Januari 2009 mama's (deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Iuno, 1 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Yvette fijn dta de verjaardag geslaagd was van je man :D:D

ze noemde het niet inleiden,omdat Délano goed op gvewicht was,en ik me toen goed voelde dachten ze waarom proberen we dan niet een handje te helpen,dus als ik 1 cm onsluiting zou hebben,dan zou ik een lintje ingebracht krijgen soort van tampon,en gelukkig had ik 1 cm onsluiting,het lintje hielp voor de opgang helpen van de bevalling.had de hele dag wel last van harde buiken etc,ma toen het lintje er eenmaal sávonds uit mog,begon het,ze zeggen dat het niet door het lintje komt,maar weet zeker dat het geholpen heeft

2. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Tacha owh wat een moppie is het zeg,en wat doet ze het goed:D

3. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Hier de hele ochtend al geen internet heel irri dus ben nu maar ff naar mijn vaders huis gegaan,hoezo verslaafd haha,nee wil meteen ff de maxicosi meenemen als dat lukt,
    ben net ook met Délano bij de kapper geweest,vorige keer dat we gingen was het 1 grote drama,en nu was hij zo stilals een muis hihihi

4. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    Zo. Heb net mijn "bevallingsbed" geregeld... ze komen het 3 weken voor d-day brengen. Tsjonge, wat komt het nu al dicht bij zeg... Ik dacht dat die 9 maanden nooit voorbij zouden gaan, en nu heb ik al weer bjina verlof...

Iuno, succes meid! Ben heel benieuwd.

5. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @IUNO MEIS spannend zeg.

6. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Vanochtend bij VK geweest, en mijn ijzergehalte is maar liefst 8,3 8) Suiker is ook perfect, bloeddruk was 100/65, en het belangrijkste: de beeb is al een stukje ingedaald :D Hij ligt nog wel 'beweeglijk in het bekken', maar goed, het begin is er!

Daarna lekker een broodje gegeten in de stad, en nu ga ik iets heel gewaagds doen: zelf een lamp ophangen in de babykamer. Wel eerst even de stopjes losgedraaid uiteraard :D

7. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland

8. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Woh Iuno spannend! Maar dan wordt het dus toch een dec kindje!

9. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja he snel! Wij stonden laatst bij babydump en begon hubbie ook te stuiteren.
    Vandaag had hij bij de HES voor eerste jaars (200 man!) een presentatie van zijn werk, moest hij zijn telefoon uit zetten omdat deze stoorde, hij zij heel dwingend dat die NIET uit ging. Later vroegen ze er naar, de mensen die ook een presentatie moesten geven....toen zei hij: MIJN VROUW (natuurlijk nog maar zes maanden geleden dus nog best vers :)...is hoogzwanger....hahahahah!

Veder heb ik net twee straten verderop een ooievaar bij de deur zien staan waar iemand woont van zwangerschapsyoga, nog maar net volgens mij dus ga straks ff een kaartje door de bus doen.
    (net hier komen wonen dus dat is ook wel leuk)
    Hihihih hetzelfde geslacht als wij....leuk!

10. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Goofychick: dat is inderdaad het belangrijkste. Dat het met de kleintjes goed gaat...
    Ow dat is leuk zeg, kunnen ze straks lekker samen spelen. :p

11. Merijn

Merijn Niet meer actief

@ goofychick: haha wat goed van je man dat ie daar aan dacht :D En leuk nog een kleintje in de straat, misschien worden de jongens wel vrienden! :D

Oooh ik ben helemaal verliefd op mijn telefoon. Hij is mooooi :) Wel ontzettend wennen een touchscreen.

Ik ga nu even een bakje yoghurt eten met aardbeien en stukjes banaan. Heb vandaag weer een bossche bol op dus moet het even compenseren met iets gezonds ;)

12. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @merle.. oh nee toch alweer een bossche bol... jammie, hier staan er nog 2 in de koelkast...maar die zijn van muts....

Nou ik ga zo naar huis, eten zwangerschapsgym.. en dan morgen nog 1 hele dag met de muts... en dan hopen dat vrijdag snel voorbij gaat.....

13. KleintjeValentijntje

KleintjeValentijntje Fanatiek lid

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    GVD! Ik wil NU NOG EEN ANDERE NAAM!

Zit hier gewoon helemaal te janken, hoe stom heb ik ook kunnen zijn? ](*,)

De peetoom van ons hummeltje is op google gaan zoeken op mijn naam en is hier op het forum uitgekomen en heeft de naam dus gezien.

Zit hier echt vreselijk te janken. Ik verzin gewoon nog een andere naam. Dit vind ik echt verschrikkelijk, ik haat het... :cry:

14. Re81

Re81 Bekend lid

11 feb 2008
    903
    0
    0
    @Iuno: Spannend! Veel succes!

Daarover gesproken: valt het jullie ook op dat aan het begin van je zwangerschap iedereen heel enthousiast en spontaan feliciteerde en zei "geniet er van" en nu je tegen het einde loopt je steeds vaker hoort: "nou, sterkte hé?"

