Januari 2009 mama's (deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Iuno, 1 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai allemaal

Ik ben met dit bericht op zondag avond begonnen,maar ik had geen zin meer in de pc dus het loopt wat door elkaar heen,maar goed ik ben toch altijd lekker wazig.......;-(

Dit is van vandaag.
    Hai allemaal

Nou een dik half uur aan de ctg gelegen en toen naar de poli voor controle en de CTG door te nemen,de CTG kreeg een dikke 10 dus helemaal opgelucht en blij,en mijn bloeedruk was weer moo9i wat gezakt naar 120/85 dus ook netjes,woensdag weer melden eerst CTG en dan controle en zo gaan ze steeds kijken vanuit daar wat ze gaan doen.

Dus hier weer opgelucht ;)

Hai chantalk.........Meid geen sorry zeggen waar is dat voor nodig is toch nergens voor nodig meid...........Jeetje meid beginnen diezelfde problemen weer dan,ik weet dat je een tijsje geleden ook die problemen had,ik hoop dat het snel word opgelost meid.
    Wie bedoel je met de apothekers?
    Rot ze je niet meer kunnen helpen meid,ik hoop dat de bamd je nog wat verlichting kan geven meid.
    Jezus en nu wat ga je nu doen,wat betreft je hondje?,oke ik lees het al,maar goed dat moet je ook niet doen meid dan heb je weer dubbel verdriet.
    Tnxxxx voor je knuf meid erg lief van je.
    Ja weet je wat het is,je gaat je er zo op focussen en dan voel je gewoon echt niets meer,liep er al vanaf zaterdag avond mee rond,en het werd steeds erger en erger en pfffffff ik had het echt niet meer liep te snauwen en ineens achter de pc begon ik in tranen uit te barsten en toen heb ik besloten te gaan bellen,ik weet dat ik 10 keer mag bellen op een dag als het nodig is,maar dat wil je zelf niet,en ik weet ook als geen ander als het mis is dat het dan ook gewoon mis is,en dat z eniets meer kunnen doen,maar zet dat maar eens uit je hoofd,maar goed gelukkig was het goed,maar ik denk dat ik vanaf nu om de dag naar het zkh moet,als moet ik zeggen dat de kleine uk zich nu weer goed beweegt ;),dus dat zeg ik morgen vroeg wel,ik heb woensdag weer mijn eigen controle.
    Bedankt voor je lieve woorden meid,en ik hoop ook echt dat deze 2 weken nog wat kan genieten want zo is het echt niet leuk,niet voor mij maar ook zeker niet voor mijn omgeving.....

Hai Sanne........Daar word je inderdaad erg zenuwachtig van,maar goed beter dit dan dat ik word opgenomen,maar nu is er geen sprake meer van een opname,nu niet dan het kan zo ineens veranderen,maar goed ik heb me voorgenomen van dag tot dag te leven meer kan ik niet doen,en proberen vertrouwen te hebben of weer te krijgen.
    Bedankt voor je knuf meid erg lief van je.
    Gefeliciteerd met je verlof ;)

Hai MerelQ.........Hoe gaat het met jou harde buiken?
    Gefeliciteerd met je 35 weken.

Hai Sophie........Meid heel erg bedankt erg lief van je,ik ben nu gerust gesteld en probeer dat ook even vast te houden ;)
    Wie weet meid,ik denk zelf dat je dat wel wat aanvoelt,dat de kleine eerder komt en ze zeggen het toch ook bij een 2de dat het allemaal sneller gaat ;)

Hai Lotus.........Ik draaide ineens gewoon helemaal door,zag de ergste dingen al voorbij komen en toen ze het hartje niet meteen konden vinden begon ik helemaal hard te brullen,gelukkig was het niet zo,maar wat kun je je zelf laten doordraaien ;-(
    Hoe ga jij daarmee om dan als je de kleine niet volet,ga je dan niet piekeren?
    Nog bedankt voor je succes wensen meid.
    Wie was dat hier nu,mamamakka volgens mij die had er ook zo'n last van.........die heeft speciale zalf gekregen volgens mij via de VK of de HA,als je maar wel oplet dat je het mag gebuirken bij je zw,maar dat zal je wel doen.
    Ik was nog vergeten te zeggen dat je een prachtige babykamer hebt meid ;)
    Lekker he als alles bijna schoon en klaar is ;)

2. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai Ramona........ Zeker druk was het wel gezellie met de logeetjes?
    Ja meer kan je toch niet doen meid dan afwachten,maar je hebt nu toch ook wekelijks controle dan?
    Veel succes bij de VK,ik lees straks hoe het is gegaan.
    Ik hoop dat je kat straks gewoon weer thuis is als je thuis komt,ik duim voor je.

