Januari 2009 mama's (deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Iuno, 1 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    hihihi grappig dat het geraden is hier weet ook iedereen de naam al een tijd omdat mijn vriend zijn mond niet kan houden :) We praten dan ook echt over haar, julliem ogen het ook wel weten het wordt Tess.

Verder gister heerlijk gerelaxed vandaag maar eens kijken of ik zin heb om de boom te versieren eerst zo maar even aankleden en de hond doen, als vanmiddag vriendlief wakker is ook nog even saampies boodschappen doen :D

2. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    @ namen
    wat leuk Valentijn mooie naam hoor ! Oh en Tess ook al zo leuk !
    bij ons weet alleen mijn moeder de naam k had per ongelijk een sms bedoeld voor roy naar me moeder gestuurd en daar stond de naam dus in hihihih stom stom stom !

3. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    @Mikmak: lekker dat je badkamer mooi wordt. De tegels zien er al erg mooi uit in ieder geval!

@Sanne: hoe was het bij Humphreys? ;)

@Patrieske: jij hebt een drukke sinterklaas gehad zo te lezen :confused:
    Maar het lijkt me wel geweldig om het te vieren met zo'n klein mannetje om je heen :D Ik heb geen doptone...bewust niet, omdat ik dan de hele dag ga zitten luisteren en in paniek raak als ik even niks hoor.
    Maar kennelijk had hij gewoon een rustig dagje, want gisteren was hij alweer vrolijk aan het kopjeduikelen de hele dag 8)
    Wat naar dat je je beebje zo lang niet voelde meid. Ik denk dat dat bij jou nog veel meer stress veroorzaakt dan bij een ander, door wat je hebt meegemaakt. Llaat je maar goed in de gaten houden door het ziekenhuis! *dikke knuf*

@Birthe: wauuwwwww...zo'n buik wil ik ook! 8)
    Dat duwen 's avonds heb ik ook...ook altijd vanaf een bepaald tijdstip inderdaad. Dan zit ik echt met samengeknepen benen, want het lijkt dan wel alsof ik elk moment in mijn broek kan plassen :confused:

@Mamamakka: je vader is waarschijnlijk superblij dat hij opa wordt, daar willen ze nog wel eens milder van worden ;)
    Wat je beschrijft over die harde buiken en oefenweeën in de nacht, dat heb ik dus ook. Vannacht heb ik het ook continu gehad. Ik moet elk uur naar de wc (mede daardoor, omdat alles op mijn blaas drukt), en zodra ik omhoog kom uit bed staat alles weer strak en heb ik krampen in mijn onderbuik. Zodra ik 's ochtends eenmaal echt ben opgestaan en eenmaal op gang ben, trekt het weer weg. Ik denk dat zolang het op een gegeven moment wegtrekt, het niet echt kwaad kan. Anders moet je zeker de vk bellen!

@MerleQ: gefeliciteerd met je fiets ;) Fietsen met de kleine lijkt me echt onwijs leuk, daar kan ik nu al naar uitkijken. En feli met je 35 weken! 8)

@IloveA: katten zijn rare beesten he? Mijn kat kruipt sinds een paar dagen ook steeds voor me weg, maar dat kan ook komen doordat ik een vreselijk kort lontje heb de afgelopen dagen :) Ik denk dat ze gewoon je stemming aanvoelen.

@Lotus: jij hebt ook leuke cadeautjes gehad voor de uk :) En met de eters ging het goed hoor...mijn schoonmoeder heeft me geholpen en we hebben niet zo uitgebreid gegeten, dus dat scheelde.
    En waarom ga je niet gewoon wat eerder met verlof? Die paar dagen maakt nu toch ook niks meer uit! Wel doen hoor!

@ChantalK: het zit je niet mee meid :( Groot gelijk dat je de hond niet terugneemt. Als je dat er van te voren bij gezegd hebt, valt jouw niks te verwijten. En jij hebt straks zelf een kleintje, dat gaat niet samen met een bijtgrage hond...

@Derona: je hebt dus meer spullen dan je zelf denkt :D Dat zal je altijd zien als je op zolder gaat kijken he... Lekker dat je nu bijna niks meer hoeft te kopen!

@Yvette: mooie naam hoor! Bij die naam zie ik een heel lief, maar ook ondeugend blond jongetje met blauwe ogen voor me :D Vond je het niet vervelend dat je familie zo naar de naam zat te gissen? Hier doen ze dat ook wel en dat vind ik zo vervelend, want inderdaad: zodra ze de naam raden kun je je gezicht eigenlijk niet meer in de plooi houden.

@Goofychick: sterkte met de test meid....

