@ Yvette1983: ik zou ook janken om die gordijnen hoor Ik kan dat soort frustraties nu helemaaaal niet hebben! Ik moest vanmiddag ook janken om de resultatensectie van mijn onderzoeksverslag. Het ging echt helemaal nergens over en ik wist ook echt niet waarom ik moest huilen. Maar ik had er gewoon geen zin meer in Mijn man heeft me achter de laptop vandaan gesleurd Hihi!
Zo cindy wat zullen jullie in eerste instantie geschrokken zijn dat je door gestuurd moest worden Yvete ik ken het gevoel mijn kleintje zit ook altijd heel laag te schoppen ze schopt ook wel eens teen mijn blaas aan dat is ook zo'n heerlijk gevoel maar niet heus. Zo wer even naar het werk de laatste dag voor deze wek en dan lekker weekend heerlijk vanavond ga ik lekker bankhangen heb ik al besloten
FF snel een reactie nog voordat ik Délano zo naar school breng Gisteren liet ik goed merken dat ik het niet leuk vond hij hij deed,en op een gegeven moment,deed hij mijn beeldscherm uit van de pc,en kwam bij mij op schoot zitten,en kreeg een dikke knuffel van hem, en we gaan nu ff nachecken hoe duur het is,als je niet medich moet bevallen, dus hij is wel flink bij gedraaid pfff mannen soms, ga als ik straks terug ben wel ff bij lezen liefs
Goeiemorgen! ff reageren op iedereen ! @iedereen.. voglens mij krijg ik kraamdeel wel vergoed.. maar precies weet ik niet.. maar dat kom ik vanzelf wel achter.. @ramona.. ik heb het ook.. lijkt net als of de ene dag gaat hij naar binnen en de andere dag naar buiten .. alsof me lichaam niet weet wat hij/zij wilt.. @goofychick.. ik sta echt verbaasd van dat je voor de klas kan staan.. want hele dag staan is behoorlijk vermoeiend lijkt me.. @joyce.. wat dacht wat ik moet doen.. voor die fotos ik sta gewoon klaar met de camera, en zeg "schat.. wil je foto maken van me buikkie?"hihi @cindy1981.. mmm misschien stomme vraag.. ik heb je nog niet zo vaak gezien hier.. maar woon je in bergen in de buurt van castricum? maar gefeliciteerd met je zoon! @yvette super! beetje jammer van de ijzer... het zal mij benieuwen as woensdag.. hoe het bij is.. ik vermoed te hoog de bodems zijn voorzien van een soort papier maar dan opgeplakt en ziet er niet uit vind ik.. dus dan maar plakfolie in de juiste kleur die bij de kast hoort maar helaas kwam ik er niet aan toe gisteren.. hopelijk vandaag.. als ik energie heb.. @merleq veel plezier met de weekend! @derona.. gelukkig maar! mannen kunnen ook lang op hun eis staan maar uiteindelijk als ze zien dat ze hun vrouw er mee kwetsen.. dan draaien ze bij..!
@mezelf.. heb vreselijk slecht geslapen werd iedere keer wakker met tranen in me ogen.. en toen later een behoorlijk steek in mn been/heup.. of het moet me bekken zijn pff. dus ik ga zometeen lekker maar huishouden doen.. zodat dat klaar is.. dan kan ik vanmiddag lekker gewoon dingetjes doen wat ik wil.. zoals laptoppen.. en die laden misschien.. of ik ga kozijnen afkrabben van me keuken..
