@derona, goed dat het allemaal weer klopte bij de VK, en nee extra controle is niet erg hoor... ik moet over 2 weken weer en dan ieder week... @Lotus, wat lekker dat je eerder gaat....ik kijk er ook al helemaal naar uit hahahaha.. wat jij dan? @merle, lekker he die bossche bollen.... @joyce, lekker dat alles weer goed was bij de VK.... @filet, biefstuk en alle andere lekkere dingen... mijn schoonzusje woont vlakbij DE slager voor mn filet, dus die neemt ze mee als ik ben bevallen... en afbakbroodjes heb ik altijd wel in huis, dus warme pistolets met boter, filet peper en zout...... met een glas champagne en daarna een rode wijn.... maar broodje rosbief is ook wel lekker... of wat dachten jullie van een verse carpaccio...... hmmm van de italiaan...... stokbroodje kruidenboter erbij..... jammie
@ Derona: wat fijn dat het allemaal weer goed was bij de VK meid. Hier voel ik me helemaal niet goed. Zit onder de stress door die kl*te UWV. Heb constant harde buiken en kan ieder moment in janken uitbarsten... Liefs en dikke knuffel, Patricia
Ik kan je ook niet helpen, alleen een DIKKE KNUFFEL geven.. Ik zit ook te stressen door het UWV maar ik ben er nu achter, dat het gelukkig mee valt voor mij, maar dat ik pas over 4 weken weer uitbetaald krijg Jij ook of niet?
Mikmak: Altijd fijn he Als iedereen zo door praat over die filet, loopt het water me toch wel in de mond.. Best wel erg! En waar het vandaan komt dat maakt me dan niet uit, zeer waarscheinlijk onder bij de catering van het ziekenhuis
Mijn dagloon moet nog berekend worden enzovoorts. En dat terwijl ze alle gegevens van mij gewoon hebben en de arbo-arts tegen mij gezegd heeft dat alles automatisch over zou gaan naar de zwangerschapsuitkering en dat ik me hier geen zorgen om hoefde te maken. Ik heb hier zelfs een getuige van en dan nog durven ze te zeggen dat dit niet gezegd kan zijn. Ik heb nu 2 dagen achter elkaar gebeld dat ik niet zo lang KAN wachten, omdat we anders echt in hele grote problemen komen. Ze hebben totaal geen inlevingsvermogen en ik moet het allemaal maar uitzoeken enzovoorts. Ik ben nu zover dat ik morgen de rechtsbijstand in ga schakelen... Bedankt voor je knuffel meid. Liefs en dikke knuffel, Patricia
@Yvette, voel me beroerd, vanaf gisteren eigenlijk al. Misschien komt het ook wel door die tests, althans het nuchter zijn en drie kwart van die troep naar binnen slikken, ik weet het niet. Vandaag zet het nog eens dubbel door, zelfs de mensen waar ik vanochtend was zagen het aan me. Gefeliciteerd trouwens he! Veel plezier met de james bond, of ging je daar pas woensdag heen. Mij lukt het niet meer omdat mijn buik in de weg gaat zitten als ik in een houding moet blijven zitten. Oh leg dat bord op een deur of een tafel, ik heb het op de grond gedaan en dat was iid zwaar. @Derona fijn dat alles in orde was, onderdruk 65 wohhhhhh goed hoor, ik zit op 80/85 wat toch wel hoog is voor mij. Maar goed, we zullen zien vrijdag in het ziekenhuis. Zal het waarschijnlijk wel even gecontroleerd worden. @geen puf: zoals hierboven beschreven, honds beroerd, steken in mijn onderbuik, maagzuur, hoofdpijn.....drama.......ga weer mijn bedje in....misschien ga ik vanaaf even reageren verder. x
@ MikMak: En begrijpelijk, ik mijd dat soort mensen ook liever Lekker hoor, die Bosche bollen @ Lotus: Heerlijk hoor, eerder verlof! Geniet ervan @ Joyce: Goed meid dat alles weer in orde was! @ Derona: Nou wat een mooie bloeddruk zeg! En zeker goed dat ze je nu extra in de gaten houden! @ Patricia: Meid, hou de moed erin! @ LEKKERE DINGEN: vreselijk, nu heb ik daar ook zin in Het ergste is nog: we hebben net filet american gehaald! Nog maar even een tijdje wachten . Champagne wordt hier ook opengetrokken als hij geboren is, dat vind ik een leuke traditie (die ik zelf ga opzetten )
Hij ligt al ergens op, maar nog niet op de goede hoogte, ik krijg het niet voor elkaar om er lang aan te werken, vind het heel erg zwaar. ouwe oma Vervelend dat je je zo beroerd voelt... Hier zijn er een aantal met buikgriep, heb jij niet ook zoiets onder de leden misschien?
