Januari 2009 mama's (deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Iuno, 1 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Zullen de hormomen wel zijn hihihihi

2. SimplyMe

SimplyMe Niet meer actief

@Yvette: Nee hoor, gelukkig niet in het ziekenhuis gelegen. Een vriendin
    van mij had even wat hulp nodig vanwege relatieproblemen, dus daar
    ben ik een tijdje bij gaan logeren. ;)

Maar goed, ik ben weer thuis gelukkig.

3. Iuno

Iuno Bekend lid

12 feb 2008
    955
    0
    0
    Nou dames, ben dus weer thuis. :D

Bloeddruk was weer in orde, echo en CTG ook prima. Moet nu 1 week lang zelf bloeddruk gaan meten en opschrijven, dan weer afspraak in het ziekenhuis, tenzij ze nog iets in m'n bloed vinden (dan bellen ze vanmiddag nog), m'n benen dikker worden (zijn nu maar hééél licht gezwollen), of ik het anders niet vertrouw...

Afwachten dus maar... :D

Ga nu nog ff liggen, want van al dat zitten (CTG was op een gewone stoel, iets van 45 min. :( ), heb ik behoorlijk last van m'n rug en linkerlies gekregen...

4. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ojee

5. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    SimplyMe: Ik hoop nog even te wachten met rommelen! Zodra het vuurwerk uitgeknald is mag ik thuis bevallen en dan rommel ik van harte mee.

6. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Me to vanaf 4 Januari wil ik ook van harte mee rommelen :D

7. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Yvette, ja je bent af en toe iid een onzekere muts....oeps!
    Gelukiig ben ik verder niet dik, je zit het nog niet eens in mijn gezicht, het zit allemaal puur aan de voorkant!

@merleq, heb jij alweer een buikfoto geplaatst?

@GLOEIENDE GLOEIENDE GLOEIENDE.................ik heb een BEKEURING!
    Van 150 EURO!

Ik krijg bijna nooit bekeuringen laats staan voor door het rode licht jden! Rij echt noooooooooooit door rood, vind ik veel te gevaarlijk.........zeker nu, maar normaal ook!
    Ga de foto opvragen denk ik, het zal wel kloppen met zo'n flits, als het zo is gemeten, maar toch.......heeeeeeeel raaaaaaaar dit.

8. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Had ik toch maar even gelijk met mn voorgevoel.....
    Las net op de hyves van mn vriendin haar moeder dat die oma was geworden van een meisje! Dus het was wel waar....dinnetje lag gewoon te bevallen....
    Ben zeer benieuwd naar het popje en hoe het allemaal gegaan is...naam weet ik al wel...vind ik altijd een beetje jammer om dat te horen van een oma of tante maar ja...maar ga de naam niet hier melden, ben zelf hier ook gedeeltelijk anoniem... dus ga al helemaal niet namen noemen van vrienden....noem mn eigen niet eens....dus vandaar. Maar ik ben blij! En vind het tsiekum wel grappig dat mijn intuItie me niet in de steek heeft gelaten.....gelukkgi hebben die hormonen dat niet aangetast (hebben al genoeg aangericht dus blij dat dit daar niet bij hoort)

9. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Als jou intuitie zo goed is kan je het dan ook niet voor ons voorspellen?

Wel leuk hoor!

10. winter15

winter15 Niet meer actief

@Nettie: van harte dan met het meisje van je vriendin!

@Goofychick: € 150,-? ohw bah, zonde van het geld, idd foto opvragen! vervelend he van die kdv, hebben jullie dan wel al een plekje, wij nog niet hoor..maar goed..ik probeer gewoon rustig te blijven.. mooie buik trouwens!

@Iuno: gelukkig dat alles ok was!

@Simplyme: welkom terug meid!

11. winter15

winter15 Niet meer actief

@Tacha: leuke banner! en wat een mooie suikers, je hebt er wel werk van gemaakt! Met recht Prinses Nona, hele mooie foto's!

12. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    @goofchick: doe mn best....lukt nog niet heel erg....
    kom erop terug...

@sanne thanx!

@tacha: wat sanne ook zegt, past goed die toevoeging bij haar naam, klinkt ook gewoon goed...prinses Nona... wie weet word ze wel echt een prinses... jullie wonen toch in/bij België? Heeft de kroonprins daar geen zoon? haha

13. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    Tsjonge, wat kan ik ook een sentimentele muts zijn bij tijd en wijle... Nog een kwartier en dan mag ik naar huis. Ik heb net mijn laatste coaching verwerkt en de laatste rapportages door genomen. zometeen ben ik hier tenminste 16 weken niet... Het voelt gewoon raar dat ik nu verlof heb... ik ben er gewoon een beetje verdrietig van... :(

14. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Jemig Simply me wat een elende gaat het nu weer goed met je vriendin?
    Ik voel me verder goed wel heel moe en het vreselijk zat, houd vreselijk veel vocht vast maar de vk zei dat dat normaal was omdat je lichaam gewoon moe is

Tacha wat super dat nona gauw mee naar huis mag al ons duimen wordt beloond

Wat kunnen jullie lullen zeg op een middag moest gewoon 6 blz bijlezen :D
    Net lekker een lekkerbekkie wezen halen die we zo gaan opeten en straks even een bakkie doen bij mijn schoonmoeder

15. KleintjeValentijntje

KleintjeValentijntje Fanatiek lid

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    @ SimplyMe: Meid, goed te lezen dat het zo goed gaat met jou! goh, petje af dat je met 3 kids thuis en één in je buik ook je vriendin nog weet te helpen!