Hai Goofychick.........Bedankt voor je lieve woorden meis.
    Ik krijg als alles normaal gaat 22-12 een ks snede,hoe laat weet ik niet we gaan die dag met 3 vrouwen onder het mes.
    Wat leuk dat jou beepje hetzelfde kreeg als zijn neefje ;)<neefje was het toch?
    Wat lief van je schoonmoeder zeg,echt super zo'n taart ;)
    Hou je ook je weeen in de gaten dat het wel oefenweeen zijn ?
    Fijn dat het wat beter gaat met je aanvallen.
    En is het gelukt met je boom opzetten?
    Wat leuk dat het geboortebord bijna klaar is ;)....dat spreken we nu af geen regen!..........Maar je hebt van dat bescermingsspul ook dat het bord daarna gewoon erg mooi blijft,het is zo'n beschermlaag,ik weet niet hoe het heet maar wij hebben het ook over de muurschilderingen van Noël heen gedaan,stel dat je een lekkage krijgt ofzo.
    Hoe is de test gegaan?

Hai mama makka........Ja ik weet het niet ik heb nooit weeen gehad en ik mag ze ook niet krijgen,maar goed als je het niet vertrouwd dat het oefenw eeen zijn dan bel je even je gyn op,en dan leggen ze je aan de CTG en dan zien ze ook meteen of je weeen hebt.
    Goed dat je hebt gebeld,maar meis luister naar je eigen gevoel goed!

Hai Anoniempjuh........Bedankt voor je succes wensen,wat ben je toch een lieverd en zeker na wat je zelf allemaal meemaakt ;-(
    Ja 22-12 dan krijg ik een ks snede.
    Meid ik blijf voor jou duimen dat jij ook een gezond bengeltje zal krijgen ik geef het niet op met mijn duimen en jij ook niet!

Hia Derona......Leuk dat jullie boom zo gezellig is geworden ;)
    Ik voel me nu gelukkig weer een heel eind opgelucht de CTG was een dikke 10 dus dat scheelt weer een hoop,maar wat heb ik vannacht liggen piekeren,weet je je kan het jezelf zo moeilijk maken als je wilt ;-(
    ja dat zeiden ze net ook weer,als ik het vanmiddag of vanavond niet vertrouw gewoon bellen en ik mag weer komen,maar gelukkig laat de kleine zich nu lekker voelen.
    Bedankt voor je knuf meid erg lief van je.
    Wat super van hem,is hij dat allemaal gaan halen als verrassing? ;) wat een schatje ;)
    Hahhaha wat goed dat hij weet waarz e voor zijn ;)

Hia Yvette.........Het klinkt erg leuk met die suprises,wat had jij gemaakt?...Wat leuk zeg dat je vader een kinderwagen had gemaakt ;)
    Nee dat meen je niet,wat zonde dat ze de nama weten,maar ach,volgens mij vind je het niet zo heel erg als ik het zo lees of niet,vooral al heel leuk om de reacties te horen toch,ik vind het ook echt een supernaam ;)
    Nou je hebt het heel erg druk gehad,dus nu wat rusten he!
    Leuk zeg dat alles zo klaar is voor de kleine ;)
    Ja een hele echt hahahaha,was wel leuk hoor ;)
    Nou weet je hij heeft dat in het begin gedaan en dan gingen we op hem in en vergaten zijn straf af te maken dus zo blijft hij het proberen ;-(
    Bedankt erg lief van je meid voor de knuf van Zoë*....ja weet je het vreet aan je,maar goed het is niet anders meer,voor hun is ze echt dood,dat is ze ook wel maar goed toch is het gewoon raar,vorig jaar kreeg Mart zijn moeder met sinterklaas van die kerstboompjes voor in de boom daar zaten de foto's van alle kleinkinderen in verwerkt,Zoë* heeft geleefd dus van haar zijn er ook mooie foto's dus ik keek en ik zag haar er niet bij dat heeft mij toe het meest gekwetst ;-(
    Ja meid dat is ook heel anders sommige van jullie hebben echt heel veel pijn,ik begrijp dat je dan wilt dat de kleine er is,ik heb alleen angst dat is ook erg,maar daar kan je aan werken en naar het zkh gaan om je gerust te voelen maar dat kunnen jullie niet.
    Opnemen hebben we ook doorgesproken,ik zit hier met nog een kleintje en dat vind ik ook erg voor hem,kijk als het echt moet dan doe ik het natuurlijk,alles voor de veiligheid voor de kleine,maar als ik nu word opgenomen is het puur voor mijn angsten en die heb ik daar ook,dus dan kan ik het ook zo doen,door vaker naar het zkh te gaan,ik woon 5 min van het kh vandaan dus dat scheelt ook weer natuurlijk.
    Fijn dat het wat helpt wat dat meisje bij je doet.

