Bevallen 20 november Cindy: Ties - ? gram - ? cm 1 december Tacha1987: Nona - 2230 gram - ? cm Stand: Meisjes: 1 Jongens: 1 Vlinder 20 november Ties- Mama Cindy
Hoi Meiden, @Yvette: ach nee, meisje! Nee hoor, is jullie naam, niet meer wijzigen hoor! vervelend dat iem. er op zo'n manier achterkomt..zo zie je dus maar weer...maar kun je het er niet even met hem over hebben dat hij het voor zich houdt..wel toch? vervelend hoor! Knuf* @Iuno: oeiiiii heel veel sterkte dan, ben heel benieuwd.. @Tacha: geweldige foto's! Nou, het onverwachte is dus gebeurd...Ienieminie is zelf gedraaid, (missch. zelfs wel vannacht, missch. wel de reden dat ik me zo misselijk enz. voelde...?)ze is zelfs al ingedaald...! Voor de zekerheid zelfs nog een echo gehad. Ben blij dat ik me nu kan voorbereiden, voor hoever..je zoiets kan voorbereiden natuurlijk..., op een natuurlijke bevalling. Ik kan nu echt op zoek naar een nachthemd en heb net overknees gekocht bij de Hema, lekker warm en lig er dan minder bloot bij... IK was trouwens 3,5 kg aangekomen in 2 weken... niet zo raar he? na alle oliebollen en B&J's enz... Mijn onderdruk was eerst veel te hoog, 2x dik in de 90 dus ik schrok, heeft de vk later nog een keer handmatig gedaan en toen was het 86 en dat mocht volgens haar nog wel..dus..volgende week weer terug ook met urine en voortaan elke week langskomen...oeiii vind het nu allemaal erg spannend worden...
@ Yvette: hm dat is apart... Als ie googled op jouw naam komt ie op dit forum terecht? Maar nergens wordt toch en je voornaam en je achternaam genoemd? Vraag me af hoe hij dat gevonden heeft dan... Ik ben er zelf ook wel eens bang voor omdat ik soms dingen zeg over mn schoonmoeder bijvoorbeeld. Zou vreselijk zijn als iemand dat zou lezen Wel ontzettend balen hoor Ik zou het ook heel erg jammer vinden... Het is toch een leuke verrassing met de geboorte hoe ie zal heten!
Iuno... Spannend hoor....! We wachten af... Zelf vind ik ook dat Ties de eerste januari-baby is! yvette Het lijkt me sterk dat hij toevallig op jouw naam heeft zitten googlen.... zou het niet kunnen dat hij je "gevonden"heeft omdat misschien iemand op je prikbord heeft gezet..... groetjes.. van.... van zwangerschapspagina... Dan hoeft ie natuurlijk alleen nog maar op het januariforum te kijken.... want hij weet dat je dan uitgerekend bent.... en dan via profiel naar al je berichten Verder vind ik het ook wel weer een lompe actie om het tegen je te zeggen.... (mijn mening)... doe dan iig net alsof je niets weet! Ben ik echter blij dat ik hier (en ergens anders) niets gezegd heb over namen ofzo...! Kan goed begrijpen dat je er ziek van bent! Merleq Idd je ma is fysio.... is dat even "gemakkelijk"...! Laat je het haar toch ff checken..! (ben jaloers op je..! ) volgorde.. Ondanks dat ik ergens bovenaan t lijstje sta heb ik al de hele tijd t gevoel dat ik "overtijd" ga lopen.... al moet ik zeggen dat ik meer klachtjes/rommeltjes heb dan vorige zwangerschap... ... We wachten allemaal af!.... (spanend he?!)) xxmona p.s. kater is nog steeds niet terug...