Januari Mama's 2009 AFSPRAKENLIJST 15 sept.: Re81 20 wk echo / SimplyMe vk/ Iloveandres 20 wk echo in de herhaling 16 sept.: Re81 vk 17 sept.: Lotus1981 & Sjansie28 vk / LadyInRed Intake Gastouderbureau 18 sept.: Jessica83 & Goofychick vk 19 sept.: patrieske16 gyn 27 sept.: Lotus1981 3d/4d-pretecho ! 29 sept.: Tacha1987 echo / Iloveandres intakegesprek kraamzorg 01 okt.: Iuno gyn. (bloedsuikerprikken) / Yvette Pretecho 06 okt.: Ramona0309 & Tacha1987 pretecho / Journey Bloedsuiker prikken en VK / LadyInRed VK 09 okt.: SimplyMe & Jessica83 3D/4D echo 08 okt.: Derona vk 10 okt.: Ladyburg pretecho / Chantalk 3D echo 13 okt.: LadyInRed 2D/3D/4D Pretecho 15 okt. :Taby gyn. 16 okt.: Iloveandres 3D/4D echo (met DVD) Wie afspraken heeft toe te voegen of heeft te wijzigen, kan dit ZELF doen of anders SimplyMe via een PB vragen de wijziging(en) door te voeren! Aan wie deze afsprakenlijst bewerken wil: Vergeet niet [ quote="naam gequote"] helemaal vooraan en [/quote] helemaal achteraan het gequote bericht weg te halen.[/*:m:3ovb71yr] Verwijder steeds afspraken van dagen die al voorbij zijn (alleen de dag ervoor mag evt. nog even blijven staan ).[/*:m:3ovb71yr] Neem steeds de LAATSTE LIJST die je kunt vinden.[/*:m:3ovb71yr] Voeg geen afspraken toe, die verder weg dan 2 maanden zijn.[/*:m:3ovb71yr] Zet geen andere opmerkingen/reacties in dit bericht. [/*:m:3ovb71yr]
@ ramona : Bij mij gaat het ook heel hard met mijn buik. 6 weken geleden was het nog onzichtbaar, nu krijg ik mijn broeken al niet eens meer dicht! @ Merleq: jouw kindje trapte tegen de doptone? De onze begon tegen dat echo apparaat aan te boksen. Heel grappig om te zien dat! Ugh. Ik ben net helemaal stijf wakker geworden... ik kan nog maar op 1 zij liggen. als ik op mijn rug lig valt mijn been in slaap en op mijn rechterzij voelt ook niet goed... op mijn buik kan ik al een hele tijd niet slapen.
Hallo Meiden, ik heb de gegevenslijst en de afsprakenlijst even bijgewerkt en achter elkaar gepost. @Patricia: Ik heb je even ge-PBt over de lijst. @Birthe: Ik heb je even ge-PBt. *Dikke Knuf* @Female: Ik hoop het ook. Ik heb echt een toffe huisarts en de Vk is ook een schat, dus wie weet... Ik laat het je wel weten. Gefeliciteerd met je mooie 20 weken echo! @Joyce: Haha.. Heel bekend allemaal! Mijn vader is hertrouwd met een iemand van mijn leeftijd. Zij wil graag dat ik haar mama noem, omdat zij met mijn vader getrouwd is. Dacht het dus even niet! Ze heeft wel meer rare dingen, die spoort gewoon niet helemaal. Maar sinds wij 3 (broer, zus en ik) haar een beetje links laten liggen, mogen wij daar (ons ouderlijk huis!) niet meer komen van haar. Flauwww! Een voordeel is dat ze ons ook niet meer wil zien! Pheww.. Hihi.. Mijn vader is echt ouderwets en in Bosnië is het ondenkbaar dat een man alleen is, dus hij heeft een vrouw nodig voor zijn huishouden enzo. Voor hem is het geen optie om voor zijn kinderen te kiezen dus. Die zorgen niet voor hem zoals zij dat wel doet. Ik neem het hem niet meer kwalijk, hij is een trieste man, maar (zoals je al schreef) wel mijn vader. @Chantalk: Haha.. Jaja, robotten kunnen heel handig zijn. Ook in de winkel bv. (als de kids zich verveelden en begonnen te zeuren) "Robot 1: help het karretje duwen en robot 2 let op of je de melk ziet. Bliep dan 3 keer en draai rond..." Hihi.. De mogelijkheden zijn oneindig. Hihi.. En heb natuurlijk even het filmpje van Luca bekeken... Wat heerlijk zeg dat gekroel van die twee. @Cindy: Nogmaals gefeliciteerd! Ik had je al een PB gestuurd! Je J staat erbij! Groetjes SimplyMe