Hai Female.........Eer dat we aankwamen was het al een heel eind donker;-(,dus vlug over het kerkhof heen en de beertjes neergezet en de muziekjes aan gedaan en weer gegaan<mart was een keer meegegaan dat vond ik wel fijn......en mijn moeder had het weer prachtig schoongemaakt.(klinkt zo raar)
    Daar probeer ik me ook aan vast te houden,ik ben heel mijn zw niet zo bang geweest als nu,al gaat het nu weer wel,en kan ik alleen proberen dat gevoel vast te houden.
    Dat is het belangrijkste,die kleine doet het super........
    Wat lekker zeg muffins gebakken,ik denk dat ik deze week ook eens wat ga doen ;)
    Nou je klinkt weer schoon en fris hahahahah.
    Veel plezier met je gezin deze 3 dagen meid.

Hai Journey...........Wat een mooie naam zeg meid ;)

Hai Mikki..............Ja hetw as echt heel druk,ik was gisteren helemaal afgepeigerd ;),maar hij heeft er nu besef van en vind het zo heerlijk leuk,ook al die aandacht en die pieten,alleen nu moet ik hem uitleggen dat ze terug zijn dat begrijpt ie niet,hij komt met zijn schoen en vraagt s'morgens om een kado ;) en hij snapt er niets van ;-(
    ja dat herken ik,ik heb er zelf ook geen,dezelfde reden als jou......Gelukkig dat hij gewoon moe was dan ;)
    Gisteren lieten ze dat ook zien met de echo dat hij echt volop bewoog maar ik voelde het gewoon niet,door mijn angsten kan dit ook echt geblokkert worden zei ze,maar daarom wat extra controle om me gerust te stellen en dat is gelukkig ook gelukt.
    Bedankt voor je knuf meid ;)
    Jawel ze komen wel meid,zijn ze er al?
    ik snap je reactie dat heb ik dus ook,maar goed ik weet niet hoe duur alles was anders kan je het nog veranderen,tja en anders misschien voor jullie eigen kamer en dan voor de babykamer nieuw?,ik dnek maar mee.............Nou vanavond goed alles uitpraten dan,en anders stuur je hem even een smsje meid.
    Dat is echt balen meid,kunnen ze niet gewoon ergens schroeven kopen ofzo?

Hai Mikmak..........Mie dnou de haren gaan dus recht overeind staan,wat een grote kwallen daar,nou sorry maar zo doe je gewoon niet,ik heb het zelf ook meegemaakt in het Carolus,ik kom ook niet meer in dat zkh,ik was na 4.5 jaar eindelijk zw en liep bij de vk omdat ik een bloeding kreeg moest ik naar het zkh en kreeg daar een echo ik zou toen 9 weken zijn en had een windei een lege vruchtzak dus,dus zei die de echo deed,ik zie niets je bent niet zw,ja hallo ik had toch een positieve test,maar goed ze zag dus wel die zak dus die gyn erbij en ja je bent schijnzwanger,ik volede me net een koe ofzo,wat nu,ga je maar melden bij de balie voor ee curretage en niet van sorry of wat naar,ach dat maken zoveel mensen mee,ik heb tranen met tuiten gehuild ze hoorde mij in de wachtkamer,ik melden bij de balie zit daar zo'trien ja wat denk je wat je komt doen dat je zomaar word gecureteerd,mijn bek viel echt open,ik ben toen echt weggegaan en naar een ander zkh gegaan,en daarw erd ik liefdevol ontvangen.................en dan lees ik jou verhal en dan denk ik jezus wat een klo********!

