Zo gelukkig hebben jullie niet te veel gekletst zodat ik het mooi bij kan blijven lezen, gister heel de middag op zoek nar een boompje en uiteindelijk eentje gevonden, hij staat nu nog buiten ik denk dat morgen de ballen erin gaan, heerlijk toch een boompje, wel heb ik al een kerst stukje op tafel staan. Manlief ligt hier ook te slapen hij heeft ook nachtdienst gehad hij wou eigenlijk aankomende nacht vrij hebben maar dat gaat niet, gaat nooit bij dat bedrijf vreselijk irritant :x eindelijk hebben we ook een oplossing voor het bed gevonden bij de trekpleister hebben ze een soort luchtbed en die leggen we dan maar onder ons eigen matras is 47 cm zal hopelijk wel genoeg zijn en anders hebben ze maar pech. Verder ga ik er vandaag en lekkere rustige zondag van maken want vanacht heb ik ook al lopen spoken.
Hey meiden, jeetje wat is het nog rustig hier. HIHIHI. Hoop dat het zo blijft... vanmiddag niet thuis, dus vandaar. HIHIHIHI . @ Female: ik vond het gisteravond weer erg leuk. Hebben weer heerlijk gelachen. @ Patrieske: meid, ik vind dat je goed gehandeld hebt, door je zoontje gelijk straf te geven... Je kunt mijn mailadres bij hyves weghalen meid. Die staat onder mijn profiel. Ik blijf de UWV achter de reet aan zitten, want ik kan geen 4 weken wachten op mijn geld... Dan komen we echt in de grote problemen....Dag scheld ik ze echt helemaal de huid vol, en dat zeg ik niet zomaar.... Het was erg gezellig bij Derona. HIHIHIHI. @ Birthe: ben ook blij dat ik niet gevallen ben hoor, want dan was ik echt naar voren geklapt... Een slijmprop verloren aan het eind kan heel goed betekenen dat je zus gaat bevallen binnenkort hoor. Jeetje meid, wat heb jij een mooie buik zeg! Ben superjaloers zeg. @ Mamamakka: ow meid, wat lief zeg! @ Merleq: super dat je een fiets hebt gevonden meid! Hier weer een superslechte nacht achter de rug.... constant eruit om te plassen, weer niet kunnen lopen van de pijn (althans zo goed als niet kunnen lopen). Vanmiddag worden mijn nagels weer opgevuld door m'n vriendin op haar school en de nagels worden weer bijgewerkt. De kraamvisite vanavond gaat niet door, want beide versbakken ouders zijn zo ziek als een hond, dus die word verplaatst naar volgende week zondagavond. HIHIHIHI. Kan nou al niet wachten om die kleine meid te zien en hopelijk vast te houden... Onze poes Nala heeft een hele tijd niets van mij gemoeten in de zwangerschap. In het begin (toen ik zelf nog niet eens wist dat ik zwanger was en paar weken daarna) liep ze steeds achter me aan enzo en in de loop van de zwangerschap hield dit op. Nu begint ze weer constant achter me aan te lopen en als ik op bed lig, komt ze bij me liggen, zelfs bij m'n hoofdkussen in de buurt... Iemand enig idee wat dit kan betekenen? Straks betekent het dat de bevalling eraan zit te komen... Heb wel steeds vaker soort van buikpijn die even aanhoud en dan weer weggaat.... Liefs en dikke knuffel, Patricia
@derona.. ik ken dat.. k kreeg ook eerst mk.. maar gelukkig nu 33 weken zwanger.. en paar dagen hihi... gefeliciteerd met je 33 weken! hoe was je sinterklaasfeestje? veel plezier vandaag! veel plezier met de kerstboom vanavond.. . @mikki77 en kreeg je kadotjes voor de kleine.. ? wij wel.. @sanne78 dank je wel.. is wel aardig gelukt ondanks dat ik niet meer kon zitten.. @iloveandres.. dat is weinig hoor 30 euro en 50 euro per week.. wij zijn al gauw 80 euro kwijt.. ja ik had het gisteren met mijn schoonzus over vallen tijdens zwangerschap.. normaal val je niet en tijdens het zwangerschap wel..pfff.. best wel irritant.. dat klinkt bekend met de katten.. heb ik ook.. allen mijn katten gaan steeds meer bij me liggen snachts.. en vanacht kon ik een uur niet slapen.. ging eentje om aandacht vragen.. dus ff aaien.. en uuur later samen in slaap gevalln @merleq.. ik geef je gelijk in.. hopelijk gaat het lukken.. @Vluchttas heb ik niet eens.. ik heb ook zo gevoel dat het niet nodig is.. @kerstboom... zullen we dit jaar geen hebben.. me katten gaan er in zitten.. en er is weinig ruimte door de box hier.. @mikmak.. wat erg.. hopelijk komt de badkamer toch gauw af.. @patrieske.. teveel om op te noemen.. en nu ook nog een kwaaltje er bij...aambeien ik denk het wel.. want ze was ook gisterneavond ook nog bezorgd vreselijk om mij omdat ik niet kon zitten.. @mammamakka.. wat lief van je vader!
