@ Sanne, ook fijn he verlof. Ik moet nog 1 week.... eventjes beetje zeuren ... Ik heb zo'n hoofdpijn, heb al paracetamol genomen en heel veel water gedronken en voldoende gegeten, wat kan ik nou nog meer doen... ga zo snel mogelijk naar huis en dan lekker liggen. Maarja, heb daar nog een dreumes rondwandelen, dus dat zal wel niet lukken voor 19.30/ 20.00 uur.... Heb het idee dat het ook met ademen te maken heeft, op zo'n kantoor is niet veel frisse lucht.
@Birthe: goed bezig dus geweest vandaag, wat heerlijk! @Jessica: wat heerlijk dat je goed slaapt, daar wil ik ook wel wat van.. @Mikki: ben benieuwd naar je kaartje..! Ohw grappig dat inrichting hetzelfde lijkt, ook al komt het nu wel heel somber over, foto is een beetje vreemd op de een of andere manier.. hihi..mijn vriend moest ik ook voordoen hoe je de drolletjes uit de bak schept.. erg he? maar het gaat nu heel goed en dat zonder morren... @Ramona: dat is een goede, dus de erkenning moet ook mee met het aangeven..goede tip, zou ik zo vergeten..en het gezag aanvragen is dat gewoon een schriftelijke procedure na de geboorte of ben ik daar ook iets in vergeten? @Derona: gaat het weer iets beter met je meid, wanneer ga je met hem praten? goed voor jezelf opkomen hoor meid! @Mikmak: precies, je hebt nog tijd genoeg om je druk te maken over dat soort dingen, maar toevallig was dat gevalletje drinken hier de revue al gepasseerd dus gelijk getackled! (weet het anders wel... )
Pfff, wat een werk, wat een werk. (Eigenlijk valt het wel mee, maar ik ga dood van de pijn ) We hebben nu samen de woonkamer gestofzuigd en gedweild. Dwz, mannetje heeft gestofzuigd, ik heb gedweild en hij is weer met de droogdoek erachteraan gegaan. verder heeft hij de rest van het huis ook gestofzuigd, het kantoor omgezet. Ik heb Dombo opnieuw vastgemaakt op de babykamer en de apparaten uitgekookt. Keuken is dus nog niet gepoetst, maar dat ga ik morgen doen. De ramen die doet mannetje als het niet sneeuwt Vanavond hebben we een voorlichtingsavond bij de lactatiekundige. Maandag krijg ik trouwens fysio van de fysiotherapeute van mijn moeder. Mijn moeder heeft kanker gehad en is haar lymfeklieren in haar been kwijt, dus daar krijgt ze nu elke week oedeemtherapie voor en dat meisje komt maandag hier naar ons thuis om te kijken of ze me verlichting kan geven mbt het vocht. @ Mikki: Wat akelig zeg, dat je geen contact meer hebt met je moeder Zeker nu inderdaad! @ MikMak: Hihi, aantekeningen, alsof je die gaat lezen als je daar ligt te persen! Of zijn die voor je mannetje: Hier schat, als ik moet persen, zeg jij me maar wat ik moet doen! Wat betreft die bekken trouwens, ik heb het ook al sinds week 7 en de verwachting is, als je geluk hebt, dat het 8 weken na de bevalling een stuk minder is. Gewicht speelt daarbij niet echt een rol, omdat het gewoon komt door de verweking van de banden en het bot dat dan over elkaar schuift zeg maar @ Patricia: Ja, heerlijk he Ach, hij was ook niet echt vervelend, maar kan sommige dingen gewoon niet zo goed begrijpen van mij En dat snap ik dan ook weer wel, heb echt een poetstic normaal, maar nu mag ik niets meer . En dan die rotte hormonen nog eens eroverheen! Pffff En, heeft je neefje nog lang geslapen? Is dat trouwens niet veel te zwaar nu voor je? @ Sanne: Wauw, jij bent ook al goed aan het groeien En wat leuk zeg, al die cadeautjes! SUPER! Jullie zijn inderdaad echt heel erg verwend, geweldig gewoon Oh en hier sneeuwde het ook, maar nu even niet meer! En nu lekker gaan genieten van je verlof @ Jessica: Vervelend van je bloeddruk en nog vervelender dat ze gewoon niets doen, totdat hij boven de 90 uitkomt. Ik begon op 110/55 en hij is nu 85, de onderdruk. Bij de laatste meting zelfs 90 en ze doen niets. Heb wel tekenen dat er zw. vergiftiging aan zit te komen, maar ze doen niets, totdat ze eiwitten in de urine vinden. En dat controleren ze volgens mij pas bij 85 of zo Hou je ook vocht vast? Ik wel namelijk. @ Birthe: Goh, ook al zon dreamteam Hihi en, hoe reageerde je schoonzusje? @ Ramona: Bedankt voor de tip, hier stond hij er inderdaad al in bij mij, evenals het nummer van het ziekenhuis. @ Mirella: Oh wat vervelend, die hoofpijn zeg Sterkte ermee!
@ Yvette: Ja ik begin nu met vocht vast te houden. Ik heb al ringen niet meer om omdat ze niet meer passen en mijn schoenen gaan strak zitten. Urine hebben ze nog niet eens gecontroleerd. We zullen zien wat de bloeddruk is over 2 weken.
