Januari 2009 mama's (deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Iuno, 1 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hier ook hoor, gisteren toevallig er even over gehad, hij vondt het al gek, want vondt het vanzelfsprekend dat hij er rekening mee ging houden....de schat.

2. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    hahaha dat heb ik ook het leifst vraag ik even aan mijn vriend of ie wil helpen :)

3. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    K** is dat he!
    Voordeel is wel dat je vaak die nacht daarna of twee nachten daarna als een blok slaapt omdat je totaal uitgeput bent, althans dat heb ik (helaas)

4. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    mijn vriend moet beide dagen werken :cry: heb mezelf maar bij mijn ouders uitgenodigd dus ik hoef me niet druk te maken of ie drinkt of niet :D

5. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    hai allemaal

Even afkloppen,gelukkig deet het internet het gewoon gelukkig,maar durf het niet hard op te zeggen,maar ben wel blij want ik kreeg de proefdruk opgestuurd via internet van de drukker,ik vond dat wel gek,normaal krijg ik het altijd op papier maar dat doen ze voortaan daar zo,maar dan zie je toch niet hoe dat het op papier staat :confused: ,het is zo wel prachtig wat ik kan zien,wie het wil zien die kan ik het wel sturen maar dan moet je wel acrobaat reader hebben ( als je het zo zegt hahaha).
    Maar toch heb ik het idee dat je het dan heel anders te zien krijgt als op papier,en nu zat ik te denken om hem zelf af te drukken maar ik heb alleen gewoon printpapier en foto papier en dat is heel anders toch?

Toen lag Noël gisteren allemaal wat gek te doen in bed dus ik ging maar even kijken voor de zekereid en dat was net een kachel,dus koorts gemeten en ineens uit het niets dus 39 dus hem een zetpil gegeven en hem bij mij neergelegd,ik ben dan zo overbezorgd nu,ik kan mezelf dan zo gek maken,heel de nacht liggen voelen aan hem :cry: ,nu voelt hij gelukkig weer goed aan,maar zei al tegen Mart als hij vanavond weer koorts heeft dan ga ik niet naar julie thuis,en dan is ie beledigd,ik ga niet met een ziek kind ergens zitten :evil: ,ja ze hebben allemaal kadootjes voor hem,dat kan wel zijn maar als hij ziek is blijf ik thuis :)

Hai Lotus..........Nou meis ik hoop dat jullie ruzie snel word uitgesproken meid,ik snap dat dat helemaal niet leuk is en zeker niet als hij weg is dat je ook niet de kans hebt om het uit te praten......
    Jeetje meid dat is wel schrikken hoor dat je zo onderuit bent gegaan,pas wel op hoor!

Hia Derona........Nou gelukkig doet hij nu normaal dus ik hoop gewoon dat het nu is opgehouden,ik heb die jongen die mijn nieuwe pc heeft geinstaleerd gisteren ook nog gebeld en hem verteld wat er was,en dat ligt echt aan Ziggo,het schijnt daar erg raak te zijn nu :cry: ,maar goed zolang hij het doet ga ik meteen even hier spieken en even wat schrijven het lucht toch wat op ;)
    Veel plezier vanmiddag meid met je manneke,ik snap dat hij wilt gaan :)
    Mocht ik je niet meer spreken ook morgen veel plezier meid.

Hia sanne.........Ik klop het even af hij doet het gelukkig nu wel goed :) ,ik zat vanochtend al te balen toen ik hem aan zette de pc,maar zag al meteen dat hij het gelukkig gewoon deed :)
    Hoezo afhankelijk vand e pc :oops:
    Veel beterschap meid,het is niet leuk als je nu nog ziek word :cry:
    Dat kwijlen dat heb ik ook,ik hoor mezelf gewoon slurpen hoe gek kan je zijn :oops:
    Dat Klinkt erg leuk dat zal je vriend leuk vindne meid.

