Zeg dat ëxcuus kunnen we toch nog 1 jaar na de bevalling gebruiken toch..... ? duurt toch 1 jaar ontzwangeren....?!
Shit Ik ben ook zo'n sentimentele troel...zit alleen maar te denken van: als ik hier weer terugkom heb ik een kind. Dan werk ik nog maar 2 dagen in plaats van 4,5. Zal ik hier dan nog wel een rol spelen? Zal ik dan nog wel betrokken zijn bij mijn werk? Gaan mijn collega's mij missen? Ga ik hun missen? Ga ik het kunnen combineren allemaal? Ik werk hier al 10 jaar, en nu gaat alles heel anders worden Debiele hormonen @Goofychick: ja, ik heb er 2 weken vakantie achteraan geplakt, dan kan ik iets langer met mijn beebje thuis zijn.
Daar ben ik dan weer even Net mijn manager hier gehad, gesprekje over hoe nu verder, nu volgende week nog even afwachten Mannetje is onderweg naar huis, die zal over een uurtje ook wel hier zijn. @ Goofychick: Dat denk ik wel dat dat goed moet zijn! Ik heb 2 keer gegrond, lak 1 keer, maar doe er hierna wel nog een laag vernis overheen, dus op die manier ook 2 laklagen Wat fijn dat de keuken in orde is zeg! @ Derona: oh dat is zeker leuk, allemaal babytjes bij jullie! @ Sanne: Hehe, wat vervelend van dat kinderdagverblijf! Ben je ondertussen wel gebeld? @ Ramona: Hihi, wie zal het zeggen? Ik maak nu juist grapjes, dat ze hem met 42 weken moeten inleiden Omdat hij het al 2 keer eerder geprobeerd heeft, haha! We wachten rustig af, ik ga me er in ieder geval niet gek om maken. Ik ben inderdaad 3 dagen na jou uitgerekend, maar ik ga zelf uit van 9 januari, waarom weet ik niet gewoon een gevoel. @ Nettie: Mooi balen, zonder geld in de supermarkt staan! @ IngePinge: welkom hier! @ Journey: Nou, ik vind het wel spannend hoor! Ik ben benieuwd volgende week, wat de gyn gaat zeggen! @ Birthe: Wat leuk dat Toby het zo goed doet zeg! Heerlijk dat hij uit de couveuse mag. Je bent toch ook hoogzwanger, hoe wil je het anders noemen? Meid, we hoeven nog maar 3,5 week! Wat goed dat de controle gisteren weer helemaal in orde was. @ Mikki: Ach meid, laat die tranen gewoon komen, wat maakt jou dat uit? Het is toch ook hartstikke lief van ze! @ Ontzwangeren: ja, ze zeggen 9 maanden tot 1 jaar, dus daar heb ik mijn lieverd alvast op voorbereid!
@ Yvette: Jeetje, wat een situatie! Hij kan die naam toch voor zichzelf houden? Ik vind het zo raar he, kan hij zijn neus niet uit jouw zaken houden? ... ruzie, daar zit je ook niet op te wachten @ Sanne: Gaaf dat ze zelf nog is gedraaid! dat is vast een hele geruststelling @ mamamakka: Jeetje meis, wat jammer zeg van je moeder... maar je geeft de naam toch niet aan haar maar aan jullie baby? Niet dan? @ ramona: Yess! kattebeest terug! @ IloveA: Lijkt op het begin van een bevalling, meid... zou toch maar even aan de bel trekken. @ MerleQ: Wauw, het lijkt er op dat er dan toch nog een einde komt aan al dat gedoe met dat huis Fijn! @Ingepinge: Welkom hiero! Kom d'r lekker bij. dragen we met z'n allen samen de laatste loodjes
@Birthe: wat fijn dat het zo goed gaat met Toby, leuk hoor, zo'n klein neefje, en nu ben jij de volgende, spannend meid! @Mikki: ahwww....raar he zo'n laatste dag! nou, geniet er maar van, komt allemaal dik in orde! @Yvette: je hebt PB @Libra: hoe gaat het met jou?
@Yvette: nee, nog niet teruggebeld...ga straks weer bellen...maar is ook niet het kdv die ik het allerliefst wil hoor, is gewoon 1 van de 4...maar goed...daarom kunnen ze mij wel even fatsoenlijk terugbellen...
@ Libra: Het is al opgelost meid @ Ramona: Ja, dat zou een bak zijn zeg! Ik ben eens benieuwd. @ Sanne: Jij hebt ook weer een PB En je hebt gelijk, het zou ze netjes staan als ze gewoon terugbellen!