Over die pakketten, ik vind die van felicitas vreselijk, de zwangerschapsdoos niet maar de babydoos komen ze bij je thuis brengen en zij pakken em dan uit .vind ik altijd jammer, als ik jarig ben laat ik mn kados toch ook niet door de gevers uitpakken? Maar verder heel herkenbaar , die tas van de vk, en alle dozen die je kan krijgen .echt net kerstpakketten, super! (was bij de vorige keer zelfs erg nieuwsgierig toen ik de kraampakket van de verzekering kreeg .zelfs die werd met enthousiasme ontleed haha) En wat Ramona ook al zei: de doos van prenatal is het leukst tenminste ongeveer 3 jaar geleden wel .heb nu nog geen doos gehad, maar heb me ook alleen maar opgegeven voor die van prenatal kijk nog even of ik nog een ander wil zie wel even. Die van etos is dat dezelfde als van felicitas? Of maak ik nu een domme opmerking . Oh en de leuke bijkomstigheid van de blijde doos van prenatal vind ik is dat je ook een wij jonge ouders erbij krijgt een jaar lang, vind ik ook altijd leuk om door te bladeren! @joyce: meen je niet das ook niet aardig, volgens mij kreeg iedereen een knuffeltje (met reclamedingen aan zn oortje) en ik heb een zwitsaltas gehad met van alles wat misschien eventjes vragen? Ik zou niet weten waaromje er geen kreeg, isschien doet jou vk niet mee aan zulke dingen? Ik bedenk ook maar wat Oei een cake bakken? Gaan jullie weer beginnen? Laatst was er ook al iemand aan het bakken geslagen en had me al aangestoken, als ik jou zo hoor over een cake krijg ik ook zin om te gaan bakken .hubbie vanmiddag thuis dus als hij straks thuiskomt in zon heerlijke baklucht is ook wel leuk natuurlijk .jammer dat die van jou niet doorging maar hey, leuk vooruitzicht in het weekend! @iloveandres: vind die tas ook geweldig, leeft ook nog gelukkig, ik vind het ideaal ding om mee te nemen als ik een middagje naar mn mams ga, paar luiers erin voor dochter en mijn spulletjes erbij, echt zon tussendoor tas zeg maar, fijn geval en hij ziet er leuk uit ook nog, jammer dat die van jou het niet heeft overleeft Wij hebben ook geen babydump in de buurt hoor, ben het met je eens dat anderhalf uur rijden voor zon gratis ding net even iets te veel is, maar helemaal in jou situatie, het lijkt me dat jij niet meer autorijd? Of doe je dat nog wel . Zo niet ben je afhankelijk van iemand die met je meegaat, maar aan de andere kant, dagje Hellendoorn, is misschien ook wel erg gezellig als je een vriendin mee neemt .. @yvette: lief van je collegas dat ze bij jou kwamen, wel even lekker voor jou ook, iets anders aan je hoofd dan alleen je huisje en je kindje .soms echt wel heerlijk Mis je je werk ook al? Ik herken het gevoel dat je soms kunt hebben dat het zomaar een been doorsteekt naar buiten .dat je echt in de vagina voelt schoppen zeg maar, echt een naar gevoel Lekker dat jij het hebt gevraagd ben ik ook direct weer op de hoogte, hoef ik er niet om te denken wnat dit soort vragen bedenke ik altijd pas achteraf, of vergeet ik te vragen en dan denk ik er pas weer aan op de terugweg haha Succes met prikken .is nooit leuk! Probeer gewoon te genieten van het feit dat alles perfect was volgens de vk (muv je ijzer dan he?) @female: fijn zon goee echo, jammer dat je nog niet weet wat het word maar ach komt vanzelf, ga je het hier ook melden als je het zeker weet? Of hou je het voor jezelf