Hai Patricia.........Ja als het alleen om rust gaat dan kan ik dat thuis ook,dat hebben we ook afgesproken mijn moeder en Mart zullen elkaar dan aflossen en vriendinnen komen ook helpen,maar goed dat is nog niet zo nodig.
    Bedankt voor je knuf meid,lief van je.....
    Ja ik hoor het echt van alle kanten,ik dacht eerst dat het aan mijn pc lag maar ik heb nu een nieuwe dus daar kan het gewoonweg niet aan liggen,maar als je die mensen belt dan gaat het ook zo moeizaam :evil: ,eerst een vrouwke aan de lijn,het ligt ana je router,die heb ik niet mevrouw jawel die heb je wel,dus ik die jongen bellen die zei ook die heb je niet,dus die jongen zei dat ik dat en dat moest doen en dan gaf de pc aan dat ik contact moest zoeken met mijn net provider,dus ik weer bellen :evil: ,ja dan is je kabel stuk dus die moest ik nakijken,ja alles van de muur getrokken niks te zien :confused: ,weer bellen kreeg ik een jongen aan de lijn die zei dat ik geen ip adres had en heeft dat ingevoerd en toen deed hij het,maar omdat ik dat al vaker heb gehad sta ik wel ingeplad voor een monteur.
    Wate rg dat het bijna niet meer helpt meid,vind het zo rot voor je dikke knuf meid.
    Laat je even wat weten as je terug bent van je ha meid.

Hai Merel Q...........Mag ik vragen waar jullie mot over kregen dan,in ieder geval denk ik iets over hoe jij je kindje moet gaan opvoenden dan ofzo?
    Zitten jullie ook bij Ziggo?
    Rot is dat he van die nachten,ik zet voortaan de tv maar aan anders ga ik liggen piekeren,Mart die gata van ellende ergens anders liggen :oops:

6. Female

Female Niet meer actief

@ Patrieske
    Ja dat begrijp ik goed hoor. Is je ook ontzettend gegund, een goeie, fijne zwangerschap!
    Hoop dat internet snel weer goed functioneert.
    Is wel zo fijn.

@ Lotus
    Gelukkig alles weer bijgelegd met je man, en beweegt de kleine goed. Doe maar rustig aan!

@ Derona
    Idd, je lichaam is een goeie graadmeter voor hoeveel je kunt doen. Wonderbaarlijk moedertje natuur he :D

@ Sanne
    Dankjewel ;)
    Ik beloof het ik zal rustig aan doen vandaag.
    Misschien even met Kynan naar de stad wandelen vanmiddag ofzo...
    Leuk idee trouwens van dat boekje. Heb je het gevonden?

@ Iloveandres
    Mooi dat alles goed is gegaan met je neefje ;)
    Ja thanks, ik doe rustig aan hoor. Een leuk dagje tussendoor waardeer je dan ook extra ;)

@ Merle
    Ik ben ook erg benieuwd naar foto's! :)
    Nog even volhouden!
    Vervelend dat je zo slecht slaapt. Tot nu toe slaap ik als een roos, dus ik hoop dat zo lang mogelijk vol te houden.
    Vorige zw.schap moest ik nu al echt met een kussen tegen mijn buik aan liggen enzo, maar nu heb ik dat nog niet nodig...
    Mss als je wakker wordt eruit gaan en een muziekje+ boek+ kop thee/ warme melk met anijs ofzo? Dan wordt je wel weer suf ;)

@ Journey
    Hoezo piekeren 's nachts meid? Veel plezier vandaag! :D

@ Derona
    Ja en teennagels lakken, van de week, dat was echt lachwekkend zeg :) :) Kon er bijna niet bij :)

@ Birthe
    Hey mooi dat alles goed gaat bij je!
    Leuk werk he, kleertjes wassen! Ik ga dat ook zsm doen, mss komende week of die week erop ofzo ;)

@ SimplyMe
    Al even niet gezien, alles zou toch gewoon ok zijn met haar :(:

