Hia derona Is goed meid ,vind het zo lullig als ik iemand zijn afspraak weg haal Niets te danken had je adres toch ,ook Yvette heb ik er een gestuurd maar dat was volgens mij haar oude adres dacht ik later Ik zal je even pben,maar het is geen verplichting hoor
@ mikki: laat die tranen maar lopen meis! En daarna fijn verlof! @ Yvette: ja, het is ook wel zo, ben ook hoogzwanger... maar toch voelt het soms niet zo. Dan lig ik lekker en dan voel ik mijn buik en denk ik ohw ja, ik ben echt zwanger, wauw! haha. heel erg.. Maar dat heb ik alleen als de uk heel rustig is en ik lekker hang. @ Sanne: haha, ja dat shoppen telt niet nee, hobby! lol. Ik heb alle kleertjes gewassen en wel in de kast liggen, en ga zo een maxicosi halen met manlief voor we naar m'n zus gaan. Die zouden we krijgen van schoonzusje maar haar kind van bijna 1 jr paste er nog in dus daar zag ze opeens van af. Kan ik wel zelf een flitsend kleurtje uitzoeken.
Januari Mama's 2009 AFSPRAKENLIJST 10 dec.: SimplyMe VK/ Iloveandres bekkentherapeute ziekenhuis 11 dec.: /Yvette controle VK/ Iloveandres afspraak VK (mijn verzoek) 12 dec.: Libra begin verlof / Mikmak begin verlof 15 dec.: Re81 Groeiecho 34wk. 16 dec.: Libra VK 17 dec.: Iloveandres controle VK/ Patrieske16 CTG en Controle bij de gyn 18 dec.: Journey gynaecoloog en echo 19 dec.: Jessica83 VK / Re81 begin verlof!!! / Derona vk / Patrieske16 Afspraak co assistent van de OK,en in de middag gesprek bij de anasthiasits / MerleQ VK 22 dec.: Re81 VK / Patrieske16 Keizersnede van de kleine van patricia 23 dec.: Lotus1981 begin verlof!!! / Mikmak VK Wie afspraken heeft toe te voegen of heeft te wijzigen, kan dit ZELF doen of anders SimplyMe via een PB vragen de wijziging(en) door te voeren! Aan wie deze afsprakenlijst bewerken wil: Vergeet niet [ quote="naam gequote"] helemaal vooraan en [/quote] helemaal achteraan het gequote bericht weg te halen. Verwijder steeds afspraken van dagen die al voorbij zijn (alleen de dag ervoor mag evt. nog even blijven staan ). Neem steeds de LAATSTE LIJST die je kunt vinden. Voeg geen afspraken toe, die verder weg dan 2 maanden zijn. Zet geen andere opmerkingen/reacties in dit bericht. [/quote]
Januari Mama's 2009 AFSPRAKENLIJST 10 dec.: SimplyMe VK/ Iloveandres bekkentherapeute ziekenhuis 11 dec.: /Yvette controle VK/ Iloveandres afspraak VK (mijn verzoek) 12 dec.: Libra begin verlof / Mikmak begin verlof 15 dec.: Re81 Groeiecho 34wk. 16 dec.: Libra VK / Birthe VK 17 dec.: Iloveandres controle VK/ Patrieske16 CTG en Controle bij de gyn 18 dec.: b]Journey[/b] gynaecoloog en echo 19 dec.: Jessica83 VK / Re81 begin verlof!!! / Derona vk / Patrieske16 Afspraak co assistent van de OK,en in de middag gesprek bij de anasthiasits / MerleQ VK 22 dec.: Re81 VK / Patrieske16 Keizersnede van de kleine van patricia 23 dec.: Lotus1981 begin verlof!!! / Mikmak VK Wie afspraken heeft toe te voegen of heeft te wijzigen, kan dit ZELF doen of anders SimplyMe via een PB vragen de wijziging(en) door te voeren! Aan wie deze afsprakenlijst bewerken wil: Vergeet niet [ quote="naam gequote"] helemaal vooraan en [/quote] helemaal achteraan het gequote bericht weg te halen. Verwijder steeds afspraken van dagen die al voorbij zijn (alleen de dag ervoor mag evt. nog even blijven staan ). Neem steeds de LAATSTE LIJST die je kunt vinden. Voeg geen afspraken toe, die verder weg dan 2 maanden zijn. Zet geen andere opmerkingen/reacties in dit bericht.