@ Cindy: wat ben je ongelooflijk dapper meid. DIkke knuffel en ik hoop dat Ties snel een mooi broertje of zusje gaat krijgen. @ Ramona: spannend he, dat je nu officieel mag bevallen thuis! Wat lekker.... De mijne is inderdaad ook vrij druk. Steeds een golvende buik. haha. Haha, moet ik meteen denken aan een vrouw waar de vliezen braken toen ze op de kermis was! Bij mijn moeder braken de vliezen idd in de supermarkt. hihi. Daar hebben ze iets van een kuur voor, capsules van REDKEN volgens mij. Ga ik navragen bij vrienden van m'n man, die hebben een kapsalon. Zal wel duur zijn denk ik... @ Tacha: fijn wat van je te horen! En wat een prachtige foto's van je kleine prinsesje! Mega trots en helemaal van de wap zijn ze! Haha. @ Mikmak: En, hoe ligt het bad?! @ Sanne: ja, inderdaad snel gegaan he, na verliezen slijmprop. Dus hou hem in de gaten, die prop! haha. Hoe bevalt je verlof? Joehoe! je kleine meid heeft het door, fantastisch! @ patrieske: ja, tante.. hihi.. Heerlijk, die hormonen ja als je aan dat bedje staat. Haha, dat je schrok van mijn buik! ja hij is echt groot he.. ik heb ook nog steeds zoiets van he?! is dat mijn buik. Je hebt een mooie beschaafde buik hoor, vergelijk hem eens met de mijne, dan ben je vast gerust gesteld..
Ik heb de laatste lijst gepakt maar Derona dacht al dat die niet meer klopte,dus ik heb mijn afspraken er wel bij gezet,ik weet niet welke lijst ik anders moet pakken
aaah hier kan ik niet tegen he, Délano moest nu even mee met de buurvrouw naar school,omdat ik zo iemand verwacht, komt hij huilend terug,ik mag niet mee van Lucas dat is haar zoontje,helemaal overstuur, en de moeder begreep er al niks van,Délano huilen ik wil dat jij mij weg brengt mama,pfffffffffffffffffff voel me nu echt een slechte moeder gats,kan daar echt niet tegen he, hij is nu wel mee,maar toch heb er geen fijn gevoel bij,
ben ik op pagina 616 met bijlezen en reageren druk ik al op OK haha. dus even de rest lezen hoor...je maakt het wel spannend ilovadres!
Januari Mama's 2009 AFSPRAKENLIJST 10 dec.: SimplyMe VK/ Iloveandres bekkentherapeute ziekenhuis 11 dec.: /Yvette controle VK/ Iloveandres afspraak VK (mijn verzoek) 12 dec.: Libra begin verlof / Mikmak begin verlof 15 dec.: Re81 Groeiecho 34wk. 16 dec.: Libra VK 17 dec.: Iloveandres controle VK/ Patrieske16 CTG en Controle bij de gyn 18 dec.: b]Journey[/b] gynaecoloog en echo 19 dec.: Jessica83 VK / Re81 begin verlof!!! / Derona vk / Patrieske16 Afspraak co assistent van de OK,en in de middag gesprek bij de anasthiasits 22 dec.: Re81 VK / Patrieske16 Keizersnede van de kleine van patricia 23 dec.: Lotus1981 begin verlof!!! / Mikmak VK Wie afspraken heeft toe te voegen of heeft te wijzigen, kan dit ZELF doen of anders SimplyMe via een PB vragen de wijziging(en) door te voeren! Aan wie deze afsprakenlijst bewerken wil: Vergeet niet [ quote="naam gequote"] helemaal vooraan en [/quote] helemaal achteraan het gequote bericht weg te halen. Verwijder steeds afspraken van dagen die al voorbij zijn (alleen de dag ervoor mag evt. nog even blijven staan ). Neem steeds de LAATSTE LIJST die je kunt vinden. Voeg geen afspraken toe, die verder weg dan 2 maanden zijn. Zet geen andere opmerkingen/reacties in dit bericht. [/quote]
Nou dan moet die persoon haar afspraak er maar weer ff bij zetten enneuh bedankt voor je lieve kerstkaart als je even je adress in een pb wilt sturen,dan krijg je er1 terug
Vandaag is het mijn laatste dag op het werk. Morgen heb ik officieel verlof! Jeetje, wat een raar idee. Ergens vraag ik me nog steeds af wat ik met zo veel tijd moet...
