Oh ik heb er ook last van Sanne. Heb mijn voorkeur ergens opgegeven hier op de hoek, doodeenvoudig omdat we dan direct beide de snelweg opkunnen en ze verlengde dag aanbieden. We hadden binnen dezelfde stichting een maar daar konden we het kindje pas om half 8 brengen en dat is te laat. Komen ze met allerei andere alternatieven die gewoon niet handig zijn voor ons. Net alsof ze ons van de wachtlijst af willen hebben ofzo? Desnoods wacht ik een jaar, gekke is dat ik dan meer dan anderhalf jaar ingeschreven sta, dan moet er toch plaats zijn. Kunnen ze niet garanderen zeggen ze.....vertrouw het zaakje gewoon niet raar he!
Hee SimplyMe, lang niet gezien meis. welkom terug! Het is hier een hectische boel en het rommelt aan alle kanten...
@Birthe, lekker hoor, een cosi shoppen. Wij hebben hem van internet, maar als ik dit zo zie in de winkel had ik er graag een uit de winkel gehad, met een flitstend kleertje. Hier is niks mis mee maar toch.... Ons autostoeltje gaat wel uit de winkel komen hoor! @Yvette, ook al het idee dat je niet hoogzwanger bent, en jij ook al Birthe? Hubbie moet het regelmatig tegen me zeggen, he je bent hoogzwanger hoor!' @Patrieske, dikke beterschaps knuff voor jou. Wat kan je je dan zielig voelen he, althans ik wel op zo'n moment hoor! @Merleq, das een goeie, ik moet bij de drukkerij nog naar de enveloppen vragen, we waren gisteren ook zo aan de klets, is een moeder van kennissen van ons vandaar. Gelukkig heeft ze beroepsgeheim, hehehehe! @Mama Tacha, wat leuk! @simple me, gaat alles goed? Verder laatste hand aan het geboortebord, heb ik daar ook weer rust om. Kijk hier om me heen in de computerkamer, gisteren was wel lachen, komt hubbie boven laat ik hem het beeldscherm zien, ziet hij alleen maar dat het opgeruimd is. hahahahahahaha..........wil nog wat plankjes aan de muur maken met leuke plantjes erop, beetje gezelli maken.
Yvette: Ja ik moest ook juist bewegen, want dat schijnt goed te zijn.. Maar iedereen werkt anders natuurlijk, en misschien heeft het er wel mee te maken in een hoevere je probleem al is?!?! Ik weet het niet.. Gelukkig gaat het nu weer beter met je oom, ik hoop dat alles goed blijft gaan.. Sterkte! Oh meid, wat vervelend.. Zulke dingen zijn niet leuk, je hebt zo'n mooie naam gekozen.. Ik heb de naam trouwens ook verlult, maar hier doen ze of hun neusbloed.. Daar ben ik dan wel blij om.. Tacha: Wauw! ik heb de foto's even bekeken, wat een schatje En wat is ze goed aangekomen, natuurlijk duim ik verder want ze moet gewoon volgende week met je mee naar huis Met kerst in haar eigen bedje slapen.. Bevallen: Ik denk dat het bij mij nog wel even duurd.. Ze is nog niet ingedaald of wat dan ook maar.. Echt heel appart, want als ik m'n klachten vertel zeggen ze dat het indalings weeen zijn.. Snap er niets meer van.. Maar goed, wacht nog rustig af.. Geduld is een schone zaak Iloveandres: Geen problemen mee, en mijn moeder heeft super traag internet! Ik moest bellen als ze om de zoveel minuten kwamen en een minuut aanhielden.. Nou ja, volgens mij ben je dan al bijna aan het bevallen.. Maar gelukkig valt het bij jou dus mee moet maar even voetjes naar buiten steken, dan blijft hij/zij nog wel eevn zitten.. Libra: Bij mij komen ze begin volgende week dat bed al brengen.. Pff, dan hoef ik ook nog maar 3 weken.. Heb het gevoel dat het nu wel snel gaat opeens.. Ramona: bij hem is de 1e plaats zijn moeder.. Bij ons thuis was het bij mijn vader de auto, dan wij (voor zover wij telde) en dan ergens op de 10e plaats pas mijn moeder.. Zo erg! Dat zeg je toch niet?! Mikki & Derona: Ik blijf bij jullie de wacht houden.. Ik heb ook nog nergens last van.. Tenminste, gister dacht ik eventjes.. Maar 't gaat hier nog steeds rustig..
