@ MerleQ: Wat vervelend dat jij nog niets gehoord hebt van de kraamzorg, dat vind ik wel laat zeg! En ik zou er zeker op staan dat je nu gewoon een afspraak krijgt! Ja, zeker fijn dat het niets te maken heeft met zw.vergiftiging! Dat zal ook wel loslopen denk ik, ik hou me heel netjes aan mijn dieet Wat vervelend van die hangjongeren in jullie tijdelijke wijk. Kan me heel erg goed voorstellen dat je daar flink van baalt en blij bent dat je binnenkort lekker naar je eigen huis kan gaan! Wat je zegt, mijn man begint ook de kriebels te krijgen hoor, voor de bevalling! Hij vroeg vandaag waar de versiering ligt, zodat hij het huis kan versieren als de kleine geboren is Nog geslaagd voor je nieuwe fiets? Ja dus, ik zie het al, nou dat is toch perfect en met 3 sloten moet het wel heel raar lopen wil hij nog gejat worden! Hoe is het nu met je buik? @ Derona: Ja, zeg dat wel, vooral die constante hoofdpijn die je er dan gratis bij krijgt, is vervelend, maar goed, dat overleven we wel Ach, arme Délano, ziet ie een Piet, komt ie niet langs . Leg dat maar eens uit aan zon kind! Was het sint vieren nog gezellig? Oh, ik lees het al, het was gezellig inderdaad En vandaag ook nog gezellig gehad bij je moeder, nou meid, super hoor! Wat fijn dat al die spulletjes weer terecht zijn!
@ Journey: Fijn dat het zo gezellig was, pakjesavond en fondue-en En jij hebt ook al het boompje zie ik, leuk hoor! Heerlijk he, die kerstsferen @ Sanne: Nou, zoals je kunt lezen, het was geslaagd met de surprise, gelukkig! Meiske, hoe het ook weer gegaan is, ik ben toch blij voor je dat hij meegaat naar de vk! Langzaam aan leren die mannetjes het wel hoor. Het gaat bij de ene helaas wat langzamer dan bij de ander, maar goed, uiteindelijk zal het wel goed komen Hoe voel je je vandaag, ben je er weer wat beter aan? @ MikMak: Alle gekheid op een stokje, de interesse voor je baan wordt inderdaad al groter Ik zal je deze week even PBen, er zijn wat ontwikkelingen op mijn werk. Meid, ik grrrr een beetje met je mee voor de actie van je mannetje Dat is ook gewoon balen als jij voor dag en dauw de spullen voor hem haalt, dat hij vervolgens niet aan de slag gaat Hoe staat het nu met de badkamer? Goh, jij ook al zoveel last van het vocht? Echt erg is dat he, ik baal er echt van. @ Mikki: wat je zegt van die angst, dat die juist nu pas begint te komen, heb ik ook. Vorige week voelde ik hem ook naar mijn idee te lang niet (had hem wél al een paar keer heen en weer geduwd, kreeg geen reactie) en toen moest Marco echt zijn hand op mijn buik houden tot hij erop reageerde, anders had ik de Angelsounds erbij gepakt! Wat lief van je mannetje, een ontbijtje op bed. Heb je nog een leuke sinterklaasavond gehad? Oh wauw, ik lees het al, je kleintje goed verwend en jullie ook! Dat is echt super zeg, kaartjes voor Coldplay!