@ Yvette: dat is nu heel moeilijk hoor, met die feestdagen voor de deur en dan geen geld te hebben... Liefs en dikke knuffel, Patricia
@IloveA, laat je gaan laat je gaan meis... en het sh*tte is dat jij er niets aan kunt doen, want je bent afhankelijk van instellingen die zich sociaal noemen, ik ben toch mooi blij dat mn wergever gewoon mijn salaris blijft betalen en dat ik niet hoef te wachten op het UWV tot ze mijn salaris gaan storten op de rekening van mn werk..... want dan had ik toch echt wel een serieuze uitdaging..... daarbij vind ik niet dat ik eigenlijk mijn baas moet inlichten over het reilen en zeilen van zw. verlof.. hij zou dat toch moeten weten enzo.... nu kom ik er per ongeluk achter via hier.... maar ik denk aan je dikke knuffel voor jou hoor meid! hou je taai en als je wilt huilen dan doe je dat maar lekker! @goofnick, beterschap, hoop dat je je snel weer beter voelt
Iloveandres: dat meen je niet? Nou ik heb dus gister nog een keer gebelt.. Deze keer keken ze wat verder dan hun neus lang is.. Moet gewoon 4 weken wachten, echt veel te lang.. Hufters zijn het gewoon.. Want mij is ook gezegt dat het gewoon door zou lopen, geen problemen of wat dan ook maar.. Maar kom ook weer bedrogen uit
Na mn vorige berichtje kreeg ik ineens een migraine aanval... nu dus nog een beetje last van...heb het gelukkig niet in hele erge mate maar het is vervelend genoeg als je net broodjes wilt smeren of dochter vraagt of ik wil voorlezen... kan tijdens zo'n aanval gewoon bijna niets zien dus voorlezen lukt niet en brood smeer ik ongeveer op de tast.... Gelukkgi is het zicht nu weer terug, heb alleen wel hoofdpijn en dochte ris enorm druk en schreeuwt en trommelt met potloden overal op.... speelt dat ze Dora is... Mehn komt nu slecht uit dat hubbie niet thuis komt zeg... Heb net even bijgelezen maar reageren gaat niet lukken, heb ik ech tgeen puf voor... Ik bedoel, het zijn ongeveer 6 pagina's die erbij kwamen...dat is echt niet bij te houden. Maar even over al dat lekkers.... denk je wel een beetje om de hoeveelheid wijn en champagne e.d. als je bv gaat geven? ALs ik sommigen lees dat ze eerst een glas champ nemen en dan nog wijn en filet en weet ik het wat allemaal meer..... Alles wat je eet gaat ook in de bv zitten dus je mag wel dan maar nog steeds een beetje rekening mee houden.....Wil niet vervelend zijn hoor of roet in het eten gooien.....just so you know zeg maar....
AAAAAHHHHH ik word gek hier...... Had gisteren op de hyves gezet.... bij wie wat waar... "verloskundige geweest..... kleine mag al over 3 dagen komen... een raar idee...".... Nu denken mensen... (en veel mensen) dat ik donderdag ingeleid ga worden! Heb het gisteravond al gewijzigd... maar de smsjes/berichtjes komen maar binnen..... door "mond op mond reclame"... waardoor het verhaal natuurlijk ook nog eens heel anders wordt....! Zou me niets verbazen als we hier/mn vriend donderdagavond plat gebeld worden/wordt..... pfff anders had ik toch wel gezet dat ik donderdag ingeleid word.... of dat hij donderdag komt........ Achja... leuk dat er zoveel interesse (opeens) is.... hebben ze alvast een generale repetitie
@ Nettie: dat weet ik wel hoor dat van borstvoeding en alcohol. 1 glas direct nadat je borstvoeding hebt gegeven mag, dus daar ga ik ook gebruik van maken. Dat zal 1 glaasje champagne worden als de kleine net is geboren en pas wanneer ik me wat aangesterkt voel (dus echt een aantal dagen later denk ik) zal dat 1 glaasje wijn zijn. Sowieso denk ik dat die wijn heel hard zal vallen dus ik ga me echt niet direct volgieten ofzo
@ ramona: haha ik kan me de verwarring wel voorstellen hoor Ik moest ook even nadenken toen je het hier had geplaatst Zal wel een lekker dagje worden dan donderdag hihi.
Nou ik ben er weer vandoor.. Ik zal nog wat dingetjes opruimen en dan met het eten bezig.. M'n mannetje is ziek, dus die zal blij zijn als hij thuis komt en ik heb een keer wel opgeruimd, al is het maar een beetje! Fijne avond allemaal!
@ Ramona: kan me inderdaad ook enigzins de verwarring wel voorstellen. HIHIHI. @ Joyce: fijne avond meid. Ik ga de frituurpan aanzetten. Mijn mannetje heeft net minifrietjes gehaald en we gaan lekker frietjes met appelmoes eten. HIHIHIHI. Liefs en dikke knuffel, Patricia