@ merle, en de rest, hihi, dat scheelt dan weer.... wat betreft harde buiken en het voelen van felle oefenweeen, heb ik dan ongeloofelijk mazzel... wat betreft vocht in het lichaam heb ik dan wat meer pech.. lijk iedere dag nu wel aan te komen.... @ramona, jeetje zeg... je mag gewoon al... pffff, vind dat bevallen toch nog wel een dingetje hoor... maar is toch wel lekker meis, als het achter de rug is... krijg je je lichaam weer terug. @cindy.. knap hoe je je er doorheen slaat, en het leven oppakt! succes nog en heel veel sterkte @patrieske, nou hebben ze bij jou ook lekker gedaan... ik snap gewoon niet dat mensen zoo lump kunnen omgaan met andere mensen... die gynecologen mogen dan hele dagen niets anders doen, maar voor mij en denk voor iedereen is het gewoon een bijzondere ervaring, ongeacht of het heel moeilijk ging of zoals bij mij binnen 3 maanden gepiept.... ewen beetje meeleven kan echt geen kwaad, en het zou toch je dag blijer moeten maken als je allemaal vrolijke mensen ziet... @yvette, therapie he.... misschien nog een dingetje voor mij om te doen.... want ik wordt er echt niet goed van.. vanmorgen kreeg ik geeneens mn laarzen meer aan, die eigenlijk wel heel breed zijn... maar ja volgens vk is het enige dat echt helpt bevallen, en dat wil ik nu nog eventjes niet...
@ merle, en de rest, hihi, dat scheelt dan weer.... wat betreft harde buiken en het voelen van felle oefenweeen, heb ik dan ongeloofelijk mazzel... wat betreft vocht in het lichaam heb ik dan wat meer pech.. lijk iedere dag nu wel aan te komen.... @ramona, jeetje zeg... je mag gewoon al... pffff, vind dat bevallen toch nog wel een dingetje hoor... maar is toch wel lekker meis, als het achter de rug is... krijg je je lichaam weer terug. @cindy.. knap hoe je je er doorheen slaat, en het leven oppakt! succes nog en heel veel sterkte @patrieske, nou hebben ze bij jou ook lekker gedaan... ik snap gewoon niet dat mensen zoo lump kunnen omgaan met andere mensen... die gynecologen mogen dan hele dagen niets anders doen, maar voor mij en denk voor iedereen is het gewoon een bijzondere ervaring, ongeacht of het heel moeilijk ging of zoals bij mij binnen 3 maanden gepiept.... ewen beetje meeleven kan echt geen kwaad, en het zou toch je dag blijer moeten maken als je allemaal vrolijke mensen ziet... @yvette, therapie he.... misschien nog een dingetje voor mij om te doen.... want ik wordt er echt niet goed van.. vanmorgen kreeg ik geeneens mn laarzen meer aan, die eigenlijk wel heel breed zijn... maar ja volgens vk is het enige dat echt helpt bevallen, en dat wil ik nu nog eventjes niet...