Ja meid, ik zou me nog niet zo druk maken, bij mij is hij al met 30 gestegen, bij jou pas met 15 en bij mij doen ze ook niets. Het zal wel loslopen denk ik. Hou jezelf maar goed in de gaten en ga niet stressen, dat verhoogt ook je bloeddruk.
Sanne78 Gezag is kwestie van een forumuliertje invullen en deze opsturen naar de rechtbank met twee GBA uittreksels van de ouders tezamen met een geboorteuittreksel van het kind.. die ook voorzien is van de verklaring van erkenning.... oja en twee kopieeen van de legitimatiebewijzen.... Aangeven Geef ook je eigen legitimatiebewijs aan je mannetje mee, want daar vragen ze dus ook na! Iloveandres Dat is zeker gemakkelijk! Mijn vader was mijn roepnaam"Ramona" vergeten en ik heette dus Carolina... Mijn moeder kwam er pas achter toen er post kwam waarop alleen de letter CF stonden.... ze is toen gaan bellen en kwam erachter... Mijn vader zei dat hij en de man van de burgerlijke stand elkaar verkeerd begrepen hadden... Heb mijn vriend dus ook op het hart gedrukt GOED TE CONTROLEREN..!
zo, wij gaan eten, Chinezen, ik heb geen zin om te koken Dan ga ik douchen en daarna gezellig naar de lactatiekundige, hihi... vanavond ben ik er niet meer denk ik, de avond duurt tot 22 uur, eer we thuis zijn is het 22.30u, dan ga ik mijn nestje in!
sanne jij bent idd lekker verwend leuk hooren geniet lekke van je verlof, ik heb er al anderhalve week opzitten Krijg ne een ingeving mijn vriend moet natuurlijk gewoon werken wat nou als het begint en hij zit aan boord van een boot waar ie niet zomaar af kan, jemig vreselijk dan bel ik mijn ouders maar ofzo Lekker heel de middag bij de kapper gezeten weer een kleurtje erin was heerlijk geniten, nu heb ik lasagne in de oven staan en dan duik ik maar lekker voor de tv
@ Ramona Ik voel me helemaal niet gestressed over de bevalling, haal me al helemaal geen rampscenarios in mijn hoofd... Ik voel me er eigenlijk wel heel relaxed over, zelfs nog een stuk meer als de vorige keer... @ Patrieske Ik wens haar sterkte (Tacha)! Voor jou een knuffel, Duim voor je dat alles voorspoedig gaat meid! Komt allemaal goed! Wel fijn dat ze je goed in de gaten houden! @ Goofychick Je moet het zelf weten natuurlijk, maar ik zou denk ik wel een kaartje sturen. Dat is de kleinste moeite en je hoeft niet persoonlijk contact te zoeken via deze weg... @ Chantal Succes met alle drukte meid! @ Journey Veel plezier met de fondue! @ Yvette Heerlijk ongezond frituur eten! Heb ik ook zin in! Deze week was heel goedkoop gelukt hoor, maar opzich lukt het altijd wel. Ik haal alles bij Aldi/ Lidl. Vlees soms bij c1000 maar alleen als het flink in de aanbieding is. Dat portioneer ik en doe het in de vriezer. Verse groenten en fruit zo goedkoop mogelijk op de markt gehaald. En gewoon niet teveel luxe in huis halen. Een pak yoghurt en een familiezak muesli is bijv. veel goedkoper dan al die luxe kant en klaar toetjes. Koop ook niks voorgesneden oid. Koekjes e.d. koop ik niet maar bak ik zelf. Goed kijken welke groenten goedkoop zijn (seizoen) En van te voren een goede boodschappenlijst maken met wat je elke dag wilt eten, en alles wat je verder NODIG hebt . En zorgen dat je geen honger hebt als je boodschappen gaat doen Zulke dingen zeg maar... De rest komt later, heb vanaaf denk ik nog wel tijd (maar om 20.30 iig so you think you can dance, kind in bed en een pot verse koffie naast me ) Eerst even stamppot boerenkool met spekjes en slavinken afmaken nu
@ Yvette: ja ben redelijk gesloopt nu. Om 15.15 uur was hij weer wakker, dus moest hij verschoont worden en naar beneden. Hij kan gelukkig zelf naar beneden lopen, maar je moet zijn handje nog wel vasthouden. Ook wil hij steeds 1 tree teveel naar beneden, dus moest hem steeds weer 1 omhoog trekken... pffff. Heb nu ook flink last. Was blij dat mijn mannetje thuis was, zodat ik zelf kon gaan liggen... Veel plezier vanavond meid. @Ramona: ow dat is wel lullig inderdaad, dat die naam vergeten was. Ik moet de naam ook echt opschrijven, omdat je de naam heel snel verkeerd kunt schrijven (vooral de meisjesnaam)... @ Derona: supermooie buik meid! @ Journey: dat probleem heb ik ook... mijn man is vrachtwagenchauffeur... maar heb al tegen hem gezegd dat zodra de weeën echt beginnen ik hem direct bel... Liefs en dikke knuffel, Patricia
@ Female: fijne avond meid. Dat gaat zeker goedkomen zoals ik het lees. HIHIHIHI. Liefs en dikke knuffel, Patricia
@ Journey: nee niet echt, want hij heeft op zijn werk al gezegd dat hij vanaf eind deze maand in de buurt van Zwolle wil blijven. En daar houden ze rekening mee, dus hij is zo thuis... Liefs en dikke knuffel, Patricia