@ Yvette
    He bah wat een pech weer. Ben benieuwd hoe het gaat bij de HA.
    Niet te hard poetsen jij hoor! [-X
    Ja Born is nog iets dichterbij als Maasbracht.
    Als je er echt op wilt letten kun je jezelf ook een budget geven. Dan doe je bijv. 40 euro p/wk in een portemonnaie voor alle boodschappen, en houd je daarnaast een lijst bij met alle inkomsten en uitgaven (dat doe ik btw voor alles, niet alleen de boodschappen. Als je jezelf dwingt om elke 10-eurocent die je uitgeeft op te schrijven, geef je écht minder uit. Anders schrik je je nl de pleuris als je aan het eind van een periode ziet wat je allemaal aan 'extra's hebt gekocht. :) )
    En bij ALLES denken:
    1) Heb ik het echt nodig?
    2) Kan ik het ergens goedkoper (of 2e hands) krijgen?
    Met wat creativiteit........ :)
    Maar idd het is heel lastig hoor, onze vaste lasten zijn ook erg hoog. Zeker in de winter, omdat we dan ook de kosten van stookolie erbij hebben. (En in de zomer apart leggen voor de winter komt er toch nooit van :( )
    De auto is idd gemaakt. Goddank was het niet de peperdure brandstofpomp zelf, maar een lek in de buurt vd brandstofpomp.
    Dus niet zo duur als we eerst dachten, maar factuur is nog onderweg :pale:, hoop dat het ietsje meevalt.

Trouwens wel heel fijn dat brandstof nu goedkoop is.
    Diesel kost hier nu 92 cent en benzine 1.08 euro geloof ik :D

Vluchtkoffer:
    Wanneer gaan jullie die klaarzetten?
    Ik heb het de vorige zw.schap toch al met ong. 34 wk gedaan, en denk dat ik er volgende week maar vast een begin mee maak.
    Vind het toch wel een relaxter gevoel, hoef je er niet meer naar om te kijken ;)

7. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Overigens vanochtend een paar tranen gelaten, we namen de planning even door voor komende week, en toen kwam het ziekenhuis bezoek van komende maandag voor die glucose test weer aan de orde....hij heeft het heeeeeel druk met zijn werk, en heb steeeds het gevoel dat het teveel is. Hij weet namelijk niet meer hoe hij het bol moet werken. Dus ik werd daar zo verdrietig om omdat ik me toch schuldig voel en dan haast alleen wil gaan. Maar als ik drie uur nuchter moet zijn is dat gewoon niet slim.
    Dus was best even verdrietig, hij zei wel dat alles met de kleine voor ging maar dat hij er zelf van baalt dat als er zoiets gebeurd hij de hele wereld op zijn kop moet zetten om mee te kunnen.
    (laat hij dat dan direct zeggen want dat komt zoooo anders over bij mij)
    Loop gisteren en vandaag geloof ik een beetje met mijn hormonen te donderen.
    Zometeen komen ze nieuwe kussens in de bank plaatsten, hebben de bank inmiddels een jaar en zijn niet tevreden met de kussens, zeker niet voor die prijs. Dus hubbie komt zo ook thuis. Ga nu eerst bakkie doen.

x

8. Mirella28

Mirella28 Fanatiek lid

17 aug 2006
    1.143
    0
    0
    Administratief
    Rotterdam
    Oei, dat doet pijn, alles ok?

Maakte zelf laatst ook een soort van spagaat.... :(

Gelijk een badmat gekocht, hahaaha!

9. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Patrieske,aaah word je mannetje weer ziek sneu,mgeef hem een dikke knuff van mij,
    ja wij hebben ook Ziggo en internet doet hier ook erg vaak vaag,hoop dat het snel opgelost word,

@Yvette meis wat een lieve man heb jij toch,:D:D:D

@Goofycvhick meis lekker de tranen laten gaan hoor,heel begrijpelijk

@Female ik denk ook dat ik de vluchtkoffer met 34 weken klaar ga zetten,

Zooo Délano naar school hebben lekker 3 kwartier in de regen buiten gestaan wachtend op Sinterklaas,maar wel leuk om de kids zoo blij te zien :D:D en om 13.15 mag ik Délano weer ophalen

10. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Libra: Ik kon kosteloos mijn abbo opzeggen, dus ik heb mijn hele abbo bij UPC opgezegt.. Kosteloos, nou ja dan doe ik dat maar :) Eindelijk er weg, maar je hebt PB'tje terug hoor :)
    Oh ja, nou ik ben blij dat alles hier in huis is, echt niet fijn als je op het laatste moment nog moet kopen.. Daar ben ik zo slecht in!
    Wahhaha! Wij gingen van de week filmpje kijken, en ik mocht B&J kopen.. Ik zei, wil je ook? anders neem ik een grote bak.. Bak was al op een paar hapjes na leeg voor hij uberhaupt in bed lag.. En dan ook nog zo'n grote!

