@ramona ja hahahahahaha, zo had ik de banner nog niet bekeken, maar idd *lol* Hoe lang is je kater al weg dan? heb 1 kere gehad dat 1 van de poezen 4 dagen weg was, wilde het bakje op gaan ruimen en daar zag ik haar ineens de straat oversteken... waar ze al die dagen is geweest mag joost weten, maar iig kwam ze na verloop van tijd weer binnen huppelen... en dan wil je dr als liefste huisarrest geven, maar hoe doe je dat dan als je op dat moment op curacao woont en dus altijd alle ramen open hebt!
Hihi... gelukkig begrijp je mn vorige opmerking... had hem geplaatst en dacht... oei dalijk denkt ze dat ik het rot bedoel.... maar ik ben ook een olifant hoor.. zoals je hebt kunnen lezen... dus we weten nu dat JIJ een baby-olifantje verwacht... Kat is dus (pas) sinds gisterochtend weg... maar zoals ik al zei dit is echt een slimme kat... mn andere kat is ooit ruim 1,5 maand pleite geweest... maar dat is een echt "sullig" geval... Hij zat toen ongeveer 10km verderop... en mensen hadden hem zien staan op marktplaats... Deze kat blijft altijd maar 1 uur buiten ofzo... zeker als het koud is...! vandaar dat ik zo raar vind...
@gewicht: ik wil jullie niet ontmoedigen, maar vorige week was ik heel enthousiast tegen mijn buurvrouw aan het vertellen dat ik nog maar zo weinig aan was gekomen, vertelt zij: ja, dat had ik ook, alleen in de laatste 6 weken ben ik toen nog 16 kilo aangekomen Verder alles goed hier, mis mijn mannetje, die is voor cursus 2 dagen naar duitsland. Best ernstig, voor het eerst in 5 jaar moet ik 2 dagen en nachten alleen blijven... jezus, wat mis ik hem!
@ramona, kat heeft het gewoon effe op de heupen... die van mij was ook een slimme kat.... en was zeker erg vreemd dat ie zo lang weg was.... misschien toch ergens gekropen waar die niet weg kan, of gewoon echt een eindje aan de wanderl gegaan... nou duimen draaien dat ie vandaag of morgen boven water komt... en ja een baby olifant.. ik hoop het niet... dan liever is zo dik.... ipv een reuze baby eruit persen...
Dat is echt niet normaal hoor. Dat ontmoedigt me dus ook absoluut niet Mijn moeder kwam de laatste 8 weken juist helemaal niets aan. En mijn tante ook niet. Ik zit nu op de 13 kilo. Het gaat niet heel hard meer gelukkig. Ben heel benieuwd hoeveel kilo er na de bevalling weer af is
Jemig Cindy wat goed van jou dat je al zo sterk overkomt ik hoop id dat je nog even van je verlof kan genieten. Ramona wat gaat het toch snel he 3 dagen........... Yvette fijn dat het zo'n verlichting gaf bij de fysio Hier kom ik ook de laatste weken vreselijk aan en ik ben idd net een michelin mannetje van het vocht, vreseljk gewoon. Vanmiddag hebben we saampies boodschappen gedaan, en net de kerstversiering klar, vriendlief heeft het buiten gedaan en ik het boompje binnen is toch best weer gezellig eerst wou ik er niks aan doen maar ben blij dat we het toch gedaan hebben
Oh ik zie net dat ik 2 weken terug op 11 kilo zat! Dus toch 2 kilo in 2 weken... Maar een week terug zat ik ook op 13 kilo dus dat betekent dat ik toen 2 kilo in 1 week was aangekomen
Hier ook een kamerolifant hoor! Weeg al 83 kg bij 1.m76 Maar uit ervaring weet ik dat ik me na de bevalling - zo'n 2/3 maanden erna, meer baalde van mezelf dan nu. M'n haar viel uit, ik wilde nog minstens 6 kilo kwijt (wat maar niet lukte), ik had een voortdurend slaapgebrek en vond het heel moeilijk om weer te werken en m'n dochtertje naar de creche te brengen (ookal was het maar 6 ochtenden per maand).
hihi.. kan het toch hard gaan... Heb al eerder verteld dat ik vorige zwangerschap 4 kilo in 1 week was aangekomen... dus ik zie wel hoe het gaat hier.... Maak me ook iet uit hoeveel ik aankom... dat is niet belangrijk... belangrijk is wat er weer afgaat... en dus hoeveel er blijft zitten...!
oja vergeten te zeggen.... 86 kilo bij 1.68.... oja hier ook zo'n erge haaruitval... echt absurd.. was toen nog naar de ha gegaan daarvoor...! Ben benieuwd hoe dat nu gaat... (even gewijzigd... had er nog 85 staan... maar tis 86 dus...)