@ Ramona: En, hoe was jou weekend? Logeetjes weer overleefd? Oh ja, ik zie het al. Zeker is dat druk, dat je dat trekt met dat bekken zeg! Hoe is het nu met je man trouwens? @ Female: Ik ga mijn best doen, met dat lijstje Wat heerlijk dat Kynan zo lang slaapt, geniet er maar even van, voordat dadelijk jullie tweede uk je nachtrust komt verstoren Nog lekker geschilderd op de babykamer? En, Jurgen al overtuigd dat jullie kerstboom halen morgen? Wij hebben normaal ook altijd een hele grote , maar nu hebben we een stuk van de boom afgehaald, hij is nu zon 10cm groter dan ik, valt dus wel mee dit jaar @ Lotus: Hoe was het sinterklaas vieren bij jullie, heb je het leuk gehad? Wat ontzettend lief van je zus zeg! Dat verdient inderdaad een bloemetje @ Patricia: Hee gezellig, met Derona afgesproken?! Oh wat leuk, dat jullie kleine uk verwend is door sinterklaas Vervelend van die bijna-val zeg flink balen! Wat dat betekent van Nala, dat weet ik niet, ik zou me geen dingen in mijn hoofd gaan halen hoor Die pijn in de buik heb ik nu ook al meer dan een week, maar nog geen kind Haha!
@ MamaMakka: Heb je de kerstboom ook al gehaald en opgezet? Oh wat ontzettend lief van je vader zeg, ongelooflijk! Ik lees het al, jullie hebben de kerstboom ook al staan! Jeej Hoe is het nu met je harde buiken/ oefenweeën, heb je al gebeld, of wacht je daarmee? Wat goed dat je gebeld hebt, dat geeft je zelf in ieder geval wat meer rust! Ik denk steeds aan wat Tacha zei, dat ze dacht in december te bevallen en dat jij dat ook zo ontzettend denkt Wie weet? @ Birthe: Respect! Even een hallo in dichtvorm . Wat goed, dat die molton niet kraakt! Ik had die al jaren in huis (voor logeetjes) maar zelf nog nooit op het bed gehad, ik heb hem vandaag gewassen om hem vanavond op het bed te doen, dus super dat hij niet kraakt En inderdaad, wow, je banner! Mooi! Oh *zwijmel* werkelijk waar . Waaaah, wat spannend van je zus, is er al iets begonnen?
@ Patrieske: Wat een drukke dag, maar wel heel erg leuk zeg! Zeker met een echte zwarte piet Wat gek dat Noël gaat overgeven als hij straf krijgt? Soort van angst of zo? En ja, dat is wel vervelend dat Zoë* steeds vergeten wordt, ik begrijp dat je daar verdrietig van wordt, ook al kun je dat die andere mensen niet kwalijk nemen inderdaad Maar van mijn krijg je een knuf, ook voor je kleine meid! Gek he meid, dat je van de ene kant wil dat hij geboren wordt en van de andere kant wil dat hij blijft zitten! Ik heb dat ook wel, maar dan vooral door die eeuwige pijn. Eigenlijk wil ik helemaal niet dat het zwanger-zijn over is, dan is mijn eerste zwangerschap namelijk echt voorbij en dat krijg je nooit meer terug. Van de andere kant kan ik dan wel aan mijn herstel werken en mijn mannetje in het echt zien en knuffelen, dus dat vind ik ook wel weer super! Meiske, dat is toch geen doen, dat je steeds zo in de rats zit over je kleintje? Dan kun je inderdaad maar beter gewoon elke dag terugkomen of gewoon opgenomen worden, want die stress die je door de angst hebt, is ook niet goed @ Chantal: Hehe, wat een vervelende dingen zeg, dat het privé niet zo lekker gaat en op je werk nu ook al niet! Wat is er dan met je verlof meid, wil je met 34 weken of later met verlof gaan? Als ik het goed begrijp gewoon met 34 weken, en dat mogen ze je toch niet weigeren? En anders gewoon ziek melden! Oh wat vreselijk van jullie beagle zeker omdat je dus nu niet weet wat er met hem gaan gebeuren En dom van die mensen hoor, dat ze zoiets zo afwimpelen!