Lotus, Mijn verlof krijg ik wel en daar blijven ze mooi vanaf Ik wilde alleen heel graag na deze week stoppen (34 wkn) en dan 2 weken vakantie erachter. Maarja dat gunnen ze me blijkbaar niet. Als ik het niet krijg werk ik door tot 36 wkn en dan kom ik ook op dezelfde datum terug dus vraag me af waarom ze moeilijk doen. Het lopen en staan doet me steeds meer pijn dus daarom wil ik graag met 34 wkn stoppen. Met die beagle dat is echt kl... Ze wisten waar ze aan begonnen Goofychick, sint heeft jullie ukkie dus ook goed verwend! Leuk is dat. Hier zijn ze ukkie dit jaar vergeten Mamamakka, oefenweeen is heel normaal hoor..niets om je zorgen om te maken. Hoort er helaas bij. Anoniempjuh, vind het echt top van je dat je na zoveel tegenslag toch hier mee blijft lezen Ik hoop echt dat jullie dat wonder ook gegund wordt. Derona, haha ja dat gevoel heb ik soms ook..of zo lekker tegen je ribben aan duwen met de billen Yvette, ohjeetje wat erg dat ze de naam hebben geraden Wel een mooie naam btw! Verlof en beagle zie antw.Lotus Jullie uk mag echt al bijna komen! Super! Grrrr wilde ik de tekst even kopieren druk ik op plakken dus weer een stuk weg Dan alvast deze reactie en ga ik weer even terug kijken wat ik kwijt ben
Waaah, ik ben 18 kilo aangekomen gewoon... En ik ben nog niet eens uitgezwangerd... Voel me net een michelinmannetje met al dat vocht. *baal*
Alléén in dèze situatie is het idd van groot belang dat je wel onmiddelijk gaat liggen, òòk midden in de supermarkt! Maar komt maar heel zelden voor. Als je beebje al is ingedaald en/of je maar kleine beetjes vruchtwater verliest, hoef je dus nìet onmiddelijk te gaan liggen.
@chantalk, das mooi balen dan met je verlof.. ik zou ook doorwerken tot 36 weken, maar ik stop er ook een week eerder mee, want vind het allemaal veel te vermoeiend... en jeetje dat ze daar zo moeilijk over doen dat je gewoon wat eerder wilt stoppen en je vakantie dagen voor wilt gebruiken... zeiksnorren zijn het... en als het niet meer gaat gewoon ziek melden, bij ziekte kunnen ze dus niet je verlof in laten gaan.... @libra, troost je ik denk dat ik ook zoiets al ben aagekomen als het al niet meer is.... shocking he! qua gewicht mag het wel komen.. want het wordt nu ook echt zwaar in de heupen
Female, dankje. Dat ga ik ook zeker doen nu..aan mezelf denken. Stiekem sloopt het je toch wel als je maar blijft malen over alles Oh lekker even je lichaam zo verwennen. Vind Kynan dat allemaal goed? Ik laat Luca meestal nog even lekker in de douchebak spelen als ik mezelf aankleed, maar na een tijdje wordt hij ongeduldig Geniet lekker van de 3 dagen samen. Journey, mooie naam! Deze stond ook op het lijstje toen ik zwanger was van Luca Mikki, nee dat gaat echt niet samen..we hebben dus geen keus. Wat balen dat het rolgordijn niet is zoals je had gehoopt. Heh bah en dan ook nog ruzie gehad..dat vind ik ook altijd zo vreselijk. Sanne, jeeeeh verlof! geniet ervan Mooie buik en mooi kamertje Mirella, dat is ook balen dat dat meisje dezelfde naam heeft. Ik zou hem denk ik ook wel gewoon aanhouden. Birthe, ja daar heb je gelijk in. zoonlief is wakker geworden..er viel iets op de grond gevolgd door een OHOH! Zo maar even gaan kijken Derona, haha grappig die groene flessen bij de flat Weet je meteen dat er nog iemand zwanger is..nu even opletten wie ze oppikt Yvette, jeetje meid, balen dat je zoveel last hebt. patrieske, ja die problemen blijven terug komen Ik ga me er niet meer druk om maken heb ik mezelf voorgenomen. De apothekers zijn mijn baas en de 2de apotheker bij ons in de apotheek. Fijn dat je de kleine weer voelt bewegen..kan me heel goed voorstellen dat je dan echt bang wordt..en gewoon bellen hoor als je het niet vertrouwd Ah joh je omgeving is het straks allemaal vergeten..dat jezelf nu lekker voelt is veel belangrijker Nu ga ik echt naar zonlief want die staat te gillen van de lol in bed Bumba Bumba Bumba Bumbaaaaaaaaa
@Chantalk ja ik weet van wie ze zijn,mijn boven buuf . Vorige keer toen ze zwanger was zag Roelof dat ze die flessen buiten zette,en kwam toen snel naar binnen nou de buuf is ook zwanger hihihi en nu zie ik ze staan
Mikmak, ik woog 64 kilo toen ik begon en nu zit ik op 82! Ik ben nog nooit in mijn leven zo zwaar geweest... mijn enkels en mijn handen zijn dik, en mijn knieeen ook... overal zit vocht... Lijkt wel of het echt uit het niets komt op zetten al dat gewicht. Baal echt zo enorm he... en dan moet ik nog 6 weken zwangeren ook! En dan zegt iedereen dat ik zo'n mooi buikje heb... nou ik voel me zwaaaar onaantrekkelijk.
