@ Joyce: nou ik heb gebeld en er was niets aangevraagd zei die man. Nu staat het geregistreerd en kan het zijn dat ik nog een brief krijg voor aanvullende informatie of dat ik gebeld word voor aanvullende informatie. Die man zei dat hij er vanuit ging dat het allemaal optijd geregeld is. Ik zeg ja, als dat ook maar echt zo is, want anders komen wij met een groot probleem te zitten... Ik blijf ze dus volgende week gewoon achter de vodden aanzitten... Het is dus maar goed dat ik gebeld heb... @ LadyInRed: ow meid, wat fijn dat jij nog wel goed slaapt zeg. Ben jij in iedergeval goed uitgerust als je straks gaat bevallen... dat kan ik niet zeggen ben ik bang... Liefs en dikke knuffel, Patricia
Ja precies.. Dat dacht ik dus ook.. Ik bel ook volgende week wel weer.. Zoiezo hoop ik snel weer wat van mn baas te horen.. Maar of ik daar wat van hoor.. Dat weet ik niet.. Slecht is dat he!
@ Joyce: dat is inderdaad heel slecht. Ik heb helemaal geen werkgever meer. UWV is nu mijn werkgever, dus zij hadden mij moeten informeren over het feit dat de aanvraag voor verlof niet automatisch is geregeld met een zwangerschapskaart... Er was mij namelijk verteld dat het allemaal automatisch zou gaan, nu ik in de ziektewet zit... pffff wat een gedoe allemaal... Liefs en dikke knuffel, Patricia
@Mirella wij hebben ok al een tijdje de namen,en aan geboorte bedankjes doe ik niet aan, @Mikmak jij weet alleen het geslacht enje man niet pffffffffffffffff ik zou dat echt niet kunnen
Al heb ik dus wel een baas.. Ik zou dus ook automatisch over gaan.. Hoop dat het gauw opgelost word, ook voor jou.. Want dit is echt geen leuk vooruitzicht naar de feestdagen vind ik..
@iloveA, ja had ook niets anders verwacht dan dat het ok was.. bij het bloedprikken zeiden ze, kun je niet beter eerst naar de echo gaan... vaak moet je dan ook nog komen prikken.. dus keek haar vol vertrouwen aan, en zei.. ik zou niet weten waarom....vind deze echo al overbodig... maar goed doe maar wat ze bij de vk zeggen..... hahaha beetje bijdehand, maar denk dat je als beste zelf weet of het goed zit met je lichaam, kind of niet...en je kind is tenslotte een deel van je en draait met jouw lichaam mee.... Maar wat heerlijk dat het iig geen blaasontsteking is.... maar die groene afscheiding is wel vreemd... @ladyinR, ja daar ben ik ook wel blij mee.... dan nog 1 weekje werken en dan ga ik me eens bezig houden met de kastjes, kleertjes wassen, babykamer, enz enz enz.... rust in de hut en wat lekker dat jij nog zo goed kan slapen @mirella en Derona, ja ik wilde gewoon graag weten wat het zo worden, en dacht het al op de echo te hebben gezien met 20 weken... en hij niet.. is niet zo moeilijk hoor, alhoewel hij nu ook wel nieuwsgierig aan het worden is, dan is het iedere keer als ik zij zeg.. oh zij dus een meisje en als ik hij zeg.. oh hij dus toch een jongetje... heb me nog niet versproken... maar stiekum denk ik dat hij toch ook al wel het idee heeft dat het een dametje gaat worden...
Nou ik ga even liggen.. Heb net vanaf maandag alle GTST afleveringen bekeken en ben nu wel toe aan een dutje aangezien ik toch niet zo lekker meer slaap tegenwoordig.. Of ik er later nog ben weet ik niet, anders wordt het morgen..
ben vandaag weer bij de gyn geweest en gelukkig was alles zo goed dat ik nu pas weer de 18e terug hoef te komen ! wat een opluchting zeg na al die elende ! de beeb ligt een week voor op de groei , en is al helemaal ingedaald ligt al helemaal vast ! waarom weet ik ook niet maar ben toch blij dat ie ingedaald is ?!?! weet dat het niet betekend dat ie eerder komt maar om een of andere reden ben ik er blij mee bloeddruk was wel weer wat opgelopen ondanks die medicijnen had nu weer 120/85 maar alles onder de 90 was nog geen rede tot paniek , helemaal goed dus deze keer ohja en ook nix aangekomen jeeeej @ iloveA stom zeg van het uwv ik had ook begrepen dat je vanzelf over gaat naar je wazo maar das dus niet zo ! heb net nog snel gebeld wat ik zou maandag met verlof gaan ! nu krijg ik komende week een brief want er moet bevestigd worden dat je zwanger bent ( heb al een verklaring ingeleverd maar goed ?) en dan kan een betaling nog wel 4 weken duren zei die muts ! lekker he !
