Ik heb dat ook wel, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik op dit moment ook nog wel erg geniet van het zwanger zijn hoor... Maar ik ben nog niet zo ver als de meeste andere meiden hier, misschien heeft het daar ook mee te maken. Voor mijn gevoel moet hij nog zeker een maand blijven zitten. Daarom heb ik ook nog geen vluchttas en zit er nog geen kraamzeil op mijn bed. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat hij nu al zou komen namelijk...
@ kerstboom: Bij hoeveel van de dames staat hij al? @ Derona: fijn dat sinterklaas erg gezellig was! Kan ook niet anders.. @ Mamamakka: wat een verwennerij met de verse duitse broodjes! super lief, EN lekker! @ merleq: Ja, merk ook dat de uk echt vet aan het krijgen is. Hij ligt ook echt klem nu heb ik het idee. En maar duwen en douwen... haha. Als ik hem rechts boven voel dan voel ik hem ondertussen ook in mijn bekken en bij mijn blaas duwen.. en die oefen weeën zijn fijn he! @ Sanne: brood was weer heerlijk En het gourmetten ook, alleen jamer dat die stank zo blijft hangen he. Jullie hebben het ook goed gehad lees ik wel, en lekker gelachen met Najib Amhali. Mijn zus is nu 40+1 zwanger.. Dus die zal goed balen ondertussen. Nog niet eens een klein voor wee-tje gehad.. @ Journey: En? Staat de boom al? Welke kleur ballen hang je erin? @ Iloveandres: hahaha, denk niet dat het betekend dat de bevalling eraan zit te komen als de poes bij je hoofdkussen komt liggen... Dat zou wat zijn! Waren er een hoop meiden erg vroeg bevallen denk ik... Maaaar je weet nooit @ Lotus: Misschien toch verstandig te zorgen dat er met 36 weken een vluchttas klaar staat, ookal zegt je gevoel dat dat niet nodig is. Een bevalling kan ook thuis beginnen en dan naar het zkh om heel veel redenen. En je kunt niet voelen of de kleine in je vruchtwater heeft gepoept. @ Mikki: wow, wat gaaf die kaartjes voor Coldplay! Super zeg. @ Patrieske: och lieverd toch, valt allemaal niet mee zo hé? Wat een spanningen.. Wat za het fijn zijn als straks de kleine er is! Leuk dat je bent gaan kijken bij je vriendin! Zal ze fijn gevonden hebben. Bij m'n zusje nog steeds afwachten... Spannend! En mijn buik, haha, ik dacht zelf al van goh het is net of het niet echt is, of het niet echt mijn buik is... lol. @ Chantalk: Wat een vervelende dingen. :s Rustig aan he, en die hond, hoe vervelend het ook is en klinkt, is niet jouw probleem.. Je hebt ze gewaarschuwd toch?! @ Ramona: inderdaad, voor jou is het aftellen helemaal begonnen nu! Hier volgende week ook de 37 weken, dan ook hier af gaan tellen. Spannend he! De echte laatste loodjes komen nu in zicht! @ Goofychick: goh, wat is die uk van jullie al verwend door de sint zeg! Fijn dat de rust je goed doet. ohw vriendinnetje is nu hier dus reageer straks verder! doeg! @
Goofychick Een luiertaart... wel vaker van gehoord, maar eigenlijk nog nooit gezien hoe die eruit ziet... Grappig dat je dan hetzelfde krijgt... maar speelgoed is vaak toch tot 6mnd hahahaha 6 weken niet regenen na de geboorte van jullie kind! DAt is dan echt een WONDERKIND! @oefenweeen.. Hier valt het eigenlijk wel mee... heb het nu 2 keer echt gehad... en verder voel ik soms wel samentrekkingen maar niet echt pijnlijk ofzo... mamamakka Inderdaad rustig aandoen hoor..! Wel fijn dat ze je toch wel gelijk willen controleren, al zal het dan wel "gewoon" erbij horen... Derona idd alles voor het goede doel! he de verkleiner gevonden dus! Stom he hoe je soms kan zoeken... en zoeken... en dan opeens komt het bijna "vanzelf naar je toe"... maar het belangrijkste je hebt hem! Goofychick buikspieren die losschieten.. Niet uitelkaar vallen hoor..! Female Ik heb daar ook niet altijd de tijd voor... maar als je de tijd ervoor neemt voel je je wel herboren!