@cobi welkom terug op ons deel 2! Fijn dat alles goes is met je en je kindje! Wat een mooi kleed zeg, echt zelfgemaakt? Wauw crea-bea! En wat een mooi buikje heb je zeg! Succes met je hrade buiken, hoop dat je snel weer kan werken, wel fijn dat je werkgever je bergijpt, dat gebeurd wel eens anders . @journey: wauw wat een mooie meubeltjes zeg! Wauw echt heel gaaf! @derona: oei dat klinkt niet gezellig bij jou thuis .vervelend joh dat je man zo doet, lijkt wel of hij last heeft van de hormonen ipv jij En wat je zegt, even weer laten bezinken, stress kun je nu echt niet gebruiken .succes meid! Hoop dat ie snel bijdraait en eens gaat inzien dat jij het toch uiteindelijk moet doen en dat jij daarom degene bent die erover mag beslissen dat jij gewoon dat recht hebt, ik bedoel het is voor onze mannen ook echt niet altijd makkelijk maar hey, ga eens met zon kleintje in je buik lopen negen maanden .eerst misselijk dan maagzuur, bekkenklachten, dikke buik weinig lucht, en ga zo maar door ..dan is het toch niet teveel gevraagd dat jij mag beslissen over de plek en over wie je erbij wil hebben, uiteraard in overleg en als hij nou een goede reden heeft om het zo te doen zoals hij het wil maar dat merk ik niet op uit jou verhaal .Nou meid kop op! En nu lees ik dat ie zo lief deed, dan zeggen ze vaak: Vrouwen ? maar hey mannen kunnen er ook wat van hoor ..maar wel lekker dta je weer aan het praten bent met zn tweetjes. @ramona: fijn dat ie het iig heeft gedaan is al heel wat! Mijn hubbie ging gister ook stofzuigen, hij zei voor het eten: moet zo ook even gestofzogen wordne toen heb ik gezegt, mag jij het doen, zei hij: ja is goed hoor .toen ie eenmaal bezig was begon het gemopper omdat er steeds wat in de weg stond, van speelgoed tot een kind zelf .alles stond hem in de weg ..haha ja jij wou het zelf doen .weet je ook wat ik doormaak, maar wel erg lief dat hij het gedaan heeft, uit zichzelf ook nog min of meer dus ik heb lekker niet geklaagd, wel gezegt dat ik enorm blij was dat ie het gedaan had, stimuleerd misschien voor de volgende keer..haha zijn soms net kinds als ik het zo opschrijf, kids hebben ook positieve aandacht nodig, hubbies dus ook .haha Mooi buikje zeg! Kan me wel voorstellen dat je even een stop wilt in het groeien, want hoe harder je groeit hoe sneller je het zwaar hebt en meer kans op striae e.d. echt lastig, ik heb het idee ook dat ik al echt zwaar ben terwijl ik maar een klein buikje heb eigenlijk, maar als ik gewoon rechtop sta dan trekt het onderop mn buik enorm, ik kan echt niet lang rechtop staan, het beste voelt het nog als ik vooroverhang, dan hangt mn buk zeg maar, alleen ik zie me zo al door de winkel lopen haha . @mamamakka: meis klaag jij maar lekker hoor, klinkt idd ook als een rotdag! Dan hoor je iedereen hier praten over het voelen van je kindje en dat het zo gaaf is terwijl jij het niet voelt, krijg je tegenstrijdige verhalen van je vk en ha en zie je je eerste striae .meid wat een rotdag! Totaal niet vreemd dat je even moet klagen. Succes meid, en hoop dta je het morgen allemaal wat positiever kunt bekijken en dat je geen blsontst. hebt en dat je gewoon je kindje gaat voelen binnen nu en korte tijd. Zet m op meid! Oh lees net dat je het kinjde dus wel voelt, das dan wel weer gaaf! Probeer ervan te genieten dan zie je die andere dingen even niet @Cindy: welkom terug! Gefeliciteerd met jullie zoontje, en fijn dat het allemaal lijkt mee te vallen! Geniet van het klussen in de babykamer.
