk dat ik mijn broer toch een kaartje zou sturen. Dan heb jij in ieder geval niets gedaan waar hij later weer problemen over kan maken. In feite is het voor hem juist lastig als hij een kaartje krijgt, want dan zal hij daarna weer een 'stap' moeten zetten. Als jij niks stuurt, hoeft hij lekker ook niks te doen, maar kan hij jou wel van alles verwijten. Gewoon doen of je neus bloedt dus... Ik heb zelf al 4 jaar geen contact meer met mijn moeder, doordat ik ruzie heb gekregen met mijn stiefvader, en zij zijn kant koos. Ik twijfelde eerst ook of ik haar een kaartje zou sturen, maar ik ga het toch doen. Heb haar ook een kaartje gestuurd om te vertellen dat ik zwanger was (rond de 16e week), en daar kreeg ik een heel lief kaartje op terug. Ik ben dus toch blij dat ik dat gedaan heb. Volgende week ga ik haar ook wat echo'tjes sturen, en een update van mijn zwangerschap. Ik mis mijn moeder nu wel hoor...als er ooit een tijd in je leven is dat je je moeder nodig hebt, is het wel als je zwanger bent
Januari Mama's 2009 AFSPRAKENLIJST 04 dec.: Jessica83 VK 05 dec.: Mikmak Groeiecho+Glucose prikken 09 dec.: MikmakVK / Naomiadaeze VK/Derona vk 10 dec.: SimplyMe VK/ Iloveandres bekkentherapeute ziekenhuis 11 dec.: Journey VK / Yvette controle VK 12 dec.: Libra begin verlof / Mikmak begin verlof 15 dec.: Re81 Groeiecho 34wk. 16 dec.: Libra VK 17 dec.: Iloveandres controle VK 19 dec.: Jessica83 VK / Re81 begin verlof!!! 22 dec.: Re81 VK 23 dec.: Lotus1981 begin verlof!!! Wie afspraken heeft toe te voegen of heeft te wijzigen, kan dit ZELF doen of anders SimplyMe via een PB vragen de wijziging(en) door te voeren! Aan wie deze afsprakenlijst bewerken wil: Vergeet niet [ quote="naam gequote"] helemaal vooraan en [/quote] helemaal achteraan het gequote bericht weg te halen. Verwijder steeds afspraken van dagen die al voorbij zijn (alleen de dag ervoor mag evt. nog even blijven staan ). Neem steeds de LAATSTE LIJST die je kunt vinden. Voeg geen afspraken toe, die verder weg dan 2 maanden zijn. Zet geen andere opmerkingen/reacties in dit bericht.
@libra, ja als dat slechte slapen nu eens zo nu en dan een nachtje is.. gaat het nog wel, maar het is al de hele week zo.... grrrrr maar ben blijbaar niet de enigste en irritant dat de kleine dan ook nog wakker wordt.. wat zei je..ssssst slapen jij, je bent nog veels te jong om te nachtbraken... laat dat maar aan de grote mensen over... ik doe dat iig wel... alsof het helpt.....hahaha @mamamakka, ohw die (schoon)ouders toch... grrrr.... heb zo'n hekel aan dat sarcastische gedrag... behalve als het terrecht is.. maar om gewoon zulke opmerkingen te maken... grrrrrrr kerst gaat voorspoedig strax bij jullie.... zou gewoon voor het sarcasme een tupperware bakje meenemen met een maaltijd salade voor jezelf.. en dan zeggen, hoop niet dat je teveel voor mij hebt gemaakt.. heb mn eigen eten maar meegenomen.... @iloveA.. jij ook al een sh*t nacht..... zucht nog effe meisss en de overige meiden die ook slecht slapen.... nog even! @yvette, jullie in kleermakerszit he.... nou wijlagen op een rij met de benen in de lucht... echt ongeloofelijk, en hebben er ook nog aantekeningen bij gekregen.. hahahahaha. las ze vanmorgen voor aan mn collegaatje... die helemaal in een deuk.... ja mannetje is ook wel lief...
Heb even wat terug gelezen voordat ik ga werken. Patrieske, jeetje meid..het zit je ook niet mee Een hele dikke knuff voor jou en ik hoop dat een opname je bespaart blijft.
whahahaha mikmak hahaha dat zou ik ook altijd nog kunnen doen ja ! weet ik wel zeker dat het me smaakt !
@vervoer ziekenhuis VK: het wil niet zeggen dat ze direct met je meegaan. Van de week bij partnergepsrek gehoord dat het ook heel goed kan zijn dat ze je vooruit stuurt en dat ze wat later komt als dit de situatie toelaat. Dus daar zal ik niet op gokken.
Oh, dat wist ik niet... Nou dan is het zeker goed om zelf iets te regelen, al was het maar de buurman die je even brengt
@ Yvette: wat fijn dat je mannetje weer lief voor je is en dat hij alles gaat doen voor je vanmiddag. @ Mikmak: nou ik hoop dat ik na de bevalling weer goed slaap. De kans is heel erg groot dat de BI daarna nog niet weg is bij mij... Zow m'n neefje ligt in bed. Ben beniewd hoelaat hij wakker is. Het is hier nog steeds stil, dus hij slaapt nog steeds. M'n zusje is nu naar de sportschool. Ze zat morgen in eerste instantie ook met een probleem, omdat m'n ouders er morgen niet zijn. Maar m'n jongste zusje vangt m'n neefje op morgen rond 12.00 uur. Ik had m'n vader namelijk al gebeld om te vragen of ze Stef bij mij weg konden halen dan, dan paste ik de eerste tijd wel even op, maar van 12.00 tot 18.00 uur is me veel te lang nu, dat trek ik even niet. Maar het is al opgelost. HIHIHIHIHIHI. Liefs en dikke knuffel, Patricia
@iloveA.. nou daar ben je dan klaar mee.. maar je bent dan iig wat gewicht kwijt, dus het lijkt mij dat je dan ook wat verlichting krijgt of is dat niet zo? maar qua slapen mag de bevalling al wel voorbij zijn hoor.... en dat je weer eens een paar uur lekker kan slapen.... ah het neefje nog onder zeil... lekker laten slapen en kan me voorstellen met je pijn dat een hele dag nu wel wat veel is van het goede.. je moet tenslotte (nou wij allemaal natuurlijk) nogal wat extra gewicht meedragen hahahaha... vind dat al zwaar genoeg op het moment..