Yep, ik heb ook dingen gekregen Een heel stoer turquoise truitje, witte sokjes met een geborduurd zilveren sterretje erop, en een knuffeltje. En jij? De drie kinderen (ik en mijn twee broers) en mijn schoonzussen en mijn vriend hebben ook kaartjes voor het concert van Coldplay gekregen, op 10 september Echt helemaal geweldig, ik ben er superblij mee. We gaan met z'n zessen, en dan plakken we er meteen een nachtje hotel aan vast. Dat wordt dan misschien de eerste nacht dat ons ventje uit logeren gaat, maar mijn vader en stiefmoeder hebben zich al aangeboden, dus dat komt wel goed Verder lekker gegourmet en spelletjes gedaan. Het was dus gezellig! Ik zal later verder reageren op iedereen...moet nu rennen naar de bouwmarkt, en vanavond krijgen we 8 eters bij ons thuis
wow mikki dat is super coldplay sterkte me je eters. Hrie vriendlief nog steeds in diepe rust ben eigenlijk ook nog best moe dus ik plof zo even met mijn puzzelboek op de bank
@mikki77 wij hebben een houte huisje gehad.. en slabbetje er staat op.. ik ben mijn tante's knuffel en boxpakje van winnie pooh.. totaal niet verwacht eigenlijk hihi.. en boekje voor de eerste jaar vond het geweldig.. en nu komt mijn manlief nog bij zijn moeder vandaan.. die had ook nog kadootje voor de kleine.. maar ik kan bijna niet zitten dus ik ging ook niet mee... 8 eters.. dat is veel meid.. doe je wel rustig aan? maar wel heerlijke/leuke kadootjes hebben jullie gehad @journey.. ik denk t wel.. ik had het vanacht ook.. maar is nu weg dus ik neem aan dat het oefen weeen zijn.. @mezelf ik ga vandaag met mijn manlief hebben over mijn werk.. want ik kan bijna niet meer zitten... laat maar staan autorijden.. of ik al met de ziektewet moet gaan.. dus dat houdt al met verlof en eigenlijk wil ik pas met verlof op de 20ste... Liefs mir
Nou ik wa smet mijn berichtje bezig en toen barste ik in tranen uit en heb het zkh gebeld want ik ben gewoon zo bang en verontrust dat ik die kleine niet voel,we moesten meteen komen,mijn ouders gebeld dat die hier bij Noël kwamen en toen zijn we gegaan,in het zlh aangekomen duurde het lang voor mijn gevoel voordat ze het hartje hadden gevonden,ik huilen die zuster die we hadden kon ons nog van Zoë* dus ze was zo lief en zei al ik heb het hartje wel gehoord maar hij duikt steeds weg,dus toen werd het wat minder,ze hebben een ctg van een half uur gemaakt en een echo van 15 minuten,maar omdat ik zo bang ben voel ik de kleine waarschijnlijk niet meer,want hij beweegt volop en dus ik voel gewoon echt niets,dus ik mocht nu naar huis en morgen m 8.30 moet ik weer bellen,weer voor de ctg en de echo en dan gana ze kijken wat er gaat gebeuren,of het gaat zo iedere dag of ik word opgenomen Hai allemaal Zo vandaag hebben we weer een drukke dag en dan doe ik aankomende week echt niets meer,ja