als je in maastricht woont kan dar ja, en anders denk ik dat de vk's allemaal een beetje dezelfde papiertjes hebben ofzo...
haha nee niet eens in de buurt.... dezelfde blaadjes dus...! misschien van hun beroepsorganisatie..... maastricht... wel een mooie stad!
Ik kwam toch nog even kijken @ Ramona: Toch bedankt voor je antwoord En wat je zeg ik heb nooit menstruatiepijn gehad, maar als ik het moest omschrijven, zou ik nu inderdaad zeggen dat het lijkt op menstruatiepijn (heb wel altijd pijn in mijn rug dan en die pijn heb ik nu ook, alleen erger) @ MikMak: Hmmm, dankjewel, dan zal mijn lijf inderdaad wel aan het oefenen zijn Gek, maar toen ik echt weeën had, deed het helemaal geen pijn, het kwam gewoon direct iedere 3 minuten Daarom vind ik dit nu allemaal zo vaag. Hihi, maar hier geen papiertje van de vk waar zoiets op staat En nu ben ik écht weg!
ja nee niet eens in de buurt...dus wat zou je dan dezelfde hebben hahahaha.. maar ja maastricht is wel leuk hoor, zelfs voor mij als niet maastrichtenaar..... vond ik vroeger wel anders... hier iig vroeg naar bed, ben hartstikke verkouden, griepje te pakken ofzo....maar geen koorts, naar gtst hoop ik dat de ene kat binnen is.. de andere is al binnen.... en dan ga ik in bed liggen... die kleine is ook al enorm aan het bewegen, is gewoon een rottig gevoel.. zeker omdat ze in de bekken ligt tegen het schaambeen aan.. pffff
Hai Yvette.........Ja erg he hahahaha.....maar die stank krijg ik echt mijn huis niet uit,het is berekoud hierbinnen ;-(( Dat vind ik wel fijn om te lezen dat je toch kan genieten,want om daalijk terug te kijken naar zoveel pijn in je zw lijkt me ook erg moeilijk,,maar gelukkig geniet je ) Mooi zo dat het allemaal goed komt dan ,en niets te danken hoor ) Meid als je richting een 8 ponder krijgt dan is dat nog niet zo heel groot hoor,maatje 56 hebben ze dan,Noël was ook een 8 ponder en Zoë* een 9 ponder....en je hebt ene prachtig buikje hoor Dat zou kunnen meid,maar bel gewoon even naar je VK zei kan het het beste zeggen toch,ik ben wel bevallen alleen op een andere manier dus ik weet het ook echt niet meid.....sorry. hahahah ja sorry dat ik lach eigenlijk is het best gemeen dat ik lach als jij staat te huieln bij de bakker ;-( schaam schaam Hai Mikmak......Ja blijf het grappig vinden,is dat geen gek gevoel dat je die billen dan voelt en ziet hahahah. Dat is netjes geen strepen,ik heb ze nu ook niet ),maar had ze al van de vorige keer. Ja ze waren echt pik en pik zwart ;-(......en Noël was zo boos op mij ;-( Ja ik doe niet iets wat niet mag dat durf ik gewoon niet. Als ej een baas hebt loopt het meestal ook gewoon door,bij mijn oude baas was dat wel nu is de UWV mijn baas en moet ik zelf alles regelen. Lekker hoor )) Hai sanne..........Ik weet het niet ik zal daalijk even kijken of ik ze kwijt ben. Nee zielig he geen worstebroodjes en Noël had er zo zin in Daarom meid,als je hem gewoon iedere avond even leeggooit dan is er niets aan de hand alleen die met poep gewoon meteen even wegdoen,en daar hoef je toch geen bedankt voor te zeggen ),bij prenetal zijn ze niet zo duur hoor. Hai patricia........Ja ik ben wele en stuk vrolijker hoor,het is zeker heel duidelijk te merken Lieverd toch ik krijg echt tranen in mijn ogen,dit kan toch zo niet langer,bel even naar je VK en laat haar eens langs komen,ik vind dat echt niet meer kunnen,je verdriet spat van het scherm af. Je moet je ook niet laten dwingen meid,wat niet gaat dat voel je zelf het beste. Dikke knuf meid. Hai Anoniempjuh.........Nee hoor lieverd en al zou ik dat krijgen dan ga ik gewoon door voor jou Lief dat je dat doet meid,echt heel lief van je ook je lieve woorden. Ik wist niet dat dat gisterenw as meid sorry anders had ik je sterkte