hai Goofychick............Ik voel me inderdaad erg zielig hoor snif snif Fijn dat het bord bijna af is meid Ja echt mannen he hahahaha
Sorry dames, ik kan het niet opbrengen om meer te reageren.. Ik ga er weer vandoor.. zit hier al een uur.. En er komt bijna niets.. En ik maar lezen en lezen.. Als iemand wat heeft zouden jullie dan een PB'tje willen sturen? Bedankt! Ik ga weer naar m'n nichtje, heb het zo ongelooflijk zuur en geen renies of iets bij de hand.. Zo erg..
bah voel me nix niet lekker in orde ! hoofdpiijn misselijk , continu harde buiken en ongelooflijk trillerig . heb al gegeten hielp nix , suiker genomen hielp ook nix en me suikerwaarde is perfect , weet het ook niet bah
Vervelend meis, heerlijk straks, geen maagzuur meer te hebben! Net nu ik het erover heb krijg ik ook weer een zuur aanval......grrrrr...... Ga zometeen me maar een beetje toonbaar maken en dan even boodschappen doen. Paar dingetjes maar hoor! @buikfoto: nieuwe geplaatst!
Hai Goofychick.........Mooie buik hoor meid,ook al een flinke toet Ik herken het van het zuur,ik word er ook gek van zelfs mijn medicatie schijnt niet meer te werken Hai mamamakka.......meid veel beterschap,het hangt goed in de lucht het ziek zijn,mijn moeder is nu hier dus ik ga naar bed. Hia Joyce.........Meis ik hoop dat het zuur wat zakt wat erg is dat he ,veel plzier bij je nichtje meid
@ Joyce: Lekker rustig aan doen meis. Niemand dwingt je te forummen per slot van rekening. @ IloveA: Wat zei de vlos nou? (is niet nieuwsgierig hoor )
Hey meiden, zow ben even snel terug van de VK. Moet om 15.15 uur bij de gyn zijn voor een CTG. Omdat ik de kleine vanmorgen ook weinig tot bijna niet gevoeld heb, moet ik een half uur voor de zekerheid aan de CTG. Met de doptone was het hartje gelukkig helemaal goed aanwezig, dus ik hoef me geen zorgen te maken. Gewoon voor alle zekerheid moet ik dus aan de CTG en daarna nog gesprek met de gyn. Waarschijnlijk moet ik dan morgen nog een keer voor de zekerheid, maar dat hoeft niet perse. Dat ligt eraan wat de gyn wil. Dus meiden, geen zorgen maken, ik ben er vanavond gewoon weer. Liefs en dikke knuffel, Patricia
Thanks! Ja voor mij is het zeker al heel wat, ben nooit een buik gewend geweest, en dan hoor je mensen zeggen....oh bescheiden buikje, pffff ze moesten het eens meedragen.
Hee, morgen is het volle maan. Ze zeggen dat onder de volle maan de meeste kleintjes worden geboren...
Wordt je iig even gerustgesteld! Kunnen ze ook niet direct een echo doen, kan je de kleine nog ff zien..... Ik krijg mijn groei echo om 09:00 uur morgen bij de gyn. Vreemd hoor om naar de gyn te moeten zo nog op het eind. Ben benieuwd. Net boodschappen gedaan, maar moest geregeld even stilstaan om de gevoeligheid/pijn weg te puffen. Ze zullen wel gedacht hebben, hahahah!
