Iloveandres... Kan jij je bed omhoogzetten....? Ik wissel tegenwoordig af... en sommige nachten breng ik zowat half liggen/zittend door..... Niet dat het een heel groot verschil uitmaakt... maar het lijkt wel of ik wel wat minder vaak wakker lig...... misschien kun je dat ook proberen...?
@ Ramona: nee mijn bed kan niet omhoog... het bed beneden wel, maar dan slaap ik helemaal niet, heb het wel eens geprobeerd namelijk... Lief van je tip meid. Nu ga ik echt naar bed, tot morgen meiden. Liefs en dikke knuffel, Patricia
@ ramona volgens mij blijven ze niet 100% vol . volgens mij is het zo dat als ze in het apparaat zitten ze altijd wel heel iets gebruiken en dus heeel langzaam aan leeg lopen , maar pin me er niet op vast hoor .
hmmmm misschien maar nu goed opladen.... en zodra mn weeen beginnen.... o schat mn water is gebroken..... "wacht doe ik snel de batterijen in de oplader"... Tja ben zo bang dat ik in het ziekenhuis kom met lege batterijen....
Ik weet het ook niet, ondanks dat ik ook een olifant ben nu heb ik het niet geprobeerd. Ik doe het ook met veel water drinken en de laatste weken komen we ook wel weer door 8)
Ja zo denk ik er ook over.... En mn voeteinde omhoog enzo..... Het is soms wel vervelend dat mn armen zo raar doen en dat ik daar wakker van word... maarja... als ik daar niet wakker van word is het wel van mn bekken... of dat ik moet piesen.... de laatste loodjes..... toch? En na de bevalling.... lekker zweten... dan zijn we alles zo kwijt...
Hubbie is veilig en wel weer thuis, jee wat ben ik geschrokken zeg. Gelukkig is hij er rustig onder, en ik ook weer zeg maar. Thanks.
Ja dat van die armen dat ken ik... zo'n dood gevoel. Ik heb de laatste week ook veel kramp in mijn handen. Echt de laaste loodjes. Ik ben ook bang dat ik zeer binnenkort echt op mn slippers naar buiten moet als het zo doorgaat
Pff gelukkig maar! Hij zal wel heel erg geschrokken zijn. Hoe is het met hem? En de auto? Is die nog te redden? @tacha: Wat een lief klein poppetje zeg! Wat zal je trots zijn op dr!
@ ramona ik ben er ook wel bang voor dat de battarijen maar half vol zijn en je maar een paar fotos kan maken ! daar moet je toch niet aan denken . wat ik doe is strax de oplader naast me bed zetten ( waar ook me tas staat ) met de camera daar naast dan zie je het liggen met de tas pakken en het zo ook niet kan vergeten tja en wil ook reserve battarijen kopen alleen waar je dan wel aan moet denken is dat het geen goedkope battarijen moeten zijn die doen het vaak niet in een camera ( tenminste bij onze camera's niet ) moeten echt duracel zijn . en anders het winkeltje in het ziekenhuis ? weg werpcamera ? hihihi
hahahaha ...... ben ik gelukkig niet de enige...! Ik heb dus reserve batterijen ( 4 stuks) gekocht.... van 2500 m/ah van GP power bank.... Want vertrouwde de andere batterijen niet meer.... heb nu 3 paar... dus dat moet toch goed zijn... (?!) ik leg de oplader ook bij mn tas.... en heb ook een telefoonoplader in me tas..! Zul je zien dat ik me druk maak om de batterijen en dat de camera ermee ophoudt... nou dan mag me vriend echt naar dat winkeltje rennen hoor! Muppet Inderdaad... tinteling... kramp... en ook overdag voelt het allemaal raar aan.. net of ik minder kracht heb (?) Mn slippers passen hier ook niet meer... gelukkig kunnen me schoenen nog net... maar die moest ik al een maat groter kopen...! De laatste loodjes....!.... maar vind deze zwangerschap toch wel snel gegaan.... beetje onwerkelijk....
@ goofychick: jeetje, wat is dat schrikken zeg! Ik zou ook zwaar overstuur zijn... Een vrachtwagen kan nogal wat schade aanrichten Gelukkig heeft je man niets! Pffff...! @ Tacha: aaaaah wat lief! Nona is een mooi meisje Hopelijk gaat het snel beter met de voeding... @ Yvette: ik heb geen idee of dat voortekenen zijn van een begin Je hoort het wel vaker dat iemand zich anders voelt... Ik vind het zelf wel moeilijk om zo te wachten op de bevalling. Om bij ieder dingetje te denken 'hm? zal het?'. Ik word gek als ik nog 7 weken moet wachten Jemig ik begin gewoon last te krijgen van bekkeninstabiliteitklachten Waarom nu toch nog? Ik voel een gemene steek in mijn rechterbil die helemaal doortrekt naar mijn onderbeen. Ik had er vanmiddag ook al last van en heb het dus alleen als ik een stuk loop. Heb het al wel eens eerder gehad, maar dan trok het heel snel weer weg. Nu voel ik het dus al de hele avond trekken, ook al doe ik er niets meer mee. Moet ik daar nu nog wat aan gaan doen? Of kan ik beter de laatste paar weken zo min mogelijk doen zodat het niet verergert?