@Derona: ahw jij bent geen slechte moeder dat zijn de hormonen, maar niet leuk van dat jongetje..maar ja...kinderen he? @Libra: ook jouw laatste dag? geniet ervan! straks heb je tijd tekort, ik ben al 1 week thuis, kan me niets bij voorstellen dat dat al 1 week is, gaat echt ontzettend snel ! @Birthe: verlof bevalt prima, gaat wel heel snel...heb dan ook nog niets gedaan..ja..toch..laatste spulletjes geshopt, maar dat telt niet omdat dat mijn hobby is..
Hai allemaal Mijn controle was gisteren perfect,alleen baal ik wer van dat ik op het einde mijn eigen gyn niet meer heb,tot aan de ks snede dan het is zo rot,iedereen denkt er anders over helaas...........Maar eerst aan de CTG gelegen ,maar dat meisje deed het nog niet zo lang en maakte mij helemaal zenuwachtig,het hartje viel steeds weg en ze zei jeetje dat is wel erg laag,dus ik zei meid je maakt me keibang ik ben zelf met de doppen aan de gang gegaan en toen had ik gelukkig een goede registratie ,daarna naar de gyn alles was mooi,totaal geen harde buiken,geen eentje,bloeddrukw as perfect alleen wilde ze mij niet meer laten komen op controle omdat mijn ks snede 22 -12 is,daar ben ik niet mee akkoord gegaan,ja maar je mag iedere dag komen aan de CTG als je wilt,maar dat wil ik niet,als ik niets heb om angsten te hebben dan hoef ik dat niet,maar wel gewoon een controle ,dus oke als je dat wilt dan, ,voelde me zelf echt een baas ofzo,ik weet niet het was erg raar maar goed daar komen we ook wel weer over heen. Vannacht ben ik wel erg ziek geworden echt niet meer normaal,nu ben ik strontverkouden,Mart heeft morgen vrij genomen want ik zit er echt doorheen,mijn moeder komt over een uurtje zodat ik kan gaan liggen ,het is gewoon de griep maar goed ik voelde me al zielig....maar het ergste vind ik als ik zaterdag niet kan gana Zoë* haar boek komt uit en we hebben dan de boeken presentatie ,die is in sliedrecht en wilde daar graag heen Verde heb ik heel veel gelezen en wat me is bijgebleven reageer ik even op,want anders is het zoveel Patrica..............Meid ik ga het zeker vanmiddag lezen,maar goed dat je gaat meid,je bent nog zo vroeg zw dan moeten ze het echt goed in de gaten houden. Tacha.......Meid ik heb net de foto's van je meisje zitten kijken,wat een prachtig mensje heb je op de wereld gezet en super dat ze nu zo goed drinkt. Ramona........Geweldig dat je nu helemaal officieel mag bevallen Yvette.........Meis het is echt klote dat je oom de naam weet,maar meis je hebt een prachtige naam die ga je daarom toch niet veranderen.......en lieve oom van Yvette als je meeleest ik snap dat het allemaal erg spannend is voor sommige mensen en dat je graag alles wilt weten,maar kan je de naam wel geheim houden,je zou er ons een groot plezier mee doen Derona............Meid je bent geen slechte moeder ik snap dat je dat zo voelt,maar lieverd zo zijn kids en over 10 min zijn het weer dikke vrienden,geef hem straks een dikke knuf als hij thuis komt en het is klaar,je bent echt een supermama hoor dus niet anders gaan denken. MerelQ........Hou jij je harde buiken ook wat in de gaten als ze pijn gaan doen even aan die bel trekken. Iuno.........Ik ga je even op hyves mailen,maar waarschijnlijk lig je nu in het zkh,echt balen dat ik je niet heb kunnen spreken hoor Verder ben ik erg boos hier<mart is gewoon aan de verbouwing van de huiskamer begonnen alles staat hier op zijn kop,ik heb geen plafond meer en geen muren ja de kale muren dan en een cement vloer dat doe je toch niet als ik de 22 tisgte een ks snede krijg ik praat nu even niet met hem daarom heeft ie ook vrijgenomen denk ik.
@mn bad.. geen idee hoe het ligt... die mannen zijn beneden begonnen, want beneden in de huiskamer en gang moest nog een hoop worden gestuct en gerepareerd... gaten in het plafond, balk stucen, muurtje bij kookplaat stucen, muurtje elders gelijk maken.. in de gang stucen enz enz.. dussss dat vond ik belangrijker dan dat bad.... zeker omdat dat geverfd moet worden en ik dat dan mooi kan doen, en dan de kapstok eindelijk na 1.5 jaar ophangen.. dus weg jassen uit de babykamer hahaha