thuis de dingen die ik moet doen,een hoek vrijmaken voor de kerstboom ,we zaten te twijfelen omdat ik toch de hele kerst in het zkh lig en Noël bij mijn ouders is,maar goed ook wil ik graag als ik thuis kom de Zoë* boom hebben staan( omdat hij met ons meisje is aangelinkt,een speciale boom vol met engeltjes en vlindertjes). Maar goed vandaag dus nog naar mijn petekind,gisteren kon ik echt niet meer,ook nog naar Zoë* alles schoonmaken en Mart gaat naar mijn schoonmoeder ik ga niet mee ik heb er echt geen zin in,en dan wel even naar mijn vriendin haar nieuwe huisje kijken,ze gaat voor het eerst op zichzelf en dan is dat gewoon leuk als je dan bij haar gaat kijken toch. Hai Birthe...........Nou ik dacht dat ik een buik had maar de jouwe wauwwwwwwwwwwwwwww,zitten er geen 2 in Nou ze zeggen dat het meestal het begin is,de een duurt het lang en bij de ander gata het snel,dus dat is afwachten,maar wel het begin ,spannend hoor Hai derona...........Jij ook een hele fijne dag meid Hia mama makka........Wat super lief van je pa zeg Gezellig dat je boom al staat meid Jij ook een fijne dag meid. Hai Merel Q..........Ja hij doet dat ook vaker als hij zijn zin niet krijgt,en daarom proberen we daar echt iets mee te doen,hij heeft het ook als hij overstuur raakt maar dat is dan wat anders,maar als hij het doet om het dwingen dan kan dat gewoon niet. Erg is dat zeg datz e zo overstuur kunnen raken he meid Leuk dat je een fiets hebt gevonden meid
Merleq, zou toch maar ff je vk bellen..oefenweeen doen normaal gesproken geen pijn. Sorry dames dat ik er zo weinig ben de laatste tijd. De problemen lijken zich hier op te stapelen Ik weet het eventjes allemaal niet meer zo goed. Prive probemen komen weer op (niet tussen manlief en mij maar wel in de familie). Op mijn werk zijn ze nu moeilijk aan het doen over mijn verlof. Gelukkig niet mijn collega's (die zijn het met mij eens ) maar de apothekers. Mijn bekken doen heel veel pijn. De fysio kan niks meer voor me doen, moet me nu behelpen met een bekkenband. En ik kreeg net een mailtje van die mensen waar onze beagle naar toe is gegaan. Of we hem terug willen nemen, want hij had hun nichtje in het gezicht gebeten. Ik heb het hun nog zo gezegd, maar zij wimpelde het af als 'zal wel meevallen' Dit kan ik er nu echt nie bij hebben. We hebben ook besloten dat we hem niet terug nemen (hoeveel pijn me dat ook doet ). Ik hoop dat ik mijn verlof rond ga krijgen zodat ik na komende week eindelijk kan gaan uitrusten, want dat is hard nodig. Dan heb ik ook meer tijd om weer mee te kletsen.
Patrieske, knuff voor jou. Wat zul jij geschrokken zijn..gelukkig is wel alles goed. Doe lekker rustig aan en probeer nog lekker te genieten (ik weet het makkelijker gezegd dan gedaan ). Het gaat helemaal goed komen met jullie kleintje.
