Januari 2009 mama's (deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Iuno, 1 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

sluit ik me helemaal bij aan! :thumup:

2. KleintjeValentijntje

KleintjeValentijntje Fanatiek lid

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg

Huh :(: Oh nee he! De vk zei er niets over :cry: damn.... en nu dan :(

3. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Dankjewel voor de opbeurende woorden over mijn buik...

4. ramona0309

Tja... IK zou er mee stoppen... (maar dat is mijn mening)
    want vocht is misschien wel voor jou vervelend... maar op zich niet schadelijk voor het kind...
    (zolang het geen zw.vergiftiging is dan.....)....
    misschien kan je even contact opnemen met je vk...en het even melden...?

Ik houd ook ernorm vocht vast....en mijn vk zei gisteren nog...
    dat hoort er gewoon bij....

5. Female

Female Niet meer actief

@ Yvette
    Meid als het iets erg was dan had je vk er écht wel iets over gezegd hoor!
    Maak je geen zorgen,
    Er zijn een miljoen gekmakende regeltjes!

6. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    @yvette: je hebt een prachtige buik! En niks niet groot kind, dat komt vast goed hoor...Je ziet wel bij veel vrouwen dat ze de laatste weken enorm snel groeien, is heel normaal.....Ik ken het gevoel...had bij mn dochter ook echt zoiets...kan niet dikker hoe moet dat nu als het nóg verder groeit... Maar het kán echt en aan mijn buik te zien van toen had je ook kunnen denken dta ons kind jumbo was maar ze was een gewoon degelijke 7,5 pond....heel netjes dus... Niet bang voor zijn hoor!

7. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ah joh, homeopathische middelen zijn ruk. Dus dat brengt echt geen hele grote schade aan hoor.

8. ramona0309

Yvette...
    Had je WEL gezegd dat je het gebruikt om vochtaf te drijven dan....?
    Want tja als je dat niet gemeld hebt... kan je vk er natuurlijk ook niet op reageren.....
    toch?

En over die miljoenen regeltjes....
    ik heb dit verschillende keren gelezen... dus denk ik wel dat het waar is.... (sorry)
    Eigenijk ook logisch ook.... je placenta heeft het vocht nodig om te functioneren.... toch?

9. ramona0309

duidelijk geen fan van Dr vogel.... :)

10. Merijn

Merijn Niet meer actief

Hihi nee dat klopt ;)

11. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Hey meiden,

@ Tacha: wat goed dat je weer thuis bent. Wel jammer dat je kleine meid nog niet mee mag. Ik ga heel hard voor je duimen hoor meid, dat ze volgende week naar huis mag.
    Maar jeetje wat een bevalling zeg... pfffff. Kan me goed voorstellen dat je moe bent.

@ Derona: jeetje meid... pfffff. Jij hebt inderdaad weer een "lekkere" nacht gehad zeg...
    Als je dingen kwijt wilt...je weet het he?

@ Goofychick: meid, sterkte met de maagzuur. Hoop dat je je snel beter voelt. Je kan je hele zwangerschap misselijk blijven meid. Denk dat je je geen zorgen hoeft te maken. Anders ff je VK vragen...

@ Sjansie: ow meid toch... pfffff aambeien lijken mij ook echt vreselijk. Ik mag wat dat betreft nog afkloppen...

@ Yvette: heb je PB teruggestuurd. GEFELICITEERD MET JE MANNETJE!
    Wat moet ik weten over de zorgverzekering?
    Jeetje meid, wat een mooie buik heb heb jij zeg!

@ Nettie: ja irritant is dat he? Als ze dat zeggen. Geniet nog maar even van je nachtrust.... Dan heb ik altijd zoiets van: welke nachtrust?

@ Merleq: ow jij had een vraag over de zorgverzekering. Kinderen tot en met 21 jaar zijn gratis verzekerd voor de tandarts. Orthodontie word vergoed vanuit de gewone aanvullende verzekering. Per ster verschilt de vergoeding. Dus daarvoor moet je even in het vergoedingenoverzicht kijken meid. Ik hoop dat je zo beetje meer weet.