gewenst,hoe gaat het met je? Hai derona..........Ja he )),maar wel tegen lieve mensen.blehhhhhhh wat een geslijm hahahah. zHier heeft het inderdada de halve middag gesneeuwd wel natte sneeuw helaas ;-( Nou als we ooit ind e toekomst afspreken neem ik ze mee,van de bakker de groot meid succes bij de VK ik was weer eens te laat GRRRRRR,altijd hetzelfde bij mij ,schaam modus aan* Mooi zeg dat je bloeddruk wel goed is meid....en dat extra in de gaten houden is zeker niet erg,alleen maar beter toch Hai Joyce........Meid soms hebben we dat allemaal eens,dat is dan toch niet anders meid,dus laat het reageren gewoon en begin gewoon lekker opnieuw mee te kletsen. Lekker verwend lees ik wel Wat voor bank heb je nu gekozen? Fijn dat alles bij de VK goed was meid. Mocht je wel gaan vanavond veel plezier dan meid. Hai Mirella.......ja daar heb ik ook echt zin in en een biefstuk en daarna een sigaret,jeetje ik ben al zo lang gstopt met roken,ik mis het niet maar als het dalaijk weer mag Hai Lotus..........Dat geeft je misschien wat meer rust meid dat je dan al vakantie hebt toch? Hoe ga je ze knippen? Hia Nettie...........Wat klote zeg dat je zo'n aanval kreeg meid.....doe het rustig aan hoor. wat niet kan kan niet met reageren dat is dan niet anders. Hai Ramona.......Ja dat gaat zo bij mensen,en voor je het weet is de kleine ook al geboren vandaag ;-((,zo praten die mensen dan............maar goed misschien als ik het zo zou lezen bij iemand dat je het misschien ook meteen denkt,maar dan zou ik het wel aan je vragen,ik ben misschien ook wel zo dom ;-( Hahhaha inderdaad,de kaartjes komen ook al binnen hahahaah. Hai mama makka...........Lekker rustig aan doen meid.
patrieske meid is toch ook logisch dat je dat niet weet...maar het gaat goed met me hoor, vole me lichamelijk goed en geestelijk ook wel, heb gewoon zin om er weer helemaal voor te gaan maja, er komt nu eerst een tijd van wachten pfffff.... maaruh bij jou nog even he, nog minder als 2 weken, spannend hoor.... goh wat dromen jullie over lekkere biefstukjes en filet, en ik ga nou ook niet raar praten dat je blij moet zijn dat je zwanger bent en niet moet zeuren over dat eten(wat natuurlijk ook zo is haha) maar ik snap het heel goed, ik was nog maar 3mnd maar miste mijn filet ontzettend, biefstuk ging wel en drinken doe ik niet maar die filet.... ik weet nu 1,5 week dat het mis is/was en ik heb al 4 bakjes filet op......sochtends lekekr ff broodjes bakken en dan lekker filet met uitje erop mmm... maar nog even dames dan mogen jullie dat ook weer haha..ik hoop dat ik t snel weer 9 mnd niet mag xxx
afgesproken.... Dan eet JIJ "gewoon" voor twee.... en eet ik wel de biefstukjes voor twee... (voor jou en mij!
he iedereen ff een update: nona was vandaag weer maar 10 gram aangekomen Te weinig dus; als ze vanaf morgen niet meer bijkomt gaan ze extra caloreen geven. Pff.. ik snap het niet, ze drinkt goed! ik wilde wel foto's uploaden maar het lukt niet! ik probeer morgen wel weer.. liefs
ahhh... wat een schatje ! En wat kijkt ze eigenwijs...! Lief dat ze nog in haar kleertjes verzuipt...... hihihi... Schat het gebeurt wel vaker dat kindjes extra calorieeen in het begin moeten krijgen hoor.... zeker als ze te vroeg geboren zijn...! Komt echt allemaal goed.....! xxmona
ja je bent me net voor wilde zeggen dat er wel 1 in je album staat . wat een mooie meid zeg ! jammer dat ze te weinig is aangekomen vandaag , weten de artsen ook niet hoe dat kan ?
praktische vraag: Als ik nu oplaadbare batterijen oplaad.... blijven ze dan vol tot begin januari? of "lopen ze weer langzaam leeg"? Niet dat ik ze nu opgeladen heb... en dat ze straks leeg zijn.... of dat ik ze uit mn tas laat...en dan vergeet...! En een mp3 speler....?
