@ Journey: ik heb vanmiddag cadeautje gekregen voor ons kleintje van m'n zusje voor sinterklaas. Heb gezegd dat ik het morgen open maak, omdat het morgen sinterklaas is. Ik moet haar dan natuurlijk wel smssen wat we ervan vinden. Liefs en dikke knuffel, Patricia
@IloveAndres: wat een beheersing om dat kadootje echt pas morgen te gaan openen Mmm lekker gourmetten morgen! @Journey: Lekker jezelf verwennen: je haar weer netjes, lekker lasagna eten! Wat voor werk doet je man/vriend dan op die boot? @Female: dat zijn goede bespaar boodschappen tips, de aankomende tijd heb ik tijd genoeg om eens naar een andere supermarkt te gaan en dat gaat ik dan ook zeker doen!
@Ramona: bedankt voor je antwoord op het aanvragen van het gezag ed., heb wel ergens dat formulier liggen, maar ligt momenteel zo'n berg met papier, kan me er niet toe zetten om dat te sorteren..heb ik vanaf maandag mooi de tijd voor..! @Derona: mooie buik, meid! @Yvette: lekker chinees eten! fijne avond!
@yvette, aha zit dat zo met BI... ok, weer een lesje gellerd dan... had voor jullie gehoopt dat als het gewicht afneemt de spanning ookafneemt omdat je onder hoeft te dragen.... nou dan ben je nog wel na de bevalling onder de pannen met BI.. balen... @sanne (dacht ik) ja denk je da tik daar nog tijd zat voor heb..... hihi.. tis nu nog maar 6 weken ofzo.. tegen de tijd dat het hier op orde is.. ben ik nog wel eventjes op onderweg, alhoewel..... we zullen zien iig net thuis van de verjaardag van mn nichtje.. helaas dus niet langs de bouwwinkel kunnen gaan, geen boodschappen in huis kunnen halen en nog niet kunnen poetsen, en nu heb daar ook geen zin meer in... hmmm morgenochtend dan maar boodschappen doen... geloof dat appie al om 8u open is bij ons.... en hoef pas om half 11 bij de gyn te zijn... en daarvoor nog effe bloedprikken, dus denk dat dat nog wel haalbaar is..w ant morgen zijn de winkels al vrog dicht denk ik....
oeh libra.. lekker hoor.. hier staat ook nog B&J, maar niet mijn smaak helaas en manlief is er niet..... nou ik ga eens in bed liggen, hopen dat ik nu eens een goede nacht kan maken... pffff dat zou wel lekker zijn een keertje tot morgen
Hee hee! Wij zijn niet naar de lactatie-avond gegaan Voelde me echt niet zo lekker en de kraamzorg legt het me maar uit @ Derona: Mooi buikje meid Is het uitgepraat met je mannetje? @ Journey: heerlijk verwendagje dus En weet je, vaak komt de bevalling niet op gang als je man er niet is, of als iemand niet kan komen die je er graag bij wilt hebben, misschien een geruststelling? @ Female: Ben je ook in Maasbracht geweest vandaag dan? (Omdat daar op donderdag altijd markt is en een Lidl ligt?) Ik moet dat ook maar eens gaan proberen En ehm, die boerenkool, koop je die dan ook niet voorgesneden? (Ik ben erg lui, ik koop groentes altijd voorgesneden ) @ Patricia: Ja dat geloof ik, dat je gesloopt bent! Dat is toch ook eigenlijk veel te zwaar Oh, heerlijk gourmetten morgen, jammie Alvast veel plezier! @ Sanne: Heb je mijn PB nog gekregen? Ik kreeg een rare melding en heb hem toen opnieuw verzonden, hij leek weg te zijn, maar dat weet ik dus niet zeker .? @ MikMak: Ach, we zeuren niet (Althans, dat probeer ik) Ik probeer het er zo weinig mogelijk over te hebben en er zo positief mogelijk over te denken, ben van mening dat alles dan een stuk minder erg is. Oei, wat moet jij morgen vroeg op zeg! Niets voor mij op zon vrije dag Wel alvast heel veel plezier morgen meid! Even lekker naar je kleine uk kijken @ Libra: Oh, wat bij jij vreselijk! Ik heb daar ook zon enorme zin in! Nog even wachten tot de bevalling is geweest (er zit nu te veel zout in ijs voor mij ) Maar meid, geniet er lekker van!