@ Mikmak: jij hebt een leuke VK-dag gehad dus. :)

@ Patrieske: balen van de worstebroodjes zeg. Kijk een stuk vrolijker ook. Fijn is dat he? Hier gaat het nog steeds niet goed... het word allemaal alleen maar erger...:oops:

Hier weer een superk*tnacht achter de rug... pffffff.
    80.000 keer eruit, bijna niet naar de wc kunnen lopen, bij iedere draai weer au roepen.... pffffff, word er gek van! Ik kan niet meer!

Zometeen nog even naar het winkelcentrum want moet nog even post opsturen.
    Vanavond ga ik makkelijk eten, want moet om 19.00 uur al bij de zwangerschapscursus zijn. Vanavond gaan we weer oefeningen op de grond doen, maar heb nu echt voor mezelf gezegd, van: dit doe ik wel, dit doe ik niet en ze moet ook echt niet gaan dwingen....

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

12. Merijn

Merijn Niet meer actief

@ Yvette: ik vind je buik juist mooi! En volgens mij ook gewoon een normale grootte hoor :) Die van mij is in ieder geval ook huge! Ik vraag me ook wel eens af hoeveel groter ie nog gaat worden de komende weken ;)

Waar zit die stootrand trouwens? Ik kan m niet ontdekken!

13. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    hey meiden

bedankt vor alle liefe berichjes en knuffels haha dikke knuffel terug voor allemaal!

cindy wat klink je sterk zeg!maar ik hoop dat als jullie eraan toe zijn dat je idd lekker snel weer zwanger bent en er dan een mooi broertje of zusje voor Ties komt!

Tascha jeetje wat een verhaal, kan me voorstellen dat je ontzettend bang was, zou iedereen hebben hoor!
    maar wat lekker dat het goed gaat met je dochtertje, na dat aansterken mag ze vast snel naar huis en hebben jullie haar lekker bij jullie!
    Mooie naam trouwens!

Patrieske haha nog geen kramp in je duimen?
    maar fijn te lezen dat het weer goed met jou en jullie kindje gaat heerlijk zeg!maar 22dec dus de keizersnee, spannend zeg, ga het rond die tijd zeker goed in de gaten houden hier!

ramona bedankt voor je knuffel!
    jeetje mooie buik heb je hoor, gewoon lekker trots op zijn!is je kat al terug?

derona jij ook nog bedankt voor al je lieve berichjes de laatste tijd!balen zeg zo'n slechte nacht maja kan gebeuren natuurlijk..en hoe gaat het met je kleintje?voel je hem/haar veel?lijkt me echt gaaf joh!

yvette gefeliciteerd met je mannetje, ech en uit eten en een filmpje is toch net zo leuk!fijne dag alvast!

nou hier alles goed ben gister gecurreteerd heb er gelukkig niet veel last van,,tja en nu maar eerst weer afwachten pfffff

dikke knufff maaike

14. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Patrieske wat ben jij toch een lieverd,
    @Yvette nou als ik jou buik zo zie,dan word het denk ik wel een 12 ponder hahaha nee gapje lieverd,
    je hebt een super mooi buikje,ik had bij Délano ook een mega buik,en toen gingen ze bij mij de vliezen breken je zag me buik krimpen hahaha

@Patricia ja meis weet je te vinden :D:D:D

15. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    nee wie is er dan wel een fan van dr Vogel..... nou die brandnetelthee zou gewoon mogen..... maar ze zei ook dat dat niet echt zou helpen hahaha.. dus nooit aan begonnen

maar weet je.. vroeger aten en dronken ze ook gewoon vanalles, behalve rood vlees en alcohol, en wij zijn toch ook enigszins normaal op de wereld gezet.. dus ik trek me over het algemeen weinig aan van fabeltjes of dat je dit of dat niet mag.. dan mag je strax alleen nog maar water, brood en kaas....

@yvette, vind je buik erg mooi hoor! niet over piekeren. denk dat die van mij niet veel er van onder doet hahahaha

@IloveA, jep was weer leuk bij VK... en balen dat j enu weer een k*tnacht had zeg.. hier ging het wel.. iedere 2 uur wakker.. en de laatste keer leek het alsof ik helemaal niet geslapen had.... maar ja kan me ook niet herinneren dat ik wakker was hahahaha

Nou net maar effe mn baas gebeld ivm mijn zwangerschapsverlof... dat we idd melding moeten maken bij het UWV... wist hij ook niet, dus maar de accountant van ons gebeld (want mijn salaris wordt door onze administratie in Ierland betaals) en het administratieve gedeelte wordt in Nederland gedaan... die lachen.. maar met een verklaring van de VK die ik naar ze fax komt het alsnog in orde... salaris blijft via mijn bedrijf lopen en hun krijgen het geld gewoon op de rekening gestort.. no swet dus....