@Tacha: ach...wat een klein mooi poppetje is NONA! hoop dat ze snel wat meer aankomt! knuf* @Yvette: jeetje meid, heb zelf natuurlijk geen idee, rustig aan doen he? fijne avond! @Anoniempjuh: lieve meid, volgende keer moet het gewoon goed gaan bij jullie! en dan idd 9 maanden klagen over dat je geen biefstuk en filet mag.. Is je zo gegund! knuf* Ik ben zo bekaf sorry meiden, morgen weer een dag, voor iedereen een hele goede nachtrust gewenst!
@tacha, wat een droppie zeg.. en wat een eigenwijze snoet heeft ze @Ramona, denk dat ononiempje nu voor iedereen filet moet eten hahahaha doen wij dat wel voor haar als ze 9 maanden geen filet mag.... hahaha
@slik.....hubbie belde rond half zeven op........was een vrachtwagen in de zijkant op de snelweg in zijn auto gereden. Hij heeft niks, maar ik schrok me dood, was best overstuur, wat gaat er dan allemaal door je heen zeg ,zeker als je zwanger bent. Gelukkig dat ons petekindje gauw kwam, had ik direct wat afleiding. Voor het eerst de fles gegeven, pakte niet direct maar later toch wel. Zo leuk zo'n kleine, en zo apart. Net op bed gelegd, even wat gehuild en toen was ie weg....zwijmel!
Sjeetje....! Wat zal je vriend zich de ...... geschrokken zijn zeg! en jij natuurlijk ook door het telefoontje....! Gelukkig dat je petekindje je afleiding heeft gegeven... tja zo'n klein hummeltje kan je echt vrolijk maken.....
oeps dat is schrikken... brrrrr, ben maar blij dat ie niets heeft zeg.... had veel ernstiger kunnen zijn, gaat makkelijk met zo'n lompe truck natuurlijk @patrieske, nee is niet echt raar, is gewoon een ruime hiel in de buik... maar die plek is wel beurs... maar vind ht wel grappig.. als ze later als ze groot is niet iedereen aan dr billen laat....
Wilde even komen vertellen dat ik na deze week verlof heb \/ tis geregeld nu..met vakantie erachteraan Dus vanaf volgende week heb ik (hoop ik ) meer tijd om jullie lastig te komen vallen
Hey meiden, ben er toch nog even voor ik naar bed ga. Morgen namelijk naar de bekkentherapeute toe voor de laatste keer. @ Yvette: ik snap je meid. Echt heel erg bedankt ook daarvoor. Bedankt ook voor je knuffel. Je bent echt een schat! Dit klinken wel als voorweeën meid. Ik heb de hele week al 's nachts een rare buikpijn (die overigens niet altijd gepaard gaan met harde buiken) en bij de zwangerschapscursus zei de docente dat dit dan naar alle waarschijnlijkheid voorweeën (weeën van de 1e fase zijn)... @ Patrieske: ik denk niet dat de VK gaat komen, omdat ik zo slecht (tot bijna niet) slaap van de pijn. Volgende week woensdag moet ik er weer naartoe en dan ga ik het zeker zeggen, want trek het echt niet langer zo. Bij de zwangerschapscursus hebben we nu ademshaling/puf oefeningen gedaan. Op een gegeven moment ging er een cd'tje aan en de lichtjes uit... Was erg fijn moet ik zeggen en ik mocht gewoon blijven zitten op m'n stoel, dus hoefde niet op de grond. Na deze oefening was de kleine ineens ook heel erg druk. @ Anoniempjuh: ik hoop ook heel erg voor je mee dat jij ook heel snel geen filet american meer mag hebben voor 9 maanden meid. @ Tacha: ow meid wat een schatje zeg! @ Ramona: kan je beter denk ik rond die tijd de batterijen opladen, als je zeker wilt zijn. @ Goofychick: ow meid, wat schrikken zeg! Hoe is het nu met jou en je mannetje? Hier vanavond puf/ontspanningsoefeningen gehad en ik mocht lekker op de stoel blijven zitten. Ik was wel lekker ontspannen moet ik zeggen, ondanks de pijn. Toen we klaar waren met de oefeningen werd de kleine ineens heel erg druk. Daarna de oudervoorlichting gehad en dat was ook erg leerzaam en veel gehoord.... was er leuk, want heb nu al 2 mannen gezien. Over 2 weken zijn alle mannen er voor de zwangerschapscursus ivm de partneravond. Ik moet zeggen dat we best een leuk groepje hebben zo. Ik zie er nu echt tegenop om naar bed te gaan, omdat ik toch niet weet hoe ik moet liggen... Eerst de vaatwasser even inruimen en een kruik warm maken en dan naar boven.... heb het donkerbruine vermoeden dat ik weer een lekker k*tnacht tegemoet ga... Slaap lekker allemaal. Liefs en dikke knuffel, Patricia