@ Tacha: ow meid, wat goed! Echt super zeg. Ik weet zeker dat ze volgende week gewoon naar huis mag, maar blijf duimen voor je. Liefs en dikke knuffel, Patricia
@ Nettie: Ja, dat klopt, ik teken ervoor als ik zulke bevallingen (4) mag krijgen als mijn moeder, maar ik ga daar niet van uit! Zeker niet omdat mijn zwangerschap ook zo anders is verlopen! @ MikMak: Hihi, en dat met zon dikke buik en opgeblazen lijf Denk dat ik ook maar zon hese stem moet ontwikkelingen dan, hihi Dankjewel, ja, het is best heftig zeg, maar het ziet er nu rustig uit, dus ik hoop dat dat zo blijft. Ligt nu wel nog op de IC, maar is volgens mij stabiel. Ach en is het nou werkelijk zo erg om je vervangster alleen te laten zitten? @ Patricia: Heerlijk, weer even wat verlichting! @ Sanne: He, wat vervelend dat je zo slecht geslapen hebt en dat je meisje je zo voor de gek houdt! Je vriend gaat nu wel mee naar de vk, toch? Ik ben heel benieuwd meid, ik hoop echt voor je dat ze gedraaid is! @ Tacha: Geweldig dat je kleine meid het zo goed doet! Natuurlijk duimen wij met zijn allen dat ze volgende week lekker naar huis mag!
Zo, nu net weer even een stukje aan het geboortebord geschilderd... Morgen het grijze van Dombo schilderen en nog één grijsblauw stukje water, dan kan ik vrijdag zijn oren schilderen en zijn mondje en dan is het volgens mij bijna klaar... Pfff het gaat me niet snel genoeg! Nu ga ik ff rusten, ben echt helemaal op...
@ Tacha: oh wat fijn zeg! Zou zo ontzettend fijn voor jullie zijn als ze volgende week gewoon fijn in haar eigen mooie kamertje slaapt! Leef helemaal met je mee... @ Yvette: vervelend zeg van je peetoom Sterkte ermee! Mijn moeder zei inderdaad (ik geloof dat nettie het zei?) dat het waarschijnlijk ischias is en dat het voornamelijk te maken heeft met het feit dat ik op het einde loop. Dan is je lichaam daar gewoon wat gevoeliger voor. Grappig was dat ik het omschreef als een knellende zenuw en het dus blijkt dat het een knellende zenuw IS Ze gaat het binnenkort voor me masseren. Voor nu merk ik dat het weer terug komt terwijl ik net de hond uitliep. Zolang ik niet te veel loop, heb ik er (nog) geen last van. Dus ik denk dat ik de bewegingen maar zoveel mogelijk tot binnenshuis beperk en dus maar niet meer ga shoppen ed zolang ik er last van heb Ook ben ik een snelle loper en dat moet ik ook maar even gaan afleren voorlopig Pff mn telefoon is er nog niet. Zul je zien dat ie pas aan het einde van de middag wordt bezorgd
Aaah nog meer foto's van Nona! Wat ontzettend lief! Vooral die foto aan de borst is mooi En die foto dat ze glimlacht, hihi.
@ Yvette: oh ja dat had ik nog helemaal niet gezegd, maar die stootranden heeft je moeder mooi gemaakt zeg! Handig als je moeder dat zelf kan
@ Yvette: ow meid jij bent alweer druk geweest zeg... hoe hou je het vol... ik heb net maar een kwartier de kerstspulletjes klaargezet en ik verga al van de pijn... pffff. Heb echt respect voor je meid. Is bij jullie hotmail ook zo langzaam? Duurt echt eeuwen voor ik erbij ben, als ik er al in kan komen... Liefs en dikke knuffel, Patricia
@tacha: wat een prachtige meid hebben jullie en wat geweldig dat je haar zelf kunt voeden...en dat dat dan ook nog zo goed gaat en ze er zo goed van groeit! Mag je echt supertrots op zijn! En het is een klein meisje maar ik vind haar er zo sterk uitzien! Echt geweldig, geniet hier van een behoorlijke afstand helemaal met jullie mee!
