Januari 2009 mama's (deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Iuno, 1 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. winter15

winter15 Niet meer actief

@Lotus: oeiiii! gaat het nu wel dan?
    niet verkeerd terechtgekomen?
    Trouwens leuk geworden je kamertje, had van de week al even op je hyves gespiekt, maar er kwam hier toen iets tussen dus helemaal vergeten te reageren..

@Patrieske: wat vervelend dat gedoe met je computer, nou we horen het wel, doe rustig aan lieve meid!

@Female: En echt doen he? dat rustige dagje vandaag! niet stiekum gaan poetsen enzo :)
    Wat fijn voor Tacha dat het allemaal goed gaat en dat die kleine meid nu al over mag naar een normaal bedje :)

@Libra: en genoten van B&J? :)

Hier weer een vreselijke nacht gehad, ben maar weer op zolder gaan liggen en gaan lezen en heb de laatste week dat ik heel erg verkouden wakker word met een zere keel en hele droge lippen en ik begin de laatste tijd tijdens mijn slaap ook te kwijlen... :confused: how charming! verder alles ok! :)

Ik wil zometeen even naar de stad, ik kwam laatst een heel leuk boekje tegen, het was iets van : handleiding voor vaders van dochters...die wil ik vanavond aan mijn vriend geven voor Sinterklaas.

2. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    @sanne78.. ik kwam op de zij terecht.. pijn is wel aardig wegtrekken en de kleine is aan het bewegen dat maakt me wel opgelucht :) dank je wel..

sorry dames dat ik verder niet reageer.. ik hoop vanmiddag vanaf hier wel te reageren weer..

Liefs mir

3. winter15

Gelukkig, rustig aan doen dan verder!

4. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Lotus meis zit je niet mee,hoop dat de ruzie snel word bijgelegd met je vriend,

DOe je wel rustig aan

5. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Goedenmorgen meiden,

@ Sanne: ja goed van mij he? Het cadeautje is nog steeds niet open. HIHIHIHI. Ben wel heel nieuwsgierig hoor. :)

@ Yvette: groot gelijk dat je dan niet gegaan bent. HIHI. Ik ben achteraf ook erg blij dat m'n jongste zusje vandaag gewoon optijd thuis is, want die vangt dan vandaag m'n neefje op, omdat m'n vader een mri-scan krijgt voor zijn knieën en m'n andere zusje dus moet werken. Ben dus blij dat hij nu niet naar mij hoeft.... (echt heel erg dat ik dat zeg...:( :oops:)

@ Female: ik denk dat hij vast wel goed geslapen heeft. Mijn mannetje had toen hij thuis was, speciaal zijn oude koffer met auto-tjes van zolder gehaald, zodat hij daarmee kon spelen. HIHIHI.
    Doe je wel rustig aan meid?

@ Patrieske: ja ik snap heel goed, dat je het niet aandurft en dat je zoiets hebt van: thuis kan ik ook gewoon liggen...
    Het eerste waar ik ook aan dacht, was aan Zoë* toen je het opgeschreven had, dat je niet durfde. Hele dikke knuffel meid.
    Ja die kl*te Ziggo. Ben blij dat ik daar weg ben. Ik heb nu Telfort en dat bevalt me stukken beter...
    Het enige wat er helpt van de therapie is het feit dat ik die warme kruiken moet gebruiken. Dat is het enige wat beetje verlichting geeft. Verder doe ik wel steeds braaf die ontspanningsoefeningen, maar het heeft geen nut... althans, ik voel het nut niet... Het is ook meer om mij te leren ontspannen...

@ Tacha: echt super goed nieuws meid! Ben echt superblij voor jullie! Dikke knuffel meid. :D

@ Derona: kan me goed voorstellen dat Delano nu toch wel erg graag naar school wil...

@ Sanne: ik heb dat ook dat ik echt super keelpijn heb en ben net van m'n verkoudheid af...
    Veel plezier in de stad meid.

Hier weer een k*t nacht gehad... bah... word er zooooooooooo moedeloos van...
    Heb nu ook echt op het punt gestaan van: ik ga naar beneden toe en ga daar wel proberen te slapen... uiteindelijk toch steeds wel weer in slaap gevallen...ook al was het steeds voor korte duur...

