Hai Zo de zwangerschapsdementie word hier steeds erger ;-( Ik had voor Noël 2 worstebroodjes in de magnetron gelegd ik dacht dat ik hem op oven had gezet en wat dacht je gewoon op magnetron en dan 10 minuten alles onder de zwarte rook en geen worstebroodjes meer, blehhhhhhhh ;-(( Hai Goofychick.............Gelukkig viel het allemaal mee meid,nu hopen op een goede uistalg Oke jij had het ook zo erg vannacht,ik dus ook met mijn medicatie was er gewoon niets aan te doen heb tot 1.00 wakker gelegen echt keihard boeren,geprobeerd over te geven,gek werd ik ervan ;-( Hai Libra.......Leuk zeg van die baby kadootjes,ikke helemaal niet niewschierig maar wat heb je allemaal gehad ))? Vruchtwater ruikt zoet,als je dus in je broek ruikt,jammie hahahah dan ruikt het zoet,een andere geur als urine dus. Hai Cindy.........Meid wat knap dat je hier toch komt posten,petje af meid...............Is de kaart van het jan forum aangekomen? Fijn om te lezen dat het naar omstandigheden goed met jullie gaat. Ik ga heel hard voor je duimen meid,dat Ties* snel een grote broer zal worden. Hai Lizab.............Bedankt voor je laadste lootjes wensen meid ) Hai Merel Q...........Wat lekker zeg zo'n bedragje toch ) Hoe is de partnerles geweest? Volgens mij is je kind zowiezo tot zijn 18 tiende voor niks bij de ta ongeacht jou verzerking,en ja de aanvullende verzekering dat weet ik eigenlijk niet,ik denk gewoon de standaard dingen als je geen aanvullende verzekering, hebt,Noël heeft echt bergen therapie gehad en is geopereerd,en we betalen niets extra voor hem hij is gewoon verzekerd bij ons op de polis en ons bedrag is hetzelfde gebleven nu nog nu hij al 3 is,we zitten wel in de top Mart en ik. Wij hebben nu ook bewust gekozen voor kinderspeelgoed als bedankje dan blijft het misschien langer bestaan Hia Ramona..........Rot dat hij niet is gestegen als je er mee bezig bent toch,maar wat je zegt gelukkig is hij niet gedaald........ Ja inderdaad gek over 3 dagen gewoon groen licht,ook weer fijn om te weten toch Over dat liggen dat heb je over als je vliezen breken ofzo? Jeetje ik hoop dat er niets gebeurt is meid,met je kater,ik weet dat het zo klote is als ze weg blijven je bent dan zo bezorgd ;-( Ik herken het helemaal,de mijne mopper ik ook weer op,maar ik moet er niet aan denken dat hij weer weg is ;-(,meid ik duim echt voorje dat hij snel weer thuis is. MMMMM ze heeft commentaar dat jou vriendin er veel is ,hallo het is toch jullie huis,sorry hoor..........Jeetje moeilijk hoor als ze zo doen,en dan ook nog achterbaks zo naar je vriend belllen,goed dat hij het tegen haar heeft gezegd,ik kan ook niet opschieten met mijn schoonmoeder maar dat lef heeft ze gelukkig niet,Mart en ik hebben het er ook al over gehad dat als de kleine er daalijk is dat hij eerst even goed met zijn moeder gaat praten. Dat herken ik dus ook,ze bellen nooit hoe en wat,maar als je onder de volle hoop zit is het een en al interesse tonen,ik vind dat zo gemaakt ;-( Hier inderdaad een stuk minder en niet alleen door Mart zijn moeder ;-(
Hai Yvette.....Ja daar ben ik heel blij om en vooral heel erg opgelucht Hahahah dat is wel erg orgineel Ja die kleintjes zijn heel slim hoor,slimmer dan je denkt ;-( Ja het deed gewoon erg pijn vooral omdat er ook bij werd gezegd van al je kleinkinderen,en dan zie je haar er niet bij staan,maar ik merk wel dat ik meer afstand neem van de mensen die zo doen,en het dan wat los kan laten. Hun pap hebben ze het ook nooit over,en daar komen ze ook nooit en als ze wel bij hun pap komen dan lopen ze Zoë* voorbij daar komen ze dan langs,dat heb ik gehoord toen mijn moeder hun zag,dus ja misschien je weet het niet Zoë* is hier heel kort geweest en dat hetd an anders is