Hey meiden @ iedereen Die een berichtje heeft gepost om me veel plezier of gefeliciteerd te wensen; thanx! Heel lief Ben nog steeds een beetje in de wolken, het wordt steeds leuker allemaal @ Joyce En wat zei je WG? Jammer dat je al moet stoppen met je werk. Veel sterkte! @ Iedereen Suf, deze zw.schap heb ik me helemaal niet voor al die dozen aangemeld, behalve prenatal Ben ik nu zeker te laat mee of kan het nog? Eens een hollander altijd een hollander he @ Chantalk Hey wat leuk die filmpjes van Luca! Vooral die met de poes en die met het varken Worden zo snel groot he... Thanx voor je tip over dat echo bureau! Had de vraag over dat bureau nl ook al gesteld bij echo's en onderzoeken, ga dus maar even een afspr. maken vd week. We willen denk ik 3d met foto's doen, 15 min. kost 50 euro. Meer hoeft ook niet, we weten al dat alles ok is en met 30 wk weer een echo... @ Ramona Ja wel leuk he zo'n pretecho. We waren het eerst niet van plan, vonden het niet echt nodig. Maar ben nu wel benieuwd Heb jij nog een keer een afspr. deze zw.schap? PS mooie buikfoto! @ Yvette Hey wauw! jij ook al goede ervaring met dat bureau! Super! Maar die geslachtsbepaling is zeker wel alleen in zwart wit he? Mss doen we die ook wel, of anders voor 50 euro 3d plus foto-pakket. Even op de site neuzen Ja we houden het geheim, net als met Kynan, niemand weet het (echt nieman, behalve wij) Erg moeilijk want we zouden het wel vd daken willen schreeuwen Heb even iets gemist over je gordijnen, wat was ermee? Op de foto is het heel mooi! @ Patrieske Ja echt tof zo'n leuke week, heb er zin in. Hoe is het met jou verder? @ Iloveandres Heb weer iets gemist geloof ik Ga je een cadeauwinkel beginnen? Wat leuk! Via internet of echt in een pand? En ga je dat dan na de bevalling opstarten? @ Derona Ik hoop dat je snel relaxed met hem kunt praten. Lullig dat ie alleen aan geld denkt, een geboorte is een vd belangrijkste dingen in je leven! @ mammamakka straie is niet leuk nee.... mss valt het straks mee.... kan ook he @ goofychick Tot wanneer is eigenlijk het plan dat jij fulltime blijft doen wat je nu doet? Want dat is toch wel erg zwaar als je tot de 8e mnd door moet? @ Cindy Welkom terug Houd je ons op de hoogte hoe het allemaal verder loopt? @ Lotus Doe maar rustig aan als je veel pijn hebt, kies maar voor iets leuks doen @ Nettie We weten idd bijna zeker wat het wordt, maar houden het 'ons geheimpje' Loopt bij jou alles ok verder? Mannetje weer aan het werk? Ok nu ff rennen, moet om 10 uur bij de kapper zijn. Tot later Doei! x
zo even een uur zitten lezen en reageren, ben echt zat van nu maar hey heb het maar wel weer even gedaan. Hier alles prima, dochter werd alleen erg vroeg hulend wakker, weet nog niet wat er was maar mevrouwtje was al vrij snel weer vrolijk aan het doen, heb zelf daarna nog wel weer even geslapen terwijl zij t.v. keek, is dan weer het voordeel van een tv op kamer. Nu is mevrouw enorm druk...ben echt af en toe geneigd om eens te roepen dat ze eens haar koppie moet houden, echt werkelijk vanaf vanochtend 8 uur(toen gingen we naar beneden) heeft dat bekkie niet stil gestaan, en dan niet zachtjes maar ook gewoon gillen en schreeuwen, af en toe wel zachter als ik ernaar vraag, maar ik hoor mn radio niet meer en heb moeite mn aandacht erbij te houden als ik ergens mee bezig ben... als zij zo schreeuwt. Maar goed ik ga zo eens even de wc een flinke poetsbeurt geven en de planten bewateren en dan een cake bakken, ja elke keer als iemadn het daarover heeft wil ik ook... maar de vorige keer kwam het er niet van maar wil nu echt wel gaan doen, als hubbie dan thuis komt (moet vanmiddag naar fysio dus die hoeft maar een halve dag, echt heelijk zo voor het weekend) dan ruikt het hier lekker! okay zit nu echt al te lang hier, dus kap er mee Fijne dag!
@ pakketten : hebben jullie al vanalles binnen dan? Ik heb alleen die van de etos en die valt me eigenlijk best wel tegen... @ Nettie: wat een goed idee, cake bakken...
