nouja... ik zou het goed in de gaten houden... en iig morgen bij de vk langsgaan dat ze even inwendig kunnen checken of er wat gebeurt... Mocht je twijfelen of je je slijmprop verlies... dat gebeurde bij mij toen ik de nog onregelmatige weeen had... Bij mij zag hij eruit als een grote wit met roze naaktslak.... niet te missen dus... (al verlies niet iedereen die op die manier...)
Dames.. ik heb geen tijd gehad om te lezen.. dat doe ik van het weekend wel.. morgen is mijn laatste dag op het werk.. dus dan mag ik daarna vollop forummen! maar eerst mag ik weekend vieren met manlief.. hij is vrij vrijdag.. en maandag en tuurljk weekend ook.. morgenochtend gaat hij eerst met me mee naar de vk ga aantal dingen vragen.. want mijn zus zei dat ik niet boven mocht bevallen.. en volgens mijn schoonzus wel.. .dus ik ga maar eens navragen.. sorrry dat ik nergens op reageer.. ik wil alleen zeggen.. iloveandres.. hou je rustig! enne.. als je niet vertrouwd blijven bellen! LIes mir
@ Ramona: nou bij was het echt een flinke hoeveelheid wat ik aan het wc-papier had zitten... Een dag later had ik het ook aan een washandje zitten tijdens het douchen 's avonds... Alleen hier was het groen... Liefs, Patricia
Heb je dat gezegd tegen de vk? hmmm groen... zegt me niets.... ben nog nooit groen slijm verloren... ja uit me neus...
Ze weten ervan zelfs, want zij hebben tegen me gezegd dat ik een kweek van moest laten maken door de huisarts... Maarja, weet natuurlijk niet of zij dat ook weet. Er lopen zo'n 8 VK's daar...
Nou meestal werken mensen naast elkaar heen hoor.... en daar moet je ook rekening mee houden als je belt.... Je kunt beter dingen dubbel vertellen dan er vanuit gaan dat ze het weten... wellicht had ze helemaal niet je kaart voor haar snuffert... en geeft ze gewoon automatisch antwoord....! misschien nog even melden?
Ik denk dat ik morgen gewoon even bel en vraag of ik langs mag komen... Kan ik het altijd nog een keer zeggen... Ik weet ook nog niet of ik boven ga liggen of beneden blijf liggen nu... Wil Andres ook niet wakker houden, doordat ik steeds heen en weer aan het wiegen ben. Hij moet er ook om 4 uur weer uit....
Iuno, spannend meid! Patricia, als je het niet vetrouwd zou ik morgenvroeg weer even bellen. Groen slijm kan btw ook een schimmelinfectie zijn. Yvette, hoop dat de ruzie inmiddels is bijgelegd. knuff voor jou.
@ Chantalk: ja daarom moest ik ook een kweek laten maken... helemaal omdat ik ook geen jeuk heb ofzo... Morgen of overmorgen kan ik voor de uitslag bellen...
Kan ik me helemaal voorstellen, heb eergisteren ook in bed liggen huilen ffies, juist omdat alles zo eng is, je hebt geen controle en je weet niet hoe en wat......en als je het dan ook nu eens te vroeg krijgt en niet even op controle kan komen......morgen lekker gaan hoor. Mijn vk zouden me morgen direct willen zien, maar ik heb ook kanjers heb ik het idee.
Ja logisch.....! Je maakt hem wel gelijk wakker he? als het nodig is...? Mijn bevalling was de vorige keer begonnen en vond het zo rot om mn vriend wakker te maken... zeker omdat hij de nacht ervoor heel slecht geslapen had... en nog zei voor dat hij naar bed ging: vannacht ga ik eens goed slapen.... Pas toen de wekker ging, heb ik het hem verteld... We zitten hier trouwens heel het topic vol te spammen.... (sorry dames.....)
Sorry dan heb ik dat gemist Dan maar hopen dat het dat idd is. Heb even terug gelezen, maar heb je last van weeen of een constante pijn? Kon het niet terug vinden
Hey meiden, ik ga zo toch maar naar boven, dan lig ik in ieder geval in een beter bed en lekker warm tegen mijn mannetje aan... Dan is het ook makkelijker hem wakker te maken als het nog erger word, want dan mag hij gewoon gaan bellen... @ Ramona: ja ik maak hem zeker wakker hoor! Daar kun je echt wel van op aan! @ Chantalk: ik heb constant buikpijn en rugpijn, maar het is iedere keer dat het erger word en dan weer minder word, maar de pijn gaat niet helemaal weg... Liefs en dikke knuffel, Patricia
Over onder de douche gaan: mijn harde buiken worden dus NIET minder als ik onder een warme straal sta. Nu niet, maar een paar weken terug ook niet. Dus het verhaal dat je daaraan het verschil kunt merken tussen weeen of voorweeen/harde buiken gaat ook niet perse op
hahaha je hebt natuurlijk altijd rare vogels... of moet ik zeggen uitzonderingen... Staat hier ook (op t blaadje van de vk) dat het vaak helpt.... pfffff.... vervelend om dan toch een uitzondering te moeten zijn... zijn jullie kindjes ook zo druk de laatste dagen....? Deze breekt de tent bijna af.... heb hier trouwens ook de laatste 2 dagen veel uhhhh vochtverlies uit schede... Verder zit ik al de laatste dagen te mopperen over buikpijn en nu ook pijn in me rug.... wellicht leef ik teveel mee... en ben ik samen met jullie zwanger.... o, nee IK ben Echt zwanger...
Ik doe met je mee Lotus...morgen ook mijn laatste dag op het werk, yiiihaaaa Ga je nog trakteren? Ik heb het trouwens allemaal perfect getimed, want a.s. maandag gaat de nieuwe dienstregeling van de NS in, en dat zou mij bijna een half uur extra reistijd per dag kosten. Bovenop de twee uur die ik al heb Maar gelukkig heb ik dan verlof, en tijdens mijn verlof ga ik een autootje kopen. En dan hoef ik NOOIT meer met die ***trein naar het werk...ben ik er binnen een half uurtje. Me is blij!