Hai Birthe.......Ik ben mezelf gewoon aan het gek maken,ik moet nu ook echt proberen normaal te gaan doen ;-(
    Ja dat zal een hele opluchting zijn,maar ook dan is het nog 5 maanden erg spannend,want dan kan de cranio schedel zich nog open baren.
    Nou ik kreeg ze niet te pakken dus ik ben niet geweest ;-(
    Heeft je zusje nog nergens last van?
    hahahahha nou ik schrok er echt van hahaha,in goede zin dan,maar je hebt echt een flinke toeter hoor ;)

3. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Merleq, fijn dat die harde buiken weg zijn. Ik heb dat ook met de vluchttas maar heb het dan ook in een helft van de babykast gedaan, kan ik het makkelijk pakken en weet hubbie waar het ligt.

@Birthe, spannend iid van je zus, ook erg leuk natuurlijk!

@Female, de boom staat nog niet. Hubbie was te druk gisteren. Ben nou eerst bezig met de kussens van de bank aan het opvullen misschien dat de boom vanavond gaat staan. De lampjes kan ik er niet zelf in doen daar is de boom te hoog voor, en dan wordt hubbie boos als ik op een stoel ga staan :)
    Denk aan jezelf en de kleine met je verlof hoor.....ziek melden met 34 weken heeft niet zoveel zin want dan gaat automatisch je verlof in. Ik zat daar eerst tegen aan te hikken maar ben blij dat ik het gedaan heb want had het nou niet meer volgehouden.

@Mikki, zijn je meubels al gekomen? Oja lees het al.....shit zeg van die schroeven.

@Sanne, lekker he! Gewoon lekker je eigen gang gaan, en lekker niks moeten, nou ja, niks, bijna niks dan. Als het vandaag niet is is het morgen wel denk ik dan altijd. En het smiddags even gaan liggen vind ik super, zeker omdat ik ook al een aantal weken niet goed slaap. Auto naar Groningen....pffff dat red ik echt niet meer. Heb zaterdag dan ook mijn moeder voor het laatst gezien met mijn dikke buik in Deventer. Dat is wat dichterbij voor ons en ze was daar een paar dagen.
    Ja je moet twee digi thermo meters hebben. Geen oor thermometer. Dus ga nog eentje bij de kruidvat halen.

@Ramona, ja het is ook een wonderkind, wist je dat nog niet, hahahahaha! We zien het wel, stiften we het wel bij.

@luiertaart, zal wel ff een foto maken en in mijn album zetten.

@yvette, had je al gpbt, en volgens mij heb ik net antwoord terug gekregen :)

4. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Glucose tolerantietest: dank voor jullie lieve medelevende berichtjes.
    Heb het overleefd, bloedprikken viel mee, want je kreeg een prik in je vingers, gevolg was wel dat ik met zes vingers in de pleisters liep :(
    Het drankje, drie kwart liter soort suikerdrank was minder. En vooral het nuchter zijn viel me zwaar. Werd op den duur misselijk en kreeg last van zuur. Maar goed het is achter de rug, alles voor het goede doel. Soms zag ik een kleine langs komen in de wachtkamer en dacht, daar doe ik het voor!
    Vrijdag naar de gynaecoloog, zullen ze de uitslag wel hebben, verwacht dat het niks is maar je weet maar nooit.
    Verder wel al voor de derde keer deze week licht in mijn hoofd, echt duizelig. Zo net weer, moest echt ff gaan liggen. Geen idee hoe het komt.

Ga ff verder met mijn nestdrang!

x

5. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    Zohee, ben net terug van een weekendje sinterklaas vieren bij de familie... en er staan weer heel wat pagina's bij! Moet eigenlijk ook nog even aan het werk, dus ga ik later weer even op iedereen reageren...

Er lagen dit jaar allemaal cadeautjes die heel mysterieus "baby" gelabeld waren bij. Hihi, grappig hoe de schoonfamilie mee leeft. Verder gaat alles zijn gangetje. Beeb is lekker druk en af en toe nog steeds oefenweeen, maar verder niets raars aan de hand. Vraag me wel af of ik ook nog striae ga krijgen.