Vervoerziekenhuis: Wij wonen gelukkig dichtbij! En mijn liefje rijd zelf naar het ziekenhuis, hij drinkt gelukkig geen drup alcohol dus rond de feestdagen maak ik me geen zorgen ;)

Iloveandres: Wat leuk op je neefje passen :) Hoe oud? Hier pas ik ook op mijn nichtje, maar ze is nog maar 14 en halve week.. echt zo genieten, helemaal nu ik op die van mezelf wacht ;)

Sanne: Lekker hoor, zo verwend worden.. Zitten leuke dingen bij he :)
    Nu lekker genieten van je vrije dagen :)

Ramona: Nou hier weet mijn liefje al wat hij moet doen.. Maar een papiertje met nummers om te bellen ga ik nog wel voor 'm maken.. Ik heb verder alles in het mapje van de VK gedaan en ook duidelijk uitgelegd aan moeder en schoonmoeder.. Moet dus goedkomen zou je denken ;)

Tacha: Super goed nieuws.. Gelukkig gaat alles goed, en dat moet natuurlijk ook!

Patrieske: dan doen we ziggo niet.. Maar ik ben er ook nog niet uit wat het wel wordt hier hoor..

Lotus: Doe je wel wat voorzichtig.. Gaat het weer een beetje?

11. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @allen, lijkt wel alsof de laatste loodjes zwaar gaan wegen ook in het koppie en dat de emoties steeds heftiger zijn met vlagen.....iedereen een dikke knuff!

Heb net naar de cd van woezel en pip geluistered met mijn kleine....we hebben ook zo'n trekpop van woezel, en dat liedje herkende de kleine voglens mij op de cd.....begon opeens te bewegen....

@Tacha, goed nieuws meis, heeerlijk!

@Derona, je hebt wat te stellen met dat ventje van je he, alle twee trouwens, maar ik bedoel nu de kleine :D

@vluchtkoffer: ik ben al bezig....nog niet alles zit in de verzorgingstas omdat deze nog een beetje moet luchten, ruikt nog erg nieuw :(
    Alles ligt wel bijelkaar en hubbie weet wat hij het moet pakken, hoewel ik misschien zelf ook nog wel zo bij positieven ben, dat weet je nooit.\
    Merk wel dat ik wat gespannender wordt.....

12. Mirella28

Mirella28 Fanatiek lid

17 aug 2006
    1.143
    0
    0
    Administratief
    Rotterdam
    Hebben jullie alles al geregeld?

Ik moet alleen nog de geboortekaartjes en de kratjes voor onder m'n bed regelen.

Kaartjes heb ik wel al uitgezocht, maar nu nog de tekst voor erin verzinnen.

En namen? Zijn jullie er al uit? Wij wel gelukkig.
    Werd er paar weken geleden ineens een meisje geboren in mijn straat met precies dezelfde naam die wij in gedachten hebben.... tja...
    En het is echt geen top tien naam! Toeval.
    Blijven het toch bij deze naam houden. (ga em nog niet zeggen)

13. Mirella28

Mirella28 Fanatiek lid

17 aug 2006
    1.143
    0
    0
    Administratief
    Rotterdam
    Doen jullie ook aan kraambedankjes?

Ik heb minipapflesjes besteld in wit en roze en daar doe ik dan iets in van snoepjes of douchegel ofzo. En dan lintje met kaartje eraan.

14. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Nou ik ben echt zo pist.. Niet normaal..