yvet zullen we samen huilen want ik wil ook een andere naam ! had voor een paar weken terug een sms naar me man willen sturen en daar stond de naam van de baby in . in plaats daarvan stuur ik hem naar me mama dus die wist de naam ook ,eerst zei ze al moet er wel aan wennen hoor en vandaag na zeker 2,5 week vroeg ik en ben je er al aan gewend ? nee zegt ze eerlijk gezegd vind ik het een verschrikkelijke naam nou lekker dan daar kan je het mee doen ! ben zo verdrietig me man zegt nou en wij vinden het toch mooi ? is ook wel zo maar vind het 1 al niet leuk dat ze het weet en 2 baal ik dat ze het niet mooi vind ! pff wat moet ik nou ? nu ben ik met me man aan het kijken en nu vind ie ineens andere namen mooi dan ik denk ook steeds dadelijk moet ik bevallen en hebben we niet eens een naam
Mamamakka Persoonlijk zou ik daarvoor mn naam niet veruilen.... JULLIE hebben hem toch uitgekozen...! omdat JULLIE hem mooi vinden.... Moet je dan samen met je ma de naam uitzoeken... (?!) want als ze het niet geweten had, had ze ook geen inspraak gehad! Wel "lullig" dat je dat smsje verkeerd stuurde zeg.... Yvette o had er helemaal geen rekening meegehouden met het geven van mn antwoord dat hij hier misschien nog meeleest.... nu pas nu ik je reactie lees maar hoe dan ook: IK GEEF JE 100% GELIJK!
Pff hier hele dag internet eruit gelegen,maar het doet het gelukkig weer, ff vraagje,ik heb nu de laatste dagen als ik lang zit en ga staan lopen,dat het zo pijn doet van ondere net spierpijn,ik ga echt wankelen,wat zou het kunnen zijn?
@Yvette: ik vind het echt heeeeeel sneu dat mensen helemaal via google gaan speuren naar dit soort dingen...ik zou echt RAZEND zijn als mij dit zou overkomen. Maar de naam moet je echt niet meer veranderen hoor. Het is zo'n aparte naam, en er is niets dat ermee te vergelijken is. Hoe zou je nog iets anders kunnen verzinnen dat net zo 'goed' voelt? Gewoon deze houden, en de mensen die het al weten moeten gewoon hun mond houden tegen anderen! @Sanne: wat onwijs goed dat de prinses alsnog gedraaid is Wat zal je opgelucht zijn! En dan meteen ook nog ingedaald Ze heeft het ineens helemaal door!
De lamp hangt 8) En het vogelhuislampje heb ik ook meteen maar opgehangen. Ik heb voor het eerst van mijn leven een gat geboord met een betonboor...hihihi... Toen ik de boor uit de muur wilde trekken schoot het boortje uit het apparaat, en dat bleef in de muur steken. Jullie willen niet weten hoe ik dat ding uiteindelijk uit de muur heb gekregen, maar ik ben blij dat mijn vriend op dat moment niet thuiskwam...die zou me echt 100 jaar uitlachen volgens mij Maar nu heb ik de smaak helemaal te pakken, en ik ga ook meteen even het ledikantje uit elkaar halen (anders past ie niet langs de zoldertrap) en het wandplankje boven de commode ophangen
@Sanne wat goed zeg dat het is gedraaid en al meteen is ingedaald, hoop dat je bloeddruk normaal blijft *Duim voor je *
Hey meiden, zow, ff GTST gekeken op RTL-gemist, want had het gisteren niet gezien. HIHIHIHI. @ Yvette: goed dat je het hier neerzet meid, als hij het leest, weet hij ook gelijk waar hij aantoe is. @ Mamamakka: jullie hebben die naam toch uitgekozen omdat jullie het een mooie naam vinden? Er zullen helaas altijd mensen zijn die de naam niet mooi vinden. Vind het om eerlijk te zijn ook niet echt tactisch van je moeder om te zeggen dat ze het geen mooie naam vind... @ Sanne: wat super dat je kleintje gedraaid EN ingedaald is zeg... nu hopen dat het zo blijft. @ Derona: ik heb geen idee meid... @ Mikki: jij bent goed bezig geweest zeg. HIHIHIHI. Klus ze nog even meid. Hier krijg ik steeds meer buikpijn/kramp en last van m'n rug tegelijk... het is nog niet zo dat ik zeg van pfffffffffffff ik kan er niet meer tegen, de weeën zijn begonnen, maar volgens mij ben ik wel al druk in fase 1 van de bevalling bezig... Liefs en dikke knuffel, Patricia
Iloveandres Tjeetje.... meen je dat nou?! Moet je dan niet je vk bellen ofzo.... of heb ik wat gemist...? Rugpijn etc.... lijkt wel op t begin van mn eerste, maar dat heb ik pas getyped....