ofzo....ik moet wel zeggen ieder jaar als ze jarig is dat ze wel wat van zich laten horen,op haar geboortedag,op hara sterfdag hoor ik nooit niets,maar goed eerlijk gezegd heb ik daar ook gene behoefte aan, Inderdaad meid wat dan nog hij is hier geweest,hij heeft een naam je neefje het is haar zoontje toch,en je ziet wel juist omdat je het vraagt heeft ze misschien daar wel voor gekozen. Dat doe ik niet hoor meid,maar ik heb geen pijn en dat is toch heelw at anders vind ik,als ik geen angst heb kan ik wel van mijn zw genieten en ik lees gewoon dat jullie steeds zo'n erge pijn hebben en dan lijkt het mij heel moeilijk om te genieten? Of heb ik dat mis? Wat betreft de vliezen daar heb je gelijk in,toen mijn vliezen waren gebroken met Zoë* mocht ik nog niet naar het toilet. Gefeliciteerd met je man.........Ik snap dat je je zo voelt,maar goed het is niet anders,misschien kan je iets moois maken uit de kleine zijn naam,de echo's scannen met een leuk gedicht erbij,misschien heb je nog een oude lijst liggen waar je wat leuke foto's van jullie in kan doen,jullie verkering tijd,en dan jullie verloving en dan jullie trouwen en dan de zw misschien zoiets? Hai sanne....Daar kan ik echt niets over zeggen,ze zijn echt superlief allemaal,als ik bel en ik zeg alleen mijn naam mag ik bij wijze van al langs komen,mijn vriendin heeft dat ook,die heeft ook een kindje verloren en die ervaart het ook zo. Je hoort het zo vaak het is echt te gek voor woorden hoor,ik moet zeggen toen ik van Zoë* zwanger was werd ik ook erg aso behandeld soms,meestal door een assistent,daarom heb ik nu ook gezegd en ook met Noël dat ik geen asssistenten meer wil,of de gyn moet erbij staan. Waarom vind je tanken zo vreslijk dan ? Wij hebben gewoon een luieremmer in de kleur groen van de kamer,ik gooi gewoon geen poeppampers erin en iedere dag maak ik hem leeg dan heb je geen last van de geuren,poeppampers gooi ik meteen ook buiten weg. Ja dat klopt de mijne deed het ook niet,waarschijnlijk iets te maken met de verhuizing van het forum. wat leuk zeg dat jullie hebben afgesproken Hai Mikmak.........Ja ik kan dat ook niet begrijpen,als arts moet je ook gevoel hebben,ik begrijp dat het hun werk is en je kan rot nieuws niet leuk brengen maar ook niet zo of wel dan. Dar heb je helemaal gelijk in meid,of je nu 4 jaar bezig bent of 3 maanden,of je nu 3 maanden zw bent of 7 als het mis gaat,dat klinkt raar maar ik heb het beiden gehad ik heb een mk gehad en een kindje verloren dat 5 dagen heeft geleefd,op het moment dat je positieve test in je handen hebt voel je je moeder. Fijn dat het nu wat sneller gaat met de verbouwing,hier word nu het plafond er in gemaakt in de huiskamer en dan daarna alles gestuuct en dan de vloer erin en dan is het klaar,hij zei dat als ik uit het zkh kom dat alles af is,mmmmmmmm zou het hahahaha. Lekker dat alles zo goed is,en ik moestw el lachen om die billen hoor hahahah. Hia Chantalk..........Goed dat je in ieder geval probeert je er niet meer druk om te maken meid,en vooral niet op het einde van je zw die stresss is niet goed meid. Maar je verlof staat toch vast of wil je eerder verlof? Dat doe ik ook hoor dat zeggen ze ook heel duidelijk,al kom ik 10 keer per dag bij wijze van,maar gelukkig is hij gisteravond en vanochtend al weer goed actief geweest en dan ben ik toch een heel eind gerust gesteld. hahahaha was je manneke zo dol Hai Lotus.......Ja dat herken ik dat heb ik dus ook,maar als ik hem dan pest en hij reageert niet dan heb ik het nog veel erger ;-( Helpt het wel wat je nu hebt dan? Hai Lady in red..........Nou meid je bent zo te lezen ook met de laatste dingen bezig Ik hoop dat je moeder iets kan vinden dat ze de tekst wel groter kan maken. Hai patricia........ja ben een stuk opgeluchter als gisteren,maar ook een stuk vrolijker Hia Mikki..Ik heb een speciaal dieet,dus ik eet zowiezo al heel anders,ik kom dus ook niet aan de punten die je zo nodig hebt en heb daarom ook extra vitaminen...........maar daarom hebben we ook al besproken dat voor ons het daalijk beter is om FV te gaan geven,en bij voeding,dit vooral om de zw suiker. Nou ze gewoon goed aan de afspreken blijven houden midden van deze week gewoon nog een keer bellen hoor. Fijn dat jullie ruzie is bijgelegd.