@Female: Ik heb mijn eters geen bord met spijkers voorgeschoteld hoor :) Maar euh...volgens mij had ik neergezet: rennen naar de bouwmarkt EN we krijgen 8 eters...hihi :p Eén van die eters ging namelijk het rolgordijn en de gordijnroede in de babykamer voor ons ophangen, dus we moesten nog wat schroeven en pluggen halen.
    Lekker dagje heb jij gehad, zo te lezen. Gaat het nog een beetje, met dat scheren? Hihi... ;) Ik doe het maar een beetje op de gok, want ik kan werkelijk niks meer zien daar beneden met die buik ervoor! :)

@Journey: onwijs leuke naam! Echt een stoere meidennaam 8)
    Ik hou ook van die korte, stoere, maar toch vrouwelijke namen voor meisjes.

4. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Pfff....ik was vandaag alweer vroeg op, want de babymeubels kunnen elk moment gebracht worden. Ze zouden tussen 8 en 10 komen, maar het is nu al 9.15 en ze zijn er nog niet. Nu word ik heeeeeeeeeeeeeeel bang dat ze niet meer komen :pale: Dat zou echt een teleurstelling zijn...

Gisteren heeft een oom van mijn vriend het rolgordijn en de gordijnroede in de babykamer opgehangen. Maar ik ben niet echt tevreden over het resultaat...balen! Ik vind het rolgordijn qua kleur toch niet echt bij het behang passen, en de overgordijnen vallen niet zo mooi als dat ik had verwacht :( Misschien ben ik te veeleisend, maar als het om die babykamer gaat moet alles echt perfect zijn, en precies zoals ik het wil. Anders word ik boos, heeeeeeel boos :evil: Dus ik was gisteravond in een heel slecht humeur, en kreeg tot overmaat van ramp ook nog ruzie met vriendlief...zucht...ruzie is nu wel weer bijgelegd, maar hij is toch nog een beetje boos naar zijn werk gegaan. Dat vind ik altijd zo naar :(

5. winter15

winter15 Niet meer actief

Goedemorgen,

Jeeeeeeuuuuh! dit is mijn 1e echte verlofdag..heb me uit bed gesleept omdat ik zin had om even te lezen op het forum.

@Yvette: mooie naam hoor! Wat een drukke dagen heb je gehad! wel gezellig allemaal!

Ik ben elke keer bang dat als er een meisje geboren wordt in onze buurt/ van werk/kennissenkring ed. ze dezelfde naam heeft als wij in ons hoofd hebben.. maar goed..wij hebben een combi dus dat moet dan wel heeeeel toevallig zijn..mijn moeder weet het wel, ik moest het gewoon aan iemand kwijt, haha!

@Journey: Tess ook onwijs leuke naam!

@Mikki: Heb trouwens van het forum een minimonkey besteld, had ik zaterdag al in huis, jouw draagdoek wel ontzettend mooi op die site, maar ik dacht later: stel, het wordt toch een keizersnede dan mag ik toch niet dragen dus heb ik er niets aan...vandaar goedkoop een minimonkey overgenomen, kan ze dan iig nog in de box hangen :)

@Female: dan ben ik in de war met iemand anders..kan het niet meer bijhouden, haha..zwanger.. :oops: leuk je verwendagje gisteren en fijn dat je man 3 dagen vrij is, leuk samen de kerstboom opzetten!

@Goofychick: heel veel suc6 vandaag!

@Mikki: irritant he wachten..ach..ze komen vast nog wel, is nog geen 10uur.. is niet over het hoofd te zien, zo'n grote roze vrachtwagen..:)

6. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Ow wat heerlijk Sanne, je eerste verlofdag! :D Voor mij is het aanstaande vrijdag zover, joehoeoeoe!
    Heb je wel wat leuke dingen op het programma staan voor de komende tijd, naast schandalig veel luieren? :p

En over die draagdoek...wees maar blij dat je die draagdoek van mijn site niet hebt besteld, want die van mij zit inmiddels alweer op de post retour! Ik vond de kleur niet mooi, hij was veel te klein en hij STONK :confused: Die doeken schijnen in Peru gemaakt te worden, en zo te ruiken hebben ze daar nog geen rookverbod op de werkplek. Sjongejonge wat stonk dat ding naar de nicotine :( Maar ik kon hem gelukkig zo terugsturen en ik krijg mijn geld terug. Dus nu ben ik weer terug bij af :rolleyes:

7. Mirella28

Mirella28 Fanatiek lid

17 aug 2006
    1.143
    0
    0
    Administratief
    Rotterdam

Kun je je inhouden bij het kopen van meisjes spulletjes zoals kleertjes enzo?

Dat zou ik echt heel moeilijk vinden, ben namelijk shopaholic en ze hebben zulke leuke schattige dingen te koop :D

8. winter15

Ohw meen je dat nu? getverdemme! kun je weer opnieuw beginnen...grrrr!

