annoniempje... Tja in principe fijn dat je er niet veel last van hebt... lichamelijk dan... maar psychisch lijkt het me toch erg zwaar hoor..! Sterkte...! Mikmak klopt wat je zegt.... maar vroeger lieten ze alles gewoon op zich afkomen...en grepen ze ook niet naar speciale middelen.... Nu moet ik zeggen dat soms mn zwangerschapsbroek afzakt... van de topics die op deze site geopend worden... Dit bedoel ik zonder iemand te kwetsen.... maar als ik topics zie van : mag ik yogo.... of mag ik nog wel aardappelkroketjes uit de oven.... nou dan krijg ik toch echt kromme tenen...! Derona uhhhh ik vind het wel een vreemde vraag hoor.... zou er zelf ook niet aan moeten denken... want zo'n beeld krijg je toch niet uit je hoofd... maar ik begrijp je achterliggende gedachten wel... Er mag inderdaad wel eens verder nagekeken worden, hoe het komt! yvette uhhh wilde je geen schrik aanjagen hoor.... maar schrok er een beetje van... aangezien ik er een heel stuk over gelezen hadden.... nu pak ik het misschien wel weer eens niet tactisch aan..... (sorry)..
@ Yvette: je kind krijgt automatisch dezelfde verzekering als jou of je partner (ligt eraan wie er het hoogst verzekerd is). Voor de tandarts zijn ze tot en met hun 21e verzekerd vanuit de basisverzekering alleen moet er na hun 18e wel rekening gehouden worden met bijvoorbeeld een kaakchirurg ivm eigen risico. Liefs en dikke knuffel, Patricia
Ik ben ervandoor voor vandaag! Hubbie is over een half uurtje thuis en ik moet me snel maar even omkleden @ Ramona: nou, ik hou er gewoon direct mee op en ik vraag het donderdag eerst even na! @ Patricia: Dankjewel Handig hoor! @ Derona: Goed gedaan meid Hoef jij een keertje minder door de sneeuw!
Tsja, normaal zou ik misschien ook zo denken. Maar wij zitten hier ook nog eens midden in een fusie, en het nieuwe beleid van de organisatie moet nog helemaal geformuleerd worden. Ook met betrekking tot ouderschapsverlof van werknemers etc. Daarom wil ik alles tot in de puntjes op papier laten vastleggen, omdat ik bang ben dat ze me anders een loer gaan draaien en er dingen ineens niet meer kunnen. Ze doen hier namelijk nu ineens onwijs moeilijk over dingen die vroeger gewoon in goed onderling overleg konden. Daardoor ben ik heel voorzichtig geworden...ik vertrouw ze voor geen meter meer hier. Kom ik er net ook nog eens achter dat mijn manager mijn ouderschapsverlofaanvraag nog niet eens bij P&O heeft ingediend...die wisten nog van niks Terwijl ik mijn aanvraag al op 18 augustus bij mijn manager heb ingediend. Pfff....ik zal blij zijn als ik hier even 4,5 maand weg ben....
@ramona, ja nou moet ik echt eerst effe lachen... dat je zwangerschapsbroek er van afzakt hahahahaha... maar idd, je zwangerschapsbroek zakt er idd soms spontaan vanaf.. ik krijg dan altijd last van een lekke tiet.. met hetgeen wordt gevraagd over wat je wel en niet mag eten.... gewoon lekker alles eten en drinken behalve rauw vlees, voorverpakte supermarkt vis (behalve diepvries of echt verse van de viswinkel), alcohol en rauwe melkproducten... voor de rest neem ik alles wat wel en niet mag met een korreltje zout... @iloveA.. sneeuw he... ik wou dat er gewoon een metertje viel en lekker bleef liggen voor de verandering, en goed vriezen, zodat er lekker weer eens geschaatst kon worden.... @yvette, ja vanavond nog een keer naar de VK toe om de verklaring te halen, ze legt m voor me klaar... ze moest wel lachen, omdat ik haar vanmorgen nog heb gezien.. maar ja toen was ik nog niet op de hoogte... *lol* Oh nog effe iets anders.. mijn geweldig leuke vervangster had vandaag bossche bollen meegenomen.... heel lekker, maar er is niemand hahahaha behalve ik...
@Ik kan me zelf voorstellen als het al een heel mensje is dat je het wilt zien,en kan me ook voorstellen dat je het niet aan kan om het te zien,dus vandaar gewoon dat ik er naar vroeg,
MikMak: echte bosche bollen met glazuur van de Kroon? Hmmmmmmmmmm smullen! En dat vind jij zeker niet erg, dat je nu wat extra's hebt? Hoe is het nu trouwens tussen jou en je vervangster? Zo, en nu ben ik écht écht écht weg!
Ah nee he, nu heb ik zin in bosche bollen! Die zijn zoooo lekker, jummm... Yeah mijn telefoon is vandaag verzonden dus hopelijk krijg ik m morgen binnen! Heb ik weer wat te doen hihi
Ik hoorde las ook zoiets owh heb het nog nooit gehad,maar ze zien er wel lekker uit als ik ze zie op tv etc
Ze zijn. En ik zit op mijn werk met een elstar appeltje en een evergreen en daar mag ik het mee doen vandaag, tot 5 uur... Ik wil ook!
@ yvette: graag gedaan hoor. HIHIHIHI @ Merleq: graag gedaan meid. @ Bossche bollen (vast niet goed geschreven): ow heeeeeeeeeeeeeeerlijk. HIHIHI @ Mikmak: ja maar dat schaatsen mag volgend jaar ook wel, want nu kan ik het toch niet... Liefs en dikke knuffel, Patricia