Januari 2009 mama's (deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Iuno, 1 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iuno

Iuno Bekend lid

12 feb 2008
    955
    0
    0
    Dat kunnen ze voelen (heb hier èlke controle inwendig onderzoek, eerst 'zo' en dan met die fijne :^o eendebek...) :)

Klinkt bij jou idd als aardig voorwerk... :-k
    Is het bij mij overigens ook, moet alleen naar het ziekenhuis i.v.m. de te hoge onderdruk en vocht vasthouden.
    Hier trouwens sinds vanmiddag ook behoorlijk aan de (dunne, stinkende :sick:) schijterij... :-#

Echte weeën herken je idd vooral doordat ze steeds sterker worden. Heb laatst ook 1 nacht zo elke 10 minuten rugweeën gehad, maar wist dat het niets 'serieus' was, omdat ze steeds maar ca 20 sec. aanhielden en niet sterker werden. Denk nu dat beebje wellicht die nacht helemaal is ingedaald (daarvoor ook 'alleen' harde buiken en steken gehad)...

Maarre... als je het niet vertrouwd: GEWOON BELLEN - en doorzeuren als ze je niet serieus nemen! ;)

2. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

HOOR IK NET HEEL ZIELIG EN HARD MIAUWEN... STAAT ME KATER UITGEHONGERD VOOR DE DEUR!

3. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    yvette, ikke erg... pfffff nee hoor, blaas alleen mijn stoom hier af... hahahaha.. maar zal volgende keer stiekum een fotootje maken van onze 65plusser die pas 43 is....

en ik vind ook dat we ties niet mogen vergeten, maar had dat al eerder aangekaart... geboren is geboren niet...

En wat balen zeg van die naam.. maar meissie jullie vinden het een mooie naanm, dus gewoon lekker behouden hoor

4. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Mijn drukkerd is juist iets minder druk geworden. Maar ik voel hem nog altijd meerdere keren per dag, dus het zal wel gewoon zijn dat hij minder ruimte heeft of zo. Aan zijn relaxte hartje te horen (vanochtend bij de vk) heeft hij het nog prima naar zijn zin daarbinnen :D

Zijn bewegingen zijn trouwens wel heel duidelijk aan de buitenkant te zien. Met sinterklaasavond waren we met de familie bij elkaar, en ineens riep mijn broer: je buik gaat op en neer! :confused: Het mannetje had de hik, en mijn broer zag het aan mijn buik :)
    En op mijn werk moet ik tijdens het spreekuur soms echt heel subtiel een blaadje voor mijn buik houden, omdat mijn cliënten die buik anders alle kanten op zien bubbelen :)

Dat vocht heb ik trouwens ook steeds erger...voel het soms zo eruit lopen als ik opsta :oops: :(

5. Iuno

Iuno Bekend lid

12 feb 2008
    955
    0
    0
    Kan ook zijn dat beebje iets afknelt/'plet'... Meestal gaat de pijn tussen 2 weeën wel helemaal weg, behalve als je een weeënstorm hebt.
    Als je een zeurende pijn blijft houden, is het meestal iets anders. Maar als je het echt niet vertrouwd, zou ik niet eens de vk bellen, maar gewoon direct naar de EHBO stappen, hoor!
    Zeggen dat je 33 weken bent, enorme buik en rugpijn hebt (desnoods een beetje aandikken ;) ) en dat je graag wilt dat ff gecheckt wordt of alles nog wel in orde is...

6. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    ik was de hele dag misselijk én had diarree!

7. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @iloveA, gewoon effe bellen beter 1 keer te veel dan te weinig... je kleintje kan beter nog effe blijven zitten waar die zit....

btw ook ik heb gtst gemist.. was het spannend

@sanne, wat mooi dat jouw beebje ook is gedraaid...

8. ramona0309

Nou dat is het dus.... hier is hij echt super druk opeens.... en inderdaad een buik als golfslagbad...!
    Ja inderdaad het loopt er echt uit.... net alsof je sex hebt gehad zeg maar... :oops:
    hahaha niet dat dat er bij ons inzit.... want de enige standjes die ik kan, kan me vent niet ivm zn knie.... hahahaha
    Typisch gevalletje van.... ik wil wel, maar ik kan niet...!

9. ramona0309

Mijn vorige bevalling begon ook met constante rugpijn hoor...
    ik krijg ook altijd pijn in mn rug voordat ik ongi moet worden... en dit was toen dezelfde pijn.... de krampen/rugweeen kwamen er later bij... maar de rugpijn bleef...

10. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    indalingsweeen doen toch niet zo'n pijn zoals jij bschrijft meis
    goed in de gaen houden... en bij twijfel blijven bellen

11. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Pfff...hier hetzelfde, ik weet niet eens meer hoe het moet joh...

:) :) :)

12. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @Ramona, Beebje is redelijk aan de drukke kant ja.. maar liever zo dan dat ik denk dat ik haar nog niet heb gevoeld,..