Yvette inderdaad... en zeker als je al een kind hebt,.... mijn vriend zegt ook vaak... JIj bent de huisvrouw! (geintje?, zie de lol er niet van in) Waarop ik dan zeg... nee hoor ben thuisblijfmoeder! Buikje zit met sommige dingen al in de weg...en ik moet nu al opletten als ik ergens tussendoor loop... want ook al ga ik zijwaarts.. vergis ik me en pas er ik er helemaal niet meer door... hahahaha Zo'n band heb ik nog liggen van de vorige zwangerschap, zal hm idd eens pakken, misschien scheelt dat met de "bandjes".. Had gisteravond in bed, gewoon spierpijn in mn banden(?) als ik moest lachen deed het gewoon zeer.... Hahaha kan mezelf wel helemaal in de banden inpakken.. Band als steun voor mn buik, mn bekkenband en dan nog een sier-buikband... Derona Wist niet dat mijn vriend nog een tweelingbroer had? Kllinkt echt heel bekend... eerst moet je goed pissed zijn, en het ECHT goed laten merken en een tijd volhouden, en dan opeens worden ze knuffelig en zeggen ze dat ze het opeens allemaal WEL begrijpen..... ach.. als het voor je maar wat opleverd...! Snap hem in jou geval helemaal niet goed... kan me voorstellen dat een man een thuisbevalling geen prettig idee lijkt.. maar als de vrouw juist in het ziekenhuis wil bevallen?!... en zeker omdat de vorige ook een zh-bevalling is geworden....! mannen... zucht... Lotus1981 Klote he dat elke keer pijnlijk wakker worden! Word erook gek van... en hier wel meer denk ik.. (weet ik wel zeker).. Heb t met de BI ook... en ik slaap toch al zo weinig... en dan Tig keer draaien omdat t liggen zeer doet...en t draaien doet ook super zeer... en waarvoor..? om 5 minuten weer lekker te liggen, voordat de pijn weer begint... Doe vanmiddag maar gewoon rustig aan! Wat vandaag niet kan, kan morgen wel! Libra hier begin ik uit mn positiebroeken te groeien... hahaha eentje kan ik nog aan die staat op zn lost.. (dus niet lang meer)... en de broek die ik nu aanheb heeft elastiek boven (niet verstelbaar) en zag gisteren dat die al begint af te tekenen op mn buik.... Dus binnenkort weer nieuwe broeken halen... nou zal wel een gezoek worden.. want als ik ze een maat groter moet nemen, zakken ze bij de kont af.. (deze zitten al ruim daar)... Nettie hou ook niet zo van mensen over de vloer, maar vorige keer had ze wel leuke dingen, wat je kon bestellen! Vond het idd ook jammer dat hun hem uitpakken.... en een heel verkooppraatje erbij houden... zucht... hahaha hier was ook het speelgoed-stofzuig probleem... en ik was al zo lief geweest, toen hij boven aan t zuigen was, dat ik de kleine dingen al opgeruimd had... Ik zet altijd eerst alles weg VOORdat ik begin met stofzuigen, en ben dan ook een stuk sneller klaar... Zijn jullie mannen ook zo, dat als ze wat gedaan hebben, ze constant complimentjes willen ontvangen? Mijn vriend zei na het stofzuigen... heb ik goed gedaan,he? en daarna heeft hij wel een paar keer gezegd, goh wat is het weer schoon hier! En als ik het elke dag doe... dan ziet hij t niet Dat is dan weer normaal... Hoop niet dat ik van die striemen krijg hoor.. heb gelezen dat je er een eerste zwangerschap de meeste kans op hebt. toen had ik niets extra's... (heb er een paar op mn heupen van de puberteit)... Als een gorilla de winkel door Female JA 6 OKTOBER! en kijk er ALWEER zo naar uit! En de rest van de zwangerschap ga ik dan zowat elke dag de dvd's kijken. hahahaha deed ik vorige zwangerschap ook... want tja dan duurt het toch nog wel even voordat ik mn kindje weer zie...!
@female.. ja idd.. maar ik ben al klaar zowat met het huishouden.. ik heb de keuken al gedaan.. en de wc.. en afgestoft moet alleen nog stofzuigen.. dweilen doet me manneke voor me en dan misschien vanmiddag op een stoeltje zitten en dan krabben.. wil graag die kozijnen wit hebben.. het is nu lelijk donker bruin.. nog van de vorige bewoners veel plezier bij de kapper! @nettie bakse! ik ga maar van het weekend ook maar iets bakken.. mocht gisteren geen spullen kopen van liefje.. want ik moet eerst de spullen halen voor bakken zoals een bakplaat.. @libra.. ik heb niks binne hoor.. ik hoop dat het leuk is..
@ ramona: Uit je positiemode groeien? Kan dat ook nog? Jeetje, en ik maar denken dat ik met een paar sets kleding januari wel moest halen... @ lotus: Het uitpakken is het leukste