Januari 2009 mama's (deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Iuno, 1 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Is het wel weer goed gekomen met die haaruitval?
    Ik ben daar ook nogal gevoelig voor namelijk...
    En heb nu een (voor mijn doen) dikke bos, en die wil ik niet kwijt!

2. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik heb nog een vraagje...
    Hoe doen jullie dat met eten? Eten jullie elke dag gezond en volgens het boekje? Dus 2 ons groente, 2 ons fruit, brood, halve liter melk etc....?
    Ik probeer dat wel elke dag te doen, maar het lukt me niet altijd. Ik vraag me af of de beeb snel voedingsstoffen tekort komt, of dat je af en toe wel een paar dagen achter elkaar ongezond kan doen...
    Ik slik wel zw. vitaminen en visolie trouwens...

3. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    @derona.. ik dacht al misschien ziekenhuis ;) ik had haar ook al smst :)

@ramona.. wat erg zeg.. :| van je schoonma.. dat moet mijn schoonma ook niet doen bij mij..

@ladyinred.. dat is zeker lief he :) morgen ga ik naar haar toe.. dan gaat ze mijn haren weer doen :) hihi.. ze is kapster :)

@bedankjes.. doe ik niet aan.. heb het gedaan met bruiloft.. maar ik hoorde daarna dat ze weg gooiden.. dus dan vind ik het zonde..

@iloveandres.. doe maar rustig aan meid.. veel plezier met je visite..

4. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

ja uiteindelijk wel... maar het duurde wel even hoor... (denk een maand of 2 ? weet t niet meer precies)
    Had echt hele plukken met wassen eruit...en heel mn bed vol...!

Ze zeggen dat je na je zwangerschap alleen je extra haren verliest...
    Mijn huisarts vertelde me dat tijdens een zwangerschap de levensduur van "een haar" gelijk gesteld wordt... en dat ze dus allemaal tegelijk "op" kunnen zijn...
    Hij vertelde er ook nog bij dat je in principe alles kwijt kan raken, alleen had hij dat in zn praktijk (nog) niet meegemaakt..
    Erg gerustellend als je met haaruitval komt... :(

5. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    @derona.. dat is niet idd gerust.. :| als je met haaruitval komt.. hopelijk krijgen wij dat niet..

6. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    :confused: Dat heb ik dus ook een keer gelezen...dat je alles kwijt kan raken... Ik ga echt helemaal gek worden dan!

Een paar jaar geleden had ik ook zo'n periode dat mijn haar met bossen tegelijk utviel. Toen ben ik naar de dermatoloog gestuurd, en die zei dat het met allergie te maken had (eczeem). Daarom hoop ik niet dat ik dat na de bevalling weer krijg...
    Maar ja, dan steken we het gewoon op en wachten we tot het over is :rolleyes:

7. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Zo...ik heb vanmiddag lekker geslapen zeg...wat een pechdag vandaag, bah. Dan is slapen het enige dat helpt!

Ik heb de commode alvast maar zo goed en zo kwaad als het ging ingericht, en de kleertjes moeten dan maar een andere keer. Ik ga pas wassen en strijken als de kledingkast er staat, eerder niet.
    Ik had Gardo vanmiddag nog aan de lijn, en ze hebben me bezworen dat het allemaal volgende week geregeld is, dat de kast er dan staat, en dat ik dan mijn 100 euro en luiertas ook krijg. We zullen zien.... :evil:

De ruzie met mijn mannetje is ook alweer voorbij. Hij kwam net supervrolijk thuis en wist niet eens meer dat we ruzie hadden gehad. Dat is het voordeel van mannen he...ze onthouden dingen veel minder lang dan wij ;)

Zometeen lekker een filmpje kijken in bed, en dan morgen hopelijk een betere dag met een beter humeur! :)

8. winter15

winter15 Niet meer actief

@Ramona: arggghhhh...die schoonmoeder van jou...! heel irritant!

@Lotus: heb nu toch maar 2 thermometers gekocht..(1 voor mij en 1 voor beeb, stond op het uitzetlijstje van de prenatal )

@Ladyinred: lekker druk weekend gehad dus! Klopt hoor van die Aerosleep, maar bedoel gewoon voor het zicht...dus als ze slaapt haal ik het eruit...ja..laat maar..ik weet het van mijzelf..haha! :oops:

@Mikki: nou, komt allemaal goed, zie je!

Lekker filmpje kijken, ga ik nu ook doen, mission impossible, kunnen mijn vriend en ik eindelijk samen eens iets kijken..:)

Ik haal niet elke dag die voedingsvoorschriften hoor..maar goed...volgens mij valt het allemaal wel mee...

