Januari 2009 mama's (deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Iuno, 1 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Joyce, jammer van die cake....heb je wel een lekker vooruit zicht voor het weekend ;)

Patricia, carnaval valt toch overal rondom dezelfde datum of heb ik dat mis :oops:

Probeer een filmpje te uploaden voor de site van Luca..lukt dus weer eens niet :rolleyes:
    Hij lag vanmorgen heerlijk te kroelen met de kat :)
    Als het is gelukt plaats ik de link nog wel een keer ;)

2. Female

Female Niet meer actief

Even een ego-berichtje!

We zijn terug, en dit was écht een leuke echo! :D
    Gyn was echt goedgehumeurd.
    Alles is goed, ook alle orgaantjes etc.
    De kleine lag een beetje gedraaid dus maakte het wat lastig voor de gyn, maar waarschijnlijk weten we wat het wordt. Hele grote kans, maar voor de zekerheid houdt ze een slag om de arm.

Met 30 wk hebben we weer een echo, en dan kijkt ze natuurlijk weer, maar we zijn natuurlijk veel te nieuwschierig en vinden dit toch wel een goede reden voor een pretecho :)
    Op zoek naar een goed bureau in Limburg voor een betaalbare prijs dus.
    Mocht iemand tips hebben ;)

Liefs!

3. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Chantalk: ik durf het niet te zeggen, volgens mij valt dat ook overal hetzelfde hoor...

@ Female: GEFELICITEERD MET JE GOEDE ECHO MEID!

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

4. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Female, fijn dat de echo goed was..gefeli.
    Hier een link van een pretechoburo in Posterholt.
    Erg leuke vrouw en neemt ook echt de tijd voor je.
    We zijn er met Luca geweest en laatst voor de geslachtsbepaling. Heb ook een afspraak staan voor over 4 weken. ;)
    http://www.3d-lifeline.nl/

5. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

Mirella
    Heb er niets meer van gehoord....
    Had ook geen kaartje (meer) verwacht...
    maar wel mooi dat ze het toch nog sturen..
    niet zozeer voor mij...
    maar zou het zo zielig vinden voor de baby, als ze later
    groot is en geen kaartje heeft gehad...
    Zij kan er ook niets aan doen... arm kindje...

doos babydump
    @ Heb mijn vader het kaartje voor t ophalen meegegeven, en
    die heeft mijn oma weer op pad gestuurd... hahaha..
    handig familie in Eindhoven... want anders had ik ook zo'n eind
    moeten rijden...

Tas verloskundige
    Ja heb ik ook gehad... alleen toen nog niet van zwitsal..
    die zag ik toevallig van de week staan....
    maar een ander tasje met monstertjes erin en wel die knuffel
    met die kortingskaartjes....

Yvette
    Wel aardig van je collega's.. blijf je idd er ook bij betrokken!
    Gelukkig dat je katten een goed richtingsgevoel hebben..
    Die ene van mij die weg was.. is ook echt een sullige kat!
    maar wel heel lief!

@dozen
    Weet dat vorige keer de kruitvat doos het "minste was"...
    dan de etos... en het leukste de blije doos....
    (babydump vorige keer niet gehaald)

I love andres...
    Had zo'n reclamekaartje gehad van de babydump.... die kon ik meenemen
    en volgens mij stond in een reclameblad ook een bon van hun..
    kreeg deze keer ook weer de sokjes thuisgestuurd...

Female
    Fijn dat de echo goed was...
    Alles is een goede reden voor een pretecho, toch?
    en anders verzinnen we wel een excuus... :)
    Ga zelf naar babyview.. die is (hier) wel goed... maar is
    niet een van de goedkoopste...

6. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    @yvette.. joh of queen nou van deze tijd is.. ik hou van de oude queen :D (de band he:p)

@ilovandres.. dan moet je een waardebon inleveren ;)
    ikke boefje.. nee toch?

@ chantalk.. hehe.. laten we niet hopen he.. altijd te bereikbaar blijven he! :)

@female super dat je echo goed was.. feliciteerd! :)

7. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Patricia, heb het even nagekeken..hier ook 20 t/m 24 feb ;)

Het is gelukt met het filmpje \:D/
    Voor de nieuwsgierigen:
    www.lucahanssen.dreumessite.nl (staat onder filmpjes)

8. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Female wat super dat alles goed is :D

9. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai meiden

Nou hier heb ik eigenlijk weinig te melden,Noël is naar de creche gegaan en heeft het goed naar zijn zin gehad en we zijn naar de TA geweest,ik heb veel gaatjes,fijn is dat zeg :evil: en als ik ben bevallen gaan ze daar meteen aan werken,nou een lekker vooruitzich,is dat mijn kado zei ik hahahah,Noël had niks en heef het echt super gedaan op de stoel ben ook echt trots op hem :)
    Behalve die poepbroek in zijn onderbroek tot op zijn enkels hahahah,nou die heb ik dus mooi weggegooid.