@Muppet, de auto heeft een flinke deuk maar gelukkig reden ze met een gangetje van 60 op de snelweg. Het is een leaseauto dus de kosten zijn niet voor ons. Raar he dat je je dan opeens zo kwetsbaar gaat voelen als zwangere vrouw! @mamamakka, gewoon reserve batterijen kopen joh, je vergeeft het jezelf niet als je te weinig hebt. En in het winkeltje in het ziekenhuis.....mijn hubbie mag niet bij me weg hoor Wij hebben een digitale spiegelreflex en ik heb twee accu's. Dus dat is wel handig. @Merleq, bi? volgens mij is dat eerder zwangerschaps ischias, de kleine duwt dan op een zenuw, dit kan heel veel pijn doen, ik heb het halverwege gehad en had echt tranen in mijn ogen maar daarna was het ook weer weg. Ringen moet je sowieso af gaan doen nu, iig snachts omdat je anders geen controle hebt of het te laat is om ze af te doen. Ze zeiden bij de juweliier dat het in een nacht snel kan gaan, zonde van me net nieuwbakken trouwring toch @iloveandres, dat heb ik ook aangegeven bij de VK....mijn hubbie gaat zelfs nog verder. Waarom niet direct pijnbestrijding. Ze zijn nogal ver bij ons in het ziekenhuis. Vriendin van een vriendin wilde dit eerst ook niet maar die was zo op van het persen e.d dat ze geen kracht meer had waardoor de baby aldoor terug schoot en in vacuum kwam, heeft tijdje even niet zelfstandig kunnen ademen. De pijnbestrijding die ik dan misschien wil krijgen zorgt meer voor de ontspanning. @Nettie, ja leuk hoor die kleine! Ze moest direct weg dus ik was de aangewezen persoon om hem uit de maxi te halen, jasje uit doen, daarna eerst nog even gespeeld, voor de spiegel die we op de grond hebben staan, geweldig! Flesje opgewarmd......jeeeee voelde net echt! Zal straks ff een foto plaatsen. @ikke: weer! Migraine gehad vannacht, wilde de muur inelkaar beuken van de pijn, soms denk ik dat mijn hoofd uitelkaar barst. Wordt er echt niet goed van. Half zeven op, even gegeten met hubbie, hij naar zijn werk en ik weer terug in bed, 12 uur! werd ik weer wakker......(behalve het gedraai dan ) Of ik het nodig had? @Yvette, vervelend meis, blij dat het beter gaat nu! Hoe is het met jou? @Sanne, hahahaha dat zeggen wij ook tegen de kleine: grapjas! Die van ons is snachts ook rustig en soms wordt je iid wel even met de schrik wakker, wat zit een vrouwen lichaam toch raar in elkaar. Zo'n angelsound biedt uitkomst, paar weken geleden heb ik hem er ook nog even bijgepakt. @lIbra, halve hartverzakking, zeg maar gerust een hele.....was totaal overstuur.
@Tacha.......ja hier wijd ik even een apart berichtje aan......wat is ze mooi! Daar kan je met recht trots op zijn. Nu maar duimen dat ze volgende week naar huis mag. Ik ga nu ons proefdruk van het geboortekaartje ophalen.