Ik ben vreselijk . Marco is morgen jarig en ik heb niets, helemaal niets! En ik kan niet naar de stad omdat ik de auto niet meer in kan, dus kan ook gewoon niets meer halen . Net even met hem over gehad, dan gaan we woensdag maar lekker uit eten en naar de nieuwe James Bond, daar wil hij graag naar toe . maar toch voel ik me er slecht door @ Sanne: Hee meiske, heb je nog boodschappen gedaan? Waarom heb je zon hekel aan tanken? Slang erin, pompen en klaar! Oh dat is leuk, roze accenten aan de hemel, dat maakt het weer net even wat meer meisjes-achtig! Wij hebben nog een tijd getwijfeld over die aerosleep, maar uiteindelijk niet genomen Weer nu eigenlijk niet meer waarom we hem niet hebben genomen @ MikMak: Ja, ik zou het zeker eens proberen. Ik heb er wel gemak van, alleen is het vocht niet echt minder, maar wel die irritante tintelingen en dat drukkende gevoel van binnenuit. Vrijdag komt ze weer, daarna kijken we verder hoeveel effect het heeft. Mijn vk zei ook al dat het enige dat in dit stadium van de zw. nog helpt, bevallen is Maar ik moet nog 4 weken! En laat hem nog maar even zitten hoor (Schrale troost, ik krijg mijn (eerst veel te wijde) laarzen ook niet meer aan Ben echt zon opblaaspop! MikMak: Goofychick heeft inderdaad gelijk, als je je ziek meldt, gaat je verlof in bij 34 weken zwangerschap, verplicht! Zwaar balen, ook voor mij, ik heb dus geen keuze gehad en moet officieel weer gaan werken als onze uk pas 10 weken is Dat wil ik dus ook niet en heb al gezegd dat ik dan 2 weken verlof erbij wil (vakantie inleveren dus) Wat lees ik nu, heb jij op Curaçao gewoond? Wauw . wij zijn daar vorig jaar op vakantie geweest en toen had ik echt zoiets van: Hier wil ik wel blijven wonen! @ Chantal: Dankje voor het compliment! Ik vind het niet eens erg dat ze de naam weten, had wel verwacht dat Marco zich vroeg of laat zou verspreken Je hebt gewoon gelijk dat het gezeur is dat ze die 2 weken verlof niet goedkeuren . Ik zou niet doorwerken als ik jou was tot 36 weken, straks begin je helemaal kapot aan de bevalling! Dan zou ik me eerder gewoon om de dag ziek melden of zo Slecht, ik weet het, maar ze konden voor mij dood vallen hoor! Ja en met jullie beagle, ik vind het gewoon dom, ze wisten inderdaad waar ze aan begonnen sommige mensen! @ Libra: Hier al 19,5 kilo, dusssss schrale troost? Wij vallen straks na de bevalling ook weer enorm snel af hoor, dat vocht ben je met 2 dagen kwijt, zeiden ze tegen mij! Ik heb vanmorgen therapie gehad voor het vocht, vrijdag weer en dan kijken hoeveel het helpt, ik hou jullie op de hoogte! @ Iuno: Precies, dat is ook wat ik ermee aan wilde geven, de kans dat de navelstreng ertussen komt is, door verschillende omstandigheden, erg klein. @ Goofychick: Hihi, heerlijk toch, die cadeautjes @ Ramona: Meiske, die van mij blijven eigenlijk ook nooit lang weg, maar laatst was onze kater in een keer ook een lange tijd weg. Voelde me ook zwaar klote, maar de volgende dag kwam hij weer vrolijk binnenlopen alsof er niets aan de hand was. Ik hoop dat jou kater ook snel weer terug is! @ Re: Oei, 16 kilo in de laatste 6 weken? Moet er niet aan denken! Ach arm ding, dan maar wat vaker hier komen. Ik kan me goed voorstellen datje hem mist! @ Journey: Oh wat leuk, bij jullie dus ook al alles in kerstsferen, heerlijk is dat he En ja dat vocht pffffff vreselijk! Ik hoop gewoon dat die therapie enigszins helpt (iig wel tegen dat vervelende gevoel) @ GEWICHT: 80,5 en maar 1.69 cm en begonnen bij 61! Dus wie is hier nou de kamerolifant? Ach, wat Ramona zegt, het belangrijkste is wat er straks weer af gaat!