Zometeen naar de huisarts. Ben benieuwd wat hij zegt. Ook gelijk m'n urine maar weer even inleveren, ik weet eigenlijk bijna wel zeker dat ik weer blaasontsteking heb...

Ik weet niet wat onze beestjes gedaan hebben vanacht, maar ze liggen alledrie uitgeput te slapen. :)
    De 2 poezebeestjes liggen allebei op bed en Angel ligt in haar mand.
    Heb het idee dat Angel al paar dagen buikpijn heeft, ze is ook loops, dus ze gaat steeds vaker gewoon liggen...

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

6. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    @sanne ik moet zelfs rustig blijven doen van manlief :) we hebben net uitgepraat via msn :)

@derona.. dank je.. gelukkig nu uitgepraat.. hij snapt ook niet waarom hij zo korte lontje heeft.. maar vanavond maakt hij goed :D dat is wel lief van hem :) en mag vandaag lekker luieren van hem hihi.. ik moet zelfs rustig aan doen :)

maar ik wil wel strijken vandaag.. dan heb ik dat alvast gehad.. en dan nog kadootjes inpakken voor morgen..

7. Merijn

Merijn Niet meer actief

@ Patrieske: ik had met mijn moeder mot over opvoedingskwesties. Onvermijdelijk, dat zat er wel al aan te komen.
    Irritant zeg van je internet! Hopelijk doet ie snel weer normaal. Wij hebben het probleem trouwens ook wel eens gehad maar ik heb geen idee hoe mijn man dat heeft opgelost.

Pfff ik heb zo ontzettend bagger geslapen. Werd om 4 uur wakker en kon vervolgens ruim 2 uur niet meer in slaap komen. Uiteindelijk gelukkig toch nog gelukt maar ik werd echt gek van mezelf. Dat gedraai en gewoel... Manlief natuurlijk ook weer een slechte nacht gehad. Blijft dit nu zo doorgaan vanaf nu? :p

8. winter15

@IloveA: hihi...ja, heel goed van jou, nog even volhouden tot vanavond!
    lastig he dat niet slapen en gebroken weer "wakker" worden..suc6 bij de huisarts! Heb Olivier en Juultje net ook zelf buiten de deur moeten zetten, ze hadden er ook geen zin in, haha...luie poezenbeesten!
    Jij ook een fijne dag!

@Lotus: gelukkig dat het "uitgepraat" is, ruzie is ook niets! fijne dag meid!

@Derona: Jij ook een fijne dag, is Delano al nerveus voor Sinterklaas?

9. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Sanne hij is controleur van vloeibare ladingdoor heel de rotterdamse haven

Wow Tacha dat is goed nieuws we duimen dat nona gauw naar huis mag en willen natuurlijk foto's van de kleine prinses

Hier ook weer de halve nacht liggen draaien en woelen en piekeren wordt er echt gek van ga al iets later naar bed om beter in slaap te komen maar dan lig ik toch de halve nacht wakker.

Straks lekker winkelen met mijn ouders en vanavond fonduen denk dus dat ik hier vandaag verder niet veel ben mijn vriend is nu even naar de garage om de auto om te ruilen die is weer klaar dus dan gaan we er lekker vandoor

in iedergeval als ik jullie niet meer spreek fijne pakjesavond

10. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Sanne Ik merk wel dat hij nerveus is,hij heeft een erg kort lontje pffffffffffffff

11. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ik kan niet wachten om foto's te zien van Nona trouwens :)

12. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Meee toooo :D:D

13. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    pff heb gewoon moeite met mijn sokken en schoenen aan te doen hoezo buik zit in de weg hihihi

14. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    @derona.. jij ook al.. ik heb het ook.. al tijdje.. maar ik heb het sommige dagen gelukkig hulp. :)

15. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    owh dat scheelt,begon gewoon te kokhalsen,bleh maja mag niet klagen he :D

16. Birthe

Birthe Bekend lid

11 jan 2008
    773
    0
    0
    Hehe.. eindelijk de tijd om mijn reacties te plaatsen!