9. Tese

Tese Niet meer actief

Wat leuk! Als wij een meisje hadden gekregen had het ook tess geheten.
    Nog leuker is dat mijn neef vorige week vader is geworden en hun dochter heet jess! :)

10. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja hoor want mijn kleine ligt zo!

11. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Dat is goed hoor! Natuurlijk is het gezond om gezond te eten maar ik doe dat ook niet altijd, doodeenvoudig omdat ik niet altijd honger heb ivm maagzuur etc etc. Eet wel mijn fruit en drink mijn zuivel verder neem ik gravitamon, multivitaminen voor zwangeren.

12. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hier zit ik mezelf vreselijk in de weg, weet niet wat ik heb. Ben moe, raar gevoel in mijn buik, steken onderin, kleine die druk is.....pfffff.....bla bla bla.......
    *klaagmodus uit*

13. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

heel herkenbaar....!

Waar zit die knop om de klaagmodus uit te zetten...?! Krijg hem hier maar niet gevonden... :)

14. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Thermometer: staat niet alleen op het lijstje van de prenatal maar de kraamzorg heeft het ook gezegd bij ons. En die gaat zeker niet van het lijstje van de preatal uit omdat ze andere dingen weer niet verplicht.

15. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    @sanne78 ik heb de lijst aangehouden van de kraamvogel..

@goofychick.. dat is waar... .iedere lijst is verschillend.. best wel irritant lijkt me..

@mezelf.. ik ga zo mezelf naar bed sturen.. in hoop dat ik vanacht beter slaap... :(

16. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    nou hier dan 78 kg bij 1.65... dussssss kamerolifant meld zich hahahaha

17. winter15

winter15 Niet meer actief

@klagen: mag toch...zijn we zwanger voor :)

@thermometers: ach..had er vanmiddag 2 stuks voor zo'n € 9,-
    Ik had het ook ergens op een ander lijstje gelezen hoor, maar wilde even checken of het echt nodig was, wist ook niet dat ze goedkoop waren..vandaar!

18. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    dat is opgehoogd naar 21 nu

19. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    zo eindelijk kan ik er weer op...

@yvette, nou als je een idee hebt om te kopen, kan ik het wel voor je halen, ben toch in herten voor het werk.. dan schiet ik het wel voor en gooi ik het bij je af ofzo... maar een idee hoor

ga eens kijken of er iemand hier zit die dat ook kan met dat vocht...is zo;n rottig gevoel dat gevoelloze in de vingertoppen.....

@IloveA, ja dat denk ik... hopen dat we een paar dagen voor de bevalling wat goede nachten maken, ben al blij als ik 5 uur achtereen slaap....

Niet te geloven, maar woensdag wordt het hier afgestuct in de gang en huiskamer.... en zaterdag moet manlief de materialen uitzoeken, voor we alles dubbel halen en wordt de badkamer door jodokus afgemaakt.. ze zijn nog niet helemaal klaar met andere klus maar omdat ik dus zwanger ben gaat ie eerst hier aan de slag... nou dan had ie ook wel 3 weken eerder kunnen beginne, alhoewel wij nu onszelf een dikke 1000 euro hebben bespaard.. hahaha.. hij zei, oh je hebt al betegeld.. en ik wat dacht jij dan.. het gaat gewoon door hoor.. heb je mn buik gezien, we moesten wat... duh.. jaja hij gaf me gelijk....

bleh....

nou hier vanavond de kerstboom opgezet.. is toch echt wel weer gezellig hoor.. alhoewel die voor het stucen enorm in de weg staat.. nou boeien dan...

@kamerolifanten.. dusss het komt er op neer dat iedereen dezelfde banner kan aanschaffen als die van mij hahahaha

20. Birthe

Birthe Bekend lid

11 jan 2008
    773
    0
    0
    Ben net thuis van het ziekenhuis in Nijmegen waar mijn zus nu ligt.
    ZE IS BEVALLEN VAN EEN GEZONDE ZOON!
    Echt leuk, ben nu officieeël tante.
    Het manneke heet Toby en weegt 3200 gram.
    De bevalling begon met het breken van de vliezen en omdat de kleine in het vruchtwater had gepoept moest ze naar het ziekenhuis. Omdat de kleine Toby het benauwd kreeg hebben ze hem uiteindelijk met een keizersnede op de wereld gezet. Omdat m'n zus koorts had kregen zij en de kleine AB via een infuus en ligt Toby 2 dagen op de couveuse. Dus geen tijd gehad om verder te reageren hier! Dat doen we morgen wel weer. Maar dit nieuws wilde ik jullie niet onthouden.

Deel Deze Pagina