@Goofychick: dat is ook apart dat je je moeder pas weer ziet als de kleine geboren is..raar idee zeg! Daarom ga ik nu ook gelijk in het begin van mijn verlof dan durf ik nog wel alleen dat stuk te rijden, met kerst zijn we ook op een paar adressen in Groningen uitgenodigd...maar weet nog niet of ik dat doe..zie ik tegen die tijd wel hoe ik me voel.. @gewicht: ben heel benieuwd woensdag, het ging best netjes, tot nu toe 11,5 kg aangekomen...maar nu..ik zei van de week al dat ik echt dikker begin te worden, mijn bovenbenen, armen, enkels, onder mijn kin...grrr....dus denk dat er inmiddels wel een paar kilootjes zijn bijgekomen, vind ik ook niet zo erg, als het erna maar een beetje netjes weer afgaat.. Zo, de boodschapjes zijn weer in huis, toch maar met de auto gegaan en even netjes getankt...kan ik er weer een tijdje tegen.. @luieremmers: oh ja....ik heb er nog geen (want lelijke dingen) maar moet wel iets aanschaffen natuurlijk, wat hebben jullie gekocht?
Oh ja wat mij vooral stoort qua aankomen, is dat ik echt een plofkop heb gekregen. Voor de rest valt het wel mee, maar mijn gezicht....! Ziet er gewoon echt niet uit Mijn moeder had dat ook heel erg (nog veel erger zelfs). @ Yvette: oh ik had dat ook met de verjaardag van mijn man. Ik had gewoon geen geld meer Maar ik had gelukkig al wel iets kleins gekocht (baby shirtje met daarop 'little scientist') en dat vond ie al helemaal geweldig Vanavond hebben wij partnerles bij de zwangerschapscursus!
Januari Mama's 2009 AFSPRAKENLIJST 09 dec.: MikmakVK / Naomiadaeze VK/Derona vk 10 dec.: SimplyMe VK/ Iloveandres bekkentherapeute ziekenhuis 11 dec.: Journey VK / Yvette controle VK 12 dec.: Libra begin verlof / Mikmak begin verlof 15 dec.: Re81 Groeiecho 34wk. 16 dec.: Libra VK 17 dec.: Iloveandres controle VK 19 dec.: Jessica83 VK / Re81 begin verlof!!! 22 dec.: Re81 VK 23 dec.: Lotus1981 begin verlof!!! Wie afspraken heeft toe te voegen of heeft te wijzigen, kan dit ZELF doen of anders SimplyMe via een PB vragen de wijziging(en) door te voeren! Aan wie deze afsprakenlijst bewerken wil: Vergeet niet [ quote="naam gequote"] helemaal vooraan en [/quote] helemaal achteraan het gequote bericht weg te halen. Verwijder steeds afspraken van dagen die al voorbij zijn (alleen de dag ervoor mag evt. nog even blijven staan ). Neem steeds de LAATSTE LIJST die je kunt vinden. Voeg geen afspraken toe, die verder weg dan 2 maanden zijn. Zet geen andere opmerkingen/reacties in dit bericht.
Weet iemand dit: hoe zit het met bijvoorbeeld de tandartskostenvergoedingen van je kind? Worden die gewoon standaard vergoed of is dat afhankelijk van je eigen verzekering? Dus als ik zelf geen tandartsverzekering heb (omdat mijn jaarlijkse kosten altijd lager zijn dan de premie die ik moet betalen), worden dan wel de behandelingen voor ons kind vergoed? Hetzelfde geldt voor aanvullende verzekeringen: als ik die niet heb, kan mijn kind dan wel aanspraak maken op vergoedingen van bijvoorbeeld fysiotherapie? Ik kan het zo snel niet vinden...
Geen idee... Mijn zoontje staat op mijn polis vermeldt... dat hij hetzelfde pakket heeft als ik.... alleen is hij gewoon mee verzekerd.... uhhh denk trouwens wel dat het afhankelijk is van het pakket wat JIJ hebt.. mijn ouders hadden namelijk een 50 + pakket... en mijn stiefvader heeft het voor hem gewijzigd omdat mijn broertje van 14 toen geen recht had op vergoeding van de ortho... dus heeft mijn moeder wel 50+ en is mijn broertje "gewoon" meeverzekerd met mijn stiefvader...
Yvette... en anderen... Heb net even op internet opgezocht voor de nieuwe tarieven van TNT... in de pakketpost verandert wel het een en ander... maar brievenpost blijft gelijk met 2008... dus niet bijplakken... en ik kan mn "oude" geboortezegels nog gebruiken... hahaha weer een besparing van 2 kinderen in 2 jaar tijd!