Leuk idee 8) Maar is dat niet heel duur, als je heel veel van die papflesjes moet kopen? Ik ga ook kraambedankjes maken. Ik heb lichtblauwe gestippelde servetjes gekocht, en die ga ik op de bovenkant van een waxinelichtje strijken (zodat je blauwwit gestippelde kaarsjes krijgt). Die doe ik samen met wat blauwwitte muisjes in doorzichtig folie, met een lintje erom en een kaartje met zijn naam eraan. En dan vragen we het kraambezoek om dat kaarsje thuis te branden, en een wens voor ons mannetje te doen. Dat idee heb ik ergens gelezen, en ik vind het wel erg leuk eigenlijk... Ik geloof ook erg in de kracht van positieve gedachten, dus vandaar En de namen hadden wij al klaar ver voordat ik zwanger was...hihihi
Ik dus ook, blijkbaar niet.. en als het zolang kan duren is het met de feestdagen er om heen nog veel langer wat treffen we het weer..
Zo was dus toch lekker op tijd beneden.. zal zo een wasje in de machine doen en dan wachten op mijn mannetje.. We hebben deze week de bus mee, dus hij is wat later als normaal.. Heb ook geen eten gemaakt en we gaan naar mijn moeder vanavond voor sinterklaas.. Idee van m'n schoonzusje dus ik heb gezorgt dat dat door zou gaan.. Daarna door naar mannetje zijn ouders en dan hebben we het weer gehad.. Pff, ik ben nu al moe.. Heb ik ook nog net geslapen
@Merleq: ohw wat lief van je vriendinnen, als je je zo voelt, dat begrijp ik goed, zou ik mooi met zoonlief samen straks die shoot doen, heel leuk idee! @Mikki: Lekker geshopt, fijn dat die band helpt! klinkt onwijs leuk je kraambedankje! Ik heb het kraammatras ook nog niet getest op irritant gekraak..anders haal ik ook nog zo'n ding bij de Hema.. @Mikmak: lijkt mij ook heel moeilijk om voor me te houden dat het een meisje wordt, hihi..gelukkig dat hij nu zelf ook steeds meer denkt dat jullie een meisje krijgen, maar hoe doe je dat dan met geboortekaartje ed. heb je dan niet zoiets van..ik wil perse deze, want het wordt toch een meisje? @mamamakka: fijn dat alles goed was bij de vk @Mirella: ook leuk idee voor de bedankjes! Heb ik nooit over nagedacht dus wij doen denk ik ook geen bedankjes, anders moet ik dat nu nog gaan regelen en dan komt mijn lijstje nooit af.. @Journey: moet hij zijn telefoon maar goed aanhouden als hij straks aan het werk is, wat jammer trouwens dat hij beide kerstdagen moet werken! @Joyce: dut-se! @iedereen die ik vergeten ben...sorry! Mochten jullie een meisje verwachten en willen jullie je man of vriend nog iets geven dan is dat boekje: "Dochters! handleiding voor vaders" echt heel leuk (Er staat ook in hoe je vlechtjes maakt, hoe je een praatje maakt in het kdv, waarom roze lievelingskleur wordt van je dochter enz. enz. alles is op een leuke manier geschreven) Heb het vanmiddag al gegeven en mijn vriend vond het echt heel leuk! We wilden vanavond uit eten bij Humpreys, hadden daar namelijk nog een bon van liggen die bijna verlopen is, net gebeld, maar ze zitten al vol, ja vanaf 21.30 konden we komen...nou dat trek ik vanavond niet..dus nu gaan we morgen.. alleen nu een probleem, want EN niets in huis EN ook geen zin om te koken.. Proefdruk geboortekaartje is net binnen, ook erg leuk, twijfel alleen of het papier wat steviger moet of niet..enveloppen ben ik uiteraard ook nog niet uit..