Hai Birthe..........GEFELICITEERD Tante Birthe hahahah,wat zul je trots zijn en wat zullen je hormonen opspelen OW een hele spannende en heftige bevalling,nou meis hou ons op de hoogte....Parchtige naam trouwens. Hai Tacha.........Welkom thuis meid,en nogmaals gefeliciteerd met je dochtertje..........Jeetje meid wat een schrik heb je dan de tranen staat in mijn ogen als ik je verhaal leees...........Als je dan dat huiltje hoort he meid dan gaat er zoveel door je heen............Heerlijk om te lezen dat ze het zo goed doet meid,echt ben heel blij voor jullie...........Lieverd natuurlijk voel je je klote je bent mama geworden en dan wil je je kleintje bij je hebbben dat is heel normaal,een hele dikke knuf en ik zal heel hard voor je duimen meid...............Doe het rustig aan........... Hai Female...........ja ben echt super blij,ik heb ook een heel goed humeur nu ondanks de slechte nacht hahaha Nee die gaat bijna nooit mee,we hebben er in het begin ook erg veel ruzie om gehad,vooral omdat hij degene was die haar wilde begraven en ik wilde cremeren................Nu laat ik dat los want het heeft geen nut om er ruzie over te maken,want dat zou ons meiske niet gewild hebben,maar dat neemt niet weg dat het soms niet moeilijk is.....Ja mijn moeder is echt een schat in weer en wind gaat ze altijd met me mee. Fijn dat alles goed was met jullie bij de ha........ik hoop dat de uitslag ook goed is. Veel plezier bij jullie pap en mam. wauw 50 jaar etrouwd zeg,gefeliciteerd met je opa en oma dat is tegenwoordig heel wat of niet dan. Hai derona.........Jeetje meid wat een zware nacht en dan doet hij ook zo,helaas is dat snel het patron waar ze weer snel invallen ;-( Je hebt groot gelijk meid....Maar meid wat is er dan dat je het hier niet meer neer wilt zetten,dat kan je toch gewoon doen,tenminste dat vind ik dan,als je boos bent dan wil je je hart luchten en als je je hart lucht dan is dat soms erg negatief tegenover je man,tenminste dat heb ik zelf,maar zo gaat dat toch als je boos bent,en het is jullie realtie en jij kent roelof het beste,ik vind gewoon dat je je hart hier moet blijven luchten hoor meid,door mij word het niet verkeerd opgenomen,maar goed ik ben zelf ook best fel ;-(,je mag me ook altijd pben dat weet je Misschien kan je vanmiddag even wat rusten? Ja als je maar ergens bent dan vragen ze het,en als je dan zegt dat je nog zolang moet dan hebben ze een partij medelijden met je,heb jij dat ook? Hai sjansie..........Dus het is weer flink spannend geweest bij je meid........... Wat erg zeg dat je zo'n last hebt van die aambei,maar helpt er nu niets tegen dan,Lotus en mamamakka hebben er ook erg last van,en die hebben geloof ik wel iets wat helpt......Oke je ha zegt al dat je niets mag dan houd het op. Strijk ze meid Hai Nettie.........Dat is inderdaad erg rot als dan je stroom uitvalt,ik zou echt balen,jullie hebben het gelukkig een heel eind slim opgelost,alleen tegen kou kan je gewoon bijna niets beginnen,gelukkig voor de visite kwam deed de stroom het weer Ik wist niet dat je dochter jarig was meid,alsnog gefeliciteerd met je meisje. Fijn dat de kleine zich zo goed laat voelen,dat is dan wel een gerust stelling.
