Zo, ik ga ff aan het geboortebord schilderen... Het is echt vreselijk veel werk en ik kan het bijna niet volhouden, maar wil hem perse maken! Tot over een uurtje of zo maar weer (even pauze houden dan )
@ goofychick: volgens mij zijn er een aantal oorzaken waardoor je zo misselijk zou kunnen zijn. Maagzuur helpt natuurlijk ook niet echt... Vervelend zeg En anders gewoon even de vk bellen hoor. @ Tacha: jeetje wat lijkt me dat inderdaad moeilijk om je kleine in het ziekenhuis achter te moeten laten Ik hoop dat ze heel snel sterk genoeg is om naar huis te mogen! En ik ben heel erg benieuwd naar de foto's van je kleine trots Knuffel! @ derona: maar had je het wel leuk gevonden als ie midden in de nacht het bed ging verschonen dan? Ik had er eerlijk gezegd niets van gezegd als ie dicht tegen mij aan was komen liggen (voor hem ook niet fijn dat ie moet overgeven door het hoesten). Maar aan de andere kant had mijn man wel meer rekening met mij gehouden en mij in ieder geval nooit uitgescholden. Gezellig zo'n vent!
Derona: Morgen gaan we gewoon lekker ergens wat eten en daarna naar James Bond, die wil hij graag zien.... Ik ben vreselijk dit jaar, had niets voor hem, alleen maar een kaartje
@ Yvette: wist ik wel dat het bij jou niet aan het geld lag. Ik gaf alleen maar aan waarom ik mijn man toen geen cadeau had gegeven Gefeliciteerd in ieder geval met je man! En lief smsje Partneravond was leuk! Leuke mannen dus we hebben wel gelachen En ze heeft een aantal houdingen uitgelegd die je samen met je man kunt doen waarbij de man ondertussen je rug, nek of voeten kan masseren en die waren onwijs fijn! Dus daar ben ik wel blij mee.
@Yvette succes meis met je geboorte bord,en is toch leuk uit eten en naar de film @Merleq als je kind naast je ligt in bed,aan de ene kant en dan aan de andere kant je man,dan krijg ik het wel ff benauwd nee daar kan ik persoonlijk niet tegen,en vooral als ik de slaap al niet kan bevatten als ik of Délano spuugt in bed moet ik het bed ook vershonen snachts is dan niet anders toch
@Tacha: wat fijn dat je weer thuis bent meid, maar aan de andere kant ook heel naar dat je meisje nog daar ligt... Maar het gaat vast helemaal goed komen, volgens mij is de meest kritieke periode al achter de rug, toch? Ik duim voor de kleine meid dat ze snel naar haar mama toe mag! @Tante Birthe: gefeliciteerd met Toby! Wat zullen je ouders ook blij zijn zeg...in een paar maanden tijd worden ze gewoon twee keer opa en oma
@ derona: dat snap ik wel Maar omdat je zo geirriteerd was doordat je niet kon slapen, vroeg ik me af of je dat dan wel leuk had gevonden. Daarbij lees ik alleen maar irritatie over het feit dat hij moest hoesten en overgeven en geen medelijden... Maar misschien dat je dat niet zo naar hem hebt geuit. Want dan is het niet verwonderlijk dat hij ook geirriteerd raakte (al mag ie jou natuurlijk nooit uitschelden!).