Zo, net bij de huisarts geweest en het is inderdaad een beginnende holte ontsteking, maar ik heb nu alleen neusspray gekregen om te kijken of het daarmee weggaat. Mijn trommelvliezen zijn ook naar binnen getrokken, maar dat voel ik niet. (Heb vanaf mijn 4e chronische oorontsteking, dus dan voel je het niet meer als de trommelvliezen alleen maar naar binnen getrokken zijn). Dat viel dus weer mee! @ Goofychick: Oh, jij hebt ook al zon lieverd! Ik hoop dat deze trend aan houdt Hoe gingen de gesprekken gisteren eigenlijk? Meiske, hier net zon baaldag! Vandaag, heb bijna de hele middag gehuild, werd me ook allemaal even te veel. Voel je je nu weer wat beter? En de kussens van de bank, zijn die nu wel goed? wat leuk zeg, dat je kleintje reageerde op de muziek! @ Patrieske: Wij krijgen de proefdruk ook per mail Ik vond dat eerst ook gek, maar van de andere kant: zo sparen ze wel een kaartje! Groot gelijk heb je, als Noël ziek is, is hij ziek, dan sleep je dat kind niet ergens mee naar toe Beterschap met je kleine mannetje! @ Female: Ja, wij hebben hier zon heel budget in Excel staan, maar daar gaan we steeds fors overheen Vandaag weer, we gaan even snel sinaasappels halen en komen vervolgens voor 68,- aan boodschappen terug! Slik en er zit géén avondeten bij (alleen een zak aardappelen ) Wij moeten hier ook gewoon lijstjes gaan maken, want dit gaat zo niet goed! HA was goed zoals je leest, gelukkig maar! Pff, toch nog een vervelende rekening voor de boeg dus, voor de auto. Gelukkig maar dat het niet de brandstofpomp was, maar dan nog. Ja, zeker blij met die benzine prijzen, echt beter! Hier staat de vluchtkoffer al een tijd klaar, maar goed, dat is ook geen normale situatie. Ik denk dat ik hem bij een normale zwangerschap met 36 weken had klaargezet @ Mirella: Nou ja zeg, dat is dan ook toevallig, dat er net bij jullie in de straat ook een meisje geboren wordt met dezelfde naam! Ach, ik zou de naam ook echt niet meer veranderen hoor Hier geen kraambedankjes. Wel bedankjes na het dopen @ Joyce: Dat is zeker balen van je werk en het UWV, mooi stom dan! @ MikMak: Oh meid, dat is nog eens extra genieten, gewoon een vrije dag voor niets Heb je genoten van je echo? Oh ik lees het al, wat goed dat ze zo goed op schema ligt, perfect zeg! @ Patricia: wat goed dat je geen blaasontsteking hebt! Dan hoop ik dat uit die groenige afscheiding ook niets raars komt, maar dat heb je niet meer gehad he? @ LadyInRed: Zullen we ruilen met gewicht? Hier al 19 kilo! Veel plezier dit weekend! @ MamaMakka: Wat goed dat alles weer zo ontzettend goed was bij je controle! Dat is nieuws waar we vrolijk van worden @ Derona: Leuk gedicht hoor! Wij moeten helaas een lang gedicht bleh! Ik kom er niet uit dit jaar Super dat Délano het zo leuk vond vandaag @ MerleQ: Misschien kun je de shoot delen in overleg met de fotograaf? Wij hebben dat ook gedaan: Eén foto van de buik en meerdere van onze uk. Wat ontzettend lief trouwens van je vriendinnen! @ Mikki: Heerlijk al dat shoppen! Ook al zijn het spullen die je nodig hebt, toch altijd even lekker om met zoveel spulletjes thuis te komen! wat een super ideetje, die kraamcadeautjes van jullie! @ Sanne: Wat leuk dat het cadeautje zo geslaagd was meid! Ach, dan ga je toch lekker iets eten van de afhaal? Een lui dagje mag ook wel eens toch?!
pfff UWV is echt een irritante instelling he? Ik hoor alleen maar dat ze veel te laat uitbetalen. Echt belachelijk. Ik heb trouwens nog steeds niets vernomen van mijn kraambureau. Ook al zo irritant. Ik ben maandag al 35 weken zwanger! Blijkbaar doen ze helemaal niets met mijn telefoontje, grrrr.
@Yvette vervelend zeg een beginnende holte ontsteking, Jaa zou niet weten wat ik zou moeten schrijven ze is nog maar een paar weken in de familie hihihi dus vond dit wel genoeg hahah
@ Yvette: oh "gelukkig" dat het een holteontsteking is en dus niets met eventuele zwangerschapsvergiftiging te maken heeft! Ik zal eens met mijn man overleggen over die shoot. Ik denk dat het een shoot wordt als de kleine er is.