@ Birthe: wat ben je toch een lieverd! en mijn buik is inderdaad kleiner dan de jouwe. Weet je wat zo raar is, toen ik met zw.gym begon, had ik de kleinste buik en nu één van de grootste! Toen ik dat zag afgelopen maandag, werd ik gek @ Derona: Lieverd, daardoor ben jij toch geen slechte moeder? Kinderen kunnen onderling soms zó gemeen zijn! Het komt wel goed, onderweg naar school hebben ze vast alweer vriendjes gemaakt @ Patrieske: Ik krijg net je kerstkaart binnen! Dankjewel Jij gaat er ook één terug krijgen vanuit hier, had ze zaterdag al willen sturen, maar dat kwam er steeds niet van Ik hou trouwens steeds bij waar de afsprakenlijst staat, volgens mij valt het wel mee hoor, staan de meeste afspraken nog gewoon op. Jeetje, moeten ze dan juist bij jou zon meiske neer zetten die het nog niet zo vaak gedaan heeft? Gelukkig was het later wel goed! Misschien een troost: Bij mij moet ik de harttoonmeter altijd zelf vasthouden bij de CTG, omdat mijn buik te rond is, dus hij pakt het hartje dan nooit goed En ehm, you go girl! Gewoon voor jezelf opkomen en die controles eisen! Goed insmeren en goed uitzieken meid, dan kun je zaterdag wel gaan! Heel vervelend dat je zo ziek bent, beterschap *knuf* Het is maar goed dat Mart vrij heeft genomen, dat hij als de donder maakt dat jullie huis aan kant is! @ Birthe: Een eigen maxi-cosi is ook wel zo leuk! @ Libra: Wat je met zoveel tijd moet? Gewoon genieten! Aaaargh, hou je mond! Mijn moeder heeft het ook steeds over die volle maan! Hmmzzzzz, ik wil echt dat hij nog even blijft zitten hoor @ Chantal : Succes met je strijk! @ Tacha: Oh wauw, wat is ze toch mooi en klein en al een heerlijk eigenwijsje! En super leuk die hele snoepwinkel @ MerleQ: Oh leuk, heb je weer even wat te doen! Ik heb de postzegels ook al op de enveloppen @ SimplyMe: Je maakt me nu wel nieuwsgierig, heb jij soms ook in het ziekenhuis gelegen? @ Goofychick: Ook raar van jullie kdv vreemde zaak hoor! Hihi, nee, ik voel me niet hoogzwanger Waggel wel flink, maar dat doe ik al sinds week 7 door mijn bekken, maar verder? Oh jah . ik heb een buik Hee, wat een mooie buik meid! Ik moet wel zeggen dat ik heel blij ben met de formaten van iedereen hier, want mijn buik is dus toch nog niet zo groot, als ik hem vergelijk met jullie allemaal. (Niet buiten proportie bedoel ik) Oh, wat ben ik toch af en toe ook een onzekere muts @ JOyce: Ik weet het niet, maar ik was in augustus al uitbehandeld, toen konden ze dus al niets meer voor me doen. Wel kreeg ik de tip zoveel mogelijk te blijven doen wat ik nog kan, maar ik mag bijvoorbeeld absoluut de auto niet meer in Maar weet je, overal zeggen ze wat anders, want Patricia rijdt/reed ook nog steeds auto, dat hoef ik dus echt niet te proberen en dat is dus ook verboden door mijn fysio, maar die van haar heeft haar dat niet verboden @ MamaMakka: He meid, wat vervelend zeg heel erg veel sterkte en beterschap! @ Patricia: Goed gedaan meid! Nou, beter een keer te vaak gebeld, dan een keer te weinig, toch? Zo, ik ga zometeen nog even iets schilderen aan het bord, ik ga nu Dombo zelf verven Dan morgen de oortjes en zijn mondje nog en dan is hij eindelijk bijna klaar!
Bedankt voor jullie opbeurende woorden,maar kan er gewoon slecht tegen als hij dan zo overstuur thuis komt, en ja jullie hadden gelijk,de bel ging net en het was mama mama mama mag ik met Tamara de buuf mee naar de speeltuin,ja hoor schat ga maar, even later weer de bel,mama mama mag ik mijn fiets mee ,tuurlijk,Lucas zegt hij is het buurjongetje helemaal hyper en blij wacht jij achter dan kom ik met de fiets pffffffffffffff,idd moeders zat er meer mee dan kind zelf owh erg hihihi
Derona, meid kijk eens aan. Ik snap wel dat het je pijn doet om je kleine man zo te zien, maar gelukkig is het nu weer allemaal goed!
