Januari 2009 mama's (deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Iuno, 1 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Patricia tot zooo :D:D

@Merleq nee niks meer over gehoord,als goed is krijg ze pas 5 janu weer een echo,

zou der binnen kort wel ff krabbelen

2. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    nee ik ga de boom denk ik nog niet zetten maar we nemen echt een heel kleintje van ongeveer 80 cm :D
    Morgen ga ik denk ik de boom versieren

3. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    wij gaan morgen avond ook de boom neerzetten en versieren :D:D>eerst gaan we gezellig naar mijn moede de hele dag,

4. Birthe

Birthe Bekend lid

11 jan 2008
    773
    0
    0
    wij gaan ook zeker niet voor een mega boom dit jaar. Voor het eerst ben ik tevreden met een klein schattig boompje..

5. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Leuk gedicht hoor 8)

6. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @birthe, ga ik uiteraard tegen de vk zeggen haha :)

nou hier gaat het weer eens trager dan gepland.... hoe verrassend.. gisteren wilde manlief gaan voegen, en wilde koste wat het kost dat het voegsel in huis was en de kit enzo.... nou dus ik speciaal om half 8 sochtends naar de bouwwinkel gegaan, omdat ik toen nog gewoon moest werken na de echo... heeft ie zoals ik al een beetje verwacht had dus niets gedaan.. grrrr... vroeg hij ook nog, heb je nog iets op je lever.. nou heb al 8 maanden niets meer op mn lever... duh.... dus zei hem, dat ik het niet leuk vond dat ik perse voegsel en kit moest halen, dus voor dag en dauw me nest uit om dat voor hem te gaan halen, en dan is het niet leuk als je besluit om toch maar niets te gaan doen... dus zei die, nou dan zaterdag ochtend om 7 uur de wekker zetten.... zette hij hem om 6... grrrr en dan vervolgens nog tot kwart voor 8 blijven liggen.... nou en heb weer bijna geen oog dicht gedaan, dus was behoorlijk chagerijnig... uiteindelij op gestaan.. kleed ie zich aan gaat ie nog effe weer terg op bed liggen... ik kookte zo'n beetje....
    uiteindelijk zijn we om kwart over 9 begonnen, en is het nu pas bijna klaar.. en hij is nu even het blad halen voor de wastafel... en dan de rest voegen......

dus vrees met grote vrezen, dat er na dit weekend nog steeds geen nieuwe badkamer is....

1 lichtpuntje... het is wel erg mooi!

nou ik ben helemaal opgezwollen van het vocht en het werken, en moet nog effe naar de winkel toe om koffiefilters te halen... enzo, maar zie er niet uit.. dikke wallen, vieze kleren, geen make up en mn haren ook niet gedaan .. zucht....

zo klaag modus uit....

hier is het lekker rustig, dan kann ik op het gemakje bijlezen....

7. winter15

winter15 Niet meer actief

@Merleq: suc6 op fietsenjacht!

@Female: ok! jij hebt gelijk het kraambedankje uitgeprobeerd, handig! schiet ook al lekker op met het kaartje! heb je je schilderij al af? lekker bezig bijtje ben jij! wat heerlijk trouwens dat Kynan van uitslapen houdt...zo'n kindje heb ik ook besteld..:)

@Kerstboom: nu krijg ik ook zin om een boompje te halen ...

@Birthe: wat een geweldig gedicht! dus jij bent al helemaal klaar voor de bevalling...ik ga van de week eens een blik werpen op het vluchttaslijstje..
    ik moet nog wel iets fatsoenlijks om aan te doen in het kraambed, nachthemd of nieuwe pyjama ofzo..
    Bedankt voor je complimenten! gezellig samen gourmetten! wij hebben gisteren pizza gehaald...slecht he? en om 18.00 zitten wij bij Humphreys om onze bon te verzilveren...hihi...oude wijven tijd...maar anders houd ik het echt niet vol..! :oops:

8. winter15

@Birthe: owh geweldig je banner, je zit in het laatste bloemetje :):) van harte!

@Mikmak: ach..groot lichtpunt idd dat de badkamer mooi wordt...ach joh..kan jou wat schelen, snel halen die filters, of je rijdt ff snel langs een tankstation..