Oh ik vind die lage bedragen voor boodschappen echt ongelofelijk knap hoor. Mijn man en ik zijn helemaal geen grote eters en ook geen grote snoepers, maar doen toch echt in het weekend boodschappen voor 70 euro en doordeweeks ook nog wel voor zo'n 20 euro (en daar zit de wasmiddel, shampoo en dat soort dure grut nog niet eens bij). Maar ik heb ook helemaal geen zin om moeite te doen voor het eten en ik vind de meeste huisproducten ook gewoon echt niet lekker (cola van een ander merk? brrrr!). Ik wil gewoon mijn boodschappen snel kunnen halen en niet 4 keer verder fietsen om naar bijvoorbeeld de lidl te kunnen. Dus ik denk dat het echt luiheid is dat we zoveel betalen
@IloveA: wat een gezeik joh met die UWV, irritant zeg! @Yvette: dat zijn dure sinaasappels... ben je een beetje tevreden nu met je surprise en is je gedicht al af...? het probleem is dat mijn vriend gisteren al heeft afgehaald bij de snackbar.. Ohw...kreeg trouwens vanochtend een sms dat hij er uiteraard woensdag wel bij is bij de vk... (had het niet duidelijk uitgelegd bij zijn commandant..bla bla..uiteraard kan hij erbij zijn..bla bal...daar koop ik toch niets voor...vond zijn eigen reactie op de afspraak juist irritant..maar goed..hij gaat dus nu wel mee...!) @Joyce: druk avondje voor de boeg dus, ach..als je er eenmaal bent is het meestal wel weer gezellig en krijg je wel weer wat energie..!
Is altijd zo.. Als je er bent is het altijd goed Gaat ook wel goed komen.. Nou hier ga ik nu een wasje draaien en wachten op mijn mannetje.. Ik wens iedereen een fijne avond en ben er morgen wel weer ofzo..
@sanne, nee was niet moeilijk daarbij weten jullie het hier en kan ik het beestje gewoon bij de naam noemen, en ik noemde al voor dat ik wist dat het een meisje was "ze"over het algemeen. wij hebben een kaartje uitgekozen dat heel goed voor een jongetje als voor een meisje kan... zal effe een plaatje zoeken en in mn album zetten ofzo... dus dat is ok... en de tekst wordt toch pas gedrukt als de kleine is geboren... dus dat komt wel goed hah. en wij zij heel erg van de neutrale kleuren zoals we in huis hebben.. dus een kaartje was dan ook een peuleschilletje.... @yvette, ja lekker zulke dagen he... wordt de interesse in mijn baan al groter .... ja he ze zit echt mooi in het gemiddelde.... maar had ook niet anders verwacht hoor...
Dat is hier precies hetzelfde... Ik kom wel eens in de Lidl of de Aldi, en dan zie ik wel dat het daar veel goedkoper is. Maar sommige dingen hebben ze gewoon niet, en ik heb echt geen zin om twee keer op neer te moeten hobbelen naar twee verschillende winkels... Ik ga meestal naar de Deen, die is ook wel redelijk goedkoop. De AH probeer ik zoveel mogelijk te vermijden, dat wel... Anders gaan we echt failliet aan al die lekkere dingen die je daar kan kopen Maar ik ben ook van de makkelijk, en van de lekker, en van de snoep/koek/chips. In mijn keuken zijn 3 lades gereserveerd voor dat soort dingen, en ik word echt gek als ze leeg zijn. Vreselijk Hier gaat er ook zo'n 70 euro per week doorheen, en dan eet mijn vriend nog 3 dagen per week op zijn werk ook...
Ik vind dit zo raar van mezelf... Je hebt de meeste kans op een miskraam tot de 13e week, maar in die periode ben ik er geen seconde bang voor geweest. Daarna ook niet. Maar hoe groter de baby wordt, hoe banger ik word dat er iets fout gaat of zo...Hebben jullie dat ook? Ik voel hem nu al een paar uur niet, en ik begin me nu echt zorgen te maken Eigenlijk wil ik mijn buik even heen en weer schudden om hem wakker te maken, maar dat is misschien weer zielig voor 'm... Pfff...als ik er alleen maar aan denk dat er iets mis kan zijn word ik al gek...
