Januari 2009 mama's (deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Iuno, 1 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    goedemorgen.

@yvette, jep wordt echt wel tof... zometeen komen ze weer.... en als ik dan thuis kom is alles beneden af.....

Eindelijk doorgeslapen van half 12 tot half 7.. echt wel goed.. wel super kapot.. maarrrr nog 1 hele dag met mn charmante vervangster.. ik hoop dat mn colega vandaag beter is.... want er is weer niemand behalve zij en ik anders..... ennnnnnnnnn morgen de laatste dag....

nou ga mn halen doen..tot straks

2. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Zo wat zal jij daar straks dan met een zelfvoldane glimlach weggaan.....Heerlijk!

3. winter15

winter15 Niet meer actief

Goedemorgen!

@Goofychick: jij nachtbraakster, maarre...goede tip, ik ga voortaan ook lekker tv kijken beneden!
    Hoop voor je dat die man voor de keuken een beetje op tijd komt!

@Yvette: fijn dat de ruzie is bijgelegd en dat je vader de wieg bekleed heeft, ben benieuwd!

@Ramona: joehoeeee...! Jij bent er al helemaal klaar voor! (nog 20 dagen..wat gaat dat hard zeg!)

@MikmaK: dat is een mooi vooruitzicht dat als je straks thuis komt, de boel af is! Hoop voor je dat je collega beter is, werkse op je een-na-laatste dag :)

@IloveA: hoe gaat het met jou?

Ik heb toch 5 uur achter elkaar geslapen, ben nu al helemaal klaarwakker, schoonmaakster komt toch zometeen dus moest nog even beetje opruimen vanochtend. ook stom als ik dan nog in bed lig, ik wacht wel tot ze weer weg is, in de tussentijd denk ik dat ik alvast het beddengoed van de ienieminie ga wassen en boodschappen doen.

4. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Ramona dat je maar snel gaat bevallen :D:D:D:D:D
    @Yvette fijn dta het bij is gelegd ik haat ook ruzie hebben,hoe vond je man de film?en jij natuurlijk?

5. Merijn

Merijn Niet meer actief

Bleeeeh weer 2 uur wakker gelegen vannacht. Pfffft. Gelukkig ben ik niet de enige hihi ;)

6. Merijn

Merijn Niet meer actief

@ ramona: gefeliciteerd met je 37 weken! :D :D Heerlijk!

7. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Merleq vervelend wakker liggen,komt dat door je harde buiken?

8. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Ramaona gefeliciteerd en wat fijn dat je kater terug is.

Iloveandres hoe is het nu?

Ben er even gauw vandoor moet boedsuiker prikken en dan kan ik eindelijk eten :D

9. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    He, gaat dat zo gauw bij jou? Hoef jij geen drie uur in het ziekenhuis te zijn? Bofferd!

Keukenman is net geweest, hij was vroeg waarop ik zei: ach ben al vanaf half vier wakker.....ojee zegt hij is het aan het rommelen (was een jonge vader met een tweede telg op komst, drie maal raden waar we het de hele tijd over hebben gehad hahahahah)
    Hij meldde mij dat als ik onrustig was en de tekekenen die ik gaf dat het weleens een kerstkindje kon worden.......

10. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    ik moet gewoon bij de vk met een vingerprik, nu even ontbijten en over 2 uur weer terug dan heb ik ook gelijk een afspraak staan :D

11. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Euuuh gesprek ging over het weer buiten?haha

12. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja want daar raak je natuurlijk niet over uit gepraat, hahahahahahaha!

Vind dit forum heerlijk nu, toen ik werkte had ik weinig tijd, maar nu loop je af en toe even naar je pc om te kijken of er nog wat gekletst....idee dat je niet helemaal alleen bent op de dag.

13. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hier trouwens vanaf half 8 steeds regelmatiger harde buiken, geen idee waarom.

14. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Goofychick idd daar raak je nooit over uit gepraat haha,
    wat hebben jullie toch last van veel harde buiken

*FF afkloppen* hier weinig last van

15. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik had er voorheen ook niet veel last van maar vandaag wel, kan niet eens normaal zonder pijn lopen......en ik wilde het huis nog wel gaan stofzuigen op mijn gemakkie, (kamertje, bakkie doen, kamertje.....)
    Vanavond eigenlijk nog oudergesprekken op mijn werk maar heb afgebeld, dat zij of het maar door moet laten gaan of af moet bellen van de ouders......vertrouw het gewoon niet.

16. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Goofychick goed in de gaten houden he meis,

17. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Wat raar steeds die harde buiken, ik heb er eigenlijk tot nu oe ook weinig last van, wat is het nog stil hier :D

18. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Wil best wat meer klesten hoor :D:D

19. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja en die kleine van mij in de buik wil ook wel wat meer mee kletsen voel ik. Wat een sch* weer is het trouwens. Wordt tijd dat het mooi weer wordt en dat we achter de kinderwagen kunnen lopen.

20. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Goedemorgen meiden,

@ Ramona: ja die van mij is ook zo druk, al moet ik zeggen dat het sinds gisteren ietsje minder is geworden...
    Die rugpijn gaat bij mij dus ook niet weg, maar de buikpijn is er met vlagen iedere keer...

@ Iuno: ik heb ook gebeld en vanmorgen ook weer...

@ Mikmak: super dat alles er zo mooi uitziet meid! Mag ook wel eens nu he?

@ Yvette: dat van die groene slijm weet ik dus niet of het een slijmprop is. Ik heb de hele nacht, bewust en onbewust nog steeds steeds buikpijn gehad, dus zodra ik wakker was, heb ik de VK gebeld. Ik ga het ook nog een keer navragen van die groene slijm.

@ Goofychick: ook jij de harde buiken in de gaten houden he? (zei een eigenwijsje...)

Hier vanmorgen de VK weer gebeld, omdat de buikpijnen gewoon aan blijven houden. Ik krijg nu in iedergeval niet degene die vanacht dienst heeft gehad, dus heb sowieso iemand anders. HIHIHIHI.
    Ik mag om13.15 uur komen.
    Ik ben echt gesloopt.... Tussen het slapen door steeds weer wakker geweest van de buikpijn/rugpijn (en maar heen en weer wiegen) en de bekkenpijn... pffffff.

Ik ga zo even ontbijten en dan mijn beste vriendin op halen. Die komt hier schoonmaken en zij gaat ook met mij mee naar de VK. Ik wil gewoon dat alles goed onderzocht/bekeken gaat worden...

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

Deel Deze Pagina