9. Birthe

Birthe Bekend lid

11 jan 2008
    773
    0
    0
    @ Mikmak: niet gewoon zeggen, maar wel met een mega grijns he! haha.
    Ohw die kerels ook... Maar gelukkig gaat het allemaal super super mooi worden. Dat is het wachten uit-ein-de-lijk waard toch? ...... Ga toch even snel die filters halen. schijt aan hebben. Ik heb de afgelopen dagen ook weinig zin om m'n haren mooi te doen en te make uppen en heb net lekker in joggingsbroek boodschappen gedaan.

@ Sanne: Ja, ik ben beval klaar. en het bevalt me prima. :) Ik heb om te bevallen gewoon wat truitjes uitgezocht die ik de komende zwangerschap toch niet meer zal dragen, en een shirt van manlief erbij. klaar... Koop een maand na de bevalling wel alles nieuw!
    Heerlijk, om 18 uur naar restaurant. En dan thuis lekker op de bank uitbuiken! Fijne avond!

Jaaa... laatste bloempje... daar keken we in het begin zo naar uit en nu zijn we er al.

Ben brood aan het bakken en begint hier zo lekker te ruiken. krijg er honger van.

10. winter15

@Birthe: ja, is wel snel gegaan he, deze zwangerschap..vind ik wel tenminste...misschien dat ik over een paar weken anders denk...
    MMMM...geur van versgebakken brood..! heb je een broodbakmachine of doe je alles zelf?

Nou, ik ga me klaar maken voor uit-eten!

Iedereen fijne avond!

11. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Hey meiden,

zow, ben weer thuis.
    De fietskar is opgehaald, we zijn bij Derona op visite geweest en we hebben boodschappen gehaald.
    Mijn moeder heeft de benedenverdieping even helemaal schoongemaakt en we hebben van hen de sinterklaascadeautjes gekregen voor ons kleine wondertje. Een muziektrekbeertje, bestek met beertjes en een knuffeltje voor in bed.

@ Derona: vond het erg gezellig meid. Jullie hebben echt een dondersteentje. HIHIHIHIHI. :)

@ Merleq: heb je nog een fiets gevonden meid?

@ Female: jij hebt zeker uitgeslapen meid. HIHIHIHI. Heerlijk...

@ Birthe: mooi gedicht meid!

@ Kerstboom: we moeten misschien toch nog een kerstboompje zetten... kerstavond gaan we met ons gezin (ouders, zusjes enzovoorts) bij ons doen. Ze wilden het eerst ergens anders doen, maar heb gevraagd of het dan bij ons kon, zodat ik kan liggen als ik wil. :D

Hier staat de oven aan, om even broodjes warm te maken en ga dan zometeen lekker eitje bakken voor op die broodjes. :D Mjammie...

Vanmorgen toen ik geld wilde halen nog bijna gevallen... ik struikelde uit de auto, door het hengsel van mijn tas... ikke schelden van de schrik en pijn... had de tranen in mijn ogen staan...
    Heb nu dan ook weer extra veel last van m'n bekken en onderrug... pffffff.
    Vanavond lekker avondje samen met mijn mannetje. We gaan Najib Amhali kijken. Wilde eigenlijk gaan Wii-en, maar Najib Amhali is natuurlijk veel leuker. HIHIHIHI. :)

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

12. Female

Female Niet meer actief

@ Iloveandres
    Ik zag gister op tv bij DWDD dat Najib een nieuwe dvd heeft, weet jij of dat klopt? Wil hem zien! ;)

13. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Female: ik durf het echt niet te zeggen... moet je anders even kijken op zijn website ofzo... daar zal het vast wel op staan.

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

14. Female

Female Niet meer actief

@ mamamakka
    Thanks ;)
    Gelukt met je kerstboom?

@ Birthe
    Crea gedichtje zeg! :)
    Ja we hebben echt mazzel, hij slaapt al vanaf het geboorte altijd uit ;)
    Ben benieuwd hoe het met de nieuwe baby gaat straks.
    Ja gaat snel he (banner)
    Je bent al super ver, bijna 36 weken! :confused:

Kerstboom
    Jaaa heb er vet zin in! Mss dat we hem maandag kunnen halen, Jurgen is dan onverwachts ook vrij.
    Normaal haal ik dat ding altijd alleen en dan prop ik m in de picanto (steekt vet uit, wil wel een grote :) ) maar dat lijkt me met die buik nu niet zo praktisch, dus moeten we het maar ff samen doen.
    Ik haal altijd een hele grote hier in de buurt, bij een oude man, voor 7.50 :D lekker goedkoop.
    Ik denk dat ik m in de box ga zetten (de box dan in de hoogste stand) :oops: Dan kunnen zowel hond als Kynan er niet bij :)

@ Sanne
    Wat voor schilderij bedoel je... ? #-o
    Hoop voor je dat jullie ook zo'n slaapkop krijgen, lekker luxe!
    Is voor ons ook heel fijn, want ik wacht altijd op Jur 's avonds, dus lig nooit voor 1 uur in bed. En dan hoef ik er fijn niet zo heel vroeg uit.
    Jij al aan het genieten van het idee dat je nu heeeel lang vrij bent? :D
    Hoe was het etentje trouwens?