Balen joh, dat je niet blij bent met de rolgordijnen en gordijnen..en nu dan?

Heb inderdaad veel gezellige vriendinnen/buufjes-bezoekjes gepland, ik ga deze eerste weken zelf ook nog wel op pad naar vriendinnen en naar mijn ouders, maar ligt even aan woensdag, want als ik door wordt gestuurd naar het ziekenhuis, moet daar natuurlijk ook weer een afspraak gepland, anders had ik nu al in de auto naar Groningen gezeten..maar ja..ik ga het nog druk krijgen :D

@thermometers: moet je er 2 hebben? (zag ik in het uitzetlijstje van Prenatal, 1 voor baby, 1 voor mama) en welke hebben jullie, is het handig om zo'n digitale met van alles en nog wat aan te schaffen? of?

9. Mirella28

Mirella28 Fanatiek lid

17 aug 2006
    1.143
    0
    0
    Administratief
    Rotterdam
    Ja dat is bij ons dus gebeurd. 3 weken geleden is een meisje in onze straat geboren met precies dezelfde naam! Baal er wel van, maar ja, zijn verder geen vrienden (kennen wel de opa via via, dus meer vage kennissen) en we zijn nou eenmaal verknocht aan deze naam, dus we houden em.

10. winter15

Hoi Mirella, Ja ik las het van de week inderdaad...hoe verzin je het he? nou, inderdaad, ik zou er heel erg van balen, maar ja...je doet er niets aan en de naam is al zo van jullie die ga je dan toch niet meer wijzigen lijkt mij! Houd je mij even op de hoogte van jouw stuitligster? (zag dat jij het topic begonnen was..:))

11. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    Goedemorgen allemaal, jeetje wat is hier weer een hoop gekletst zeg....

@patrieske, ff korte toelichting waarom het ziekenhuis niet zo leuk was... helemaal in het begin toen ik overtijd was wisten we niet precies hoe ver ik was, of het nu 5 weken of 9 weken was... dus dan doe je een meetecho... en toen begonnen, zew ja het lijkt op 5 dagen en nog wat... (alleen het vruchtzakje wat te zien).. en dat mens ging hoof gynecologie halen voor overleg en die zei nou als dit 9 wekens is dan heb je mooi pech, want dan kun je op een miskraam rekenen, en ach ja wat maakt het uit, het is pas de eerste keer, dus wat kan jou het schelen, dat gebeurd gewoon enz enz enz.. die kerel ging maar door, dus keek mn vriendin aan (omdat mannetje niet meekon) en zei is dit normaal.. nee schudde ze haar hoofd... dus ik zei, ja leuk allemaal, maar ik weet niet hoe ver ik ben.. ik wil weten hoeveel weken ik ben en ik wil niet weten als ik 9 weken ben wat er dan allemaal mis is... uiteindelijk gingen we met de uitsdlag weg dat ik 5 weken en 3 dagen ofzo was.... en de week erna ben ik naar de VK gegaan. had gelijk gebeld met ze met het verhaal.... en mocht daar voor een nieuwe meting komen... en sindsdien probeer ik het ziekenhuis te ontlopen....

@IloveA, het is toch wat met die slechte nachten, en die trend gaat zich helaas nog wel effe doorzetten.. ben al blij als ik 5 a 6 uur achtereen kan slapen.... hahaha

@yvette, ik lees het wel hahahaha... ik bezig met zoeken haha..
    En ja ik houd enorm veel vocht vast... eventjes wat te veel doen en mn voeten, benen en handen zijn 2 x zo dik... kwam vanmorgen al niet meer in mn laarzen zowat.. is echt zweten om ze aan te krijgen.. en heb een continu getintel in mn vingers.... echt balen

Ja en die mannen he...heb effe gegromd... maar nu hoeft alleen nog maar alles geïntstalleerd te worden en dan is het af... verder heeft ie gisteren een hoop spullen uit de babykamer gehaald.. EN vanavond komt de stucadoor.. dat zal wel fijn zijn.. kan die beneden stucen en dan kan de kapstok op!

@goofnick.. Mooi wil wel foto's zien als bord klaar is...

Wij hebben eindelijk de tekst voor het geboorte kaartje rond... dus ga dat strax effe mailen en dan kijk ik effe of ik de wenveloppen van de week kan halen om adressen te gaan schrijven....

12. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Nou...ik denk dat ik het hele spul op marktplaats ga zetten, en dan gewoon nieuwe kopen. Het was allemaal gelukkig niet zo heel duur (kant en klare overgordijnen van Leen Bakker en een rolgordijntje van de Praxis), dus die schade overleven we wel. Ik schaam me wel dat ik er niet gewoon tevreden mee kan zijn :oops: Ik ging net weer kijken, en zo lelijk is het nou ook weet niet. Maar goed...