@Lotus & Mikki: goed verwend door Sint, leuke kadoos! @Lotus: maar als het niet meer gaat dan gaat het niet meid, dus dan zou ik gewoon al lekker met verlof gaan, je lichaam geeft het niet voor niets aan! @Journey: ook lekker toch, een relaxmiddag! @Chantalk: jeetje mina..dat zijn idd veel vervelende dingen, begrijp dat je dat nu even niet trekt..wat jammer ook van de hond dat het toch niet gaat.. voor jou ook een dikke knuf en doe maar rustig aan! @Patrieske: ach meisje toch..wat vervelend, maar je houdt het toch ook niet vol om tot de 22e elke dag naar het ziekenhuis te gaan en aan de ctg te zitten, word je ook zenuwachtig van, lijkt mij.. In iedergeval knuf*
Hai Sanne.........Ja zo kunnen we weer wat rust in gaan bouwen en zijn we ook klaar met de verplichtigen We hebben voor Zoë* een Rode met oranje draak met paarse vleugels echt zo'n meiden draak ,die zet ik straks neer,ik doe nu even rustig aan,mijn moeder is bij Zoë* schoonmaken,en we gaan straks gewoon zo even langs,ik moet maar even rustig doen zei mijn moeder streng. Geniet van het weer meid en een fijne zondag Hai Journey........Dat is inderdaad vreselijk irritant als je dan vrij wilt en het kan nooit niet Het bed moet gewoon voor je controles 80 cm hoog zijn vanaf de grond dus met een extra martasje is het al genoeg werd tegen mij gezegd en het ligt er ook aan wie er komt.....en als ze dan verder moeilijk doen is het alleen om het verschonene van het bed werd tegen mij gezegd dan. Hai patricia..........Ja ik vind dat zelf ook wel hoor maar Mart kan mij dan echt het gevoel geven dat ik een rot moeder ben en dat doet dan gewoon erg veel pijn. Oke dan zal ik die daar even pikken straks en je het kaartje sturen. Waarschijnlijk hoe rot het ook is als je van de zkw doorstroomt naar de wazo heb je 4 wachtweken en na die 4 weken beur je het ineens en dan krijg je weer wekelijks zo hebben ze het tegen mij gezegd hoor. Leuk dat het zo gezellig was meid. Rot dat je weer zo'n slechte nacht hebt gehad meid Je hoort het vaker meid dat ze je dan komen opzoeken,ik weet dat de mijne ineens op mijn buik lag iedere ochtend die moest je er gewoon afgooien. Hai Lotus........Nee dat meen je niet meid,heb je er iets voor gekregen? Ja meis dat hoor je vaker kijk naar mij en mijn moeder,leuk voor jullie zeg Hai MerelQ.........Hou maar in de gaten meid dat het geen echte weeen zijn.
Heb even op bed gelegen en ze zijn al niet meer zo pijnlijk Heb alleen nog last van harde buiken nu. Het is echt rustig hier dit weekend!
Hoi meiden, Hier ben ik ook weer eens... Patrieske, ik leef erg met je mee. Veel dikke knuffels. Hopelijk is er een goede oplossing te vinden om je gerust te stellen. xxx MerleQ hoe is het nu bij jou? Ik vroeg me ook gelijk af of het wel echte oefenweeën zijn... Wat leuk dat zoveel sinterklaascadeautjes voor de kleine hebben gekregen Mijn schoonzus had er ook aan gedacht door twee piepkleine rompertjes in te pakken. Erg lief van haar. Chantalk, wat irritant voor je dat ze nu op t laatste moment zo moeilijk doen. Goed aan jezelf denken hoor. En vervelend van je bekken. Helaas herken ik het. Wat naar ook van de hond. Hopelijk kun je snel goed uitrusten. Ik las dat meerderen een kerstboom hebben gekocht/opgetuigd. Wij hebben gisteren een kunstboom gekocht. Gelijk maar een hele goede zodat we er jaren mee kunnen doen. En mijn man was zo lief hem gisteren gelijk op te tuigen. Zo gezellig heh Sophie vindt het ook helemaal het einde. Die kleine lijkt nu echt weinig ruimte meer te hebben. Heb het gevoel dat ik dit keer niet overtijd ga lopen (bij Sophie ingeleid met 42wk 1dg). Is misschien meer een wens Voor iedereen: pas goed op jezelf en vooral rustig aan doen. Liefs, Sophie
Sanne en Sophie, thanx. Merleq, fijn dat ze niet meer pijnlijk zijn..wel in de gaten houden! Sanne, ik snap niet waar de problemen zijn op het werk, maar dat vinden zij dus blijkbaar wel Oh zoonlief is na 2,5 uur eindelijk ontwaakt Straks sinterklaas vieren hier bij ons.