Nou even reageren.............

@ Yvette.........Nou ik vind het altijd gezellig om te komen als het niet te ver rijden is,ben nog steeds wat bang op de snelweg,maar als het meevalt dan durf ik het wel en anders kan Mart mij brengen........
    Weet je soms heb ik het gevoel of dat iets me hierboven uittest wat ik in mijn leven aankan,kijk het ergste wat me kan overkomen is mij gebeurt een kind verliezen en dat heb ik ook een plaatsje kunnen geven in mijn leven al is dat soms nog heel erg moeilijk,maar goed de rest valt ook eigenlijk allemaal in het niets,maar goed soms ben je het allemaal even beu en kan je er even niet meer tegen :evil: ,maar goed het huilen lucht wel op,boos worden en zielig zijn heb ik alleen mijzelf mee,dus ik ben woensdagmiddag lekker met Noël en mijn moeder de stad in gegaan,even verstand op 0.
    Wat lief van je heb tranen in mijn ogen..........
    Ze gaat nu weer wat naar buiten in een rolstoel,maar dat maakt niet uit ze kan weer wat naar buiten,ze heeft nog wel veel pijn maar wil niet bij de pakken neerzitten dus dat zie ik wel als ene goed teken toch......
    Je babykamer klinkt erg super meid.........
    Bedankt meid,super van je :)
    Ik ga meteen even naar je foto's kijken.
    Ook meteen naar je poezen kijken.
    Jeetje wat rot dat de gordijnen niet goed zijn,wi hadden het toen ook,ik snap heel goed dat je daarvan baalt,heb je ze al gesproken?
    Nou ik ook meid,dat zal toch wel.
    Fijn dat ze dat hebben gedaan,wat vonden ze van je huisje?

10. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Ramona: die sokjes heb ik ook gehad, met de brochure. Staat in die brochure dan die kaart?

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

11. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    @ simply me.....Bedankt meid,ja ik vind het gewoon even te,en dan natuurlijk die gezellige hormonen :cry:

@ patricia.....Ja of niet dan 16 jaar gewerkt en voor het eerst dat ik naar een instantie moet :evil: .
    Ja weet je ik denk dat je altijd wel ergens hoop blijft houden,maar dan denk ik dat zal bij ons wle niet gebeuren :cry:
    Leuk dat die doos zo leuk is :)

@ Jessica ........Dat kan natuurlijk erg zijn meid,maar ik denk ook dat het de kleine is geweest hoor :)

@Tacha........Klinkt mooi die kleuren,laat je weten hoe het is geworden met de muursticker?

@ Lotus..........Het zal vanzelf wel weer ergens goed komen,daar gaan we maar vanuit.
    Ja dat idee heb ik ook ik ga eerst een goede foto zoeken,door de verbouwing heb ik niet alles bij de hand :cry:
    Fijn dat het goed ging op het werk.

@ Mirella....Leuk thema,dat hadden wij ook met Noël.
    Die Fauteuil klinkt heerlijk :)
    Je spulletjes er om heen klinken ook echt super :)
    Nee is niet zo vroeg,ik ben gewoon laat althans Mart :evil:
    Fijn dat alles goed is met de kleine :)
    Ik moet eind september bellen voor een afspraak in Okt.

@ MerelQ ....Meid wat klote zeg dat het weer is uitgesteld,ik snap dat je hier van baalt,veel sterkte der mee......

12. KleintjeValentijntje

KleintjeValentijntje Fanatiek lid

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    @ ChantalK: Oh wat leuk dat die twee katten van mij zoveel lijken op jullie kater! Hoe oud is jullie kater? (Chica heeft nl. een nestje van 5 gehad en daarvan zijn er 4 weggegaan, waarvan 3 identiek leken op Chica ;))
    Je bent trouwens van harte uitgenodigd hoor, als je eens langs wilt komen. Het is om de hoek en het lijkt mij wel gezellig :)
    Wauw, wat een filmpje meid! Echt geweldig zeg :) En wat loopt hij al super super goed! Hup, op zijn beentjes en achter de kat aan!
    Oh jullie kat lijkt inderdaad sprekend! Leuk hoor ;)

@ Joyce: Nou meid, groot gelijk heb je, die cake kan een andere keer ook wel. Soms zijn er gewoon belangrijkere dingen! Doet het je goed, een dagje vrij af?