Verder is manlief gelukkig weer thuis en waren de twee dagen alleen eigenlijk heel erg snel om, dus dat viel allemaal wel mee. Nog 1,5 week werken en dan heb ik verlof, kijk er echt naar uit, ben zo moe weer na een dag werken. Dat verklaart ook waarom ik nog steeds weinig hier op het forum ben. Ik probeer wel mee te lezen en te reageren indien nodig, maar meer zit er gewoon ff niet in.

Liefs,

Renate

15. Re81

Re81 Bekend lid

11 feb 2008
    903
    0
    0
    Jeetje meid, kan me voorstellen dat je baalt! Hoezo nieuwsgierig zeg! Erg vervelend!
    Kan hij niet de naam dan voor zich houden, zodat het niet verder uitlekt?

16. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Oh lieverd kan ik me helemaal voorstellen maar waarom de naam nu nog omgooien alleen daar om?
    Wij hebben de naam gekozen omdat we hem super vinden, en pech als er iemand achter komt. Dat is niet anders.
    Kan je er niet voor zorgen dat hij zijn mond houdt? Vindt het zo drastisch!
    Dit is toch de naam van jullie hummeltje die hoort er toch al helemaal bij?
    Ik zou me niet aan de kant laten drukken daardoor, maar dat is natuurlij persoonlijk.
    Kut blijft het!

17. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja hahahaha hadden we het laatst bij de een na laatste yoga les ook over.

18. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Zow weer even klaar met rusten.

Heb nog weer even wat kerstverlichting opgehangen en kaarsjes aangezet. :D

Heb zelfs de box bekleed met kerstverlichting. Nu wil ik nog even vragen of Andres nog even wat slingers van de kerstboom naar beneden wil halen, zodat ik die ook om de box heen kan versieren. :) ziet er echt zooooooooo gezellig uit nu. :p

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

19. KleintjeValentijntje

KleintjeValentijntje Fanatiek lid

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Mijn oom is naar de medium care gebracht, dus dat is goed. De situatie is op dit moment stabiel, maar niemand kan zeggen hoe hij er uit gaat komen, hij heeft in totaal 11 omleidingen gehad binnen 24 uur, dus dat is enorm veel.

@ MerleQ: Meid, vervelend hoor, die ischias, maar misschien kan je moeder inderdaad verlichting geven door te masseren! Gelukkig geen BI dan, want dat wens ik echt niemand toe! Dan maar even een pas terug nemen inderdaad. Straks kun je misschien weer helemaal los gaan met shoppen, als je moeder het heeft gemasseerd!
    Dankje, ik ben ook erg blij dat zij dat allemaal kan maken en zij vindt het nog leuk ook! :)
    Leuk hoor, je nieuwe telefoon!

@ Patricia: Hoe ik het vol houd? NIET! Ik heb mezelf dit werk op de hals gehaald en ik heb er eigenlijk heel erg veel spijt van! Ik kan ook verder gewoon de hele dag niets meer doen. Heb net 2,5 uur in bed gelegen en nu gaat het weer een beetje…. dom dom dom, maar ik maak hem echt wel af!

@ Goofychick: Oh arm ding zeg! Vreselijk die migraine… ik vind het echt niet normaal… Heel erg veel sterkte ermee.
    Hier gaat het zijn gebruikelijke gangetje, mijn buik blijft zo raar doen, maar er gebeurt niets! Ach en dan die droom van vannacht, dan word je wakker en denk je: Oh dus toch niet :rolleyes:
    Hoe is de proefdruk geworden?
    Wat leuk zeg dat bij jullie in de buurt dat vrouwtje is bevallen!
    Ik vind het gewoon vreselijk…. dat hij nu ook al de naam weet…

@ Iuno: Wie weet! Spannend hoor :) Succes hoor meid en ik hoop dat je dan een voorspoedige bevalling tegemoet kan gaan!

@ MikMak: Oh, ze gaat vanzelf wel op der bek hoor, als jij er niet meer bent! Sommige mensen willen nooit luisteren….
    Hihi, wat ben jij erg zeg! Had je niet even stiekem een fotootje kunnen maken en ons kunnen laten meegenieten van haar geweldige outfit?

@ Derona: Ah zo! Ik dacht dat het een inleiding was, maar eigenlijk was het bij jou dus al een beetje begonnen.

@ Mikki: Wauw, wat goed zeg, je ijzer! En, is het gelukt met het lampje?

@ Re: Ja, iedereen zegt nu inderdaad ‘sterkte’! Ik weet het niet hoor… Ik kan gewoon ook niet begrijpen dat hij mij gaat lopen uitpluizen op internet! Ik wil gewoon een andere naam nu :cry:

@ BABY’s: Ik vind dat we Ties* niet mogen vergeten! Als Iuno nu bevalt, is dat kindje nr. 3!

20. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Yvette: ow wat kut zeg meid. Vreselijk...
    Maar lieffie je moet echt niet hierom de naam die jullie zoooooooo mooi vinden en daarom ook hebben uitgekozen niet veranderen meid.

Lieffie heb echt respect voor je, maar had het al gezegd. Achteraf ben ik dan toch erg blij dat ik niet aan een geboortebord begonnen ben...

Liefs en hele dikke knuffel,

Patricia

Deel Deze Pagina