en weer maar de helft erin geplakt.. hier de andere helft... Yvette OOOOOO dat zou ik zo erg vinden...! Maar dan kennen ze je/jullie wel goed...! Hier is iedereen benieuwd naar het geslacht en naar de naam.. hahaha Hoe ik het volgehouden heb...! hahaha ik heb voornamelijk mijn logees laten lopen...! Heb gezegd daar is de koelkast.. en je pakt maar wat je wilt..! Mijn nichtje heeft zaterdag ook voor ons gekookt... zodat ik lekker kon blijven zitten... dus dat was luxe... Het vermoeienste was voornamelijk dat ik het niet gezellig vond om vroeg naar bed te gaan... dus dat je niet je eigen "ritme"volgt! Mijn man heeft zich van het weekend "niet laten kennen", met het gevolg dat hij nu weer piepend op de bank zit... pfffff.... mannen vaak groot doen tegen andere mannen... @anoniempjuh Vind het inderdaad ook erg knap dat jij hier toch komt kijken.. want lijkt me toch soms erg pijnlijk... even een dikke knuffel...! @mezelf ooooo heb geen tijd meer... moet zo ff douchen en dan naar vk.. moest vandaag komen, want ze heeft donderdag cursus.. Verder is volgens mij mn ene kat pleite... Heb hem gisteren al niet gezien, omdat hij vroeg naar buiten is gelaten.. en gisteren helemaal niet terug gekomen.. Deze blijft eigenlijk nooit zo lang weg... .. Snap er niets van... maar goed.. ik wacht nog even af..!
@oefenweeeen, jeetje dat jullie dat allemaal herkennen zeg.... ik zou geeneens weten of ik die al gehad heb of niet... wel wat kleine samentrekkingen en beetje buikpijn.. maar ik zou je echt niet kunnen zeggen of dat nou oefenweeen waren ofzo.... zelfde als met die harde buiken... ik heb niet echt gehad dat die buik dan hard werd... meer een stukje dat har werd, maar volgens mij was dat de kleine die effe de knieeen of hielen in de buik zette...... ben ik nu zo'n amateur ofzo? , dat ik die dingen niet herken, of zou ik er gewoon overheen walsen ofzo en er nit bij stilstaan...
@Mikki: dank je wel! En? gaat zeker snel daar met meubeltjes in elkaar zetten? Hihi..grappig zelfde formaat buik! Ik ben het zwanger zijn ook nog niet zat, heb ook relatief weinig klachten, daarom heb ik mij ook op de bevallijst eind januari gezet omdat als het geen keizersnede wordt, ik echt denk dat die kleine pas heel laat komt..! @Journey: thanks! Ja, leuk he? elke keer even gluren in het kamertje, even muziekdoosje aanzetten... @Birthe: hier nog geen kerstboompje, wel de kerstkaarten geschreven dus die gaan vanmiddag op de bus, kan ik weer fijn iets afstrepen van het lijstje Ohw echt spannend joh voor je zus! @Ramona: suc6 bij de vk en straks op kattenjacht!
@Ramona ja gewoon stom,maar ben erg blij dat Roelof het gevonden heeft ,in de kast in de slaapkamer,maja de doos met de kerstboom stond er voor hihihi Succes bij de vk
Heb ik weer Zijn ze in de fabriek vergeten om de schroeven mee te leveren bij de kledingkast. Dus nu zitten alleen de commode en het ledikant in elkaar, en moeten ze over een paar dagen terugkomen voor de kast Die commode staat wel prachtig
@ mikmak ja je bent echt een amateur hoor ! heb niet ff opgezocht wat elk pijntje betekend ? hahaha nee natuurlijk ben je geen amateur ! ik wist het eerst ook niet had een nacht weer zo slecht geslapen en veel steken in me buik gehad en veel harde buiken toevallig dat ik de dag er na naar de gyn moest , heb toen uitgelgd wat ik voelde enzo toen vertelde hij dat dt oefenweeen waren ! anders had ik ook gedacht gewoon een beetje kramp ofzo ! @ mikki wat goed zeg dat jij echt nog zo geniet van je zwangerschap ! zou er bijna jaloers van worden ik heb het echt wel gehad hoor met het zwanger zijn ( eingelijk heb ik er nooit wat aan gevonden , op bepaalde momenten na dan ) me buik zit ook echt in de weg en heb overal pijntjes enzo . Dus echt super dat jij er zo van geniet , ga er vooral mee door zou ik zeggen ! @ mezelf bah verveel me vandaag , mannetje slaapt weer die heeft nachtdienst gehad en moet om half 6 alweer werken en ik mag geen auto rijden dus kan nergens naar toe ( heb hekel aan de bus ) ben nu maar me site aan het pimpen kan weinig anders kan nu niet stofzuigen ofzo als roy slaapt . weinig aan de vandaag !