Ik hou wel een boel vocht vast de hele tijd... dikke enkels tot het pijnlijke aan toe. Voel me net een michelin mannetje. :(

En dan nog een vraagje ... hoe herken je nou vruchtwater?

6. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    Hey meiden hoe gaat het hier?
    Ik blijf jullie in de gaten houden hoor.
    Hier gaat alles na omstandigheden heel goed. Rene is weer aan het werk. Ik geniet van mijn zwangerschapsverlof (verveel me dood hahaha) en we zijn weer druk aan het klussen, zodat Ties* kleine, grote broer kan worden binnenkort (hopelijk).

Well, big sister is watching you all ;).

7. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Hallo Meiden,

HIer een Januari 2008 mamma.

Bij deze een berichtje om jullie allemaal ontzettend veel succes de komende tijd te wensen.

Heb net een aantal pagina's gelezen, en de verhalen komen me af en toe heerlijk bekend voor.

Probeer zoveel mogelijk te genieten en nogmaal succes met de laatste loodjes!

8. Merijn

Merijn Niet meer actief

@ mikmak: het is van die ongesteldheidspijn in je onderbuik die komt en gaat net zoals de harde buiken. En bij mij zitten die dus ook in mijn onderrug tegelijkertijd. Gister deden ze zo'n pijn dat het wel oefenweeen moesten zijn ;) Zou niet weten wat het anders is hihi. Maar de 1 heeft ze wel in combinatie met die pijnlijke trekkingen en ander heeft alleen wat harde buiken. Dus don't worry dat je ze niet opmerkt hoor :)

@ goofychick: ben benieuwd naar de uitslag! Het is in ieder geval weer achter de rug...
    Ik ga inderdaad ook maar mijn tas voor de helft inpakken en de andere helft gewoon constant bij elkaar op dezelfde plek neerleggen. Dan kan ik er nog wel bij maar hebben we het wel zo bij elkaar gezocht als de bevalling zou beginnen.

@ mikki: jeetje, lekkere winkel zeg :( Naja je kunt in ieder geval wel alvast beginnen met het inrichten ;) Alleen de kledingkast nog niet.

@ Yvette: JEMIG, 70 jaar?! En dat via ivf?! Absurt!
    Mijn oom en tante (die een jaar geleden hun zoontje hebben verloren nadat mijn tante met bijna 28 weken is bevallen in egypte) zijn nu ook bezig met IVF maar de tweede poging is weer mislukt :( Nu hebben ze er dus nog maar 1 die wordt vergoed... Echt zo sneu :(

Vandaag is er bij ons de jaarlijkse rente bijgeschreven op de spaarrekening! Ik was dat helemaal vergeten en dat terwijl het echt een heel lekker bedrag is :D Dus dat is weer een financiele meevaller zo in december :) En dan de 24e ook nog de 13e maand van mijn man :D Beter! :)

9. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Cindy meis wat kom je toch sterk over,ik hoop dat Ties snel een broertje of zusje erbij krijgt

@Lizab lief dat je ons allen succes komt wensen

10. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

Terug van controle...

Bloeddruk 139/72.... en 2 kilo erbij (!) in 1,5 week tijd... :(
    Mijn ijzer gecontroleerd... en ondanks de weeeeeeken floradix dus hetzelfde gebleven..... gelukkig ook niet gedaald...
    maarja.. ik neem zwangerschapsvitamines en floradix...en nog niets stijgen... maar goed... zolang hij maar niet daalt...
    (vorige zwangerschap hielpen de ijzertabletten ook niet..)...

Verder zei de vk dat ik over 3 dagen gewoon mag bevallen... :confused:
    dat is toch wel raar om te horen hoor.... IK MAG AL OVER DRIE DAGEN!

Ook hoef ik niet te gaan liggen omdat de kleine al wat ingedaald ligt... ik vertelde trouwens dat de vorige vk zei dat ik ondanks mijn zoontje niet ingedaald was.. niet in de AH hoefde te gaan liggen... en toen zijn deze vk dat zij altijd hetzelfde zegt...
    als je namelijk midden in een winkel gaat liggen, met ambulance en al die mensen etc.. etc.. veroorzaakt dat alleen maar een hoop stress... gewoon snel naar huis... en daar liggen...!