Ik heb net mijn suprise gemaakt een beautycase en ben zelf maar ff een gedicht gaan maken nadeel is ik heb iemand getrokken die nog niet zolang in de familie zit dus best moeilijk hoe vinden jullie het gedicht Lieve Linda Sint en Piet zaten te bedenken Wat ze Linda nu eens zouden schenken Gelukkig was het niet zo moeilijk want daar ben je Sint voor die is heel gevoellig kado's geven is het leukste dat er is en natuurlijk een hele gebeurtenis dus pak maar snel je kado's uit want je bent een echte ijdeltuit Lieve groetjes Sint en Piet
Mijn zwangerschapskaart hebben ze wel gelukkig, dus dat scheelt... Randstad had die opgestuurd en ik heb hem ook al een keer op moeten sturen, dus... Nu kan ik alleen maar afwachten en ze achter de vodden aanzitten... @ Derona: ik vind het een leuk gedicht hoor meid. Goed gedaan! Liefs en dikke knuffel, Patricia
Oh ik ging vanmiddag de hond uitlaten en toen ik terug kwam sprongen opeens drie vriendinnen achter de bosjes vandaan Verrassing dus We zijn wezen lunchen bij een cafe'tje hier om de hoek en ik heb een fotoshoot van ze gekregen Super lief! Nu ben ik alleen aan het twijfelen: zal ik nu een shoot doen van mijn buik of straks een shoot doen met ons kleintje? Ik neig meer naar het laatste omdat ik me op dit moment niet zo aantrekkelijk voel vanwege de extra kilo's. Wat zouden jullie doen?
Jeumig dames, wat hebben jullie gekletst! Oooooh ik heb net toch zoooooo lekker geshopt he! Ik kan eindelijk weer een beetje normaal lopen met die bekkenband, en de pijn is sowieso minder geworden de afgelopen week, dus dat heb ik meteen uitgebuit. Ik heb bij de Hema en Prenatal (bijna) alle laatste uitzetdingen gehaald: hydrofiele luiers, hele leuke hoeslakentjes, ledikantlakentjes, een Avent flesje, kruikzakken, moltons, een thermometer.... En ik heb ook alle benodigdheden voor de kraambedankjes in huis...lint, labeltjes, folie etc.... Maandag komt eindelijk het kamertje, dus dan kan ik lekker gaan wassen en strijken en alles inrichten 8) Tsja...het blijft je moeder he Tuurlijk hou ik van haar, maar het zal nooit meer worden als vroeger, da's wel heel jammer. Binnenkant kaartje ook supermooi! Onze eigen tekst staat er nog niet op, dit was echt een voorbeeldkaartje. Maar wel een mooi lettertype, en zachtblauwe letters. Past perfect bij de voorkant. En geen grassprietjes Dat kraamzeilding heb ik toevallig vanmiddag bij de Hema zien liggen...ik dacht ik ga even bij het beddengoed kijken. Wij hebben 2 losse matrassen, dus ik kan ook een 90x200 nemen, die is 15 euro. Maar ik ga toch eerst even dat gewone zeil proberen...kijken of het echt zo kraakt.
Wat een lief cadeau! 8) Moeilijke keuze.... maar ik denk dat ik die shoot met mijn kleintje zou doen.
zo beneden alles weer ok.... alle voorbereidingen voor de mousaka zijn gedaan.. zo alles nog in de ovenschaal doen en dan hoef ik het alleen nog op te warmen in de oven als mijn schatje thuiskomt...... @derona, ja lache he..... ik had me vermoedens en vroeg of ze ja of nee wilde zeggen en ze zei ja je hebt gelijk hahahaha... btw de envelop die we bij de 20 weken echo hebben meegekregen zit ook nog dicht....
Leuk gedichtje toch? Zeker voor iemand die nog niet lang bij de familie is, is het lastig om iets heel persoonlijks te schrijven. Dan is dit prima lijkt mij
ja Gevoelig heb ik al veranderd in 1 l hahaha,ja vind dat erg moeilijk dus maar kort en krachtig gehouden