@ Iloveandres Hoop dat je neefje goed slaapt vannacht @ Mikki Doe maar rustig aan. Gelukkig heb je die spreekuren nu voorlopig niet meer! @ Sanne Super dat die kraammand zo leuk was! @ Yvette Nee ik was in Born, daar is op wo. markt. En dan maar even bij de Aldi, al heb ik liever de Lidl. Volgende week weer . Nu je het zegt, ja, die heb ik dit keer wel voorgesneden gekocht Maar was geloof ik 59 cent, dus kan nog net uit Ben trouwens wel laatst op de markt geweest in Maasbracht
Dat waren de rest vd reacties Verder heb ik weer BUDDYNIEUWS VAN TACHa " Nona krijgt geen extra zuurstof meer en mag waarschijnlijk morgen in een gewoon bedje. Ze heeft al 2 keer goed gedronken aan de borst. Het begint op gang te komen. De dokter schat dat ze nog 1,5 weekje moet blijven. Maandag mag ik normaal naar huis dus als ik tijd heb kom ik snel op ZP. " Goed nieuws dus! Ik heb weer super veel gedaan vandaag, en de 2 dagen daarvoor ook al, dus nu verrek ik vd pijn als ik opsta of loop. Hoezo hardleers Morgen mag ik dus niet teveel doen van mezelf, ff een rustiger dagje (maar heb nu wel een keurig gepoetste keuken, badkamer, toilet, woonkamer, was gedaan etc. etc. ) Tot morgen. Liefs!
Hai allemaal Eerst wil ik jullie bedanken voor jullie lieve berichtjes,ze doen me echt goed,maar ik baal wel als een stekker mijn inetrnet laat het steeds afweten,er schijnt iets met mijn IP nummer te zijn en ik hang gedurende de middag 1.5 aan de lijn met die gasten ik sta nu ingepland voor een monteur als het probleem blijft,dus als jullie niets van mij horen dan komt het dat ik geen net heb,en ik baal er wel van want ik heb het juist nu echt nodig,het is voor mij een uitlaatklep ;-( Ik probeer nu nog wat te reageren............ Hai Ramona............Heel erg bedankt meid,erg lief van je Fijn dat je beter hebt geslapen meid Beankt meid,ik ben wel blij met je tips zeker met dat van de naam ) Hia Goofychick...........Dat doen ze zeker meid,daar kan ik ook echt niets over zeggen,het is ook een gevoel bij mezelf,dat gezeik had ik bij Zoë* ook en ook op het einde dus ik ben gewoon bang,maar ik heb veel vertrouwen in mij gyn,maar goed ik ben gewoon erg bang om in het zkh te komen ;-( Bedankt voor je knuf meid erg lief van je. Hoe gaat het met jou meid,je had erg slecht geslapen las ik? Ja dat is ook heel moeilijk meid,het is toch je broer,maar wat zegt jou gevoel kan je ermee leven dat het waarschijnlijk het laatste beetje contact hebt dan word verbroken,sommige mensen kunnen dit ook als excuus gebruiken om niet meer te komen...........ik wil je niet een schuldgevoel ofzo aanpraten sorry als het zo overkomt maar als ik het zo lees is dat wat er gaat gebeuren denk ik als je hem geen kaartje stuurt dus meid,denk daar zelf even over na wat je wilt,en luister naar je gevoel wat zegt je man hierover? Hai Merel Q.........Bedankt meid voor je lieve woorden. ik heb iets gemist meid denk ik omdat ik niet zoveel heb gelezen,maar wat was er met jou en je moeder dan meid,als ik dat mag vragen? Hai Derona........Meid je hebt helemaal gelijk wat Roelof betreft,ik ken het ik heb hier ook geen prater en dat is gewoon erg moeilijk,maar als hij maar begrijpt dat jij zijn vrouw bent en de moeder van je kids en dat hij jou met respct moet behandelen,dat doe je ook bij hem toch? Dikke knuf. Ach meid dat maakt toch niets uit,dat kan gebeuren joh...........ik moet gewoon zelf komen als ik klachten krijg de klachten zijn heel duidelijk uitgelegd,als het zw vergiftiging is dan is het in een laat satdium en dan nemen ze toch niet zo ineens een beslissing maar wel een opname en dat is gewoon wat ik niet wil,ik ben daar heel erg bang;-( Hai mama makka...........wat fijn dat je zo goed hebt geslapen,en dat he je aan de reiki te danken als ik het goed lees dan ; Ik ben erg geschrokken maar eigenlijk vooral over het opname gebeuren omdat dat met Zoë* ook op het einde gebeurde,ik moet dat los laten maar dat kan ik gewoon niet,het is een gevoel,maar goed ik probeer het toch wat normaal te doen,ik heb nu geen klachten dus dan moet ik gewoon blij en opgelucht zijn toch. Ik voel me nu wel echt goed,geen last van het zuur geen klachten beebje beweegt goed dus hopelijk blijft het zo toch. wat betreft je man,gewoon zeggen ja,tenminste dat is mijn mening,of je moet er samen een goede afspraak over maken dat iemand anders je eventueel kan brengen? Whaaaaaaaaa ik ken het die schoonloeders,morgen zit ik er weer de hele dag ;-( gewoon naar bed gaan! Hai chantalk...........Mocht ik je niet meer spreken ivm mijn internet gezeik dan wil ik je voor zondag veel plezier wensen met jullie sinterklaasviering