3 dagen..... zucht.. moet gelijk ff aan t idee wennen...

11. Merijn

Merijn Niet meer actief

@ Yvette: oh ja mijn studiemotivatie is inderdaad verdwenen haha. Dat komt doordat ik bijna niets hoef te doen (behalve dus iedere week 2 a 3 artikelen lezen) en dan kom ik in zo'n ik-doe-niets-stemming. En dan gaat het studeren dus ook niet meer. Ik kan het beter druk hebben, dan gaat het veel vlotter :)

Nu ga ik even een tosti maken en daarna weer een grey's anatomy kijken :D Ik ben alle seizoenen nogmaals aan het afdraaien sinds ik me thuis verveel ;)

12. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Ramona fijn dat alles goed was bij de vk,en idd een raar idee dat je over 3 dagen mag bevallen hihi

enne ja dat klopt toch dat als je kindje nog niet is ingedaald en je vliezen breken,dat je idd gelijk moet gaan liggen?

13. Merijn

Merijn Niet meer actief

@ Cindy: jeetje inderdaad, wat klink je ongelofelijk sterk :) En wat lief dat je hier even komt kijken. Ik hoop dat er heel snel een broertje of zusje bij komt voor Ties :)

14. ramona0309

Nou als je in de Albert Heijn loopt mag je dus gewoon nog naar huis toe... en is thuis liggen tijd zat...
    Dus gelijk plat gaan liggen... is wat overdreven...en niet echt gunstig.. als je ergens bent, waar het een hoop stress opleverd...
    (vond het raar dat mn vorige vk dat zei.... maar deze denkt er dus hetzelfde over...)..

15. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    OK ja dat werd mij toen ook verteld bij Délano
    waar heeft het ook alweer mee te maken,dat niet je placenta naar beneden zakt ofzo?of hoe ook alweer

16. ramona0309

navelstreng

17. KleintjeValentijntje

KleintjeValentijntje Fanatiek lid

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    @ Patrieske: Hee meiske, wat goed dat het vanmorgen allemaal goed was in het ziekenhuis!
    Ik had trouwens een bed gemaakt voor mijn broer, want die ligt altijd te slapen ;)
    Nee, ik vind het helemaal niet erg dat ze het weten! En dankjewel :D
    Ah zo, dus het is gewoon een trucje van hem, om geen straf te krijgen ;) Wel slim!
    Dat vind ik wel heel erg dom en ondoordacht, dat ze geen foto van Zoe* hebben toegevoegd. Misschien hebben ze juist gedacht dat het te pijnlijk zou zijn, maar dat vraag je dan toch even? Toen mijn oma in augustus overleed, hebben wij ook aan mijn tante gevraagd of haar overleden zoon erbij moest komen te staan, hij is één helft van een tweeling. Zij wilde dat eerst niet, maar later toch ook graag wel, dus dat kindje is ook vermeld in de advertentie. Hij heeft trouwens ook maar 2 dagen geleefd, maar dan nog.
    Ik wil niet dat jij jou angsten nu wegwuift omdat ik en een paar anderen zo’n pijn hebben… Nu wil ik niet cru overkomen, maar ik zou ook niet willen ruilen hoor, het is verschrikkelijk wat je hebt meegemaakt met Zoe* en het is ook vreselijk dat je dat zo’n angst inboezemt voor deze zwangerschap.

@ Goofychick: Ja ;) Je hebt antwoord terug! Hee en ehm, waar blijft die foto ;) ?

@ Libra: Hee meiske, sterkte met dat vocht! Misschien is zo’n therapie die ik vanmorgen heb gehad, ook wel wat voor jou?
    Wat ontzettend leuk dat je schoonfamilie zo meeleeft!
    Vruchtwater is normaliter helder van kleur, ruikt megazoet en herken je blijkbaar, ook al heb je het nog nooit meegemaakt. Hoezo, denk je soms dat je vruchtwater bent verloren? Bij twijfel gewoon je vk bellen meid!

@ Cindy: Wat ben je toch een lieverd, dat je ondanks je onmenselijke verlies toch nog even hier wat laat horen! Ik ben blij dat het naar omstandigheden goed gaat. En ik hoop echt dat als jullie eraan toe zijn, je snel opnieuw zwanger mag raken om een broertje of zusje voor Ties* te maken!