Hi meiden, Weet echt niet meer wanneer ik voor het laatst ben geweest maar had een enorm druk weekend dus ben er niet aan toe gekomen om te lezen, het is teveel en dan kan ik mn aandacht er niet goed bijhouden enz. Dus ik lat het bijlezen maar achterwege. Sorry als ik daarbij belangrijke dingen over het hoofd zie.... Hier dus enorm druk weekend gehad. Vrijdagochtend heel druk bezig geweest in huis en daarna even gerust en net op het moment dat ik weer wilde beginnen viel het stroom eraf... Dochter was nog t.v. aan het kijken en vond het uiteraard belachelijk dat ik het niet even kon maken.... Uiteindelijk snapte ze dat ik dat niet kon en bedacht ze zelf dat als pappa dan thuskwam, hij het wel zou kunnen maken.... pappa is nog echt een held in haar ogen en kan álles maken.... echt heel schattig.. Wel zielig alleen dat ook hij er niets aan kon doen.... Het werd donker en dus hebben we overal kaarsen neergezet en hebben dochter in het sonker haar sinterklaaskadootjes gegeven. Het had wel wat maar op den duur ben je het wel zat hoor. Je hebt echt niets, moest nog een was in de droger hebben, moest nog stofzuigen, we zouden gourmetten met mn schoonouders en schoonzus en zwager.... moest daarvoor nog wat paprika's e.d. snijden enz. Maar het allerergste was dat de verwarming het ook niet doet en het begon steeds kouder te worden... Gelukkig sprong de stroom er net een kwartier voor de visite kwam weer erop dus gelukkig konden we wel gewoon lekker eten en kregen we het weer warm.....Was me het avondje wel zeg.... Zaterdag alleen maar gelopen en bezig geweest, taarten maken, eten voorbereiden voor zondag, boodschappen en ga zo maar door. Zondag hele huis vol visite, in totaal zo'n 25 man geweest, allemaal voor verjaardag van dochterlief.... Erg leuke gave dag, helemaal háár dag met veel kado's echt elemaal goed! Gister was ze echt jarig en mocht ze trakteren op de psz en kreeg ze een hoed van de juf, dus ook gister helemaal feest nog.... Nu speelt ze heerlijk met haar speelgoed en ik heb een tweede rustdag... Heb gister echt niets gedaan, beetje latoppen, t.v. kijken en boek lezen....had ik echt nodig na 3 dagen volop aan de bak. Vandaag ook lekker niets gepland, alleen even de wc poetsen denk ik en verder lekker niets. Heb eindelijk na ik weet niet hoeveel dagen/ weken weer een hele nacht doorgeslapen, helemaal niet wakker geweest tussendoor, wat een heerlijkheid en wat voel ik me nu lekker. Ga lekker weinig doen beetje genieten van dochter en van de rust. Manlief komt niet thuis eten, die gaat na zijn werk direct door om vrienden te helpen die gaan verhuizen, hij eet daar en ik heb geen idee hoe laat hij thuis komt, ligt eraan wat ie allemaal moet doen daar..... Dus dat word wel een lange dag zo zonder hem, maar goed...' Trouwens met mijn beebje gaat het volgens mij helemaal goed, gister en ik merk het nu ook alweer, is het bezig met een inhaalslag, eb het weekend zoveel gedaan dat ie waarsschijnlijk erg veel geslapen heedft, heb heb echt weinig gevoeld (eerlijk gezegt ook geen tijd gehad er erg veel op te letten trouwens) maar nu en gister is het echt bezig met bewegen, echt niet normaal, maar goed, is ook maar beter, hoe vaker ik het voel hoe rustiger ik ook ben. Zo dat was weer een heel verhaal, ga proberen vanaf nu weer wat beter bij te houden. @tacha: las dat jij weer thuis bent en je meisje nog in het zh... Lijkt me echt vreselijk voelen, je kindje zo ver bij je vandaan.... Huil alles er maar goed uit, je moet het toch kwijt en dan kan je maar beter nu alles eruit gooien dan het op kroppen.... Ik hoop echt dat jullie meisje snel thuis komt, ze doet het goed las ik? Geweldig! Houden zo, dan is ze vast snel weer bij jullie thuis... Succes met alles! Je bent echt stoer! Is niet niks wat je hebt meegemaakt! En dat je dan zelfs nog tijd voor ons maakt om even te vertellen.... @de rest: ben er straks weer, tot dan!
@yvette: Gefeliciteerd met je man! En dat zp eruit ligt...heeft dat niet te maken met de verhuizing? Of is dat al gebeurd.... Heb echt geen idee hoor, doe zomaar een wilde gok...
Ik besluit maar vanaf nu niks meer over mijn prive leven hier neer te schrijven,want word een beetje verkeerd opgevat,dus dan kan ik het beter voor me houden,dan dat jullie van alles gaan denken toch,en om telkens uit te gaan leggen hoe en wat,zi eik nu zo zitten,en weet ik schrijf het zelf hier op,maar doe het dus maar niet meer,
Zo...ik heb mezelf weer met de moed der wanhoop door de regen naar mijn werk gesleept (één na laatste dag ), om vervolgens weer allerlei vervelende berichten te krijgen. Mijn manager is ziek, wat betekent dat ik NOG STEEDS geen afschrift op papier heb van de afspraken die zijn gemaakt over mijn zw. verlof, kolven op het werk en ouderschapsverlof. Dus ik ga zonder bewijsstuk daarvan mijn verlof in...lekker dan. En wat nog erger is...een van de gemeentes waar ik mijn spreekuren deed heeft de subsidie per 1 januari 2009 ingetrokken. Dat betekent dat we daar geen spreekuur meer kunnen doen, en dat mijn zw. verlof niet vervangen gaat worden. Ik hoef niet te vrezen voor mijn baan, maar er lopen hier een paar mensen met tijdelijke contracten rond, en die raken waarschijnlijk wel uren kwijt. Klotezooi... En ook naar om mijn werk op deze manier achter te laten. Heb je daar jaren keihard voor gewerkt en een netwerk opgebouwd, trekken ze nu gewoon even alles in... Maar goed...ik ga me er ook niet meer druk om maken...heb wel wat anders aan mijn hoofd nu.