In ieder geval staat er inmiddels een enorme, knalroze Gardo vrachtwagen in de straat en worden er 500 dozen naar boven gedragen...jeuuujjj! :D

Ik ben blij dat we voor bezorgen hebben gekozen, in plaats van zelf ophalen (wat die verkoopster ons heel erg zat op te dringen), want mijn God wat is het veel! :confused:

13. Merijn

Merijn Niet meer actief

@ Mikki: veel plezier met de dozen, hihi! :D Wanneer gaan jullie het in elkaar zetten? Ontzettend leuk lijkt me dat :)
    Ik ben ook zooo bang dat de gordijnen niet passen bij het behang. De gordijnen hadden we al gekocht voordat ik uberhaupt zwanger was :p (liggen nog steeds bij schoonmoeder die ze naait) en het behang hebben we zonder een lap stof gekocht. Maar ja, ik wilde gewoon graag dit behang dus die gordijnen hadden pech :p Ach het zal vast wel goed komen.

@ Sanne: lekker, verlof! Heb je al een lijstje gemaakt met de dingen die je nog moet doen ;) Ik wel, maar hij is nog niet echt gekrompen hihi.

Ik heb trouwens wat moeite met het inpakken van de tas. Want veel spullen heb ik gewoon nog nodig terwijl ik ze wel mee wil naar het ziekenhuis. Ik gebruik al mijn kleren, ik kan geen ondergoed missen en de fotocamera wordt ook nog wel eens gebruikt. De papieren van de vk heb ik ook nog steeds nodig en zo kan ik wel even doorgaan. Dan kan ik het toch niet al allemaal in die tas stoppen?

Yeah, ik heb 1 artikel inmiddels uit. Nog 4 te gaan :(

14. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Euh....we láten ze in elkaar zetten :oops: Ze zijn op dit moment bezig.
    Lui he, maar wij vinden zulke dingen altijd zó lastig. En dan zijn we bang dat die kasten heel instabiel worden of zo. Of dat we dingen stuk maken.
    Dus als ze straks weg zijn kan ik al beginnen met inrichten :D
    Wanneer komen jullie meubeltjes?

15. Merijn

Merijn Niet meer actief

@ Mikki: oh wat leuk, je hebt gewoon vanmiddag al een compleet kamertje! Naja, alleen dus geen gordijnen hihi ;)

Wij hebben de inboedel (inclusief ALLE accessoires haha) al in huis maar ik kan het pas inrichten als we de sleutel krijgen van ons nieuwe huis :) Gister kregen we nog bericht dat er sprake is van dreiging van nog meer uitstel :( Volgende week moet namelijk de algemene ruimte worden opgeleverd maar die schijnt nog lang niet klaar te zijn. Pfff ik ben zo blij als we eindelijk een brief hebben gehad met daarin de datum van de sleuteloverdracht zodat we EINDELIJK weten wanneer het zal plaatsvinden. Ik word hier echt kriegelig van...

16. winter15

@Mikmak: jeeminee, wat een nare ervaring zeg in dat ziekenhuis, belachelijk!

@Merleq: jazekers, hier liggen allerlei lijstjes klaar
    :), dat heb ik nu ook met die vluchttas, vind het niet handig om alles al in te pakken omdat ik die dingen nog gebruik, ik denk dat ik nog in iedergeval 1 weekje wacht..

@Mikki: joehoeeee, laat die mannen maar zweten met het in elkaar zetten van die meubeltjes....hihi!
    Misschien als je af en toe gaat kijken naar de gordijnen dat ze steeds mooier worden..:)

Ps. heb net laatste foto in album gezet van het kamertje met gordijnen (kant en klaar van de Ikea!)en klamboe..ben er bijna wel klaar mee nu!

17. winter15

@Merleq: ohw wat vervelend joh, dus nog steeds geen datum...grrrrrrr! als je die alvast maar had inderdaad..

18. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Jemig...nog meer uitstel :confused: Ik word op dit moment al zenuwachtig van een paar plintjes die nog niet vast zitten. Laat staan als je hele huis nog opgeleverd moet worden. Ik hoop dat je evengoed wel een beetje rust kan vinden in je verlof- en kraamtijd, dat is zó belangrijk...

19. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    @Sanne: wat is het kamertje gaaf geworden! :D Mooie lamp, mooie klamboe, mooie meubels, mooi behang...Helemaal af!
    Enne...mooie buik ook 8) Die van mij is ook zoiets, qua formaat :)

20. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Wow Sanne je kamertje is echt heel leuk geworden.

Hebben jullie dat nou ook dat je echt bijna niet kan wachten tot de kleine r is en in het bedje ligt ik wel hoor elke keer als ik weer op het kamertje ben kan ik echt niet wachten :D

Deel Deze Pagina