@ Iloveandres
    Mss had ik me vergst en ging het over de voorstelling die op tv was vanaaf.
    Vond je het leuk? Ik wel, maar ook weer niet fantastisch, vond het een beetje tegen vallen...
    Zometeen komt op Ned. 3 weer iets van cabaret maar weet niet of dat leuk is... :)

Het is hier trouwens echt net een rustdag zeg, zo stil als vandaag is het hier écht bijna nooit!

15. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai allemaal

Nou gisteren was het een echte drukke dag poehoeeeeee,ik was echt blij toen ik in bed lag ;)
    Eerst zat ik als ene halve zool te wachten bij d elogo wat helemaal niet doorging omdat het 5 dec was ;-(
    Toen zijn we naar Karin gegaan schoentje van Noël wezen brengen en dan blijf je ;ekker hangen bij je vriendin terwijl je weg moet hahaha.
    Daarna boodschappen gana doen thuisgekomen alles in de gang gegooid en met de hele fam naar de kapper gegaan,toen kwam ik thuis moest ik alles nog inpakken baal baal,en om 18.00 bij Mart zijn zus thuis,ze hadden een zwarte piet laten komen echt heel leuk,en de lids zijn allemaal super verwend,ook de kleine in mijn buik,erg lief van iedereen,maar toch doet het zeer want mijn meiske word helaas gewoon echt altijd vergeten,ik begrijp dat wel omdat ze hier niet is,maar het doet toch zeer ;-(,maar gelukkig kan ik dat wel van me afzetten dat moet ik wel............Noël werd rond 22.00 zo lastig echt niet meer normaal ruzie maken tegen iedereen dus toen kreeg hij straf en dat werd weer bijna overgeven,Mart boos op mij dat ik dat niet moest doen waar zijn fam bij was,ja wat moet ik dan?
    We zijn mijn zwager thuis gaan afzetten en zijn naar huis gegaan,en vanochtend stond de tafel vol en hij was weer helemaal dol ;)),grappig om te zien.............
    Vanmiddag naar karin zijn schoen uithalen en dan naar mijn ouders zijn kadootjes halen en dannaar Zoë* haar kadootjes brengen en dan ga ik uitgeput op de bank liggen ( ik ben nu nog wakker ;-(()want dan neem ik echt mijn rust,morgen naar mijn petekindje toe,die moet ik straks even bellen,zou vrijdag zijn gegaan maar dat haalde ik echt niet ;;-(

Hai Journey.........Veel plezier vanavond meid.

Hai derona..........Whaaaaa dat herken ik dus ook mijn laarzen kan ik niet meer zonder hulp aandoen,loop hier meestal op sloffen of mijn ballerina's in de winter ;)

Hai Birthe......Het gaat wel,ik kan me zorgen toch niet echt naar me neerleggen en dan zie je ook altijd dat die kleine dan rustig is,heb net wel in bad gelegen in de hoop dat hij wat actiever zou worden maar nee hoor,maar goed ik heb hem wel gevoeld zo tussendoor,en ik las hier al dat meerdere mama's het hebben dat ze de kleine minder voelen,dus het zal er wel bij horen,ga ik me echt gek maken dan bel ik even naar het zkh.
    Bedankt voor het duimen meid,erg lief van je.
    Lekker dat je zo goed hebt geslapen ;)

