@ Mikmak: neuh, ben net weer thuis, dus ga niet meer weg... Ik ga zometeen lekker broodje tonijnsalade maken. Moet nog eten... Liefs en dikke knuffel, Patricia
ik hoor het al weer... allemaal lekkere dingen weer... kan nog wel effe doorgaan met waar ik allemaal zin in heb..... lekker biefstuk of ossenhaas... of pepersteak.... jammie, mooi rosé klaargemaakt...
Heb met mijn lief afgesproken dat ik na de bevalling een broodje filet americain met uitjes, peper en zout mag... en ik kan er nu al naar uit kijken
@ Libra: dat is ook het eerste wat mijn mannetje mag halen voor mij. HAHAHAH. Maar dan zonder uitjes...
Kijk jij er ook zo naar uit? Ik zie mezelf al helemaal zitten met zo'n pistoletje filet met alles er op en er aan... Oooh, dan krijg ik gewoon het water in de mond, alle ben & Jerry's ijsvreetkicks ten spijt.
Ik heb mijn bossche bol al op hoor dames Oh en ik wil na de bevalling ook een broodje filet american! En we gaan ook direct een glas champagne drinken En het wijntje zal ook wel niet lang op zich laten wachten. Ooooh ik kan echt niet wachten totdat ik weer lekkere wijntjes mag tijdens het eten of 's avonds met mijn manlief op de bank Er staan een heel aantal mooie flessen op ons te wachten (nog van ons trouwen). Hmmm....
OEH heb al afgesproken tussen de middag haalt mannetje een broodje filet american van bakker bart voor mij en s avond rijd ie naar duitsland daar hebben ze in me favo restaurant een lady steak das een biefstuk met kei lekker champignons en uien hmmmmmm *kwijl*kwijl*kwijl*
Ohja, dat is ook zo! Afgelopen jaar heb ik met Castlefest de mede (honingwijn) moeten missen. We hebben speciaal voor na de bevalling twee hele mooie flessen gehaald. Eerst een broodje filet americain, maar die flessen gaan ook zeker aangebroken worden na de bevalling!
en ja hier ben ik ff met een nieuwtje.. na overleg met mijn chef hier... neem ik volgende week vakantie! dus dat houdt in dat mijn laatste dag hier donderdag is op het werk.. ik kijk er al naar uit.. sorry dat ik nu ff niet reageer, misschien dat ik na werk nog reageer. maar moest dit even kwijt. vanavond ben ik ook niet online, ik mag naar me zussie! ze gaat me haartjes doen.. word weer lekker geknipt! Liefs mir
@ Lotus: meid wat fijn zeg. Kan je in iedergeval lekker gaan aftellen. @ Libra: Ja ik kijk echt uit naar de filet american. HIHIHI. @ Mamamakka: jeetje wat lief van je mannetje zeg. En wat klinkt dat allemaal lekker zeg... *kwijlt nu heel erg * Liefs en dikke knuffel, Patricia
Dat mis ik dus helemaal niet! Toen ik nog op de slagerij afdeling van de supermarkt werkte dacht ik oh FILET AMERICAN op m'n broodje lijkt me heerlijk, of bijvoorbeeld proeven hoe lekker we de rosbief hadden gegrild zat er ook niet meer in, dat miste ik wel.. Maar nu kan ik niet echt zeggen dat ik zo iets mis.. Biefstuk, dat wil ik na de bevalling wel weer hebben lekker lekker.. Water loopt me in de mond
Ik las dat Tasha weer thuis is.. Ja, ik heb nog even een stukje terug gelezen uit nieuwsgierigheid.. Tasha: Ik ben blij dat je weer thuis bent, en dat alles goed gaat! En natuurlijk gaat het met Nona ook helemaal goed komen..
Gister moest ik bezoekje aan VK brengen.. Alles was prima! Nog niet ingedaald, ik heb wel gevraagt wat die pijn dan zou zijn en waarom ik het gevoel dan heb dat ik ongesteld moet worden maar dat was indalingsweeen.. Pff, waarom daalt ze dan niet? En ik heb veel vruchtwater, dus ik denk dat wij een klein kindje krijgen.. Nou eigenlijk mag ik hier nu niet zijn, ik heb een heleboel op te ruimen van de tv kast, maar heb er niet zo'n zin in.. Vanavond ook nog weer een Mylene party, de laatste van dit jaar.. Weet alleen niet of ik wel ga.. M'n moeder is net weg.. Ze is een dag eerder gekomen.. Samen met m'n tante, na bezoekje aan ziekenhuis voor m'n tante! Niets ernstigs hoor gewoon controle! Ik ga nu weer proberen bij te blijven
Hier net terug van de vk,moet nu om de anderhalve week komen inverband mijn bloeddruk die ze extra in de gaten gaan houden,omdat het bij Délano met 34 weken ging stijgen en dus ook eiwitten in de urine kreeg, Dus moest plasje meenemen,maar mijn bloeddruk was perfect onderdruk netjes /65 dus hoop dat het zo mag blijven,.plas was ook goed gekeurd,dus ben weer blij moet nu gewoon over anderhalve week weer,maar dat vind ik niet erg,die extra checks Ga zo ff bijlezen
Derona: die extra checks zijn zeker niet gek! Gelukkig was alles goed, daar doen we het tenslotte voor tohc?
Ik denk dat je je onbewust gewoon zorgen maakt, en dat is heel normaal toch? Maar na zo'n bezoekje weet je dat het goed zit en dat maakt een boel goed