@ Sophie: Wat leuk dat jullie ook de kerstboom al hebben staan, is wel zo gezellig he! Hihi, wie weet, je mag bijna bevallen he, vrijdag dan is het legaal dus laat je meiske maar komen @ Goofychick: Wat fijn dat de kussens goed zijn! Wat vreselijk dat je vervangster zo met je klas omgaat. Daar moet je je inderdaad op de één of andere manier voor zien af te sluiten, maar ik kan me voorstellen dat dat wel heel moeilijk is! Ja, natuurlijk komt dat grotendeels door het aan huis gekluisterd zijn, zon baaldagen Dat heb ik af en toe nog wel eens, maar in het begin had ik dat héél erg! Hoe is het met je bord? Oh wat super, zon luiertaart! Zo één heb ik op de babyshower ook gekregen, hij staat nu op de babykamer, vind het zo leuk! Hihi, ja, je verwend je kleintje toch al Je kunt je nog zo voornemen om het niet te doen, maar alles is ook zo leuk! Ik kan me dat wel voorstellen hoor Oei, zijn het wel echt oefenweeën, goed in de gaten houden hoor! Wel fijn dat je je moeder nog weer even gezien hebt. Inderdaad een raar idee dat je de volgende keer je kleintje hebt! En, de kerstboom al opgezet? @ Anoniempjuh: Wat ben je toch een lieverd, dat je ondanks alle eigen ellende wel nog zo met ons kan meeleven! Vanuit hier een dikke knuf voor jou!
hey yvette, haha ja lees hier graag nog mee, dit was toch t eerste forum waar ik was.... maaruh wat leuk die naam:valentijn! maar hoe kan het dan dat je moeder het raadde, had je het er al wel s over gehad ofzo/? en hoe is t met je buik?groeid ie nu wel flink? ach als je baby het maar goed doet, das het belangrijkste! nou hoop dat je vanacht een beetje kunt slapen. groetjesss
Wat lief van je en bedankt voor het compliment! Nou hoe het kan? Wij laten hem dopen op 15 februari. Het liefst wilde ik 14 februari, maar dat doen ze dus niet meer, omdat het een zaterdag is. Ze zei toen al: Oh, waarom niet op de 14e? Dus ik denk dat ze het toen al wist Mijn buik,, ja die is enorm nu! Maar onze uk wordt ook geschat op 7,5 a 8 pond, een flinkerd dus Liefs
Jaaaaaaa het geboortebord is BIJNA klaar! Alleen het plankje voor de naam nog en klaar is klara....... Hoop alleen dat de randjes die ik bijgewerkt heb met een watervaste stift bijven zitten, heb het eerst met de kwast gedaan maar dan krijg je ze niet zo mooi.....ach na de geboorte van onze kleine regent het gewoon zes weken niet...hihihihi. Morgen de glucose tolerantie test, zit er als een berg tegenop. Vanochtend om zes uur wakker omdat ik zo'n honger had, was er gewoon misselijk van.....hoe moet dat morgen dan wel niet........zes uur wakker en tot een uur of 11 a 12 niks meer eten.....en drinken....ehhhhhh Snachts heb ik ook altijd dorst, geen idee hoe ik het bol ga werken.
@ Yvette: wauw je bent al 36 weken zwanger! Nog een weekje en dan mag de kleine thuis geboren worden! Jeetje, dat is echt al snel... Grappig dat ze het geraden hebben Ik zou mijn gezicht ook moeilijk in de plooi kunnen houden haha. Bij mij jeukt trouwens de aanhechting van mijn rechte buikspier ontzettend aan de bovenkant. Heel irritant. Ik vind het wat naar aanvoelen. Op de 1 of andere manier ben ik bang dat ie losschiet ofzo
@ Goofychick: Haha, super hoor, je nieuwsgierige schoonouders, ben super benieuwd hoe ze gaan reageren! Super dat het bord bijna af is! Ik ga morgen weer verder, begin nu pas met inkleuren, maar omdat er zoveel kleuren op komen, zal het nog wel even duren voordat hij af is, maar dat mag de pret niet drukken @ MerleQ: Ja, super he! Wie had dat 9 weken geleden nou gedacht? Ik grap er nu ook regelmatig over, dat hij er nu gewoon niet meer uit wil Oei, wat een gek gevoel lijkt me dat! Dat zal wel niet echt kunnen gebeuren natuurlijk, dat losschieten, maar zon gevoel lijkt me niet echt lekker . Hoe is het met je harde buiken / voorweeën?