@ Sanne, Ja zal ik doen. Morgen heb ik weer een controle en zal dan even mijn twijfels aan hem voorleggen (ja je leest het goed, ik heb 1 mannelijke vk en 3 vrouwelijke). Wil weten hoe hij zeker kan weten hoe een baby ligt, want ookal zegt ie ' oh ze draait en ligt nu zus en zo' ik kan het me niet voorstellen want ik voel telkens hetzelfde en op die 3d echo lag ze in een onmogelijke houding dat het me heel sterk lijkt dat ze daar uit is gekomen.
Owh geweldig,kom ik terug van Délano ophalen staan er groene flessen voor de flat bij het portiek,dus Délano zegt mama moet jij daar weer in plassen,haha,ik zeg nee,nu is er een andere gelukkiger die dat mag gaan doen
Ja, en ze zijn ook nog eens vergeten om de 100 euro uitzoekkorting te verrekenen met het wandrekje en de bezorgkosten, zoals afgesproken. Dat zag ik net achteraf op de bon staan. Ik heb nu dus 100 euro teveel betaald. En mijn luiertas (die vorige keer nog niet binnen was en die vandaag mee zou komen) was er ook nog niet. Dus nu maar weer een boze mail naar Gardo gestuurd. Ik bestel daar nooooooooit meer iets, dat weet ik wel.
@Mikki: ahwwwwwwww grrrrr! wat een sukkels! @Derona: haha, wat grappig dat je zoontje dat zei! @Mirella: spannend joh, ben benieuwd wat HIJ zegt, wat apart een mannelijke vk! ik moet woensdag weer.. mijn meisje ligt ook hele zwangerschap al zo, en laatst had ik een vk die zei: hmmm...het kan het hoofdje zijn, maar ook het kontje..tuurlijk...! ze is nog nooit een cm gedraaid..dus als ik er zo een tref woensdag dan maken ze maar een echo!
Zo, net is de fysio geweest. Ze heeft al mijn lymfen gemasseerd behalve die in mijn buik, om te kijken of ik zo verlichting kan krijgen van het vocht. Ik merk het in mijn benen gelukkig wel al, die eeuwige druk en tintelingen zijn een stukje minder, dus dat is heerlijk! Vrijdag komt ze weer en als het echt gaat helpen, dan mag ze van mij elke week komen hoor! Vannacht weer zon vreselijke nacht, snap er gewoon niets van. Denk de hele tijd: zou het dan toch al begonnen zijn? Maar er komt niets, dus dat is niet zo @ MerleQ: 35 weken vandaag he! Ja, over 2 weken mag jou mannetje ook al komen, goh, we lopen nu zo ontzettend tegen het eind, ieder moment kan er iemand weer bevallen nu, wat leuk! Geen zin meer in de studie, dat je achter begint te raken? Dat zijn we niet gewend van jou Die tas: Ik heb er 1 pyjama in (meer een t-shirt van Marco eigenlijk ) en 1 huispak (daar heb ik er 2 van) wat verzorgingsproducten en wat tijdschriften,ondergoed en een borstel Geen bhs, want die kan ik ook niet missen. Dus ook de zw.kaart niet en ook de camera niet, dat komt dan wel @ Female: Dankjewel voor het compliment! En dat is leuk om te horen, dat die vriend van Jurgen zon leuk persoon is! Ik ken 1 jongen, dat is echt een ondeugend kind (is nu wel al 20, dus weet niet meer hoe hij nu is) en 1 man, ergens ver collega van me en dat is ook een leuke man. Ik heb dat ook met namen van mensen die ik niet moet, die naam zou ik mijn kind dus bijvoorbeeld nooit geven Ja, we hebben zeker leuke dagen gehad, het was druk, maar wel echt lekker veel gezelligheid! Vandaag dus de boom halen, super leuk! Veel plezier hoor, gaan jullie hem vandaag ook optuigen?! Ja, het was gisteren heerlijk weer en vandaag ook weer! Daar krijg ik ook altijd goede zin van, heerlijk! Oh, heerlijk, jezelf even verwennen, ook al kost dat veel tijd, dat is toch wel weer een heerlijk gevoel als je zon dagje voor jezelf ingepland hebt. Succes met bloedprikken vandaag. Hoe is de controle geweest, alles weer goed? @ Patricia: Ach meid, ik zou dat denk ik toch ook wel hebben, alles ga je nu als teken zien dat het begonnen is Dat heb ik nu steeds met die pijn in mijn buik Kleintje is ingedaald, dus daar kan het niet meer van zijn. Maar het is wel leuk dat ze zo aanhankelijk is, niet dan? Dankje