Hey dames.... Zal dit weekend er niet.... of niet veel zijn... Die logeetjes komen dalijk.... dus weinig tijd om achter de pc te zitten... is ook niet gezellig.... Vanochtend voelde ik me weer net zwanger.... hahaha ben al een paar dagen met buien misselijk...en vanochtend moest ik echt alles eruit gooien.... Stom he? Niet te veel kletsen hoor.... en mocht er ECHT iets belangrijks zijn.... wil iemand me dan een pb sturen....? : Dan hoef ik alleen maar mn mail te checken.... Thanx..... xxmona
even op je linkse zij liggen... en dan idd even je buik schudden wil wel eens helpen hoor....! Nu is een paar uur niet voelen niet zo erg.... baby's slapen veel.... en misschien was hij wakker toen JIJ sliep...! Ze schijnen een omgekeerd dag/nag ritme te hebben....! Misschien ligt hij al helemaal vast ingedaald en heeft hij niet meer zo'n ruimte...?! Als je je echt druk maakt je vk bellen....! xxmona
Dankjewel Ik heb 'm net alweer gevoeld, maar heeeeel zachtjes. Ik heb wel het idee dat hij 's nachts vooral slaapt... Al vertelde mijn vriend me laatst dat hij een gezellig momentje samen met zijn zoon had: meneertje lag 's nachts vrolijk tegen mijn vriends hand te schoppen terwijl ik diep lag te slapen Ik heb inderdaad ook het idee dat hij in ieder geval een beetje begint in te dalen...hij zit een stuk lager de afgelopen dagen. Maar ik ben alweer gerustgesteld
@ Mikki: ik voel de kleine soms ook wel een tijdje niet, maar maak me daar eigenlijk nooit druk om. Soms schiet er wel eens door mijn hoofd van 'stel nou dat er iets gruwelijk mis gaat tegen het einde' maar ik ben niet banger dan de eerste maanden. Pfff er staan hier een stel kut jongens buiten de hele boel bij elkaar te schreeuwen. Echt van die criminele hangjongeren. Ik kan daar echt niet tegen, ik voel me echt geintimideerd door die mensen en het liefst heb ik dan ook dat mijn man de hond dan maar gewoon niet uitlaat Vind het helemaal niets... Ben blij als we straks weer naar een rustigere gedeelte van Amsterdam zijn verhuisd. Echt die KUT hangjongeren hier, grrrr. Ik snap niet dat er zoveel mensen zo verrot zijn. Pffft. Waar is hun fatsoen heen?
@Mikmak: dat je alles sowieso neutraal hebt, scheelt dan idd wel! @Mikki: ik had het van de week dat ik mijn meisje zo weinig voelde, ik heb nog een Angelsounds dus telkens even naar het hartje geluisterd..en sinds gisteren is ze weer hartstikke druk met trappelen enzo..dus kan er ook geen pijl op trekken...maar ongerust maakt het je wel helaas...! maar goed...de ruimte wordt steeds minder dus ze kunnen ook niet meer zo uithalen met beentjes, voetjes, armpjes en de jouwe is al aan het indalen dus dat telt allemaal mee natuurlijk.. @Ramona: in iedergeval een heel fijn weekend meid! @Merleq: dat is idd rottig...die zooi rond je flat...!nog even volhouden daar dan zijn jullie daar gelukkig weg..
@ Derona Mooi dat Sinterklaas zo geslaagd was @ Mirella Nee wij hebben nog lang niet alles af, zelfs de babykamer niet... Nog best druk dus. Een naam hebben we al lang gelukkig Jammer dat er in de straat dezelfde naam is gebruikt. Maar ach, als je toch nooit contact met ze hebt... En nee kraambedankjes doen we denk ik niet. Mss als ik nog zin en tijd over hou om wat te frobelen, dat ik iets goedkoops en creatiefs knutsel (Ik vind van die amandeltjes in tule ook wel schattig, zoiets) @ Joyce Hoop dat het vlot geregeld wordt met uwv, wat een gedoe! @ Mikmak Fijn dat alles in orde was! @ Iloveandres We wonen net over de grens (B) Brandstof is hier bij de shell toch wel een flink stukje goedkoper als in NL... @ LadyinRed Idd goed om te horen, bij Tacha klinkt alles ook erg goed, toch? Veel plezier met shoppen en baby-voorbereidingen @ Mamamakka Gelukkig was alles goed bij de gyn! @ Mikki Jij bent al met alle leuke klusjes en shoppen bezig lees ik, leuk werk he! Heb jij ook die Anita Maternityband? Of iets anders? PS Wat een onwijs leuk idee voor kraambedankje! Maar hoe doe je dat, met die servet erop strijken? @ Sanne Heb je toch nog iets te eten op tafel kunnen toveren? @ Yvette Dat zijn idd heeel dure sinaasappels ja! Pff... Boodschappen lijstje werkt goed hoor, succes, hoop dat het lukt @ Merle Ik zou zelf de shoot doen als de kleine er is! Leuk cadeau!