Januari 2009 mama's (deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Iuno, 1 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    owh doe je die dicht,ja bedoelde ook als je nog niet bezig bent he hihihi

2. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    :) :) :) HAHAHAHAHAHAHAH, lig helemaal dubbel hieroo....

3. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Ben bezig mijn Emails in hotmail te wissen.. Ik gebruik een ander programma om mail te kijken, dus die is lekker vol gelopen :( En op hyves ben ik ook krabbels aan het verwijderen.. Lekker schoon beginnen volgend jaar zeg maar.. Alleen wat een werk, ik ben bij m'n email al zover dat ik 100 pagina's weg heb.. Maar moet nu tohc echt zo bezig met het eten.. Enz.. Geen zin in..

4. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Ja dat snap ik wel.. Maar hier is het praatje gauw genoeg rond..

5. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

Dubbel liggen...?
    Met zo'n dikke buik..... en BI....? Kijk je uit! :)

6. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    :) ja hoor, ik kijk uit... doet me goed juist met alle zorgen om ons kleintje...

7. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

hihihi...is ook harstikke gezond voor je kleintje dat schuddebuiken.....!

8. SimplyMe

SimplyMe Niet meer actief

Hallo meiden,

wat kunnen jullie kletsen zeg! Ik hou het amper bij. Hihihi.. Ik laat het
    reageren even als jullie het niet erg vinden. ;)

Ik heb eindelijk even een kleine koffiepauze. De twee kleintjes van mijn
    vriendin (2 en 3 jaar) en mijn eigen ukkie (16 mnd.) zijn met mijn man
    mee. Ik wens hem veel suc6. Hihihi.. Waarschijnlijk komt die binnen no
    time zwaar overspannen weer thuis. Wat een drukte zeg, 3 ukkies
    samen. Hihihi.. Wel leuk hoor, maar erg vermoeiend.

Nou, ik ga snel even boodschappen halen en dan snel aan het eten
    beginnen. Kom misschien later (als de kleintjes slapen) nog even kijken.

Groetjes SimplyMe

9. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Ik vertrek even naar de keuken.. De afwas er even door werken en dan aardappels opzetten.. Dan komt m'n mannetje ook alweer thuis.. ik weet niet of ik hier straks nog zal zijn.. Maar in iedergeval wens ik iedereen vast een fijne avond..

10. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    @ingepinge
    ja hoor de bollen zijn erg lekker geworden ! tuurlijk mag jij er ook een paar , als ik dan toch al aan het delen ben hihihihi

oh ga lekker tatjes eten :p hmmm weet alleen nog niet wat ik er bij zal nemen ? bereklauw met pindasaus of een frikandel speciaal ?

11. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Zo..

Ik kon het toch niet laten.. email is helemaal leeg.. Belangrijke dingetjes bewaard en verder leeg.. Heerlijk opgeruimd!

Dus nu de volgende klus van vandaag.. Eten koken.. Blegh!

12. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    hou je daar niet van koken Joyce?

13. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ik hou ook helemaal niet zo van koken. We eten dan ook maar 3 of 4 (max 5 keer) keer per week echt goed warm en voor de rest eten we makkelijk (brood of patat/pizza).

Ik heb net in ieder geval nasi gemaakt, dus vandaag wel goed gekookt :p

14. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    owh ik vind koken wel leuk,maar kook ook echt niet elke dag,vanavond eten we lekker makkelijk pizza,want we gaan straks naar tuinland even kerst kijken

15. KleintjeValentijntje

KleintjeValentijntje Fanatiek lid

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Aaaargh, als dat bekken eens één dag niet zo’n pijn zou doen, daar zou ik wat voor over hebben zeg… Bleh
    Mannetje is bijna thuis, ik schat over een half uurtje. Het eten heb ik voorbereid, dat hoef ik dadelijk nog maar aan te zetten. Visstickjes en spinazie stamppot en rode kool stamppot (had van allebei een beetje in de vriezer, vandaar)
    Dombo is helemaal geverfd! Morgen nog de lijntjes trekken, dan de vernis eroverheen en dan is hij af :D:D:D Oh en hij is zó mooi geworden!

