@ Yvette: ow lieffie toch. Ik hoop dat het snel bijgelegd word meid. Ik vind dat je mannetje best even wat meer medeleven mag tonen. Ik bedoel je gaat niet voor je lol in de bios zitten als je zo'n last van de bekken hebt... HELE DIKKE KNUFFEL MEID! Ik denk niet dat het zo'n vaart loopt meid. Denk niet dat ik morgen of überhaupt deze week al in het ziekenhuis lig om te bevallen... Jij hebt dat toch ook gehad bij de cursus over de verschillende fases van een bevalling? Liefs en dikke knuffel, Patricia
Nee klopt, ben vandaag 33 weken en 5 dagen zwanger. Maar ik wil sowieso in het ziekenhuis bevallen, dus het zal sowieso niet thuis geboren worden... Liefs en dikke knuffel, Patricia
Ilove andres Ik weet dat ook van die verschillende fases..... maar Jij bent toch pas..33 weken en 5 dagen...? Dan moet je toch eerder aan de bel trekken?!
dat is mij niet verteld... Ik houd het gewoon nog even in de gaten. Ik heb het gisteren wel aangegeven bij de cursus dat ik al dik een week elke nacht buikpijn heb en overdag heel veel harde buiken heb. En toen vertelde ze dat het naar alle waarschijnlijkheid kon zijn dat het de 1e fase is, of misschien nog voorweeën... Liefs en dikke knuffel, Patricia
@ Journey: Nou, dat had ik dus beter ook niet kunnen doen, maar ja, whats done is done, ik doe er niets meer aan @ Patricia: Ja, dat klopt, maar goed, ik twijfel zelf ook al een paar dagen of het begonnen is of niet en bij jou is het echt nog te vroeg . vandaar mijn bezorgdheid
he iedereen! ff snel een berichtje voor we weer naar ons prinsesje gaan! @ lijst: Oh nee, ik was helemaal TIES vergeten Sorry! heb ook zoveel aan mn hoofd.. Ben idd benieuwd wie de derde baby zal worden! Iuno: spannend hoor, maar ik hoop toch voor jou dat de beeb nog wat blijft zitten.. Het is toch veel fijner als ie meteen lekker bij jou mag zijn @iloveandres: ik kwam in het ZH met 4cm ontsuiting, buiten wat lichte krampjes en me ziek voelen geen weëen gehad. Dus ik zou wel ff bellen. Maar ik hoop echt dat de baby nog blijft zitten want neem het van mij aan, zo ishet niet leuk!
Okee dan moet je het zelf weten.... IK VIND het niet verantwoord.... omdat je baby nog helemaal niet klaar is om geboren te worden...en je dan waarschijnlijk nog longrijpers krijgt....! HET LIEFSTE ZOU IK JE EEN SCHOP ONDER JE HOL GEVEN DAT JE DE VK BELT! maar het is JOUW keuze..!
@ Yvette: ik snap wat je bedoeld meid... Ik houd het vanavond nog even in de gaten en anders bel ik eind van de avond alsnog even.... daar zijn ze voor toch? @ Tacha: meid, ik houd het nu even in de gaten en blijft het zo, bel ik eind van de avond de VK. Dat beloof ik... @ Ramona: lieffie, ik houd het nog even een uur á 2 uur in de gaten en heb ik het dan nog steeds ga ik direct bellen, beloofd! Dikke knuff meid. Liefs en dikke knuffel, Patricia
Okee dan.... En laat wat weten hier he?! Want deze stresskip kan er niet tegen...! potverdorie helemaal niet gezond voor me... zo'n forum...! Dat gaat wat worden in januari!
hmmmmmm vanmiddag in de file had ik ook konstant harde buiken nu is het weer over, ik zei nog wel tegen mijn vriend van stel je voor dat........ ik denk dat het nu ook beter is niet meer zo ver van huis te gaan
Jemig, wat raar dat je kennelijk dus al aan de bevalling begonnen kan zijn zonder dat het echt overduidelijk is... Ik dacht dat je het uit duizenden zou kunnen herkennen als het eenmaal is begonnen, maar het kan dus ook heel geleidelijk gaan begrijp ik....? Straks denk ik een keer dat ik bijvoorbeeld gewoon last van mijn darmen heb, en dan ben ik al met de bevalling bezig IloveA: ik zou inderdaad toch maar even de vk bellen hoor! Ik vind het een beetje verontrustend allemaal, ook gezien wat Ramona zegt enzo...
Ik laat zeker wat weten meid! Dat komt helemaal goed. En mocht ik naar het ziekenhuis moeten, dan heb ik 3 buddy's die ik kan smssen. Dus het word hier sowieso geplaatst. Liefs en dikke knuffel, Patricia
hahaha je hebt gelijk.... maar ik hoef nog maar een paar uurtjes op te houden....en dan issie gewoon "op tijd"..... shit had ik maar een laptop.... dan hoefde ik tijdens het bevallen niets te missen en bleef ik van jullie "toestand" op de hoogte
@ Mikki: zoals mij geleerd is met de zwangerschapscursus voel je vaak de 1e 4 cm niet eens, dat je die al hebt.... En zoals al geschreven, ga ik nu even bijhouden wanneer ze komen en hoelang en ga ik het 1 á 2 uur in de gaten houden en mocht het dan nog niet weg zijn, ga ik bellen. Liefs en dikke knuffel, Patricia
Ja pfff die oefenweeen, ik weet echt niet meer wat ik daarmee aanmoet hoor. Want mijn harde buiken komen echt al dagen heel vaak en ook regelmatig. En afgelopen zondag deed het dus gewoon echt flink pijn. Maar de kleine zit er nog steeds in... En laatst is de vk dus ook al gekomen terwijl er niets aan de hand was. Ik ben echt een beetje confused. Hoe moet ik nou weten of het begint of niet? Wel spannend hoor al die rommelingen hier...
@ Tacha: Wat lief dat je snel nog even reageert voordat je naar lieve kleine meid gaat! En jou berichtje, zet mij weer aan het denken. Voel me al een tijdje alsof ik ziek ben, beetje buikkramperig gevoel zeg maar Maar goed, hier mag hij eigenlijk komen nu, dus geen zorgen van deze kant. Voor Patricia is het inderdaad nog echt te vroeg. @ Patricia: ja, dat is goed, maar dan wel bellen zeg! Het is wat ramona zegt, dan krijg je misschien nog longrijpertjes. Die van mij heeft dat ook gehad en dat is niet voor niets! @ Ramona: Adem in . adem uit . @ Mikki: Dat denk ik dus ook de hele tijd Aan de andere kant, toen ik met 27 en met 30 weken weeën kreeg, was het bij mij wel overduidelijk, dat zal dan nu toch ook zo zijn, denk ik dan? Ik weet het ook niet meer @ Merle: Ik zou als ik jou wat toch maar even bellen, kijk wat tacha schreef!