Net zwangerschapsgym gehad zonder partner, die is op oefening en komt pas morgen thuis... grrrrr sjips defentie....
    Was ik het voorbeeld vrouwtje voor de juf

Verder ziet het er hier super mooi uit... eindelijk is de huiskamer keuken enzo afgewerkt.... hoef ik alleen nog maar wat bij te verven... maar daar begin ik van het weekend mee... en morgen hoeven ze alleen nog maar de gang te doen.. en dan gaat mannetje van het weekend met een vriend het badkamerkastje in elkaar zetten en alles monteren in de badkamer.... dan hoeft alleen het plafond er nog maar in.... en daar mogen de mannen jodokus en co voor terugkomen hahahaha.. al met al begint alles een beetje op de plek te vallen nu! en ben ik waarschijnlijk volgende week al klaar met de babykamer, en het wassen van de spulletjes enz enz... en is het huisje af! jippie...

nou ik ga afhken en in bed liggen. dus dames tot morgen op mijn 1 na laatste werkdag

13. Merijn

Merijn Niet meer actief

Bleh ik merk nu al dat het weer een moeizame nacht gaat worden. Ik ben veel te onrustig en heb helemaal geen slaap. Morgen om 9 uur college, ach jaaa, heb ik in ieder geval wat te doen ;)

@ ramona: ik merk weinig verschil qua drukte. Hij steekt wel nog steeds lekker uit met zijn voetjes en billetjes. Af en toe krijg ik een lekkere pijnlijke schop tegen mijn ribben ;)

14. ramona0309

Hier hetzelfde gevoel...
    Ik kreeg van de week een trap tegen mn lever..... ook niet echt een aanrader hoor... ;)

Ik voel me sowieso de laatste dagen onrustig, maar dat heeft ook met het onrustige slapen te maken..... ben blij dat ik nergens naar toe hoef... heb ook nergens geen zin meer in....

15. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hihihihihihihihihi.......

16. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nou mijn mannetje was helemaal blij met het beeldscherm, heerlijk als ie niet boos wordt omdat de oude koelkast van een beeldscherm kapot is gegaan (door mij.....)
    Ga nu vlug mijn bedje in anders wordt er iemand ongeduldig.

Sterkte iedereen die misschien wel bezig is :D

17. ramona0309

truste

18. KleintjeValentijntje

KleintjeValentijntje Fanatiek lid

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    zo, toch nog naar de film geweest en alles is weer bijgelegd. Maar wil toch ff zeggen dat ik het echt háát als we ruzie hebben… :(
    Verder tijdens de film ieder kwartier (voor)weeën, dit voelde precies als de weeën die ik met 27 en 30 weken had, maar ze zijn gestopt!

Verder iets héél leuks! Toen we thuis kwamen, had mijn vader de wieg bekleed! Morgen maak ik hem op en zet een fotootje op de site.

Nu ga ik gauw slapen en ik zie jullie morgen weer :)

@ Patricia: Het is maar beter dat het niets is, dan dat je niet belt en vannacht ineens 10 cm ontsluiting zou hebben! Hoe is het nu? En Ramona heeft gelijk, luister naar je gevoel. Stel ik had dat niet gedaan, was ons kleintje op 5 oktober al geboren!
    Ehm en die groene afscheiding, niet toch een stukje van de slijmprop, dat de baby in het vruchtwater heeft gepoept en dat je een heel klein beetje vruchtwater bent verloren of zo? Ik bedenk ook maar iets hoor…

@ MerleQ: Succes morgen op college!

@ Ramona: ik vind dat je gelijk hebt, als je gevoel zo sterk zegt dat iets niet goed zit, er gewoon naar luisteren!
    Hier inderdaad ook een drukke beeb, pijn in mijn buik, pijn in mijn rug en harde buiken/ voorweeën en inderdaad ook veel vochtverlies. Vraag me af wat het betekent, maar omdat ik al zover ben, bel ik niet, als het komt, dan komt het. Ander verhaal dan voor de meiden die nog niet zo ver zijn…
    :whistle: Jippie! Meneer de kater is terug! :whistle:

@ Goofychick: Ik vind het echt vreselijk voor je… 3 keer op een jaar vond ik al veel en ondraaglijk, maar jij hebt zowat iedere dag een aanval!
    En de naam, ik heb me erbij neergelegd, ga het gewoon in de kerstkaart zetten, dan weet iedereen het ook, maar wel via ons…
    Hihi, lang leve een groot scherm, geniet er maar van :D

@ Mikki: Heerlijk zeg, je laatste werkdag! En daarna volop gaan genieten! :whistle:

@ Lotus: Jeej, jij ook al bijna verlof!

@ MikMak: precies, we houden het er ook bij hoor. Ik was gewoon verdrietig en boos toen ik zei dat ik hem wilde veranderen…
    Je hebt gelijk, geboren is geboren, ook al mag hij helaas niet opgroeien, hij hoort er wel bij!
    Jippie, er begint schot in te komen bij jou thuis! Wat goed zeg, eindelijk.

@ WEEËN+ Warm water: Ze worden echt erger hoor! Ik spreek uit ervaring! Toen ik met de weeën van 30 weken onder de douche ging, kwamen ze zelfs iedere 2 minuten! Ik moest maken dat ik er weer onder vandaan kwam… (Het kán wel ontspanning geven, maar ze gaan er niet van weg)

19. ramona0309

Zo tis over twaalven.....
    dat betekent:

IK MAG BEVALLEN....!

Dus voor mij geen gestress meer over wel/niet weeen... maar gewoon bellen als het zover is...!

20. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen allemaal!

Weten jullie dat de VARA om half vier s nachts best nog leuke programma's uitzend in de herhaling? :evil: :evil:
    Nou weet ik ook waarvoor zwangerschapsverlof is.....voor die nachtbrakers! Pfffff....

@Yvette, hoe is het nu? Vond het al zo dapper om naar de bios te gaan, de stad is al teveel voor me. Heb je nog weee?

@Iloveandres?

@Ramona, was dat de kat dier vermist was? Of ben ik in de war?

Nou ga ff eten, en de keukenboer komt bij ons, onze keuken van nu bijna twee jaar uit hangt schots en scheef, en sommige laatjes doen het niet naar mijn zin......zouden tussen half 8 en 12 komen, dus ik denk dat ik na 12 maar weer ga slapen.

@Verlof, weet het niet meer uit mijn hoofd maar er is iemand die haar laatste dag heeft, geniet ervan!

Deel Deze Pagina