@ Ramona: ik denk niet dat ik nu al hoef te bellen. Fase 1 kan heel lang duren... Gaat namelijk om de 1e 4 cm... Ik bel pas als ze regelmatig komen en echt veel pijn doen... Wat ik geleerd heb op de cursus is dat de 1e fase vooral is om je baarmoeder te laten wennen en te laten toewerken op de bevalling. Liefs en dikke knuffel, Patricia
Zo, en nu ook nog heerlijk ruzie met mijn man. Dat kan er ook nog wel eens bij. Eerst wilde ik hier niet eens meer neerzetten dat we nu ruzie hebben, maar goed, ik moet het gewoon kwijt en ik heb geen zin om hier niets meer neer te zetten omdat anderen het zo interessant vinden. En die ruzie gaat er niet over dat hij nou de naam weet, die gaat erover dat hij vindt dat ik hem afval. Het enige dat ik van hem verwacht is een beetje begrip en een troostend woord, maar dat krijg ik niet Vanavond zouden we naar de bios gaan voor zijn verjaardag, maar als dit niet snel is bijgelegd, gaan we dus nergens heen. En die bios, dat doe ik alleen voor hem, voor zijn verjaardag. Zie er vreselijk tegenop, om met dit verrotte bekken 2 uur in de bioscoop te zitten, maar dat doe ik ook voor hem. @ Goofychick: Je hebt ook gelijk ook.. Ik zet de naam gewoon op de kerstkaarten, dan weet meteen iedereen het en wel van ons, niet omdat ze hun nieuwsgierigheid niet kunnen bedwingen en gaan googlen . @ Patricia: Ja, het is gewoon kut, meer kan ik er niet van zeggen. @ Sanne: Wat goed dat je meisje gedraaid is! Weer een zorg minder, gelukkig zeg! Goh, jij ook al zon hoge bloeddruk! Ja, als jij zoveel aankomt, zal dat ook wel vocht zijn en dan is zon digitale bloeddruk meter niet meer betrouwbaar. Ze moeten het bij mij nu ook op de oude handmatige manier meten. Maar je wordt nu goed in de gaten gehouden, dus dat is alleen maar mooi meegenomen! @ Merle: Dat is ook zo raar, ik kan het ook niet op een normale manier via google vinden, maar als je flink doorzoekt, dan vind je het uiteindelijk wel . Maar goed, whats done is done @ Ramona: ja, dat is dus ook knap stom dat ik hier de naam neer heb gezet. Maar ik voel me gewoon aangetast in mijn privacy, als ik mijn ei kwijt moet over dingen, wil ik dat hier gewoon neer kunnen zetten, zonder dat Jan en alleman dat gaat uitpluizen op google. Oh, ik zie nu pas je tweede berichtje dankje . en nee, wij gaan de naam ook niet meer veranderen hoor. @ MamaMakka: Ja, erg he ik wil wel even samen met jou huilen . Oh, ik zou ook vreselijk balen als mijn moeder zou zeggen dat ze de naam niet mooi vindt . Ik denk dat ik dan inderdaad écht nog een nieuwe naam zou uitkiezen! Zullen wij de namen gewoon ruilen Maar weet je, je man heeft gewoon gelijk. Jullie vinden de naam mooi, die naam wil je jou kindje de rest van zijn leven meegeven, ik denk ook dat je spijt krijgt als je een andere naam gaat zoeken omdat je moeder hem niet mooi vindt (wij veranderen hem ook niet hoor dat was gewoon mijn eerste boze reactie) @ Derona: Ja, mooi kut, maar goed, ik verander er niets meer aan Wat vervelend van die pijn, ik heb geen idee wat het zou kunnen zijn, misschien ook indalen? @ Mikki: Je hebt gelijk, tot die conclusie was ik ook al gekomen . maar het blijft gewoon kut en precies om de reden die jij aangeeft Hihi, maar de lampjes hangen! Respect, ik zou noooooooooit een boor pakken denk ik @ Patricia: Succes meid, ik hoop echt dat je kleintje nog even blijft zitten!
Tacha wat fijn en wat een super schattige foto's, ben eigenlijk wel een klein beetje jaloers ze is zo mooi meisje wow Iuno ik ben benieuwd of jij echt de volgende bent Yvette, daarom sta ik hier dus ook niet onde mijn eigen naam, weet een collega die achter iedereeen aan zit je hebt dan gewoon geen prive leven meer, erg zielig maar ja idd Ties mogen we zeker niet vergeten en zal altijd baby nr 1 blijven Mijn mannetje is even naar de kapper en als hij zo terug is gaan we lekker uit eten we hebben heel de middag in de file gestaan zowat eerst bij amsterdam en toen bij rotterdam dus is allemaal even iets later geworden.