Lieve Patrieske: nou, het zit je ook even niet mee, fijn dat je moeder komt zodat je even kunt rusten, zal heel jammer zijn als je er zaterdag niet bij kunt zijn, daarom tot die tijd...lekker rustig (als Mart zijn klusdrang dan ook even naast zich neerlegt..) in bed met een kruikje ofzo..Goed van je dat je de controles tot de 22e geeist hebt en wat een dom wicht in het ziekenhuis met die CTG... Dikke knuf*
oh mehn....dinnetje is nog steeds niet online geweest....Tis niet een enorm close vriendin en ga haar ook niet lastig vallen, kan best zijn dat ze een dagje bij haar schoonouders op de boerderij is maar toch....heb sterk het gevoel dat ze gewoon bezig is.....echt überspannend! Ga nu gauw even laptop uit doen en onderuit op de bank met een boek, tot later!
Ik reageer even op een paar blz terug...jullie kletsen teveel Patricia, zie dat je vanmiddag een afspraak hebt...ben benieuwd. Ik kan je ook geen atwoord geven op hoe een bevalling begint met weeen. Heb wel vanaf 35 wkn (voor)weeen gehad, maar het begon bij mij met het breken van de vliezen (was al een paar dagen rustig wat betreft weeen). Suc6 vanmiddag en laat je niet afschepen als je het niet vertrouwd Yvette, fijn dat de ruzie weer is bijgelegd. Het zal ook wel door de hormoontjes komen Ingepinge, welkom hier. Leuk dat je de laatste loodjes met ons komt delen. Het zal idd lekker druk worden bij jullie straks Tussen ons zoontje en ukkie zit ook maar 20 maanden. Journey, spannend hoor. Gek idee dat je weet dat je binnen nu en 4 weken je hummeltje in je armen hebt. Ik ga eerst even mijn strijkwas wegwerken voordat Luca wakker wordt Als ik daarna nog ff tijd voor mezelf heb kom ik weer reageren
Haha wat een geklets hier. Het is te merken dat steeds meer vrouwen met verlof zijn @ patrieske: aah, beterschap! Vervelend zeg, nu de griep hebben Ik moet er niet aan denken! En jeetje, wat komt je bevalling dichtbij zeg... Spannend hoor! @ harde buiken: die van mij komen en gaan ook tig keer in het uur. Maar op dit moment doen ze niet echt pijn dus dat scheelt. Ik ga straks postzegels plakken op de geboortekaartjes Gister zijn de geboortezegels binnengekomen dus ik heb weer wat te doen Nu eerst even de hond uitlaten want die loopt te zeuren dat ie naar buiten moet.
bij nader inzien laat ik de laptop toch maar aan, kan ik straks gelijk checken.... haha hoezo benieuwd.....
Hoi iedereen! ff snel een berichtje hier! Nonatje is maar liefst 100 GRAM aangekomen Weegt nu dus 2300gram! Ben zooo trots! Morgen komt de kinderarts en dan bespreken we haar ontslag.. Ik ga vragen voor maandag! Oh en de koekjes zijn aangekomen, foto's van de doopsuiker & koekjes in album! wat vinden jullie ervan?
uhhh niet verstandig om daar nog mee te wachten.... (?) ik kreeg van de week nog een adreswijziging binnen per 1-1... Vorige keer moest ik 3 enveloppen wijzigen / eruit halen... 2 mensen overleden en 1 uit elkaar.... Nu trouwens weer een stel uit elkaar..... het gaat hier lekker...! iig ik plak pas als we de kaartjes gaan versturen... je moet dan toch elke enveloppe in je hand hebben....
oh tacha! Wat ene goed nieuws! Wat doet ze het goed zeg! Heerlijk, ben superblij voor jullie, hoop dat ze maandag meemag *gaat nu alvast beginnen met duimen draaien* Oh en btw: wat een super mooie doopsuikers e.d. zeg!