Jullie krijgen zeker nu ook vaker te horen van hoelang moet je nog, ja euuh nu nog 7 weken kan eerder kan later,hihihi vind altijd zo domme vraag hahaha maja wel weer een begrijpelijke vraag van de mensen
@derona: ja die vraag krijg ik ook wel eens, vind em alleen nog niet zo vreemd. Vind het altijd vervelender als mensen op het laatst telkens vragen: "goh, loop je er nog steeds?" "nog steeds niets?".....Grrrrrr....."Oh ja hoor, kind ligt in de wieg had alleen vreselijk trek in een skippybal vanochtend...." Dat zijn pas vervelende vragen....of dat ze gaan zeggen: geniet nog even van je nachtrust.....(tja dat gaat nogal als ik geen houding meer kan vinden en kind steeds in mn ribben trapt...); of geniet nog even nu je nog met z'n tweetjes bent (voor als je eerste op komst is) Tja hoe moet je genieten dan, als alles zeer doet, je niet kan slapen, je het gevoel hebt of je rollend door het leven gaat..... Zomaar een paar van die vervelende dingetjes die ik nog weet van mn vorige zwsch.... Echt grrr... En verder dat mensen niet snappen dat een zwsch in weken word gerekend.... Als ze dan vragen hoe ver je bent en je zegt 34 weken dat ze dan vragen hoeveel dat in maanden is.... Tja ik reken in weken en niet in maanden mag je verder zelf wel gaan rekenen heb ik geen zin in....haha...Sommige mensen denken dat je in maanden rekent maar daar ben ik dus nooit mee bezig....
Ramona mijn schoonmoeder had juist liever gehad dat onze meid een jongen was, krijg altijd van die opmerkingen van ohw meisjes zijn kattig blablabla en dan de naam nou daar moet ik aan wennen hoor zei ze niks voor mij............... Bij ons is ze in beide families de eerste maar mijn schoonfamilie probeert haar nu al om te kopen met grote kadoos dat terwijl ze er nog niet eens is, puntje bij paaltje mag en kan daar straks niks. bedankjes daar doe ik ook niet aan hoor zou ook niet weten wat ik moet doen thermometer oja die moet ik ook nog, net wel het opblaasbarematras wezen halen dus nu kan mijn bed als ze er zijn toch omhoog en kan ik voorlopig nog even in mijn eigen bedje slapen Birthe gefeliciteerd met je neefje Toby (leuke naam) Tacha wat fijn weer van je te horen echt super en we duimen dat kleine nona weer gauw naar huis mag, ene.............foto's? Yvette gefeliciteerd met je mannetje Ik kan bijna niet wachten tot ze er is ben het echt superzat hebben jullie dat nou niet, kan geen eens meer fatsoenlijke schoenen aan van het vocht als ik mijn sokken aan doe krijg ik het benauwd of als ik al gegeten heb komt alles eruit gewoon niet leuk.............
Pfff, net de ton geverfd waarin Dombo zit Marco heeft de lijnen nogal slordig getrokken, dat had ik niet gezien toen hij ermee bezig was, maar dat maakt het nu moeilijk om te zien wat wat precies is Maar goed, er is weer een klein stukje geverfd Genoeg voor vandaag denk ik. Eerst maar eens de slaapkamers poetsen en de badkamer misschien ook nog even. Dan is mannetje misschien alweer thuis, want die is tegen 13uur weer hier. @ MerleQ: Oh sorry hoor, ja mijn hersenen werken sinds de zwangerschap niet zo goed meer mee . Dankjwel! Ja, inderdaad lief he Oh heerlijk, ik wil dat onze mannen dat volgende week ook geleerd krijgen Wij kregen gisteren pershoudingen . Ik kan niet op mijn rug liggen door mijn bekken! Ik vraag me af of ik straks inderdaad gewoon op mijn zij mag liggen, anders weet ik eigenlijk niet hoe ik het moet gaan doen . @ Derona: Ja, dat is ook leuk inderdaad, gelukkig Meid, als je je ei nog eens kwijt moet en het niet meer hier neer wil zetten, mag je me ook een PB sturen, dan ben je het ff kwijt. Ja, die vraag krijg ik ook van iedereen, dus zeg maar gewoon: nog een week en dan mag hij komen, nog maximaal 6 weken . @ Nettie: Jij nog gefeliciteerd met je dochter! ! @ Mikki: Wat ontzettend vervelend zeg! Je hoeft nog maar 2 dagen en dan krijg je allemaal dat soort rotberichten Niet echt iets waar je nu op zit te wachten @ Journey Dankjewel! En nee, ik ben het ondanks de pijn en de rest van de kwaaltjes nog niet zat, gek he?