Hia Yvette........Meid wat rot dat je een ontstoken holte hebt,veel beterschap.
    Ja ik kon echt niet slapen en als ik dan zo ga liggen in mijn bed dan ga ik liggen piekeren dan kan ik beter wat afleiding gaan zoeken,ik heb het die nacht nog tegen 1.30 zien worden dus gebroken die volgende dag en dat terwijl ik wist dat ik het zo druk had ;-(
    Wat lief van je meid,maar ik weet dat je zelf ook rust moet houden dus ik val je dan echt niet lastig ;)
    Ja hoe gek ik het vond dat ik zolang mogelijk zw wilde zijn omdat ik zo genoot zo lang vind ik het duren nu,en heb liever dat die kleine uit mijn buik is,ineens heb ik het idee dat hij niet meer zo veilig is bij mij ;-(
    Netjes van je man hoor meid ;)
    Nou dan zal het wel normaal zijn toch van het kaartje hahahah,ik kan me ook altijd zo lekker druk maken he ;),gelukkig heb ik jullie ;)
    Tnx nog maar gelukkigw as hij een heel eind opgeknapt maar later op de avond begon het weer,dus ik zei dat ik zo zou gaan dus hebben ze vlug alles uitgepakt ;)

Hai female.........Ik heb echt geen klagen gehad hoor,echt 35 weken ging het toppie ,en goed als ik eerlijk ben gaat het nu ook in principe nog wel goed,maar mijn angsten maken mij gewoon erg bang ;-(
    Even afkloppen tot nu toe doet hij weer normaal ;)
    Ik heb geen vluchtkoffer eigenlijk erg dom,want ook ik kan die nodig hebben dus eigenlijk toch maar eens doen vand e week.
    Wauwwww wat hebben jullie lekker geslapen,ikke jaloerssssssssssss

Hai Goofychick.........Meid dat is ook erg moeilijk en dubbel voor je,je voelt je ook een last ik snap dat ik heb dat ook met al die extra onderzoeken en mijn geluk is dat mijn moeder altijd mee gaat,maar ook dan vind ik het dus erg moeilijk dat Mart dus niet meegaat,dus ik kan je heel goed begrijpen..........dikke knuf meid.
    Meid we zijn er voor je,ook als je je koppie wilt legen meid.

Hai Derona......Nou het was alleen die nacht gelukkig,hij hoest wel maar heeft geen koorts meer gehad,maar ik geef hem die knuffel alsnog meid ;),tnxxxx
    Ja en weet je ik zei dat tegen hun en hun zeiden dat het onzin was,zo zie je maar dat dat dus niet zo is GRRRRR,ik hoop dat hij bij jou ook snel weer normaal doet.
    Goed gedicht hoor ;)
    Ja super verwend,alleen niets van mijn vent,dus die sprak ik nu net aan ;) hahahaha,ik was het vergeten te zeggen hahaha
    Dat is inderdaad erg sneu,gaarum wat rot voor hem dat snappen ze dan ook niet.
    Waarom wilde je schoonvader dat niet als ik dat mag vragen?

Hia Joyce........Ik weet niet of je het net kent,maar de mensen die ik ken hebben hetnet en die roepen erover.
    het is echt een zooitje daar meid,ik heb maanden met hun gebeld,maar jou baas regelt dat toch?
    Heb jij zelf dingen met de UWV moeten regelen dan?
    Ik heb zw geld gebeurt tot 24 -11 en toen begon mijn zw verlof en dan krijg je weer 4 wachtweken en dan ga je beuren van de wazo,ik zei ook dus dan beur ik net 3 weken geld en dan heb ik weer 4 wachtweken en dat is zo dus!
    maae als jij het via jou baas beurt moet jou baas het goed regelen en jou gaan betalen.

Hia Mirella.....Wij hebben hier nu echt alles geregeld,ik ben mijn lijstje helemaal afgelopen ;)
    Geboorte kaartjes met teksten zijn klaar ;)
    Kratjes en klossen hoef ik niet onder mijn bed,ah ja ik moet wel een po halen dat moet van de vivent omdat wij 2 trappen op moeten.
    Namen zijn we gelukkig al helemaal uit ;)
    Ik zou hem dan ook niet veranderen hoor meid,het is dan maar zo toch!
    Ik heb ze zelf gemaakt in de stijl van de jungelkamer ik heb jungel diertjes ingepakt met een jungel kaartje eraan.
    Jullie bedankjes klinken erg leuk hoor ;)

Hai Mikmak.........Fijn dat je wat langer hebt geslapen meid,ik ga nu wat later naar bed omdat ik anders alleen ga liggen piekeren ;-(
    Balen als je zo lang moet wachten he meid....
    Fijn dat de meetecho goed is meid,en dat klopt dat je het zo slecht ziet,ik krijg nu oko gene plaatjes meer mee voor Mart ;-((
    Wat rot dat ze daar eerst zo rot tegen je hebben gedaan,ik heb dat stukje waarschijnlijk gemist,maar wat was er gebeurt toen?
    Maar gelukkig is alles goed ;)

