Januari 2009 mama's (deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Iuno, 1 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Ik weet het meis. Ik weet niet precies wat ik moet denken, maar vind het wel eng...
    Sinds ik opgehangen heb, heb ik er alweer 2 gehad... die gevoelig waren...
    Maar denk niet dat ze me zomaar aannemen in het ziekenhuis... zal dan toch eerst een VK naar gekeken moeten hebben lijkt mij...
    Pffffff, ik weet het niet meer hoor... :cry:

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

2. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

Ze mogen je niet zomaar wegsturen...want mocht er wel wat gebeuren zijn ze verantwoordelijk!
    Houdt goed bij hoe je weeen verlopen.... time ze... hoelang ze duren, hoeveel er tussen zit..... volgen ze elkaar sneller op.... dan bel je gelijk je vk weer hoor!
    Vind het al erg raar dat ze niet langskomt...... je bent toch niet iemand die al heel je zwangerschap om alles piept?!
    En anders als ze niet wil komen... dan zeg je... dan rij ik nu naar het ziekenhuis....!

Mocht er dan toch wat zijn... dan krijgt de vk op dr donder van het ziekenhuis...

probeer je iig niet druk te maken....
    neem een warme douche... en houdt de timing bij... OK?
    Dat is mijn advies.... maarja wie ben ik...

dikke knuffel...
    xxx

3. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Ik houd de timing ook zeker bij meid.

Komt goed. Ik houd jullie op de hoogte, ga zomaar weer even liggen...

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

4. ramona0309

Ga jij maar weer even lekker liggen.....

xxx

5. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Ik lig nog steeds, maar erg helpen doet het niet... pfffff.

6. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Sanne, heerlijk dat de kleine gedraaid is of had je je inmiddels al voorbereid?

@Yvette, word er iid gek van maar het is niet anders. Kan moeilijk in mijn pijn bui de muur er uit rossen, vraag me af wat straks pijner doet, de bevalling of dit.
    Dan heb ik mijn pijn portie wel gehad.
    Vervelende is dat hubbie vanavond pas laat thuis komt ivm etentje met evt nieuwe collega, (oude studievriend en ze willen met nog twee anderen het bedrijf straks helemaal gaan runnen als ze zover zijn, dus is wel ff belangrijk)
    Maar leuk is anders. De dagen zijn zo lang als je je niet lekker voelt en helemaal aleen thuis bent.

@Mamamakka en Yvette, lieve schatten, in eerste instantie gaat het er toch om dat jullie je naam leuk en mooi vinden? Ik vind het ook wel eng wat ze er van vinden maar boeien, wij vinden hem mooi! En ja het is vervelend dat er een paar mensen de naam weten maar ga met hun in gesprek en vraag of ze het stil willen houden, zou het zo jammer vinden als je je keuze hierdoor verloochend. Jullie hebben deze naam gekozen met een reden, met een gevoel. Dat kan toch niet zo maar weg zijn. Nu maake je je er druk om maar straks na een dag al niet meer joh!
    Denk er heel goed overna. Sterkte met de beslissing.

@Ja geef haar ook nog maar een trap van mij......Patricia bellen! Oj je hebt gebeld, nou prima toch dan. Zijn wij ook weer gerust ;)

@ramona, bij mij zouden ze ook nog niet komen denk ik hoor. Ook als de vliezen niet gebroken zijn snachts tenzij het niet helder is, maar dan kunnen we gerust pas om half negen bellen de volgende ochtend.
    Trouwens ook bij echte weeen helpt de warme douche hoor! Heb dichte bron van ervaring bij mij in de buurt, en in het zkh krijgen we zelfs een warme waterzak.

@Merleq hoop het voor je met je huis.

@gloeiende gloeiend, mijn beelscherm is kapot gegaan vanmiddag, hubbie is niet thuis en ik wilde echt niet zonder. Heb een vriend van ons om advies gevraagd, die werkt er in, nu een mooi beelscherm gekocht maar er zitten allemaal vage vlekken op het scherm net alsof het vet is.
    Sommige letters zijn onduidelijk.Zal hem straks ff uit zetten kijken wat het dan doet. Wel super groot scherm, en ik vind het heerlijk!

7. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Oh lang leven internet......gegoogled en toen kwam ergens uit een review eruit dat je de resolutie hoog moest zetten omdat je anders wazig scherm en letters zou krijgen, gedaan, en het is nu kraakhelder....pffffff
    Hubbie weet overigens van niks want heeft me tussen werk en etentje niet eens opgebeld, nou ja dat krijg je er van dan he....zeker als je een hoog zwangere vrouw thuis laat zitten, hahahahahahah!

8. ramona0309

De "normale"richtlijnen.... van vliezen gebroken bij helder vruchtwater.... weeen om de zoveel tijd.... gelden alleen als je mag bevallen....

Dus vanaf 37 weken!
    Als je bevalling daarvoor begint is het een vroegtijdige bevalling.... en dien je eerder contact op te nemen met de vk...

Kijk naar tacha die is niet voor niets met gebroken vliezen de auto naar het ziekenhuis ingesprongen.....

Goofychick...
    ik ga niet met je in discussie... je zal straks zelf merken dat ook al sta je onder een warme douche.. de weeen gewoon blijven komen hoor... het geeft iets verlichting, omdat water ontspanning geeft..... maar deze weeeen blijven gewoon hoor....
    logisch toch... anders zouden we allemaal wel met de baarkruk onder de douche bevallen... :)
    ik spreek je in januari nog wel :)

9. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nou nou........sorry hoor!
    Natuurlijk houden de weeen niet op, maar goed ook denk ik :)
    Maar het schijnt wel ontspanning te kunnen geven in het begin. Tis ook maar wat ik gehoord heb en voor iedereen is dat weer anders denk ik.
    Dus ik WIL HELEMAAL NIET in discussie.

10. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Ramona: de VK kwam ook niet, omdat ik geen bloedverlies heb enzo...
    Heb nog steeds pijn steeds... pffff

11. ramona0309

hap hap hap.... hahahaha.....

Nee ik bedoel... ik weet nog goed.. dat ik verrekte van de krampen onder de douche.... dus tja... dat iemand je gezegd heeft dat het echt helpt... dan heb ik zoiets van...." tuurlijk, houdt haar maar voor de gek......"
    Weeen zijn geen ongesteldheidpijntjes.. dat je een warme kruik neemt.. en een paracetamolletje....

Wilde je even een helder beeld geven...! en tja.. ik kan dan soms wat (te) direct zijn.... sorry

12. ramona0309

Heb je een ' lijstje" gemaakt van je weeen? Hoe ziet dat eruit?

Heb je wel erbij gezegd hoever je bent...? Niet dat je door de war haalt met iemand anders?

13. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Heb gezegd dat ik 33 weken en 5 dagen zwanger ben en omdat ik geen bloed verlies, zei zij dat het dan indalingsweeën zijn ivm de tijd dat ik zwanger ben...

14. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Oh oke nou snap ik je.....enne.......heb net een hele bak met vruchtensalade op dus ik snap ook niet waarom ik nog steeds hap..... :D :D :D Nog honger denk ik!

15. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Pffff dat die dan zo heftig kunnen zijn dan! Heb wel van die venijnige steken maar kan dan wel heeeeeel rustig blijven bewegen.
    Hou vol meis!

16. ramona0309

Nou ik ben geen vk.... maar ik vind dat erg vaag klinken....
    het is toch zo dat het KAN, maar dat het niet zo hoeft te zijn...

Je verliest ook geen slijm ofzo.....?

Nouja.. ze zal t wel weten...? Is het een jong/oud iemand?

17. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Maarja die indalingspijnen doen bij mij pijn in mijn muts om het maar even zo te zeggen.... heel anders als dit...

18. ramona0309

Ja indalingspijnen zijn hier ook messteken in me muts... :)

Bij de bevalling van mijn zoontje had ik juist rugpijn... en menstruatieachtige krampen die steeds heftiger waren... idd heel anders....

19. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Ik heb vorige week een groene slijm verloren en was aardig wat.... Voor de uitslag van de kweek van het uitstrijkje die de huisarts vorige week gedaan heeft, kan ik morgen of overmorgen terugbellen...

Die ik nu aan de lijn heb is een redelijk jonge vrouw, maar wel iemand die al een aantal jaren ervaring heeft....

Deel Deze Pagina