Januari 2009 mama's (deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Iuno, 1 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik vermeng altijd een beetje dikke bleek met water, en dat doe ik in een oude plantenspuit. Dat op de voegen spuiten, half uurtje wachten, en voila...! Je kan het nog een beetje inboenen met een borstel, maar als de kalkaanslag niet al te erg is hoeft dat niet eens.

2. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    P.s. ik raad je wel aan om het niet zelf te doen nu...ik ging laatst bijna van mijn stokje van die lucht. Is niet echt gezond voor het beebje volgens mij...

3. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Pfff meiden... ik heb de puf niet om al die bladzijden terug te lezen hoor...Ben druk bezig geweest met mijn huisje vandaag, lekker poetsen en boenen, en dus heerlijk toegegeven aan mijn nesteldrang :D

4. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Nou ik zal je vertellen.. Toen ik nog thuis woonde, moest ik soms wel eens koken.. Gebeurde natuurlijk met tegenzin.. Gehaktballen waar je mee kon stuiterballen enz.. Dus je begrijpt wel hoe veel zin ik daar in had.. Nu kook ik voor ons 2en.. maar hij krijgt 3 halve aardappels nog niet eens weg :( Zo erg! En lust ook niet zoveel.. Dat is gewoon jammer.. maar goed, we moeten warm eten he ;)

5. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Misschien schoonmaakazijn? Stinkt wel een beetje, maar werkt bijna overal weer voor :)

6. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Yvette: ow meid, ik doe met je mee. Zou er ook alles voor over hebben voor in iedergeval 1 dagje zonder pijn, pfffff....
    En jeetje, wat een trut zeg... wat wil ze nou?

@ Merleq: Nettie had daar idd een hele goed tip voor...

@ Koken: ben normaal echt gek op koken, maar laatste tijd niet zo. Komt ook door de pijn en ik niet zo lang kan staan...
    Vandaag eten we patatjes... Andres heeft net de frituurpan aangezet...

@ Joyce: ow dan is het zeker niet leuk om te koken als je mannetje niet zoveel lust...

Hier nu wel erge buikpijn... maar houd aan... Echt kramp zeg maar...

7. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Yvette: dat mens heeft echt een plaat voor haar kop! Ik hoop dat het bij jullie rustig blijft en niet te veel ruzie er achter weg komt..

Goofychick: Nou daarna ben ik vaak wel kapot hoor, maar om thuis te zijn en de katten dan in het hok te doen.. Nee, dus dan maar even op de bank..

Mikki: die van dikke bleek ga ik onthouden.. :)

Iloveandres: Nee en soms.. Oh dat vind ik wel lief.. Dan zitten we op de bank iets te eten.. en dan zeg ik vind je het wel lekker? Zegt 'ie.. Ja hoor.. En dan heb ik het op en zie ik hem met langetanden zitten en zeg ik niet zo lekker he? Nee eigenlijk niet.. Nou dan gooi je het toch weg.. Maar dat doet 'ie dan wel met tegen zin.. Maar wil ook niet dat hij met tegen zin iets eet..

Als je het niet vertrouwd moet je ze gewoon weer bellen hoor.. daar zijn ze voor!

8. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    @Koken: ik kook juist veel meer nu ik zwanger ben. Ik kan me nu echt verheugen op een bord goed voedsel :) Ik probeer ook wel vaak dingetjes uit, en ik leer veel van mijn (Hindoestaanse) schoonmoeder.
    Heb nu net pasta met spinazie en gebakken kastanjechampignons op...mmm...
    Tis wel een wonder dat ik alsnog lekker heb leren koken, want toen ik net op mezelf ging wonen kon ik alleen maar van die kant en klare pasta uit een zakje maken (waar de saus al in zat)..hahaha...ik liet zelfs shoarma aanbranden :oops:

9. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Whahaha mikki, ook al zo'n kook wonder.. Nou ik heb gemerkt dat als je je aandacht er bij houd dat het dan wel lukt..

10. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Hier net kat van boven gevist.. Beest was weer naar boven gerend, mag niet boven dus is heel intressant.. Ik beest ophalen.. En ja hoor, na de laatste tree, verzwik ik m'n enkel :( :cry:

11. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Joyce: ow dat is dan wel weer lief van je mannetje dat hij toch wil proberen om het op te eten...
    Ik bel ook zodra het nog erger word... het is nog steeds niet regelmatig dus...