Toen mijn zwangerschapsuitkering bij UWV begon ben ik gebeld door een vrouw, we hadden uitgerekend wanneer de zwangerschapsverlof in zou gaan en wanneer die precies zou eindigen.. Alles ging hartstikke goed.. Tot nu dus.. Ik mis nu een halve week geld.. En heb toch maar even gebeld.. Zegt die man aan de telefoon dat mijn werk nooit een zwangerschapsverlof aanvraag voor mij heeft ingediend :confused: Maar hoe kan die vrouw dat dan met mij hebben uitgerekend enz enz? Dus ik m'n werk bellen, uitgelegd en nu moet ik een mailtje sturen en daarin dus zetten wat ik aan de telefoon ook heb gezegt.. Pff, waarom kan het gewoon niet goed gaan? Ik snap zoiezo niet dat ik gewoon opeens na een ziektewet uitkering geen bericht krijg ofzo.. Echt heel appart, heb ook nog geen brief of iets dergelijks van hun ontvangen..

Sorry, moet het even kwijt.. Heb al even zitten huilen.. Was mezelf weer fijn aan het terug rapen, maar geloof dat ik alweer wat ben gezakt op de ladder.. Fijn zo met de feestdagen :(

15. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Ik doe geen kraambedankjes.. En de naam hebben we al vanaf 12 weken ofzo.. Geboorte kaartje hebben we sinds begin oktober al.. Dus dat is ook al klaar.. Alles ligt in de zelfde map als de papieren van de VK dus hier zit alles goed.. Behalve dan die vluchttas die ik steeds zal maken maar nog steeds niet heb klaar staan..

16. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    Yvette, ja ik weet dat het vroeg is hahaha... nou ik om half 8 al bij de bouwwinkel, om 8 uur in de appie, snel naar huis de was opgehangen en naar het ziekenhuis gegaan om eerst bloed e prikken en daarna door naar de echo.... gaat mn mobiel tijdens de echo hahaha, dus zeg tegen die vrouw. haha zal me werk zijn om te zeggen dat ik niet meer hoef te komen... nou zegt ze zou het.... wij klaar, pak mn telefoon, is het mn werk met het bericht dat ik niet meer hoef te komen vandaag want hun gaan ook zo nar huis hahahaha :) lekker een extra vrije dag zonder dat het me een dag kost....

aan de andere kant balen dat ik nu zoooo vroeg op was.. had dus eigenlijk tijd zat.... grrrrr maar ja, maakt niets uit...

@patrieske, ja lekker he.... en voor de rest ben ik al weer vergeten wat ik wilde vertellen, dus kom er zo p terug... oh ja weet het al weer... vannacht redelijk geslapen.... om 11 uur in slaap gevallen tot kwart over 12 en daarna weer van 1 tot 6.15... das al langer dan dat het was.....

@mirella, ik moet de envelopjes nog halen, en de teskst verzinnen..... maar dat komt wel.. heb nog geen tijd gehad om te gaan
    wat namen betreft, een meiden naam hebben we al, maar omdat manlief nog niet weet dat het een meisje is, moeten we nog steeds een jongensnaam verzinnen :)

@birhte, jep die kunnen enorm rommel maken ja.. och maar dat komt wel goed, als het goed is dit weekend al.... en ja ben ook blij dat hij het initiatief heeft genomen wat betreft de badkamer.... en het bad.. gelukkig zit het folie er nog over, dus kwestie van water eruit laten en folie eraf trekken.... gelukkig maar.

ja dat zijn de minder leuke dromen.. gelukkig vannacht effe niet... en vreemd gaan met je eigen man he... :D van wie is het kind dan? :)

O en dan nu mn echo, vanmorgen al heel vroeg op.. kon toch niet meer slapen en alle boodschappen al gedaan, en de was en vervolgens naar het ziekenhuis gereden... eerst bloedprikken, moest daar gewoon 3 kwartier wachten.... maar had er een uur voor uitgetrokken omdat ik dat wel had verwacht..... nou toen de echo.... maar wat zie je het slecht zeg als die kleine al zo groot is... nou de groeiecho was helemaal in orde, ze is nog steeds conform afmeting en gewicht, nu bijna 2200 gram geloof ik... heb de papieren in de auto laten liggen.. zo effe pakken.. ze vond het wel jammer dat ik niet alle echo's daar had gedaan, maar legde uit dat dat aan hunzelf lag.. ze waren bij de eerste meting zooooo onbeschoft dat mn vriendin en ik bijna huilend naar buiten gingen, dat ik alles van het ziekenhuis heb gemeden, en elders heeft gedaan.. vond ze wel jammer... en heeft me nog even het hartje laten luisteren, en nog wat dingetjes verteld, en dat de placenta nu aan de rugzijde lag enz enz.. kortom alles ok...