Januari Mama's 2009 AFSPRAKENLIJST 09 dec.: Naomiadaeze VK/Derona vk 10 dec.: SimplyMe VK/ Iloveandres bekkentherapeute ziekenhuis 11 dec.: Journey VK / Yvette controle VK 12 dec.: Libra begin verlof / Mikmak begin verlof 15 dec.: Re81 Groeiecho 34wk. 16 dec.: Libra VK 17 dec.: Iloveandres controle VK 19 dec.: Jessica83 VK / Re81 begin verlof!!! 22 dec.: Re81 VK 23 dec.: Lotus1981 begin verlof!!! / Mikmak VK Wie afspraken heeft toe te voegen of heeft te wijzigen, kan dit ZELF doen of anders SimplyMe via een PB vragen de wijziging(en) door te voeren! Aan wie deze afsprakenlijst bewerken wil: Vergeet niet [ quote="naam gequote"] helemaal vooraan en [/quote] helemaal achteraan het gequote bericht weg te halen. Verwijder steeds afspraken van dagen die al voorbij zijn (alleen de dag ervoor mag evt. nog even blijven staan ). Neem steeds de LAATSTE LIJST die je kunt vinden. Voeg geen afspraken toe, die verder weg dan 2 maanden zijn. Zet geen andere opmerkingen/reacties in dit bericht.
@ MikMak: Nee, het was niet voor lange duur, ik wacht het na vrijdag nog even af, als het dan wel langer wegblijft, dan ga ik ermee door, anders niet Super dat alles weer zo goed was bij de vk! Zei zij nog iets over het vocht, of gewoon ook weer: bevallen? Oei, volgens mij moeten die afspraken wel op papier staan en wel 2 maanden voordat het ingaat. Bij mij staat er nu ook nog niets op papier, als het goed is na donderdag wel @ Sanne: Schandalig Dankjewel voor je felicitaties Veel plezier vanmiddag meid, dat is wel een leuke afspraak! Lekker over babys praten @ Patrieske: Haha, oeps! Ik kan gewoon genieten van deze zwangerschap hoor meid. Ondanks de pijn (en de normale kwaaltjes) geniet ik elke dag van dat kleine drukke mannetje en ik vind het nu al jammer als dat straks over is Hartstikke leuk bedacht van je, maar we gaan morgen gewoon lekker eten en dan naar de James Bond film, komt helemaal goed!
@patrieske, ja die billen doen het hem.... hahahahha, maar het is echt dat het een flink ei is op de buik.. zeker als ze beweegt... hahahaha... maar weer een complimentje voor de streeploze buik hahahaha.. buiten dat er 20kg aan zijn is de buik dan mooi
Arrrghhhhh! Zijn jullie je foto's ook kwijt uit jullie albums? @Patrieske: ahww..dus geen worstenbroodjes, jammer . Ik wilde eerst helemaal geen luieremmer, had iets van, ik neem gelijk alle luiers mee naar beneden en gooi ze daar weg, heb van die geparfumeerde luierzakjes gekocht, maar denk idd niet dat het handig is dat ik voor elk luiertje naar de kliko moet..dus ik kijk nog wel even bij de Hema, daar heb je ook hele eenvoudige, goed genoeg! Dank je wel!