@ Sanne: Moest zo lachen, stiekem snel die luiers verven als man weg is en pakket kleertjes verstoppen. Heerlijk is dat, ik ken het. Maar als ik die kleertjes gewoon in de kast hang dan ziet hij het niet eens denk ik. Als ie wat vraagt en ik zeg die heb je toch gezien is het goed. :) Jij hebt dus ook een mooie broek waar je alleen maar in kan staan. Ik draag nu vrijwel alleen jurkjes en leggings eronder heerlijk.
    Lekker he, verof!

@ Yvette: Fijn dat je uk zo mooi is ingedaald, alweer bijna 36 weken.. Super he, wie had dat kunnen denken. Schoonzusje vond het helemaal super, was trots en blij. Leuk is dat. Fijn he, om zo'n dreamteam te zijn hahaha.

@ Merleq: Fijn dat jouw ukkie ook goed aan het indalen is. En mooi dat het gelukt is met een nieuwe telefoon regelen. Heb je hem al binnen? welk is het geworden?

@ Mikmak: Kreun... wat kunnen mannen soms een tering zooi maken he. Kan ik ook heeeel slecht tegen nu. Hoop dat je het schoon gaat krijgen. EN dat bad ook hahaha. Mannetje vroeg gisteren wat hij als eerste moest doen als de bevalling was begonnen, dus ik:'je helm opzetten'
    Trots dat je met badkamer het heft in eigen hand hebt genomen, lat jodokus maar heengaan.... Wat een stomme dromen heb je allemaal gehad zeg. :S Ik droomde dat ik vreemdging met mijn eigen man. :D

@ Ramona: hoe is het met je mannetje en zijn knie? Maar goed dat hij die kijk OK heeft gehad, gescheurde meniscus. balen zeg. Heeft hij nu een belletje naast hem staan?
    Je hebt een super buik zeg! Leuk dat je dat zelf pas goed op foto's ziet he,. Ohw wat erg, je pa en je naam! haha

@ Mikki: dat kraamzeil ding heb ik bij de hema gehaald, waterdichte molton. 23 euro. Maar wel je hele matras beschermd. En niet steeds dat geritsel en gezweet. ik doe er nog een gewone molton overheen en en hoeslaken. Snap we dat je je moeder nu erg mist. Lief dat je die kaartjes enzo stuurt. Betekend dat je toch enorm van haar houdt ondanks wat er gebeurd is. Enne... die lijst met 10.000 klusjes: nesteldrang!
    Super he, kaartjes! Binnenkant ook mooi?

@ Ladyinred: Ga inderdaad wel wat bevallingseten inslaan waar we vee energie van krijgen. En red bull voor mannetje, al denk ik dat hij van de adrenaline de eerste 6 nachten niet slaapt. Op die nesteldrang hoef je echt niet jaloets te zijn hoor, is alleen maar vermoeiend haha.

@ Journey: JALoers! op je krups dolce guco....

@ Mamamakka: dat gaat een veelbelovende kerst worden met een gehaktbal. Boffen zeg! :rolleyes:

@ Derona: Mooie buik!

@ Patrieske: Hoe voel je je nu, wat een zorgen allemaal... hoop echt dat alles goed blijft nu. Ik duim!

@ Goofychick: inderdaad gewoon een kaart sturen en de eer aan jezelf houde. net doen of je gek bent...

Vervoer en alcohol: mijn vent zei zelf al niet echt te gaan borrelen deze kerst en oud en nieuw. Dus dat ismooi. zijn reactie op het stukje wat iemand schreef over haar man de alcohol niet verbieden dan was: ' heeft haar man dat zelf geschreven? '

Nou ik duik de douche in, pap komt straks hier de indeling van de kast maken op de babykamer. Heb gisterenavond de planken beplakt met zilver plakplastic. Echt super mooi!
    Kan ik straks eindelijk kleertjes gaan wassen! :D

17. Birthe

Birthe Bekend lid

11 jan 2008
    773
    0
    0
    Ohw ja! Ik ben ook zo benieuwd!