[quote="MerleQ Jemig ik begin gewoon last te krijgen van bekkeninstabiliteitklachten Waarom nu toch nog? Ik voel een gemene steek in mijn rechterbil die helemaal doortrekt naar mijn onderbeen. Ik had er vanmiddag ook al last van en heb het dus alleen als ik een stuk loop. Heb het al wel eens eerder gehad, maar dan trok het heel snel weer weg. Nu voel ik het dus al de hele avond trekken, ook al doe ik er niets meer mee. Moet ik daar nu nog wat aan gaan doen? Of kan ik beter de laatste paar weken zo min mogelijk doen zodat het niet verergert?[/quote] Veel vrouwen krijgen op het einde "bekkenklachten"... maar niet alle bekkenklachten zijn BI.... Je lichaam is zich al aan t klaarmaken vandaar dat je bandjes slapper worden.... Goed naar je lichaam luisteren is sowieso goed...... Misschien heeft iemand op zwangerschapsgym wat oefeningen gehad...? Ik zou iig geen BI-oefeningen gaan doen..... als het niet is vastgesteld dat het bi is... (mijn mening)
@Yvette sorry ik kan er niet over mee praten,want ik kreeg een lintje ingebracht,en daardoor kwam het bij mij s'avonds op gang, @Tacha owh meis wat een plaatje zeg,en hoe ze in de camera kijkt smijlt,
Goedenmorgen meiden, ben ik alweer... pffff wat vroeg he? En ik heb alweer zo slecht geslapen. Hoop dus als ik straks terug ben dat ik dan nog eventjes kan slapen... @ Ramona: dat van die armen heb ik ook. Ten minste als je dat getintel in je armen/handen/vingers bedoeld. Dat is het Carpaal Tunnelsyndroom, wat optreed doordat we vocht vasthouden en alles in je armen beklemt. @ Goofychick: ow meid, wat fijn dat je mannetje weer veilig en wel thuis is zeg. @ Merleq: ik denk dat je beter voor de zekerheid toch nog even naar de fysio kunt gaan meid. Of een bekkentherapeute. Sterkte meid. Nog even en dan zal mijn vader ook wel op de stoep staan, om met me mee te gaan naar de bekkentherapeute.... Is alweer de laatste keer en dan moet ik het alsnog weer zelf doen... Ik ga volgende week echt aangeven dat ik het niet lang meer trek...en echt doodop ben... pfffff. Ik kan namelijk 's middags ook bijna niet liggen/slapen van de pijn. Ik ga wel liggen omdat het moet, maar weet gewoon van gekkigheid niet hoe ik moet liggen... Dus denk ik dat het verstandig is, dat ik dat aangeef bij de VK. Liefs en dikke knuffel, Patricia
Patrieske: We hebben nu gekozen voor een 3 zits bank, van piloten leer.. Er hangt wat mij betreft wel een heel erg groot prijskaartje aan de bank, maar hij wil 'm zo graag hebben.. En hij moet er tenslotte voor werken Hoe is het nu met jou? Gaat het weer een beetje? Knuffel! Ramona: Ik heb de baterijen ook al opgeladen.. Tja, of ze leeg lopen weet ik niet.. Vol is vol toch? Tenminste ik zou denken dat zonder gebruik ze niet leeg lopen.. En met MP3 speler denk ik het zelfde, al denk ik wel dat de iPod leeg loopt, die van mij is meestal zo maar leeg, al gebruik ik 'm weinig.. Tasha: Wat een schatje! Goofychick: gelukkig heeft je mannetje niets! Zeker even schrikken zeg Iloveandres: Succes! Ik zou het bij haar ook even aangeven, baad het niet dan schaad het niet.. toch?
@ Joyce: daarom juist. Denk dat het toch wel erg belangrijk is dat ze er vanaf weten, dat ik gewoon nu al helemaal op ben en ik moet nog bevallen... Ben alleen bang dat ik dan misschien opgenomen moet worden ofzo... dat hoop ik niet in iedergeval... Liefs en dikke knuffel, Patricia
Zo ben ik ook weer eens vroeg.. Niet omdat ik vroeg moet, maar omdat ik niet kan slapen.. Zat vannacht in twijfel of ik m'n bed uit zou gaan ja of nee.. maar toch maar blijven liggen.. Snurk, snurk en nog eens snurk naast me (verkouden dus nog erger dan normaal).. Dacht ik oh jij uit bed, ik lekker nog even slapen, nou mooi niet.. Staat er een bus, volgens mij kreeg die 'm niet in de versnelling, ik dacht dat ik gek werdt! Ga zo weer naar boven, nog even liggen met de tv aan.. Misschien dat ik dan in slaap val.. Weinig hoop maar goed.. Anders kan ik mooi nog even bezig, en dan smeer ik 'm vanmiddag.. Maar dat zie ik nog wel eventjes..