@ Goofychick: hoe bedoel je, waarom dan niet gelijk pijnbestrijding? Bedoel je als de bevalling al is begonnen of nu al? Ik had namelijk al gevraagd voor nu al, maar krijg het niet, omdat de kleine dan na de bevalling direct af moet kicken en dus ook langer in het ziekenhuis ligt. Dat willen we ook niet natuurlijk. Bij ons in het ziekenhuis kun je ook tijdens de bevalling verschillende soorten pijnbestrijding krijgen als je erom vraagt... Irritant (en dat is nog zacht uitgedrukt) zeg die migraine aanvallen. En dan ook nog zoveel achter elkaar steeds. Liefs en dikke knuffel, Patricia
Hé super meid! Hoop dat ze dan idd volgende week naar huis mag! Ik bied me overigens aan voor de 2e jan. baby. Ergste is: is nog zonder gekheid ook... Vannochtend op controle bij de gyn. geweest en zoals ik zelf al, zijn al die harde buiken niet voor niets geweest: beebje is ingedaald en begint al vast te liggen. Bmm is ook al verstreken. 8-[ Op zich niets verontrustends, maar houd ook wat vocht vast in m'n benen. Had ik bij zoonlief ook een week voor de geboorte, hij drukte toen op m'n beenaders en nu voel ik het ook op m'n liezen drukken, dus zou me niet verbazen als dit beebje ook weer fijn op m'n aders drukt... Ook was m'n onderdruk véél te hoog (1ex in de 90, 2ex zelfs net over de 100) - wederom net als toen bij zoonlief... Mag me daarom fijn morgen in het ziekenhuis melden, waar ik hoogstwaarschijnlijk dan gelijk mag blijven, totdat beebje er is - wat volgens de gyn. dan wwllicht al volgende week zal zijn... 8-[ 8-[ Dus wie zich verder nog/al wil aanbieden, moet snel zijn! Oh ja, mochten jullie dus niets meer van me horen: Joss en Aussie van de dec. mama's zijn mijn buddy's. Zo, nog ff bij de dec. mama's posten en dan gauw de laatste dingetjes regelen, want wie weet, komt dat er anders niet meer van...
@yvette, whahahahaha.. nee ik vind het niet erg om haar alleen te laten zitte, maar gezien het feit dat ze nog steeds haar eigen manier van aanpak heeft en eigen manier van beredeneren.. die er 9 van de 10 keer naast zit... vond ik dat een beetje sneu voor mijn collega's..... het liefst zou ik haar op dr bek zien gaan hoor.... maar ja, denk niet dat de rest dan bli is om haar rommel op te ruimen.... moet zeggen ze ziet er wel weer charmant uit.... afgeknipt gordijn met motief die als rok fungeert... een strik die de rok omhoog moet houden.... met een gehaakt geel vestje, die leuk zou staan in het voorjaar op een salontafeltje, en dan van die schattige bruine laarsjes met wederom een strik..... enig gewoon.... voor mijn moeder zou het leuk zijn.. die is 63.. maar zij is 43..... hallooooo AOW wordt nog niet aan dr uitbetaald dus waarom.... **zo sarcasme modus uit**
@tacha, das toch geweldig nieuws hoor dat ze volgende week al naar huis mag, als het zo doorgaat @Iuno, hmm we zullen zien... kunnen een polletje plaatsen, en dan wie er als eerste gaat voor baby (officieel nr 3) nr 2 gaat..... nemen we de eerste 4 namen die het verst in de zwangerschap zijn.... of we moeten effe de lijst die in het begin staat met de uitgerekende data aanpassen met wie er als eerste gaat en wie als laatste....
@ Iuno: spannend hoor. Ik voel mijn liezen ook constant (al dik een week), heb constant harde buiken, 's nachts buikpijn en mijn kleintje was vorige week al flink ingedaald. Lag nog net niet vast... dus denk dat het volgende week vast ligt... Hoe kijken ze eigenlijk of je BMM al verstreken is? @ Mikmak: hahahaha dat is inderdaad heeeeeeeeeeeeeeeel charmant. Liefs en dikke knuffel, Patricia
Tacha, wauw, wat een leuke foto's! Geweldig dat ze misschien volgende week al naar huis mag! Ga voor je duimen, meid...
@Tacha: wat een mooie foto's van je meisje! Die foto waarop ze bv krijgt vind ik heeeeel mooi. Dat ze maar veel zal eten en snel een grote meid wordt! @Iuno: wow, spannend! Succes morgen in het ziekenhuis! @MerleQ: die knellende bilzenuw, daar heb ik al last van sinds ca. de 23e week of zo. Lastig he...Oppassen als je veel moet lopen op een dag, want als ik dat doe heb ik 's avonds vaak dat er ineens zo'n pijnscheut door mijn bil en been schiet. Voelt niet bepaald fijn