Hai sanne..........ja ze neemt speciaal vrij daar mag ik echt blij om zijn,ik heb echt een top mama,als ik maar bel dan vliegt ze hier naar toe. Ja ga echt proberen te rusten wil echt graag een zaterdag naar de boekenpresentatie van mijn meisje,het is met 6 andere mama's dus dat is ook erg speciaal. Ja ik snap het echt niet,maar hij heeft gezworen dat het af is de 22 tigste ja tuurlijk Ja ze deed de controle super en was ook erg lief,maar haar gedachtens zijn dan weer zo,en daarom baal ik dan zo dat ik mijn eigen gyn niet heb,maar goed dat vrouwke heeft ook recht op vakantie he......maar ik heb wel gelukkig haren op mijn tanden en de assistente die erbij zat zei ook dat het zo moest van pijlman Ingepinge...........Nog welkom hier meid,hoe meer mensen hoe meer klets toch,succes met de laatste loodjes. MarelQ........Ja zat vannacht ook echt te janken,ik kan zowiezo al helemaal niet tegen ziek zijn,mijn vriendin zei ook al dat het misschien ook wel door de spanningen komt,ik ga vanmiddag lekker in bad en naar bed,mijn moeder belde al dat ze hier komt koken dan kan ik lekker gaan liggen. Ja nog 11 dagen raar 11 dagen en dan heb ik mijn manneke in mijn armen,ik ben ook echt nerveus ik weet het niet hoe ik het moet beschrijven. Fijn om te lezen dat je buiken geen zeer doen in ieder geval meid,doe wel rustig aan.
Tacha Super nieuws! En dan heeft je kleine meid het toch snel gedaan hoor...! Want normaal zeggen ze toch dat je moet rekenen dat ze net zolang in het ziekenhuis moeten blijven tot de datum dat je uitgerekend was...!
Januari Mama's 2009 AFSPRAKENLIJST 11 dec.: Yvette controle VK/ Iloveandres afspraak VK (mijn verzoek) 12 dec.: Libra begin verlof / Mikmak begin verlof 15 dec.: Re81 Groeiecho 34wk. 16 dec.: Libra VK / Birthe VK 17 dec.: Iloveandres controle VK / Patrieske16 CTG en Controle bij de gyn / SimplyMe VK 18 dec.: Journey gynaecoloog en echo 19 dec.: Jessica83 VK / Re81 begin verlof!!! / Derona vk / Patrieske16 Afspraak co assistent van de OK,en in de middag gesprek bij de anasthiasits / MerleQ VK 22 dec.: Re81 VK / Patrieske16 Keizersnede van de kleine van patricia 23 dec.: Lotus1981 begin verlof!!! / Mikmak VK Wie afspraken heeft toe te voegen of heeft te wijzigen, kan dit ZELF doen of anders SimplyMe via een PB vragen de wijziging(en) door te voeren! Aan wie deze afsprakenlijst bewerken wil: Vergeet niet [ quote="naam gequote"] helemaal vooraan en [/quote] helemaal achteraan het gequote bericht weg te halen.[/*:m:3bzefpkd] Verwijder steeds afspraken van dagen die al voorbij zijn (alleen de dag ervoor mag evt. nog even blijven staan ).[/*:m:3bzefpkd] Neem steeds de LAATSTE LIJST die je kunt vinden.[/*:m:3bzefpkd] Voeg geen afspraken toe, die verder weg dan 2 maanden zijn.[/*:m:3bzefpkd] Zet geen andere opmerkingen/reacties in dit bericht. [/*:m:3bzefpkd]
@ ramona: oh ja daar heb je inderdaad wel gelijk in...! Hm toch maar even wachten dan maar. Dan ga ik wel de kerstkaarten beplakken @ Tacha: aaaah wat goed zeg! En weer nieuwe foto's van d'r! En die koekjes zijn echt geniaal! Ontzettend gaaf!
Hallo allemaal, ben weer terug van weggeweest. Wat een week zeg! #-o Ik zal jullie de details besparen, maar ben zo blij dat ik weer thuis ben. Ik ga even bijlezen... Daar ben ik wel even zoet mee... Hihihi... Wat kunnen jullie kletsen zeg! Tot straks dan maar weer... Groetjes SimplyMe