@ Patricia: Ah, ook al zo’n carnavalsgek? Die lopen er hier ook genoeg rond! Ik heb altijd meegedaan, altijd meegespeeld in de prinsekapel (muziek), maar afgelopen jaar heb ik ervoor bedankt, we zijn op vakantie geweest omdat ik er helemaal klaar mee was. Komend jaar heb ik wel zin om te gaan, is het alleen maar om Hummeltje zo’n leuk bijen-pakje aan te trekken ;)
    Jij vroeg naar de doos van babydump toch? Ik weet niet waarom, maar ik krijg altijd kaarten en folders thuis van babydump, sinds ik zwanger ben (misschien dat ik ooit iets op die site heb ingevuld) en als je zo’n kaart inlevert bij de babydump,krijg je zo’n doos!

@ Female: Oh wat goed dat de echo zo goed was! Wij zijn in Posterholt geweest, op zich ook niet zo’n eind bij jullie uit de buurt. Hele leuke vrouw, haar website is:
    www.3D-lifeline.nl
    Je kunt verschillende pakketten kiezen, en voor maar € 25,- krijg je al een gewone geslachtsbepaling!
    Wij zijn daar de eerste keer geweest, maar omdat zij niet tevreden was, mogen we nog een keer terugkomen, de tweede keer was ze nog niet tevreden, dus mochten we nog een derde keer terugkomen! En dat gewoon voor dezelfde prijs, dus ze rekende niets extra.
    Op 1 oktober gaan we nog een keer (wij hebben het pakket waarbij je 2 keer zo’n 4D echo maakt).
    Super leuke vrouw, neemt echt de tijd voor je!
    Gefeliciteerd met de goede echo, dat is toch wel het belangrijkste! Ga jij hier vertellen wat je krijgt, of houdt je dat even geheim tot aan de geboorte?

@ Ramona: Hihi, een sullige kat…. Maar ach, ze zijn wel super lief he, die beestjes :) ik zou ze voor geen goud meer willen missen!

@ Lotus: Nee, Queen ook niet meer, maar goed, dat maakt dus helemaal niets uit, vind ik ;)
    @ Patrieske: Gezellig meid, je bent altijd welkom, alleen in Den Bosch een eindje uit de buurt! En alles snelweg zeg maar…
    Wat jij zegt, over dat je getest wordt, daar heb ik ook zo mijn eigen ideeën bij. Ik denk namelijk dat je niet meer krijgt dan je aankunt, begrijp je? Wij hebben met ons gezin ook al heel veel te verduren gehad en mensen vragen zich soms af hoe wij ons daar doorheen hebben kunnen slaan, maar dat doe je gewoon.
    De gordijnen daar komt volgende week iemand voor kijken, dus het zal wel opgelost worden allemaal…
    Mijn collega’s vonden het een super mooi huis! Altijd leuk om te horen ;)
    Is je kat nog terecht meid?

13. KleintjeValentijntje

KleintjeValentijntje Fanatiek lid

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Patrieske, ik zie nu pas je PB'tje weer. Wat ontzettend vervelend van je kat zeg... ik hoop echt dat ze terugkomt...

14. Cobi

Cobi Actief lid

4 mrt 2008
    143
    0
    0
    Verpleegkundige
    Amsterdam
    Hoi Meiden,
    Zo! ik was verrast, er is gewoon een deel 2,
    en die is al op pagina 57! Ha, ik ben lang niet geweest.

Ik wil graag melden dat ik nog wel zo nu en dan mee lees.
    Ook heb ik vorige week de 20weken echo gehad.
    Dat was weer heel erg genieten.
    En alles aan ons kindje is goed en mooi :)

Ik heb vandaag mijn eerste eigen boxkleed gemaakt! Ik ben er zo blij mee.
    Kijk maar eens in mn album, ik heb en daar in gezet.
    Dit boxkleed pas perfect in onze woonkamer,
    en ik vind het fijn dat ik niet zo´n bloemig ding heb.
    Oh ik ben er zo blij mee.
    Ik wil er nog wel 10 maken haha.

Verder gaat alles rustig door.
    Ik zit nog steeds thuis, met harde buiken.
    En werken mag, maar hoeft niet.
    Mn werkgever begrijpt me nu goed denk ik.