Bedankt lieverd Hai sanne...........meis je knuffie is genoeg,ik pb je later nog meid,ik heb het gezien maar wilde eerst even hier reageren en dan als mijn net het doet dan pb ik je morgen meid,hopelijk doet hij het gewoon. Gefeliciteerd met je verlof meid ,eindelijk lekker rusten Ga zo meteen even spieken meid. Hai mikmak...........erg he meis die slapeloze nachten,ik heb gelukkig wel goed geslapen,wel vroeg wakker maar lig er ook vroeg in........... Veel succes met de echo morgen meid. Lekker is dat he meid dat heb ik nu ook Hia yvette..........MANNEN GRRRRRRRRRRRRR. ja weet je toen z emijn bloeddruk noemde dacht ik nog dat is van die CTG omdat ik daar zo gestresst en bang van word,dus ik had totaal niet verwacht dat er eiwitten in mijn urine zouden zitten,maar goed het zit niet in mijn bloed dus dan is het goed,het kan gewoon een keertje dan zijn,en ik weet ook zeker dat ze daar niet om liegen,maar goed toemstraks ook dan krijg je hoofdpijn en raak je in paniek,maar gelukkig is het later gewoon gezakt,neem nu ook geen medicatie meer in...........Nee en toenstraks het net dat het niet deed,ik had zo'n behoefte aan iemand,wilde je eerst bellen maar gelukkig kon ik me inhouden,je hebt zelf ook genoeg ;-( Fijn zeg dat ze dat komt doen dat is erg lief van haar,ik hoop ook dat het wat werkt meid. Jeetje meid was je niet lekker,hoe gaat het met je,en beterschap Hai patricia.............Dat weet ik en dat is ook super lief gewoon ............maar vanmiddag had ik het helemaal gehad wilde internetten en ja hoor gezeik met die ziggo weer,1.5 uur aan de lijn heel de kiet op zijn kop,gelukkig na 16.00 deed ie het weer,maar morgen kan het weer hetzelfde zijn,daar baal ik nu al van ;-( Nou weet je met de opname doen ze niets,zolang mijn organen niet uitvallen zullen ze de kleine niet eerder halen,en lig je daar dus gewoon dat kan ik dus thuis ook,met Zoë* lag ik daar ook gewoon,gewoon aan de ctg en ze konden niets doen alleen maar toekijken,snapje dat ik niet durf,je kan er niets aan doen als er iets gebeurt ook niet daar...........dat klinkt hard maar helaas weet ik het als geen ander................maar goed ik let wel heel goed op als ik het niet vertrouw dan trek ik meteen aan de bel...en ze bedoelen het in het zkh ook allemaal erg goed. Meis ik hoop dat je pijn echt wat minder word,helpt je therapie niet meer dan? Hai Joyce.............Nou ik raad ziggo dus echt af! Hai nettie..........Meid ik hoop dat je wat kan bijslapen dan voel je je ook weer een stuk beterder,ik zou dat wel willen doen,maar ik weet niet of mijnnet het blijft doen meid,sorry ;-( Hia Mikki............Hou je wel die pijnlijke harde buiken in de gaten meid,ik moet me echt melden als ze zeer gingen doen. Wat lief van die mensen zeg,zwijmel ........... Mied luister naar je gevoel dat zei ik toenstraks ook al tegen goofy,doen wat je hart je ingeeft en wie weet meid,ik heb heel lang met mijn moeder ruzie gehad en door Zoë* is ze mijn beste vriendin geworden. Hai jessica..........Fijn dat alels goed was met de kleine,maar als je het niet vertrouwd van je bloeddruk laat even voor de zekerheid je urine nakijken,de mijne is ook ineens gestegen 130-90 en dat was echt te hoog,ik heb hem hoger gehad bij Zoë* was mijn onderdruk zelfs 123,en werd accuut opgenomen met 38 weken,dus als je je zorgen maakt meid,gewoon even melden,dan is jouo ongerustheid ook weg,de mijne was vorige week 130-80 en toen was het goed,en dat hoort erbij,90 kan nig net zit op de grens 95 richting 100 dan word ik opgenomen,medicatie is nu te laat..... Hai Female..........Bedankt meid dat je het doorgeeft aan Tacha.....hoe gaat het met hun? TNX voor de knuf.......... Dat is ook wel fijn maar had het gewoon liever anders gezien,snapje,ik heb best nu een mooie zw gehad met normale zorgen snapje,en dat wilde ik graga zou houden op het einde ;-( Nou meiden ik hoop dat mijn net het mrogen gewoon weer doet zo niet dan zal ik yvette smsen als ze dat goed vind
pfff hier begint me dag ggoed net ruzie gehad met mijn lieje voordat hij ging werke en daarna ging ik douchen en ja hoor ik ging onderuit... pff nu doet alles zeer..
@Tacha wat een super goed nieuws zeg dus jullie kleine meid doet het dus super ik ben erg blij voor jullie,, dikke knufffelllllllllllllllll
@Female ja je word gelijk gestraft he als je toch meer gaat doen dan dat je aan kan,doe rustig aan vandaag hoor knuffie
Hier hoeft Délano pas om 10.45 naar school en dan komt Sinterklaas,hij is de hele week niet naar school geweest maar hij wou nu wel erg graag,en het is maar voor 2 uurtjes, Morgen vieren wij het officieel met mijn schoonfamilie