Oh meiske, ik heb echt met je te doen! Ik heb ook geen idee hoe je dat moet gaan volhoude.... vreselijk lijkt me dat... (sorry voor de weinig opbeurende woorden!) Sterkte ermee in ieder geval....
@ Yvette: harde buiken zijn bijna zo goed als weg Hij moet nog eventjes 2 weekjes blijven zitten en daarna mag ie komen van mij
@ Patrieske Hoe was het bij Zoe? Kan me wel goed voorstellen dat je angst hebt hoor, tijdens de zwangerschap. Gelukkig is het tot nu toe al heel goed gegaan allemaal. En nog eventjes, dan mogen jullie ook weer een klein wondertje vasthouden! Lees nu over je ziekenhuisbezoek, wat vervelend allemaal zeg! Gelukkig is wel alles goed met de kleine! @ Birthe Je hebt idd een héle dikke buik, zeker voor de eerste! Maar wel een hele mooie vind ik! Spannend zeg, de bijna-bevalling van je zus! Kan idd altijd nog een poosje duren na verlies vd slijmprop, maar zal niet lang meer zijn als ze nu al 40 weken is @ Sanne Wij gaan geen muurschildering maken hoor? Niet dat ik weet Babykamer wordt gewoon 1 kleur, wit Ja hij is idd ziek geweest, ook 3 dagen niet gewerkt. Gelukkig nu weer beter. Ik heb echt veel mensen aangestoken Wat heb je uiteindelijk gedaan vandaag? @ Mikki, super leuk, Coldplay Hoe was het met de eters? (Maarre.... "rennen naar de bouwmarkt want we krijgen 8 eters" : @ Merle Ik had dat ook met de eerste hoor, je weet gewoon niet hoe echte weeen voelen dus denkt steeds: is dit nou wel of niet....? Maar achteraf zul je merken dat het klopt wat ze zeggen: 'Als je twijfelt, zijn het geen echte weeen'' @ Lotus Hoop dat het lukt met verlof, denk maar aan jezelf nu hoor @ Chantal He bah, vervelend dat alles even niet lekker loopt. En dat is nu idd echt te veel, hoogzwanger, werk, een kleine thuis... Hoop dat het met verlof vlot geregeld is, want dan kun je iig zoveel mogelijk rusten en aan jezelf denken! PS Voel je niet te schuldig over de hond hoor, die mensen moeten zelf een oplossing zoeken. Wel erg naief van ze trouwens Denk maar zoveel mogelijk aan jezelf nu! Sterkte, knuffel! @ Goofychick En staat de boom al? @ Yvette Leuke dagen gehad zo te lezen! Ja we gaan denk ik morgen de boom halen, Jurgen is dan toch vrij. Hey wat jammer dat ze de naam al weten... Maar wel heel mooi, vind ik ook! Een goeie vriend van Jur heet ook zo en das echt een leuke gast, vreemd zoiets kan maken dat je de naam dan leuker vind
Hey meiden, toch nog niet afgesloten, want we moesten de administratie ook nog even doen, dus... @ Yvette: jeetje meid, jij hebt een druk weekend gehad zeg. Pfffffff Ja was erg gezellig bij Derona. Ik haal me ook niets in m'n hoofd hoor, maar vind het wel uiterst toevallig nu ik op het eind loop dat zij weer heel erg aanhankelijk word... Mooie naam meid! Op een ander forum hebben we een topic gestart, waarmee de meiden een geboortekaartje kunnen winnen van mij (is geen zwangerforum). Ze moeten dan het geslacht raden en de naam raden. De meest grappige namen komen voorbij. Maar ze zijn daar nog steeds niet geraden. @ Derona: hoop dat Roelof zich snel wat beter voelt meid. @ Goofychick: ow super meid, dat je geboortebord al bijna klaar is. HIHIHIHI. Succes morgen meid. Ik hoop dat ik niemand vergeten ben... Liefs en dikke knuffel, Patricia