Hai patricia.........Nou hij was gelukkig helemaal opgeknapt maar later opd e avond werd hij weer ziekerig en er werd zoveel gerookt dat ik zei dat we gingen zijn stem viel gewoon weg,ik baal daar zo van dat ze daar gewoon roken,als deze kleine der daalijk is en er is een verjaardag ga ik niet meer mee...........
    Heb jij mijn prive mail,dan stuur ik hem naar je mail toe?
    Ja nu doet hij het gelukkig weer goed en dan ben ik bang als ik overstap dat het weer verkeerd gaat,ik ben daar zo'n muts in,maar ik denk als ik daalijk meer tijd heb,en mijn vrijwillgerswerk niet op de pc hoef te doen van le dat ik dan overstap naar jet net,deze schijnt erg goed te zijn en goedkoop.
    Nou ik hoop dat het onschuldig is die afscheiding,laat je me wat weten?
    Wat betreft de UWV dat gaat dus niet automatisch als je in de zkw bij hun zit,ik heb 3 november zelf mijn zw-verlof aan moeten vragen en zit nu in mijn 4 wachtweken en beur dus ook 4 weken niets na mijn zkw want zo gaat dat daar,dus daar met je wel rekening mee houden....ik heb dus ook geen baas.
    Wat leuk dat jullie hebben afgesproken,vertel hoe was het ;)?

Hai Lady in red................Je hebt ook helemaal gelijk,zo moet ik het ook gewoon gaan zien.
    Hoe is de kinderwagen?

Hai mama makka........Fijn dat alles zo goed is meid,ik ben blij voor jullie ;)
    Dat klopt dat het nog op de grens zit ik had 90 en dat ging nog net ;)

Hai MerelQ........Wat suoerlief zeg van die vriendinnen wauwwwwwww ;)
    Luister naar je gevoel meid,als jij denkt dat je het niet zo super vind met je buik dan moet je het niet doen en dan kan je het beter houden voor die kleine,maar misschien dat je er nu 1 of 2 van je buik kan laten doen en de rest van de kleine daalijk?
    Ik heb ook 3 keer gebeld hoor je moet gewoon weer bellen want ook daar werkt het langs elkaar heen en geeft het elkaar de schuld ;-(
    Nou wij doen onze boodschappen bij de jumbo en ik ben gewoon echt heel veel kwijt iedere week ik schaam mezelf om het hier te zeggen ;-(
    Dat is inderdaad erg rot meid,als ze zo onder je raam staan te schreeuwen ;-(

Hai Mikki......Lekker dat je zo hebt geshopt meid ;),en dat de pijn minder is,en goed dat je het opschrijft ik moet nog een neiuwe temperatuurmeter halen,even een nieuw lijstje maken,po en meter ;)
    Veel plezier een maandag ;)
    Ik heb dat ook meid,maar goed ik denk dat het ook komt door mijn verleden ;-(
    Heb jij niet zo'n doptone?

Hia sanne....Wat had je nog gegeten ;)?
    twijfelen is rot he meid met je kaartje,wat zegt je vriend ervan?

Hai ramona.........Ik was ook zo erg misselijk van de week,gelukkig heb ik niet moeten overgeven.
    Veel plezier met je logeetjes.

Hai Lotus.........Fijn dat je pijntjes weg zijn meid,maar waar maak je je zo druk om meis?
    Hoe was de sinterklaas?
    Ik hoop ook dat die groeit dan meid,misschien is je zw wel het begin van een echte zusterliefde ;)

Slaap lekker allemaal :)

16. Birthe

Birthe Bekend lid

11 jan 2008
    773
    0
    0
    @ Sanne: heb een machine, maar maak er deeg in en dan bak ik dat in broodjes of een andere broodvorm in de oven. lekker met sesam zaadjes ofzo erop. Hoe was het eten?

@ Iloveandres: pas op he, niet gaan vallen!

@ Female: de kerstboom in de box, ook leuk. haha. Ja heerlijk zo'n kind wat lekker uitslaapt! Benieuwd straks ja, met de baby!

Ik heb net een nieuwe buikfoto in mijn album gezet. Wow! dat verschil! Ik kan het zelf nog steeds niet geloven haha. Vind hem echt mega en dat valt me dan helemaal niet op als ik er zo van bovenaf op kijk.
    Hij zit wel heel erg te duwen vanaf een uur of 17 en heel hard in m'n bekken. Lekker die menstruatiepijn...