@ Iuno: Meid, wat goed dat je weer thuis bent! Ik ben echt benieuwd wanneer het bij jou gaat doorzetten

@ Goofychick: oeps… een bekeuring, wat vervelend zeg! En dan te bedenken hoeveel je nog van dat geld had kunnen kopen voor je uk… :(
    Ja, bij jou zit alles nog mooi op je buik inderdaad ;) Bij mij zit het vocht nu overal, met als gevolg dat ik overal dikker ben geworden!

@ nettie: Gefeliciteerd dan met de kleine meid van je vriendin! Wat leuk zeg :D

@ Libra: Dikke *knuf*

16. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland

17. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    A gossie, komt goed hoor! Straks wanneer je alles heb losgelaten ga je lekker genieten, ik zit inmiddels in de begin fase van het genieten.

18. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Hey meiden,

ben ik weer.

@ Goofychick: kom ik zo op, op je vraag. :D Ow dan moet je zeker de foto opvragen meid...

@ Yvette: ja ben inderdaad ook blij dat ik gebeld heb hoor.

@ SimplyMe: ik moest inderdaad voor de zekerheid aan de CTG.
    Super dat het zo goed met je gaat meid.

@ Iuno: kreeg jij CTG op gewone stoel? Ik moest op een bank zitten...

@ Nettie: kun je het ook niet even voor mij voorspellen?

@ Libra: dikke knuffel meis, kan me goed voorstellen dat je je zo voelt.

Hier net terug van de CTG. Heb een half uur aan de CTG gezeten en in deze tijd is ook een paar keer mijn bloeddruk opgemeten.
    Alles zag er gewoon goed uit.
    Hierna gesprek met de gyn gehad en heeft ze 2x een echo gemaakt. 1x uitwendig en 1x inwendig.
    Ik heb in iedergeval geen ontsluiting, dus dat is alweer een hele geruststelling.
    Morgen moet ik weer terugkomen voor een nieuwe CTG.
    Dit blijft in princiepe elke dag doorgaan, tot ik ons kleintje zelf weer goed voel.
    Sinds gisteravond voel ik de kleine namelijk ook bijna niet meer...

Nu ben ik echt helemaal doodop en ga ik vandaag verder niets meer doen, als koken zometeen.

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

19. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Nou meid, dan kunnen we elkaar de hand schudden!
    Ik ben net thuis uit mijn werk. Mét een megagrote mand vol met cadeautjes voor mij en de beeb. En lieve kaarten en briefjes.
    Ik heb mijn tranen weten te bedwingen, maar het was wel moeilijk.
    Echt stom, ik heb zo uitgekeken naar mijn verlof, en nu het zover is ben ik tegelijkertijd blij, maar ook verdrietig :(
    Ik weet dus wat je voelt!

20. Merijn

Merijn Niet meer actief

@ mikki en libra: hihi, ik vind het wel schattig dat jullie zo sentimenteel zijn ;)

@ iloveandres: gelukkig is alles in orde en houden ze je goed in de gaten. Vervelend dat je de kleine niet zo goed voelt...

@ kdv: wij hebben ook nog steeds niets hoor. Ik heb me nu ingeschreven bij een kdv op de woensdag en vrijdag waarvan zij zeiden dat ik daarvoor de meeste kans maakten. Dat zijn dus maar 2 dagen, wat 1 dag te weinig is, maar dan hebben we in ieder geval iets. Maar goed, die gaat pas in het nieuwe jaar kijken hoe de lijst ervoor staat dus voor de bevalling weet ik nog niets... Hmmm :( Ik heb besloten het er maar bij te laten zitten voorlopig want ik krijg toch steeds een afwijzend antwoord (heb me inmiddels ingeschreven bij iets van 10 kdv's!). In januari/februari ga ik wel verder zoeken.

@ volle maan: oooh vandaaaaar dat het zo rommelt hier ;) Het is gewoon die maan die ons voor de gek loopt te houden :p

Morgen gaan we even bij ons appartement kijken. Hopelijk zitten de keuken en badkamer er al in, dan kunnen we kijken of ze er geen puinzooi van hebben gemaakt. En dan kunnen we even aan de opzichter vragen of hij wat meer weet over de opleveringen...

Zou wat zijn he, als ik 2 weken overtijd loop, dan kunnen we het huis al voor die tijd klaarmaken (als de oplevering inderdaad een week eerder is). Verhuizen voor die tijd zal niet lukken, maar we hebben bijna al onze meubelen nieuw gekocht dus we kunnen dat huis inrichten zonder al te verhuizen ;) Dat is dan in ieder geval 1 voordeel van bevallen met 42 weken hihi ;)

Deel Deze Pagina