op naar de eindstreep

17. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    :baby: Januari Mama's 2009 :baby:

AFSPRAKENLIJST

09 dec.: MikmakVK / Naomiadaeze VK/Derona vk
    10 dec.: SimplyMe VK/ Iloveandres bekkentherapeute ziekenhuis
    11 dec.: Journey VK / Yvette controle VK
    12 dec.: Libra begin verlof / Mikmak begin verlof
    15 dec.: Re81 Groeiecho 34wk.
    16 dec.: Libra VK
    17 dec.: Iloveandres controle VK
    19 dec.: Jessica83 VK / Re81 begin verlof!!!
    22 dec.: Re81 VK
    23 dec.: Lotus1981 begin verlof!!!

Wie afspraken heeft toe te voegen of heeft te wijzigen,
    kan dit ZELF doen of anders SimplyMe via een PB
    vragen de wijziging(en) door te voeren!

Aan wie deze afsprakenlijst bewerken wil:
    • Vergeet niet [ quote="naam gequote"] helemaal vooraan en
      [/quote] helemaal achteraan het gequote bericht weg te halen.
    • Verwijder steeds afspraken van dagen die al voorbij zijn
      (alleen de dag ervoor mag evt. nog even blijven staan ;) ).
    • Neem steeds de LAATSTE LIJST die je kunt vinden.
    • Voeg geen afspraken toe, die verder weg dan 2 maanden zijn.
    • Zet geen andere opmerkingen/reacties in dit bericht.

18. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Sanne: ja goed he, van mij? :)

@ Merleq: ik ook niet hoor. Ben zeer benieuwd naar Nona...

@ Birthe: veel plezier met je kast meid!

@ Yvette: ow meid toch. Ben benieuwd wat de huisarts zegt. Hoop dat de pijn bij je oog niet nog erger word meid. Dikke knuffel.
    Gezellig hoor, je mannetje lekker thuis. HIHIHIHI.
    De huisarts heeft een uitstrijkje genomen en dit gaat voor een kweek naar het laboratorium in het ziekenhuis. Volgende week kan ik terugbellen voor de uitslag van de kweek.
    Ik heb in iedergeval geen blaasontsteking, dus dat is weer een opluchting. :D

@ Patrieske: je hebt gelijk hoor, dat als hij nog steeds ziek is vanavond (althans koorts heeft) je gewoon lekker thuisbijft met hem... dan komen ze maar bij jullie toch?
    Ik ben wel benieuwd naar je kaartje hoor :p.
    Ik zou echt weggaan bij Ziggo als ik jou was meid. Echt belachelijk zoals het er daar aantoe gaat.... tsssss.
    Bij de huisarts ging het goed. Ik heb geen blaasontsteking, maar voor die groene afscheiding, heeft hij een uitstrijkje genomen en voor de uitslag van de kweek moet ik volgende week even terugbellen. Nog even afwachten dus...

@ Female: dat is helemaal waar. Heerlijk als je een leuke dag hebt toch?
    Waar woon jij dat de benzine zo goedkoop is? Ik heb 115,5 betaald vanmorgen....

@ Goofychick: kan me goed voorstellen dat je daar verdrietig over bent meid... Hoop dat je je nu weer wat beter voelt.

@ Joyce: ja was erg leuk om op hem te passen. Hij word 25 februari alweer 2.
    Het is een echte dondersteen. Toen hij wakker was, heb ik hem een banaantje gegeven en toen hij dat op had, kwam hij met zijn bordje naar me toe en zei : ham... met andere woorden ik lust nog wel wat, dus heb hem daarna nog 2 mandarijntjes gegeven en toen was het ook klaar. Hij is de hele middag bezig geweest met de grote trapauto in de woonkamer en toen mijn mannetje thuiskwam heeft hij zitten spelen met Stef, zodat ik kon liggen. Hij had zelfs de auto-tjes van hem van vroeger naar beneden gehaald en toen zaten ze samen op de grond te spelen. Echt heel lief gezicht was dat...
    Ik zit ook nog steeds te wachten op een brief van de UWV. Ga vanmiddag ook maar eens even bellen denk ik om te vragen wanneer mijn verlof in gaat...