@ Lizab: Wat een leuk berichtje! Dankjewel voor je steunende woorden!

@ MerleQ: Ja, dat dacht ik dus ook, volledig onverantwoord, dat mens (sorry dat ik het zo zeg) kan zo dood neervallen en dan heeft dat kleintje geen moeder meer…
    Ja, erg zeg voor je oom en tante… vreselijk is het als je een kinderwens hebt, die niet vervuld wordt, om wat voor reden dan ook…
    Heerlijk, zo’n 13e maand, die wil ik ook wel, haha! Eens afwachten of mijn mannetje dit jaar weer een bonus krijgt!
    Dat herken ik nog wel hoor, wanneer je het te rustig krijgt met iets, dan gaat het versloffen. Kun je het inderdaad beter druk hebben en bezig móeten blijven… Maar goed, je bent begonnen las ik, dus succes hoor!

@ Ramona: Wat goed dat alles weer goed is meid! En ja, 3 dagen, dat is al ongelooflijk snel! Ik ben benieuwd wanneer jou uk geboren wordt!

@ GEBROKEN VLIEZEN & LIGGEN: Bij mij werd verteld, dat als het kindje nog helemaal niet ingedaald is en je in één keer heel veel vruchtwater verliest, je wél meteen moet gaan liggen, omdat door de ‘stroming’ van het vruchtwater, de navelstreng meer het geboortekanaal in getrokken kan worden en als het kindje dan zak, het kindje met zijn hoofdje de navelstreng afklemt, waardoor niet alleen de voeding, maar ook het zuurstof afgekneld wordt. Dit komt alleen zelden voor, dus je hoeft niet meteen in de stress te raken, vertelde mijn vk.

18. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Ramona owh ja dat was het

19. KleintjeValentijntje

KleintjeValentijntje Fanatiek lid

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Zo, nu ga ik gauw de berging in, even wat schilderen aan het geboortebord! :D

20. winter15

winter15 Niet meer actief

@Ramona: fijn dat alles toch goed is, jeetje over 3 dagen...gaat nu wel heeeeeel snel he?

@Derona: je moet gaan liggen omdat anders de navelstreng om het nekje kan komen vast te zitten..

@Goofychick: gelukkig is het weer achter de rug!doe je wel rustig aan met je nesteldrang. Bedankt voor je antwoord over de thermometers, gewoon bij de Kruidvat te halen dus, thanks!

@Libra: ach...leuk zeg, kadootjes voor de baby, wat heb je gehad?

@Yvette: 70 jaar, is toch belachelijk dat dat kan..
    ja, het kamertje is nu wel zo'n beetje af. Ik ga nog wel de klamboe ietsje veranderen met roze decoratie, ik haal die witte linten eraf.

Het bedje moet nog goed opgemaakt, maar ik heb Aerosleep en dat ziet er niet zo mooi uit als dat roze hoeslakentje, haha! daarom heb ik ook hydrofiele luiers geverfd dan leg ik dat over dat witte dan kan ze daar met haar hoofdje op liggen.

@Merleq: begrijp dat je motivatie ongeveer 0 moet zijn nu...voor je studie..veel plezier met kijken!

@Cindy: knap van je meid, nou dan wens ik jullie ontzettend veel succes met klussen (en plezier..;)
    Voor een mooi broertje of zusje voor Ties*

@Patrieske: nou, gelukkig het gaat er om dat je jezelf er prettig bij voelt, wel fijn dat ze zo met je omgaan en dat je gewoon langs mag komen wannneer je ongerust bent. is inderdaad anders als jij daar beschrijft in dat andere ziekenhuis net als Mikmak..is toch belachelijk dat ze zo met je omgaan!

Ik moet eigenlijk boodschappen doen, maar heb echt geen zin.. ik durf eigenlijk ook niet met de auto, ik heb vorige week te ver doorgereden met mijn tank denk ik...ben als de dood dat ik zo aan de kant van de weg sta zonder benzine...zou echt iets voor mij zijn..vind tanken zoiets vreselijks...
    misschien dan toch maar mijn fietsbanden oppompen..

Deel Deze Pagina