18. Merijn

Merijn Niet meer actief

Over dat drinken tijdens kerst en oud & nieuw: in eerste instantie dacht ik 'ach ja, het zal wel niet zoveel kwaad kunnen' maar later dacht ik 'ja maar ik heb er ook geen zin in dat hij aangeschoten is terwijl bij mij de weeen beginnen'. Ik wil toch dat hij ook fit de bevalling in gaat ;) Daarbij zou ik moeten rijden als hij zou gaan drinken en dat zie ik dan al helemaal niet meer zitten. Maar ik denk dat mijn man uit zichzelf het al bij 1 of 2 wijntjes laat. En dat vind ik prima.

19. KleintjeValentijntje

KleintjeValentijntje Fanatiek lid

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Bah, ik heb geloof ik een holte ontstoken, net onder mijn oog. Heb de halve nacht wakker gelegen van de hoofdpijn/holtepijn, maar omdat ik echt denk dat het een ontstoken holte is, heb ik de vk nog niet gebeld (die moest ik bellen als ik hoofdpijn kreeg). Vanmiddag eerst even om 14.50uur naar de huisarts.

Mannetje werkt vandaag thuis, dus dat is wel gezellig, ik ga hem dadelijk alleen verbannen naar kantoor, hij zit nu in de woonkamer en ik wil hier opruimen en poetsen ;)

Vannacht een rotnacht gehad weer… Ben maar om half vijf of zo een wasje eruit gaan halen en een nieuwe erin gaan doen. ’s Nachts hebben we nachtstroom, dus als ik niet kan slapen,, dan profiteer ik er maar op een of andere manier van ;)

@ Libra: haha, als het maar gesmaakt heeft ;)

@ Female: Oh in Born, is dat voor jou ook dichtbij dan? Ik heb me echt voorgenomen om het te gaan proberen hoor! :D We moeten nu echt al dingen schrappen en gaan snijden waar we kunnen, om onze uitgaven in te perken en dat is met die torenhoge lasten niet zo makkelijk… Is jullie auto trouwens gemaakt?
    Wat een goed nieuws van Tacha zeg! Dat is iets om blij van te worden, is Nona thuis nog voor de Kerst! :)
    En ja, hoezo hardleers ;) Ach, hier nog zo één hoor en ik kan het niet meer laten, de nesteldrang is sterker dan mijn pijn… :oops:

@ Patrieske: Wat vervelend van je internet zeg! En wat was jij nog laat op!
    Oh en als je er zo doorheen zit, mag je me best bellen hoor! Maar probeer je zelf rustig te houden, dat is toch echt het beste. Nog maar een paar dagen en je kleine uk wordt gehaald, dan is die stress in ieder geval voorbij… Sterkte!

@ Lotus: Oei meid, wat erg dat je gevallen bent, ben je niet verkeerd terecht gekomen?
    Vervelend van de ruzie… ik hoop dat het snel bijtrekt!

@ Derona: Dat is ook super leuk voor een kind, Sinterklaas vieren op school! Ik begrijp wel dat hij daar perse naar toe wilde :)

@ Sanne: Wat een leuk cadeautje!

@ Patricia: Dat is niet erg, ik vind de belasting ook wel erg groot nu hoor, dus maar goed dat jij vandaag rust hebt!
    Hoe was het bij de huisarts?

@ MerleQ: heerlijk he, die slapeloze nachten :evil:

@ Journey: Fijne dag vandaag! Leuk hoor :D

@ Birthe: Ja heerlijk :D En inderdaad, alweer bijna 36 weken, ik had het nooit gedacht. Iedereen hier is nu aan het speculeren: Oh, hij wordt vast op Marco’s verjaardag geboren (9 december) of op 14 december (37 weken) en nee, hij blijft echt niet zitten hoor! haha :)
    Oh heerlijk, dan kun je de kast bijna gaan inrichten! Super!

@ Nona: Ik ben ook benieuwd naar haar foto’s!

20. KleintjeValentijntje

KleintjeValentijntje Fanatiek lid

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Oh wat lief: Ik zei net tegen mijn mannetje dat hier de discussie over het alcohol gebruik van de mannen tijdens de feestdagen ging, waarop hij zei: "oh, maar ik heb al lang gezegd dat ik me inhoudt tijdens de feestdagen en ook morgen" (Morgen hebben we nog een 25-jarige bruiloft)

Lief he, dus ik hoef het hem niet eens te vragen, hij doet het uit zichzelf :D

Deel Deze Pagina