@patrieske.. waarom pas na zwangerschap? mogen ze geen gaatjes vullen tijdens zwangerschap? niet zo mooi he meid voor je.. is je kat al terug? ik ken het.. niet alles bij de hand.. pff.. irritant..hoeplijk is het verbouwing bij je gauw ook afgelopen.. @yvette.. juist.. ik vind die muziek van nu vreselijk.. misschien dat het aan mij ligt hoor.. maar ik vind het meer nep.. @cobi.. hij is erg mooi! @journey.. idd de blad wii jonge ouders is super .. mooi kamer.. heb ik ook gezien op het net.. vond hem ook mooi.. maar manlief vond het beetje duur.. @mzelf.. ben weer thuis ga zometeen de comode bekleden.. althans ff kijken hoe ik dat ga doen de bodem van de laden moeten andere kleur
? Ik heb een mail gehad.. die ik moet printen en een datum dat ik het vanaf ergens december kan ophalen... Iloveandes.. Die kaart was zo'n reclamekaartje waarop vermeld stond dat je die in kon leveren en dan die doos kon ontvangen... en ik had nog een losse bon (in dat pakket met sokjes) die ik kon invullen en inleveren tegen de doos...
@ Patrieske: heb je weer even opgezocht. HIHIHIHIHI. 16 jaar is best lang... En wat je zegt, hoop houden doe je toch altijd... en dat is ook goed... Sterkte met alles meid... @ Yvettte: ik ben inderdaad een carnavalsgek. HIHIHIHIHI. Heerlijk vind ik het. Ik zal eens even kijken bij de babydumpspullen/folders, dan zal daar vast zo'n kaart bij zitten... @ Journey: dan moet je inloggen. Ik heb er gisteren nog naar gekeken...Succes meid... @ Joyce: succes met je kledingkast. Dat klinkt inderdaad als een heel karwei! @ Lotus: ja jij bent een boefje. Hahahahahaha. Op mijn werk kan ik niet eens op het internet. Alleen de websites die geautoriseerd zijn...HIHIHIHIHI. Ik heb trouwens een naam bedacht voor mijn webwinkel... nu moet ik alleen nog even alles verder uit gaan werken.... De naam is: kadoshopgieling. Liefs en dikke knuffel, Patricia
@iloveandres.. hehehe.. het hangt ook af waar ik ben.. bv ik kan niet daar op hyves.. en bij de andere paginas kan ik weer wel op.. maar ik moet wel toestemming vragen hoor.. dus ze wisten er wel van
hier valt niet te praten,ik wou er rustig over beginnen, en het was gelijks,dan doe je je moeder erbij,dan ga ik wel op Délano passen,en dan mag zei de zh kosten gaan betalen pffffffffffffffffffff
@ Derona: pfffffffffff, wat kan die man van jou zeuren zeg! Wat is nou belangrijker, jou gevoel of het geld? En wat ik al eerder heb gezegd, je kunt ook in december je pakket verhogen, zodat je de eigen bijdrage niet meer hoeft te betalen.... Succes meid! Liefs en dikke knuffel, Patricia
ja daar gaat hij denk al helemaal niet mee ackoord,omdat alles al zo duur is,maja ik laat het maar ff,heb geen zin in gestress
zucht... Mijn vent heeft hier net staan stofzuigen (!) achteraf zat hij wel te klagen dat hij het er zo warm van gekregen... waarop ik zei: Je vond het toch niet inspannend, daarom vond je toch dat ik het gewoon kon doen.... waarop hij zei, ja maar als je al een hele dag gewerkt hebt, dan is het dat wel... Net of ik een hele dag geen f*ck doe..... Moest wel een beetje lachen, want mijn zoontje "hielp" hem net zo hard mee als dat hij altijd bij mij doet.... m.a.w. een klusje van een half uur doe je een uur over.... bij wijze van spreken..... Wat voor ziekte kosten verzekering hebben jullie? Weet je echt zeker dat deze t niet dekt?
Daar heb ik trouwens rare dingen over gelezen... ander topic... Dat sommige verzekeringen dan opeens moeilijk doen, omdat de verhoging en bevalling zo "dicht op elkaar zitten "....
haha echt alle mannen zijn het zelfde he,ooohw wat hebben ze het zwaar,als man zijn pffffffffffffffffffffffffff. ik ga het wel ff navragen morgen, wij zitten bij groeneland
oh dames mag ik ff luchten ? Wat een dag zeg wat een dag . Eerst de verloskundige , viel me een beetje tegen bloeddruk was veeeeel te hoog ! na een 20 min was ie wel gezakt maar nog aan de hoge kant wat in houd dat ik over anderhalve week weer terug moet , ik moet op suiker laten testen / prikken in het ziekenhuis ( snap niet waarom de eerste keer was alles perfect beter kon niet zeiden ze , mss is het wel normaal ? ) ik moet urine door de huisarts laten na kijken voor blaasontsteking ? heel maf want ze vroeg me of ik de beeb al voelde , ik zei geen id want weet niet wat te moeten voelen en de placenta ligt voor duss... ik voel wel veel maar ja wat wat is ? geen id dus ik probeerde wat uit te leggen dat ik in het midden van me onderbuik wel eens een raar zeurderig gevoel heb , blijkt dat dus niet goed te zijn ? en als ik over anderhalve week weer moet komen moet komen moet ik ook daar weer urine mee nemen ! Vervolgens ga ik met me ma koffie drinken vind ik een protomonee En nu wil ik net onder de douche stappen ziet me mannetje dat ik me eerste strea heb baal der zo van , word er steeds minder sexy op me mannetje vind het alle maal wel leuk , die kijkt volgens mij alleen maar naar me mega dikke ti**en ! iets waar ik het meest van baal sorry dat ik ff moest zeuren hier hoor maar dit was voor mij echt een dag om te verwerken .
Was ook al voor je aan t zoeken http://www.groeneland.nl/consumenten/pr ... oorte.aspx http://www.groeneland.nl/consumenten/pr ... b2008.aspx
Ik weet niet hoeveel sterren je nu hebt? Het scheelt je namelijk ook en heleboel in de eigen bijdrage van de kraamzorg. Die hoef je dan namelijk ook niet te betalen. Je hebt onbeperkt fysiotherapie. Je kinderen zijn supergoed verzekerd. Ook andere dingen worden dan vaak volledig (of veel meer) vergoed. Ik zou toch even navragen wat je dit jaar dan kwijt geweest zou zijn, als je dat hebt. Ik heb nu al een jaar 4 sterren en ik heb het er al lang en breed uit, door mijn fysiotherapie... Liefs en dikke knuffel, Patricia
fijn dat er ook nog wat positief nieuws is..... maar de rest tjeetje meid.... nouja wel goed dat het meteen allemaal gechecked wordt..... Tja iig zuinig zijn met zout/ zoute producten...en succes verder... p.s. Denk dat je op blaasonsteking moet laten controleren omdat er dan ook eventueel eiwitten in je urine kunnen zitten... omdat dus uit te sluiten... moest ik vorige zwangerschap ook een keer, omdat ze eiwitten gevonden hadden in me urine, wat kon duiden op zwangerschapsvergiftiging, maar verder had ik hier geen symptomen van....
Tja elke nadeel heb, zn voordeel.... maar kon je toch beter je ziektekostenverzekering er NIET uit hebben, toch...?
? Zou ik toch ff bellen, want in dat overzicht staat dat je het vergoed krijgt dan.... ook zonder medische indicatie...