voor het compliment over de naam! Ik ben heel benieuwd naar jullie naam! (En jullie moeten er 2 hebben he, een jongens en een meisjesnaam?) Maar ik denk echt dat jullie een meisje krijgen @ Lotus: Nee, het maakt ons niet uit en het was wel te verwachten. Het was eigenlijk al de 2e keer dat Marco zich bijna versprak, dus ik had het al aan zien komen Maar de reacties waren zo leuk, dat ik het helemaal niet erg vind! Wat fijn dat het zo gezellig was! En dat je zus het bloemetje niet aan wilde nemen, ach, dat komt waarschijnlijk omdat ze vind dat het voor zich spreekt wat ze gedaan heeft. Gelukkig nam ze het later wel aan! Hihi, bij jou heeft de nestdrang ook goed toegeslagen he? @ Derona: Dankjewel voor het compliment! Wij hebben gelukkig ook alleen maar leuke reacties gekregen. Hihi, wat ontzettend leuk dat Délano die flessen herkent! En wat leuk voor het vrouwtje bij jullie in de flat, die ook zwanger is Goh, het lijkt nog de dag van gisteren dat ik ze ook thuis had staan zeg @ Journey: Oh, ik vind Tess een hele leuke naam! En, ben je de boom al gaan versieren? @ MamaMakka: Haha, ach ja, wat maakthet ook uit? In Amerika zeggen ze standaard de naam én het geslacht voor de geboorte al! Vervelend dat je niets kunt doen, dan kom je hier maar wat vaker kijken @ Mikki: Haha, ik moet zo lachen, want zo zien wij ons kleintje ook voor ons! Blonde (iets langere) haartjes en blauwe ogen We zullen het zien! Ach, ik vind het niet zo erg dat ze het weten. Marco kan zijn mond toch nooit houden en had zich al 2 keer versproken, dus ik had me daar al een beetje op voorbereid De reacties waren zo leuk, dat ik het niet erg vind! Oh, lang wachten op die meubeltjes zeg . Wat vervelend dat het resultaat tegenvalt zeg ontzettend balen. Ik heb dat ook hoor, dat alles op het kamertje van de kleine perfect moet zijn, dus ik kan me goed voorstellen dat je er vreselijk van baalt ! Zeker naar dat je vriend nu boos naar het werk is gegaan . Geef hem straks maar een knuffel, dan is het vast weer helemaal goed krijg jij van mij in ieder geval een *knuf* Wat vervelend van die draagdoek zeg, gelukkig dat je hem nog kon retourneren! Gelukkig zijn de spulletjes er! Wat balen dat ze die schroeven zijn vergeten hoe krijg je zoiets nou weer voor elkaar, denk ik dan?! @ Sanne: JEEEEEJ Je eerste verlofdag! Extra genieten nu he meid Ik ben heel benieuwd naar jullie naam! En als jullie een combi hebben, zou het inderdaad wel héél toevallig zijn, wil iemand anders ook die naam hebben! Echt mooi hoor, de klamboe en het gordijntje, nu is hij helemaal af toch, het kamertje? Hee, en dat zie ik nu pas: Mooie buik zeg! Lekker rond, erg mooi! @ MikMak: Hier dus ook al, dat vreselijke vocht! Maar vanmorgen dus die therapie gehad, en dat drukkende gevoel is wat minder, heerlijk hoor! Wat heerlijk dat je de teksten nu klaar hebt, dat is alweer iets wat je kunt afstrepen! En de enveloppen kun je meestal inderdaad gewoon al krijgen, ik heb ze ook al een tijd thuis, kun je ze heerlijk op je gemak schrijven! Je bent zeker geen amateur hoor, als er maar een stukje van je buik hard wordt, is dat inderdaad geen harde buik! Je hoort gewoon bij één van de gelukkigen die er dan nog geen last van heeft gehad. Bij een harde buik wordt je héle buik zo hard als een leren voetbal, dat herken je wel hoor. @ Ramona: Wat een goed idee! Je logeetjes laten lopen En wat lief dat je nichtje heeft gekookt zeg, dat is af en toe ook wel eens lekker, als je een keer niet zelf hoeft te koken! Dat klopt, wat je zegt over mannen . Hoe was het bij de vk? Vervelend van je kat hoor is hij al terug nu? @ CRUEL: Er is een vrouw van 70 bevallen van een kindje hoor ik net!
Ja, dat dacht ik ook, en het ergste is: via IVF! Dus er is ook nog eens een arts zo gek geweest om in haar idioot late kinderwens mee te gaan.... Arm kind