Wat een super weertje was het trouwens vandaag he Merkte gelijk aan mezelf dat ik vrolijker was, gelijk ook een flink eind met kindje en hond gewandeld in het zonnetje. Boven alles weer gepoetst en bedden verschoond, muffins gebakken... Ben net met Kynan heel lang in bad geweest, super leuk, hij was weer helemaal dol . Heb me helemaal gescrubd vandaag, ingesmeerd, geschoren, opgemaakt, nette kleren... Pfff... ik doe dat echt niet iedere dag wat een tijd kost dat zeg. Ik heb er zo weinig geduld voor Straks komt manlief thuis en is dan 3 dagen vrij Morgen kerstboom halen, wat klussen op de babykamer. Oh ja en naar de HA voor controle, en moet ook bloedprikken
@merleq.. ben je dan niet bang dat je dan een keer te laat belt..? goh bij jou ook de tas nog niet gepakt @mammamakka.. doe je rustig aan.. @derona.. dat is super.. nu hopen dat je nog makkelijk een winterjas kan vinden.. @yvette.. vind je het niet jammer dat je familie de naam weet.. ik moet me nog inhouden.. maar het lukt me nog.. het was super.. gezellie met de sinterklaas.. alleen helaas op tijd weggegaan.. kon niet meer zitten.. heb gisteren tegelijk bloempje gebracht bij mijn zus.. wilde ze niet aannemen.. maar uit eindelijk doordringen.. neem nou aan.. heeft ze hem meegenomen.. @goofychick.. succes met de test morgen. pff.. hopelijk lukt het om niet te eten.. kunnne ze niet eerder gaan prikken? @female.. het ging goed vanavond.. dus ik ga morgen werken.. en ik zie wel hoe ver ik kom.. als het niet meer gaat dan ga ik naar huis en neem ik mijn verlof op.. manlief wil ook niet dat ik doorga en dan verkeerd met verlof ga.. maar hij weet dat ik gek ben op me werk.. dus ik wil eerst mijn werk afmaken.. dan ben k in ieder geval klaar voor het jaar.. @mezelf.. net klaar met schoonmaken.. manlief had ook vanavond met mij geholpen.. hij vond niet dat ik alleen moest doen wel lief van hem.. we gaan zo lekker naar bedje toe.. en dan ga ik morgen na werk.. als ik energie over hebt de keuken afmaken.. ik moet er nog drie kastjes.. dan is keuken schoon voor dat de kleine komt! ! LIefs mir
@Yvette meis pfff yeeh dat ze het hebben geraden,en jaa ik zo ook rood gaan worden of wat dan ookj,maar ik vind het een hele mooie naam @Lotus ja idd hoop ik ook,van de week maar ff gaan kijken Last van nesteldrang hihih,fijn dat je man je hielp @Patricia ja hoop het ook hij is nu gewoon werken, Hoe gaat het met jou dan? @Goofychick,wou even zeggen dta ik aan je denk vandaag,met je glucose test,dikke knuffel
35 weken! \/ Pff nog 2 weken en dan kan ik echt beginnen met aftellen... Jeetje wat ben ik ongeduldig. Dat wordt een ramp als ik naar de 42 weken toe loop En vandaag moet ik ECHT even wat artikelen lezen want ik loop ontzettend achter met mn studiewerk. Pffft. @ iloveandres: hoe bedoel je, ze kunnen een kaartje van jou winnen? Jouw geboortekaartje of maak je een kaartje voor ze? Ik snap het niet