Hihihihi....leluk he die cadeautjes. Heb net twee prenteboeken gekocht die bij bruna voor weinig waren, vroegen ze of het cadeautjes waren....dacht waarom ook niet....voor onder de kerstboom voor papa en de kleine!
Mikmak, ze kunnen bij ziekte wel je verlof in laten gaan als het voorbij de 34 weken is, sterker nog, dat zijn ze wettelijk verplicht!
heeeeeel herkenbaar... normaal weeg ik rond 58 kilo.... Woog de eerste keer bij vk met kleren/schoenen... 66... was volgens mij al wat aangekomen door de mk hiervoor.... maar iig... net stond de teller op 85 kilo.... en dus weer 2 kilo erbij in 1,5 week.... kreeg vorige week al de opmerking van mijn vriend: Sjeezis, moet je kijken wat voor poten je hebt... je hebt bijna geen knieeen meer..."... Nou voelde ik me gelijk nog dippie-er... Mn armen enzo valt wel mee.... zit echt in mn buik/heupen/ kont/benen... mn kater is nog steeds niet terug... zie het somber in... wacht 1 daggie af..en dan zet ik een foto op marktplaats en amivedi... Zelf heb ik een slecht gevoel omdat dit echt een slimme kat is.... Kans soms zo mopperen op die beesten, maar als er iets mee is..
ramona: Jeetje, dat was wel een beetje een botte opmerking van je vriend... je voelt je al zo onzeker over je uiterlijk... tenminste ik wel Hoei, kater doet raar? Weet je zeker dat je niet gewoon gaat bevallen binnenkort? Heb wel eens gehoord van andere zwangere kattenbezitters. Een paar dagen voor de bevalling was poes verdwenen en een tijdje na de bevalling kwam ie weer terug. Of ze doen plots heel raar. Ze hebben het vaak sneller door dan wij...
uhhhh ja...? Weet wel dat toen mijn vorige partner thuis kwam om te overlijden... de katten de hele tijd op de grond bij hem de wacht hielden... tot hij zijn laatste adem had uitgeblazen, toen gingen ze direkt naar hun mandje... Dat was heel raar om te zien.... maar wist niet dat ze ook wel eens een paar dagen "aan de wandel" gaan als er een bevalling aankomt... Nu moet ik wel zeggen dat ik de kleine (bedoel de baby dus ) de laatste dagen ontzettend druk vind...! Net of hij zn draai niet kan vinden.... We zullen zien....
Mijn buurvrouw had dat zelfs. Poes was een week voor de bevalling plots spoorloos verdwenen. Is weken later pas weer terug gekomen. Ze hadden al helemaal niet meer verwacht dat hij terug zou komen...
ja herken het helemaal... ik was 58 kg en nu nu ben ik gewoon een kamerolifant.... en ik wou dat ik mn lichaam terug had.. iederen zegt idd, goh wat zie jij er goed uit, en stralen en mooie buik.. ik weet wel beter en voel me loodzwaar, en alles doet zeer... ook manlief heeft zoiets ik wil mn meissie terug nu! ja ik ook
ja echt, want ziek zijn is toch niet verlof.. ziek is ziek toch? jeetje... ben blij dat ik nog maar 4 dagen hoef te werken, want ben het spuugzat... zit wel hele dagen nu te forummen, of iig ben ik er veel.. maar toch.