Ow meid, hoe is het nu met je enkel?

12. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @ingepinge, dank u en geen idee.... half 6 gaat nog steeds op maandag de wekker van manlief... dus ik denk koffie drinken ofzo.... poetsen... hangen... fikkie stoken in de tuim, alle afval van de berbouwing verbranden hahahaha

@iedereen, bedankt.. en bedankt voor de vlaggen... zou nationale feestdag moeten worden hahahaha

13. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    @iloveandres.. idd..
    mm croissantjes.. dat was mijn bedoeling ook vanmorgen maar helaas nergens toegekomen :|
    gefeliciteerd.. met je 34 weken! :)

@journey jij ook al niks.. dan mag ik zeker blij zijn met het bloempje :|

@Nettie dat is niet fijn al die troep constant in je mail.. maar ziggo moet het uitfilteren ook nog..

@yvette super met zulke nieuws bij de vk vandaan komen :)
    ja jullie zijn ook kletskouzen.. maar ja als manlief niet meer thuis is heb ik ook meer tijd om te reageren :) hihi.. maar ja ik moet nog eerst aantal dingen doen.. allemaal kleine klusjes :)
    wat een trut zeg.. :| hopelijk gaat hij er wel wat van zeggen tegen haar.. en jullie geen ruzie...

@goofychick.. wat vreemde collegas heb je.. pff..
    ze mogen heus wel wat laten weten vooral van die cak met muisjes :) die had ik ook willen hebben :p
    ik heb wel verstand van pc.. maar niet van de windows live.. vind het zo waardeloos :|

@patrieske.. helaas toch geen tweede ontbijt :| er kwam van alles tussen haha.. we gaan zeker genieten van het weekendje.. :) hij zit nu lekker tv te kijken dus ik dacht mooi dan kan ik even reageren :) hoe is het met jou... heb je al kussen op je zij voor het slapen?

@jessica.. ga je dan ergens anders werken of stop je helemaal met werken? na het verlof?

@Tascha. ik duim voor je dat de kleine gewoon snel mogelijk naar huis mag..

@merleq goh krijg je eindelijk je gesprek..
    stoom reiniger gebruiken.. dat is het beste.. en dan de middel die nettie opkwam..

@mikmak lekker he.. de laatste dag.. :)

@joyce.. jeetje dat zijn een hoop..
    heb je verder niks met je enkel?

14. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    als ik iemand vergeten ben sorry.. nu ga ik even wat liggen.. k heb al de hele dag beetje last van harde buiken :| en wil niet echt weggaan lijkt t :|

Liefs mir

15. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

Yvette....
    Heb de heksenproef altijd al uit willen proberen hoor....
    huppekee.. blok beton om dr nek en laten zwemmen in de maas....
    indien ze dit overleerfd... is dr heksig-heid bewezen... en stoken we een mooi vuurtje voor dr.... :evil:
    En als ik toch bezig ben... maken we dr maar een groot vuur van... want ik ken er nog wel een paar.......

Achterlijk wijf... beetje brieven gaan sturen.... en hoogzwangere overstuur maken....!

Hoop dat die vent van je in beetje inziet dat dit gedrag niet kan....
    maar uhhh houdt je eigen rustig he?

16. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    De eerste 2 gemeten en opgeschreven krampen:

18.51 uur--> 18.52 uur = 1 minuut
    19.02 uur--> 19.04 uur = 2 minuten

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

17. ramona0309

uhhh hoe moet ik dit lezen.....
    de kramp duurde 1 minuut... en de volgende 2 minuten en die wam 10 minuten later?

18. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Helemaal goed

19. ramona0309

Heb vandaag gelezen dat je er vanuit mag gaan dat het echt begonnen is als de weeen in minder dan 7 minuten komen... en in intensiteit toenemen....

20. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Ik kan in iedergeval zeggen dat ze intenser zijn als van de week...
    Ben ook meer aan het puffen als van de week...
    Daarom schrijf ik het nu ook echt op (althans ik type het even, nu ik toch de laptop erbij heb...)

Deel Deze Pagina