@ Merleq - volgens mij zijn kinderen tot hun 16e of 18e gratis meeverzekerd voor de tandarts en orthodontist ongeacht watvoor pakket je hebt.
@tacha, ik ben blij dat het goed met jullie gaat en dat jullie lekker thuis zijn.. geniet van jullie kraamtijd... @yvette, das graag gedaan hoor... maar goed je hebt het min of meer al wel opgelost.... enne GEFELICITEERD met je mannetje, maak er maar een gezellige dag/avond van! ohw is dat nu al weer terug... hmmmm dat heeft dan ook niet veel geholpen... balen dan Ja EINDELIJK.. zowaar kanik de laatste weken in bad doorbrengen althans in een groot bad... hahaha Gisteren de kerstboom neergezet... echt gezellig is dat.. wel weer een veels te grote boom gekocht... en moet zeggen ze zijn flink ik prijs gestegen.. ben blij dat ik ieder jaar geld van mn werk krijg om een boom te kopen.... @ramona.. grrrrr die schoonmoeders toch he... wordt je helemaal niet blij van.... ik ben blij dat mijn ouders in italie zitten en dat straks de vader van almsr in frankrijk zit.. en dan is er alleen nog schoonmoeders.... maar dat is echt een schatje @derona, kan ik ook begrijpen meid.. is je goed recht om te bepalen wat je hier wilt neerzetten en wat niet.... nou vanmorgen naar de vlos geweest, kreeg allemaal info mee over weeen, bevallen enz enz. bloeddruk ok, kleintje ok. ze is al iets ingedaald, vorige keer nog boven de bekken nu al met dr hoofdje in de bekken.... dus dat is ook goed. hartje weer effe gehoord, ook ok... en verder moest ze wel lachen, want had een beetje een ei boven op mn buik.. dat waren dus de billen.. ze ligt echt met dr billen in de lucht.. om er over geaaid te worden zeker en bij het hartje luisteren zag je dan ook zo'n hele golf van bewegingen gaan.. is ddan wel leuk om te zien.... op naar de volgende zitting
Goedemorgen... deze as. mama stapt net uit haar bed... We kunnen er gelukkig weer op het forum, vreemd gisteravond, kreeg ook pas net allemaal PB-tjes door van van het weekend.. nou ja, doet het weer.. @Yvette: van harte met Marco, gezellig avondje en lief wat hij zei over Valentijn @Birthe: ook van harte met de geboorte van je neefje Toby! (toch ineens wel snel gegaan na het verliezen van de slijmprop) @Tacha: ik heb je een PB gestuurd @Mikki: nou meid, denk maar aan dat dit je een-na-laatste dag is, maar is inderdaad niet fijn als je op deze manier weggaat... @Female: heel veel plezier bij je ouders en opa en oma, van harte trouwens, 50 jaar getrouwd, dat maak je niet vaak mee! Nou, ik heb sinds tijden weer een beetje kunnen slapen, heerlijk! nu gelijk maar even douchen en vanmiddag met 2 meiden van de zwangerschapsgym gezellig theedrinken!
jeetje, ik heb ook nog niets op papier hoor... denk ook niet dat dat bij ons komt.... ik ga met verlof en dat schijn t voor alle partijen goed genoeg te zijn.. en wat kolven betreft... hmmmm ze zijn je wettelijk verplicht 2 uur te geven per dag... daarbij wist ik ook niet dat je dat soort dingen op papier moet hebben... en ik ga ook met ouderschapsverlof 1 keer in de week..ik heb het gezegd en als hun niets zeggen of actie ondernemen, zou het mij een rotzorg zijn... heb het al vaak genoeg gezegd, en ga er ook neit achteraan blijven zitten.. dat betekend voor mij dat ik strax gewoon fulltime krijg doorbetaald.... hahahaha