Ohw en m'n zus is morgen uitgeteld en heeft vandaag een stuk van de slijmprop verloren. Maar dat wil vrij weinig zeggen of niet?

17. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Nou even snel een berichtje van hier,want we gaan zo alweer weg

Gisteren Sinterklaas gevierd het was erg gezellig,
    vandaag ga ik naar mijn mams gezellig,die woont hier anderhalf uur vandaan,

dus ik ben er pas vanavond weer,en dan gaan we ook de kerstboom neerzetten :D:D:D:D.

Iedereen een super fijne dag toegewenst

Kussieeeeeeeeeee

18. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    voor een half uur terug gaat hier de deur bel , staat me vader aan de deur ! had ie in duitsland heerlijk verse broodjes gehaald voor ons ! ( duitsland is voor ons een klein half uur rijden voor me ouders korter en daar is op zondagochtend een bakkertje los waarje verse broodjes kan krijgen en het dus altijd meeeega druk is met alleen maar nederlanders ) vond het zooooo lief en zo niet iets voor me vader :D dus dadelijk ff me moeder smsen waar we dat aan te danken hebben hihihihi

verder rustig dagje vandaag mannetje ligt te slapen die heeft nachtdienst gehad en vanavond weer ! dus ga ik maar de rommel van gister op ruimen . was gister veel te druk geweest waardoor ik mega harde buiken kreeg en dus de rommel maar de rommel gelaten .
    Maaaar heb wel een mooi kerstboom staan nu :D

fijne dag allemaal

19. Merijn

Merijn Niet meer actief

@ Patrieske: moest Noel overgeven omdat hij zo overstuur raakte? Mijn zusje had dat ook toen ze klein was. Die raakte altijd zo erg overstuur dat ze helemaal begon te hyperventileren (knalrood worden, heel kort ademig en soms dus ook overgeven).

@ Birthe: wauw, je buik! Wat groot! En mooooi! Ik vind mijn buik al zo ongelofelijk gegroeid, maar die is nog wel een stukje kleiner ;) Ik merk echt dat onze kleine nu dikker begint te worden, jullie ook?

@ mamakka: aaaah wat ontzettend lief van je vader :) En lekker zeg!

Nou we hebben een fiets gevonden hoor :) Ik zo 'ja ik moet een fiets hebben waar een kinderzitje op past maar hij moet er niet te mooi uit zien omdat ik in Amsterdam woon'. Hihi, hij had 1 fiets die daar wel aardig aan voldeed. Hij kostte 275 euro dus ik ga er 2 extra sloten aanhangen ;) Dan heb ik er 3 dus dan moet het vast wel goed komen :p
    Ik heb ook nog een hele vette luiertas gekocht! Veel te duur natuurlijk maar ik kon m niet laten liggen ;)

Oooooh en ik wil onze kleine zien!

20. winter15

Goedemorgen,

@Birthe: wow wat een mooie buik! ja, gek he? dat je buik vanuit je eigen zicht helemaal niet zo groot lijkt, ik ga zometeen ook even een nieuwe foto maken, het kan nu nog ;) Hoe was je versgebakken brood en het gourmetten? Ons etentje was heel gezellig, waren mooi op tijd terug voor Najib Amhali! en wat spannend met je zus, ze zeggen dat het wel het begin van de bevalling is, maar dat het nog zo een dikke week kan duren..kan ook veel sneller natuurlijk, hoe ver is ze eigenlijk?

@Female: volgens mij wilde je nog een muurschildering maken...ohw ik heb er schilderij van gemaakt...etentje was heel gezellig!
    Is je man nog ziek geworden? of is het overgewaaid?

@IloveA en Derona: wat leuk dat jullie elkaar gezien hebben!

@Mamamakka: wat lief van je vader!

@Derona: veel plezier bij je moeder!

@Merleq: Jaaaa ben ook nieuwsgierig naar dat kleine ienieminie-tje in mijn buik en idd ze voelt steeds steviger aan..:)

@Patrieske: dan ben je vast wel blij als na vandaag sinterklaas weer vertrokken is..wel druk zo te lezen! Wat heb je voor Zoë* gekocht?

Het is prachtig weer hier, eens kijken wat we vandaag gaan doen.

Fijne dag in iedergeval!

Deel Deze Pagina