Dus volgende week wil ik graag proberen om een paar uur naar werk te gaan.
    En als het niet lukt, dan stap ik gewoon weer op:)

Sterkte aan jullie. En tot later,
    xcobi

15. Mirella28

Mirella28 Fanatiek lid

17 aug 2006
    1.143
    0
    0
    Administratief
    Rotterdam

He Patries, ik ben ook pas naar de tandarts geweest en had ook een gaatje. Ik moet gewoon volgende week terug komen - niks uitstellen tot na de bevalling!

Echt niet leuk, want het wordt - des te ouder ik word - steeds pijnlijker die behandelingen, heb jij dat ook? Heb afgelopen jaar ook bijna al mijn verstandskiezen moeten laten trekken. Daar was ik echt ziek van.

Mijn tandarts gebruikt pijnstiller die niet schadelijk is voor de baby, of zegt ie dat alleen maar, zou dat niet waar zijn? Nou ben ik eigenlijk bezorgd... :rolleyes:

16. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Zo jullie lullen echt wat af :)

Ik vond de etos doos ook erg tegenvallen wel vind ik elke maand het blad Wij jonge ouders erg leuk, de doos van babydump was idd erg leuk en de tas van de vk heb ik ook, die van prenatal en het kruitvat nog niet ben bneiuewd of ik die nog krijg.

Onze meubeltjes in de babykamer zijn wit met zilver
    Het behang is lime met bloemen en ook zilver zit erin, we hebben een groot canvas doek van woezel en pip

17. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    @ Mama makka.....dat is inderdaad raar dat ze dan niet even bellen,maar ik heb het ook meegemaakt met mijn zw van Zoë* toen hets chijnt dat je er maarz elf aan moet denken,dat is ook zo maar toc,gelukkig dat je morgen alsnog kan meid.
    Fijn dat alles goed was metd e 20 weken echo.....

@ derona........Meid hoe sta je er zelf tegenover dat hij de dingen beslist,want ik vind dat het beslissingen zijn waar jullie samen achter moeten staan wat betreft de bevalling in het zkh dan en wat betreft je moeder,kwa geslacht oke dat is iets wat jullie beiden apart willen,en dat is eigenlijk ook niet zo belangrijk als je bevalling en je moeder er wel of niet bij hebben............Heb je tegen hem gezegd hoe je eroverd enkt?

@ Chantal....Erg is dat he,maar goed ruzie maken erover doe ik niet meer :confused:

@ Goofychick.......Dat geloof ik meteen,de juf van Noël die is uitgeteld in November en die zou tot 4 weken doorwerken maar heeft het veranderd naar 6 het was echt te zwaar zei ze.........
    Veel sterkte met je rug meid.

@ female.........Een leuke volle maar gezellige week klinkt het,veel plezier meid,en hoop snel te horen heo alles is geweest?
    Leuk dat de echo zo leuk was :)
    Iemand had laatst een link neergezet daar stonden alle buro's met de prijzen erbij.

@ Ramona...Dat heb je netjes gedaan,vooral omdat je het er zelf zo moeilijk mee hebt.

@ Joyce.....Goed zo meid dat je je ziek meld,het gaat ook gewoon echt niet meer meid...Veel sterkte,en hopelijk werkt je baas wat mee.....

@ Chantalk....Bedankt meid,dat doe ik.
    Ik ga meteen even spieken :)

18. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Journey: die van de kruidvat moet je ook zelf ophalen. Op de website kun je zien vanaf wanneer je hem op kunt halen... Ik kan hem bijvoorbeeld vanaf 31 oktober ophalen...
    Van Prenatal weet ik het ook niet... ook nog niets van gehoord...
    Ziet er mooi uit hoor zo'n kamertje!

@ Patrieske: ben ff kwijt wat je ook al weer schreef, dus ga dat weer even opzoeken...

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

19. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    waar kan je dat dan zien op de site?

20. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Ja de vrijedag bevalt me super! Heb heerlijk lang geslapen.. En ben vanmiddag weer even op bed gedoken.. geen cake gebakken.. Maar ja, morgen of het weekend maar.. Ben nu bezig de kledingkast boven leeg te halen.. Pfff, karwei! En alles wat er in ligt heb ik eigenlijk niet meer aan, zo erg! Misschien moet ik tohc eens gaan kijken wat ik wil houden ;)

Zal nu zo het hang gedeelte even leeg halen, jassen en truien.. Ik bewaar echt van alles, maar moet van mezelf weggooien.. Zoiezo jassen, ik heb er toch niets meer aan, en voor leke dag een andere, neebedankt!

Dus ik ben er weer vandoor.. Weet niet of ik er vandaag nog ben.. Anders tot morgen!! FIjne avond en eet smakkelijk!!

Deel Deze Pagina