@patrieske.. je zult wel geschrokken! het komt allemaal goed.. nog 15 dagen voor je.. de kleine moet gewoon even iedere dag bewegen.. ik voel de kleine ook niet altijd.. zoals gistereavond.. ik voelde niks.. maar manlief wel succes morgen! nee ik ben nog niet bij de huisarts geweest.. mijn moeder zei dat het aambeien waren.. dus iedereen zei je moet dit halen bij de apotheek.. dus dat moet wel goed zijn denk ik? @chantalk.. pff.. laat ze maar moeilijk doen.. gewooon verlof nemen.. je hebt er recht op.. pff.. niet zo fijn om te horen dat het niet goed gaat met de beagle.. maar ja jullie kunnen er niks aan doen.. en zij hebben het waarschuwing afgewimpeld.. wel pijnlijk hoor.. @sanne78 dank je.. nee dat is waar.. maar er zijn toch dingen wat ik nog af moet maken.. dat is juist het ergste.. maar ja.. heb nu vanmiddag ook de hele middag gebruikt om de boven kant van mijn keuken schoon te maken.. manlief is nog steeds weg al sinds half twaalf.. @merleq.. wel rustig aan doen he.. ja het is hier zeker rustig... @sophie.. ooh wat heerlijk die kerstboom al zetten.. helaas wij dit jaar niet.. LIefs Mir
He dames.... Ben ik weer.... logeetjes zijn weg..... Ben alleen nu super moe..... tja toch druk he?! Verder heb ik mn banner aangepast.... en toch maar op 1-1 gezet.. (officiele datum echo en vk)... Niet zozeer dat die 2 dagen uitmaakt.... maar aangezien ik het gevoel heb dat ik "overtijd" ga lopen, is het misschien wel gemakkelijker om dezelfde datum aan te houden ivm eventueel strippen etc.... daar komt ook nog bij dat ik nu meestal op een donderdag moet komen...en dat zijn dan precies hele weken..... achja... baby komt wanneer t komt... iig we gaan aftellen...
@mikki, ik had het gisteren ook dat ik even schrok....juist omdat je de kleine niet voelt op de momenten dat je het altijd voelt. Maar toen ik op bed lag begon ie weer. @yvette, de kussens zijn perfect nu, even wennen want je zit een stuk harder, we hadden eerst vlokken vulling maar je kreeg echt een plof bank en dat vond ik zonde voor wat er voor betaald hadden. Nou hebben we latex vulling erin en het lijkt alsof we een nieuwe bank hebben. En dat alles voor de "storm" De gesprekken gingen goed, ouders waren erg belangstellend en zagen alleen al aan mijn buik dat de rust goed deed. Was alleen een puinzooi in de klas, heb mijn ogen dicht gedaan en het proberen los te laten. Zo ga ik toch echt niet met mijn spullen om hoor. Dus jij had ook al zo'n baaldag. Ja de hormonen liepen bij mij flink te rommelen, maar dat is ook het enige. Komt denk ik ook een beetje doordat ik wat meer aan huis was gekluisterd en hubbie het erg druk heeft. @hubbie en zenuwen, ja die van mij begint ook al een beetje, net bij babydump geweest voor de een campingbedje, babyfoon en nog wat washandjes....zei ik: hebben we genoeg vlaggetjes.....keek hij mij aan en begon te lacht, zo nu je dat zo zegt komt het wel heel dichtbij : zei hij. Heb de laaste week ook regelmatig wat voorweeen, de eerste keer dat ik dat zei schrok hij zich dood, de lieverd. @iloveandres, kijk uit meis! @patrieske, wat ben je ook een lieverd he! Voel zo met je mee, logisch dat je zo bang bent. Duim voor je! Wanneer kreeg je de keizersnede nou? Je kreeg toch een keizersnede? Hier verder een leuke sinterklaasavond gehad, onze kleine petekind, de jonge telg van 3 1/2 maand was er ook bij en kreeg cadeautjes, en het leuke was dat wij dezelfde cadeautjes kregen, voelde heel bijzonder. Op het einde kreeg ik een groot cadeau, dacht dat het een plant was maar mijn schoonmoeder had een luiertaart gemaakt, moest toen toch wel een traantje wegvegen. Zet nog wel een foto in het album, ziet er gaaf uit. Verder zagen we samen een ernie die kan praten en zingen voor de helft van de prijs in de winkel, die hebben we ingepakt, konden we niet laten staan. Kleine is er nog niet maar wordt al wel verwend het is wat. Hier ook oefenweeen en die ook best wat gevoelig zijn. Soms moet ik ze echt even wegpuffen. En die steken zijn ook niet prettig maar van korte duur. Met mijn migraine gaat het redelijk, gisteren nog wel last gehad, maar heb het idee dat de rust goed doet. Gisteren naar Deventer geweest, van half 2 tot 7, mijn moeder uit Groningen was daar, dus was makkelijker aan te rijden voor ons, naar groningen red ik echt niet meer, dit was goed zo. Maar merk dat het wel veel was. Raar idee toen ik afscheid nam, de volgende keer dat we elkaar zien heb ik een kind in mijn armen.