Nou meiden, ik heb net een poging gewaagd om alles een beetje bij te lezen, maar ik ben het meeste ook alweer kwijt. Mijn hoofd gaat de laatste tijd een beetje zijn eigen gang en mijn concentratievermogen ben ik ook al een tijdje kwijt. Maar goed, even wat reacties en als ik iemand vergeten ben... @Tacha: Wat ben ik blij te lezen dat jullie kleine meid het zo goed doet. \/ Ik zal heel hard duimen dat ze maandag lekker met haar mama en papa mee naar huis mag. En wat een mooie foto's trouwens! Echt een lief poppie hoor! @Yvette: Hoe gaat het nu met je peetoom? Dat was wel even heel heftig zeg! Enne wat een gedoe trouwens met de naam voor jullie hummeltje! Kinderachtig zeg! Trouwens nog gefeliciteerd met je man zijn verjaardag! @Iuno: Hoe is het afgelopen vandaag in het ziekenhuis? @Sanne: Dus die uk van jou is toch nog netjes omgedraaid en meteen ook maar netjes ingedaald? Hihihi.. Zo hoort het! @MerleQ: Laten we hopen dat jullie volgende week goed nieuws krijgen wat de oplevering betreft. Ik ben benieuwd. Ik zal iig heel hard gaan duimen voor jullie. Jullie hebben nou echt lang genoeg gewacht hoor... @Ramona: Al 37 weken, dus je mag en kan vanaf nu elk moment gaan beginnen! Spannend zeg! Wat is het snel gegaan allemaal... @Patricia: Hoe is het gegaan bij de Vk vandaag? Oh, nog even en je mag aan de CTG, lees ik.. Ben benieuwd hoor. @Ingepinge: Welkom enne veel kletsplezier hier! Als je even op blz. 1 kijkt (beetje naar beneden scrollt) dan zie je een gegevenslijst staan. Als je het leuk vindt kun je daar ook bij gezet worden. Als je mij even een PB stuurt met de ontbrekende gegevens, dan zet ik je erbij. @Journey: Jeetje, dat is ook spannend zeg! Ik ben heel benieuwd naar wat de gyn volgende week te zeggen heeft. Hoe voel je je verder? @Tante Birthe: Gefeliciteerd met de kleine van je zus! Nog even en je hebt je eigen ukkie vast.. Je bent ook al bijna op de 37 weken grens! Spannend! @Patrieske: Jeetje, das ook echt stress geweest de laatste dagen... Gelukkig was de CTG prima en was de gyn ook tevreden. Nu dus aftellen naar de 22ste... Nog 11 nachtjes slapen dus. Ik kan mij voorstellen dat je met de dag zenuwachtiger wordt. Enne zaterdag komt Zoë haar boek uit? Ook erg spannend, of niet? Ik hoop dat je je goed genoeg voelt om daarheen te kunnen gaan. *Duim... Duim... Duim...* Hier trouwens alles prima hoor. @Libra: Ik lees het! Wat een gerommel hier zeg! Hihi.. Wel errug spannend allemaal! En hoe gaat het met jou? Rommel jij al? Hihi.. @Goofychick: Ja hoor, gaat allemaal prima hier. Jij bent ook al behoorlijk aan het rommelen, of niet? Hoe gaat het met de harde buiken vandaag? Was jouw kleintje al ingedaald trouwens? Enne mooi buikkie hoor! Hihi, leuk he, dat naveltje dat er zo bovenop ligt. Hihi... Verder gaat het met mij goed. Ik voel mij heerlijk, slaap nog redelijk goed gelukkig en geniet nog lekker van mijn zwangere buikje. Ook hier rommelt het dagelijks, maar dat had ik bij mijn vorige zwangerschappen ook. Bij mij zegt het helemaal niks over wanneer de bevalling begint helaas. Nou, als het goed is ben ik weer helemaal bij. Hihihi.. Groetjes SimplyMe