@ Mirella: wij hebben al voor 20 weken de namen uitgezocht. HIHIHIHIHI.

@ Mikmak: fijn dat alles goed was in het ziekenhuis meid.

Hier dus naar de huisarts geweest en heb geen blaasontsteking :D :D :D. Ben daar echt superblij mee...
    Wel heeft de huisarts een uitstrijkje gemaakt voor een kweek ivm die groene afscheiding. Volgende week moet ik bellen voor de uitslag hiervan... dus nog even afwachten.

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

19. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Als je ziektewet hebt gaat ie zeker 6 weken van te voren in.. Dus je hebt nog een weekje.. Maar ik baal zo, ik heb gewoon maar 2 dagen betaald gekregen en ik zit nu gewoon straks zonder geld :x

20. LadyInRed

LadyInRed Actief lid

3 feb 2008
    282
    0
    0
    @ramona0309: ik heb 'm kraambed nog niet opgemaakt, al dat soort dingen doe ik wel als ik straks verlof heb (met 36 wkn).
    Ik heb gisteren ook 2 voedingsbh's gekocht, gewoon van de Hema. Dan kan ik de eerste dagen vooruit. Maar daarna koop ik er wel meer, en dan wil ik mezelf ook verwennen met "mooie".

@Mikmak: wel fijn dat het nu allemaal af aan het komen is. Nog eventjes en dan kan je er echt van genieten!

@Female: misschien ter geruststelling voor Tacha: ik was ook een couveuse-kindje. Wat te vroeg geboren, 2350 gram en ik zag wat geel. Maar alles is heel snel helemaal goedgekomen. Ook heb ik er in mijn latere leven absoluut geen last van gehad.

@patrieske16: gelukkig is je bloed wel goed. Doe lekker rustig aan, ze houden je ook goed in de gaten. Ondertussen rustig aftellen, iedere dag thuis is er weer 1.

@Derona: fijn dat jullie samen dingen (gaan) uitspreken.

@goofychick: wil je het contact met je broer verbreken (dat denk ik tussen de regels door te lezen), dan stuur je hem geen kaartje. Als je toch nog contact wil houden dan kan je hem wel een kaartje sturen. Dan leg je de bal bij hem. Zo heb ik bij een paar vrienden die nu "laatste kans" krijgen met het geboortekaartje. Die hadden bij onze bruiloft alleen afgemeld bij de ceremoniemeesters. Ik had gehoopt ook een felicitatie-kaartje te krijgen, dus ik ben benieuwd hoe het nu zal zijn.

@patrieske16: ik hoop dat ze je internet snel maken, dat is zeker nu erg fijn inderdaad.

@MerleQ: ik heb dat ook, mijn man zal ook niet veel drinken. Bovendien wil ik niet hoeven rijden. Wel leuk trouwens: vanaf 2e kerstdag mag ik officieel thuis bevallen...

Woensdag heb ik heerlijk Mc Donalds gegeten. Mijn man had op het station in Utrecht een oliebol gekocht en is de rest van de avond misselijk geweest. Hij hoefde dus geen avondeten, arme hij.

Verder heb ik heel veel zin in het weekend. Morgen gaan we de kinderwagen ophalen en nog een aantal kleine dingen kopen. En hopelijk kom ik er dit weekend wel aan toe om alvast een deel van de box te schilderen.

En als ik jullie hier zo lees, dan ben ik heel erg blij dat ik nog steeds goed slaap. Ik val misschien niet meer zo snel in slaap, maar ik val na ieder wc-bezoek binnen 5 min weer in slaap.
    Wel begin ik nu wat meer aan te komen. In de laatste 2 weken ben ik 2 kg aangekomen (van 6 naar 8kg totaal), dus verhoudingsgewijs erg veel.

Deel Deze Pagina