@ MamaMakka: Hmmmmmmm, lekker lekker…. Ik heb ook echt wel zin in oliebollen…mjammie… Maar ik kan ze zelf niet maken, geen goede pan voor etc.

@ Goofychick: je hebt een PB, want ik ben héél nieuwsgierig!

@ MerleQ: meid, geweldig dat het nu eindelijk begint op te schieten in jullie nieuwe huis! Super hoor…

@ IngePinge: Wat leuk dat jullie de naam hebben, ik ben benieuwd.
    Ik ben wel al 20 kg aangekomen, maar daarvan is 11 kg ( ! ) vocht!

@ MikMak: Jeej, de vlag gaat uit! Super hoor :D

@ Ramona: haha, je bent weer lekker op dreef vandaag!
    Jammer dat de oma’s geen optie is, misschien een vriendin of zo?

@ SimplyMe: Meid, doe maar lekker rustig aan!

@ Joyce: Succes met koken meid!

@ ETEN: Ik heb ook best wel eens vreselijk zin in pizza, maar mannetje lust dat niet… net als lasagne, dat lust hij ook niet, erg jammer want dat vind ik errug lekker! :D

@ Internet in het ziekenhuis: Ik geloof niet dat ons ziekenhuis zoiets heeft….?

@ HEKS: Weten jullie nog, een tijdje terug dat mijn man had afgesproken met die domme troela en dat ik daar later pas achter kwam? Nou, ze heeft mij een brief geschreven van maar liefst 3 kantjes! De details wil ik jullie besparen, maar bottom line, door haar brief zouden we weer heel erge ruzie kunnen krijgen, maar zo ver wil ik het niet laten komen… Ik confronteer hem er wel mee, maar we hebben het er over gehad een tijd terug en all is said and done, dus een nieuwe ruzie is het me niet waard.

16. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ahhhh dochters van Marco is ervoor.....WEHHHHHH!

17. Merijn

Merijn Niet meer actief

@ Yvette: oooh wat een trut zeg. Tssssssk. Wat was haar doel met die brief? Weer contact krijgen met je man of gewoon alleen maar om te stoken?
    Ben benieuwd naar je bord! :D

18. Merijn

Merijn Niet meer actief

Oh heeft iemand een goede tip qua schoonmaakmiddel om de voegen van de badkamer makkelijk mee schoon te maken? En de (zwart matte) vloer in de badkamer?

Ik heb mijn man opgedragen om morgen eens flink te gaan boenen :p Het is helemaal vergeeld namelijk vanwege de slechte ventilatie.

19. KleintjeValentijntje

KleintjeValentijntje Fanatiek lid

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    @ MerleQ: Ik geloof dat Nettie daar laatst een heel goed huis-tuin-en-keuken middeltje (iets met azijn en chloor of zo) voor had…
    Wat ze ermee wilde bereiken? Ik denk gewoon weer om mij op stang te jagen… we zullen het wel zien.

Mijn schatje is thuis, eerst even eten en dan de brief geven… ben benieuwd. Wordt vervolgd!

20. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Merleq, leuk he! Wij wonen nu twee jaar in een nieuwbouw huis, maar je ziet het helemaal opgroeien.

@Naam, ben heel benieuwd of iemand ook de naam heeft die wij hebben uitgezocht :)

@Joyce, dat jij op de bank kan blijven liggen, ik ga de laatste maanden al gedwee op bed liggen, hoewel we nu goede kussens hebben...
    hmmm....

@Mikmak gefeliciteerd!

@Derona, jij bent echt gemeen.......heb hier ook wel het idee dat als we savonds weggaan dat er af en toe een gordijntje beweegt....zou ik ook doen, hahahahaha!

@Joyce, dat heb ik nou ook, nesteldrang in de computer, allemaal van die klusjes waar je door je werk niet aan toe bent gekomen, heeerlijk!

@11 kg vocht Yvette? Dan ben ik dus iid dikker denk ik.
    Nee zeg dat meen je niet, laat ze je nou noooooooit met rust! Wat een bitch, moet hij toch ook wel inzien?

Nou ik ga de dennenaalden even opzuigen, en mijn maagzuur even de laan uitsturen.

Tot straks!

PS Wat hebben we nu toch een heerlijk beeldscherm!

Deel Deze Pagina