16. Merijn

Merijn Niet meer actief

@ iloveandres: thanks! Ik heb even gezocht en ik zie dat zilveren kruis sowieso een slechte vergoeding heeft wat betreft orthodontie :S

17. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Anoniempjuh misschien een hele rare vraag heb je je beeb gezien na de curretage?en ga je het laten controlle hoe het heeft kunnen gebeuren?

ik vind jou ook zo sterk he,

suim echt super hard dat het snel weer lukt en ook goed gaat,

En ja Ik voel de kleine vaak is echt een super gevoel,maar dat gevoel ga jij snel meemaken meis,

knufffffffffeeeeeeeeeeeel

18. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Sneeuwt het bij jullie ook zo brrrrrrrrrrrrr

19. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Jeetje, wat een geklets.. Ik weet niet meer waar ik moet beginnen en eindigen.. Pfff, ik denk dat ik het reageren maar even laat.. 't is me echt te veel.. Moet nu ook weer dingen doen, kom er niet echt aan toe.. En ik wilde alleen op bepaalde dingen reageren maar ik denk dat ik dat ook maar over sla.. Want ik heb nog zo'n 20 pagina's te gaan.. Te veel dus..

Hier was vrijdagavond wel leuk :) Baby heeft een babyPooh met een popdoekje in de hand gekregen en een leuk pakje en sokjes en mailot.. Later naar schoonouders geweest en daar een plato met kaarsen gekregen.. leuk!

Zaterdag zouden we de winterwielen onder de auto doen maar hij voelde zich wat min en is toch maar weer met mij mee gegaan.. Toen weer bankstellen kijken, met zijn ouders.. Het wordt definitief niet de hoekbank want die gaat niet passen.. Heel jammer, maar we hebben een andere gekozen..

Zondag hebben we rustig aan gedaan.. En bij zijn ouders geweest..

Maandag was ie thuis, hij was ziek en moest naar tandarts, dus die afspraak heb ik afgezegt en heeft hij het hok opgeruimd terwijl ik nog heerlijk lag te slapen.. Nu is de tv kast uit huis, en staat de nieuwe :D Gister hebben we ook internet enz aangevraagt.. Duurd nog even voor het aangesloten wordt maar goed, dat kom ik ook wel weer te boven..

Voor nu ga ik de katten in het hok doen, naar de bakker en de supermarkt.. Vandaag komt mn moeder, samen met m'n tante dus ik wil wat lekkers voor bij de koffie/thee halen.. En aangezien we niets lekkers in huis hebben moet ik dat tohc even halen.. En anders staan ze straks voor de duer..

Ik hoop dat ik nu niets belangrijks heb gemist, door dat ik niet verder lees en reageer..

20. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    @ Ramona: Nou, dan stop ik er gewoond direct mee! Ik vraag het donderdag nog wel…
    Ja, dat heb ik inderdaad gemeld, net als mijn zoutloos dieet zeg maar… En zij denkt dat ik op die manier zelfs een evt. zw.vergiftiging voorkom. Ik weet het ook allemaal niet meer.

@ Female: Dankjewel! Ik vraag het donderdag toch nog maar een keertje na…

@ Nettie: Dankjewel… dat beurt me weer op

@ Patricia: Dankjewel en nog eens dankjewel! Oh, wat Merle zich afvroeg, of je kind voor hetzelfde verzekerd is als jou, of dat een kind standaard misschien wel voor de tandarts is verzekerd als jij dat niet bent….

@ MerleQ: Nieuwe foto erbij, zonder hemeltje, dan kun je de stootrand wel zien ;)
    En bedankt voor je opbeurende woorden, ik dacht echt dat ik abnormaal veel gegroeid was!

@ Anoniempjuh: Meiske, heel erg veel sterkte!

@ MikMak: Dankjewel… Ik ga het donderdag toch maar even navragen trouwens, dadelijk heb ik mijn kind iets aangedaan :(
    Gelukkig dat het nu gewoon geregeld wordt op je werk, dat is weer een opluchting!

@ Derona: nee, hier sneeuwt het niet! En bedankt voor je reactie op mijn buik….

Deel Deze Pagina