Haha, dat dan weer wel (mooie buik! ) die kilo's gaan er wel weer af, ooit! Ohw ben morgen ook zo benieuwd! mijn fietsbanden zijn nu opgepompt dus vanmiddag ga ik dan ook op pad op de fiets...scheelt toch weer iets..
@Yvette: ja, gelukkig, kost mij altijd veel tijd om een foto in mijn album te krijgen vandaar.. Maarre...waar is jouw nieuwe buikfoto?
@yvette, oeps... dan zal ik mijn baas toch effe aan zn jas moeten trekken dan... want vrijdag ga ik met verlof.... eens vragen... maar ach weet je ik maak me er niet druk om.. ik kijk effe op het internet, en zoek het wel effe uit voor m...en dan kijkt ie maar.... Ehm.. alleen bevallen, maar dat ik daar nog effe mee moest wachten.. en brandnetelthee (vocht afdrijvend) maar dat zel het uiteindelijk niet doen... en brandnetelthee wist ik al.... @patrieske, moet zeggen dat bij mij de dementie enigszins meevalt op dit moment, misschien wel een tijdelijke opleving hahaha wel zonde van de worstenbroodjes hahaha.. tijd om wentelteefjes te gaan bakken dan....
meteen een vraagje aan jullie allemaal: Vinden jullie mijn buik niet enorm?! Vind het echt raar.... hij is verschrikkelijk erg gegroeid, dalijk krijg ik zo'n reuzenkind!
@Yvette: neeeee, je hebt een harstikke mooie buik! wat nou reuzenkind! Nee, echt hoor! Ledikantje is ook mooi geworden, helemaal af!
Dankje.... misschien ben ik ook wel gek... maar vind mijn buik zo enorm.... kan er bijna van huilen! Moet je eens kijken hoe hij 5 weken geleden was... stel je voor dat hij nóg eens zoveel groeit de komende 4 weken....
Meid dat gebruik je toch niet om vochtaf te drijven...? : Je MAG HELEMAAL GEEN VOCHTAFDRIJVENDE MIDDELEN GEBRUIKEN... OOK NIET HOMEOPATISCH! DAAR KRIJGT DE PLACENTA EEN OPDONDER VAN..! HEB IK LAATST EEN STUK OVER GELEZEN!
Vocht vasthouden (oedeem) Tips om oedeem tegen te gaan Vocht Vasthouden (Oedeem) Het is heel normaal om vocht vast te houden tijdens de zwangerschap. Dit kan gemiddeld wel 2 tot 3 liter zijn! Vooral in de laatste maand van de zwangerschap is dit te merken aan bijvoorbeeld opgezwollen handen, voeten en gezicht (vollemaansgezicht). Ook met warm weer houd je eerder vocht vast. Vocht vasthouden heeft niets te maken met de voeding. Het is belangrijk om veel te drinken. Het lichaam is namelijk beter in staat om het extra vocht af te voeren wanneer je meer drinkt. Het vasthouden van vocht kan in principe geen kwaad, zolang je bloeddruk echter normaal blijft. Oedeem kan namelijk een teken zijn van een verhoogde bloeddruk. Tips om oedeem tegen te gaan: Drink veel, het liefs water. Een kussen onder je voeten of onder het voeteinde van het matras helpt ook. Hierdoor bevorder je de terugstroom van het vocht naar de vaten. Hierdoor kan je het beter uitplassen. Wat vrouwen nog wel eens gebruiken om oedeem tegen te gaan, zijn vochtafdrijvende medicijnen. Dit wordt ten zeerste afgeraden (dit geldt ook voor de homeopathische variant). Dit is omdat er aanwijzingen zijn dat er door de plotselinge afname van vocht problemen kunnen ontstaan bij de placenta. Nog enkele tips die kunnen helpen: Wisselbaden met koud en warm water stimuleren de bloedsomloop. Wanneer het erg warm weer is, kan een koud voet bad verlichting geven.
Nee joh! echt niet! je hebt echt een mooie buik! je kijkt er zelf toch altijd anders naar, komt helemaal goed joh!